Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 62005 kertaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
Vs: Primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #210 : 17.02.10 - klo:21:32 »
^Meille rasvaluomille combo TFSI/UDPP ja tahmainen puikko päälle niin pääsee samaan tulokseen ;) Minkäs sille voi, että rasvaisen naaman pohjustaminen tuntuu vaativan pikkuisen enemmän hommaan.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 17.02.10 - klo:21:37 »
^
Hyvä että niin saa toimimaan kuitenkin  ;D. Ainoa mikä sai luomivärini karkuun oli Pure Luxen primer, aika saavutus, sanon mä  :3.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 27.02.10 - klo:19:55 »
Too Faced Shadow Insurance ollut useampana päivänä nyt käytössä ja tyytyväinen olen tähän ostokseen! Puuteroinnista on tosiaan hyötyä ja luomiväri kestää kevysti 8 tunnin työpäivän hyvänä.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #213 : 04.03.10 - klo:11:30 »
Tilasin tuon Too faced primerin ja oon kyllä pettynyt. Ehkäpä mun odotukset oli liian korkealla tai sitten mun versio on pilaantunut. Siitä oli neste erottunut, kun sain sen postista. Ravistelin ja puristelin sitä purkkia siinä toivossa, että tökötti olisi sekoittunut uudelleen.

Ehkä tää ei sovi mulle, koska tarvin luomilleni ehdottomasti jotain joka korjaa mun silmäluomien väriä. Ei yksinään auttanut yhtään luomivärien sävyjä näkymään paremmin. Laitoin sitten alle indelible bare nessecityä ja sen päälle Too facedia eikä lopputulos ollut yhtän parempi kuin indeliblellä yksinään - ei näkynyt värit sen kummemmin. Tosin too faced tasapainoitti mukavasti indeliblen tuomaa kuivuutta. Ehkä ero tulee sitten pysyvyydessä, vaikka ei mun ongelma ole ollut luomivärien karkailu.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #214 : 10.03.10 - klo:09:00 »
Mulla kävi muuten tuo sama nesteen erottuminen ja sen takia se olikin pitkään käyttämättä. Kuitenkin ahkeran puristelun ja rullauksen jälkeen ei enää erottunut. Onhan se silti huomattavasti notkeampaa ja "vetisempää" kuin UDPP.

Meikkasin eilen joskus seiskan aikaa suurinpiirtein ja poistin meikit illalla yhdentoista aikaa ja luomiväri ei ollut hievahtanut yläluomella minnekään. Mutta ei tuo mullakaan mitenkään intensiivisemmiksi sävyjä tee (ei kyllä tee UDPP:kään), jos sävyistä haluaa enemmän väriä irti kannattaa suosiolla laittaa ensin pohjustaja ja sen päälle joku tahmaisempi, esim. MAC paint pot, shadestick tai GOSHin luomiväripuikko.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 31.03.10 - klo:22:27 »
Tää testas myös Too Facedin SI:n ja ihan yhtä hyvin pelittää kuin Urdan Decayn primer. Hintakin on mielestäni kohdillaan: 14 e Sephorasta. Ja olettaisin, koska tuo on vetistä ja pieni määrä tuntui riittävän, että on riittoisaakin  :)

edit. Muutaman kuukauden käytön jälkeen luulen, että UDPP jää pois mun meikkivalikoimista, Too Facedista tykkäilen siis enemmän. Luomivärit tuntuu häivyttyvän paremmin tämän kanssa kuin UDPP:n. Satunnainen luomien kuivahtelu jäi myös pois.
« Viimeksi muokattu: 04.06.10 - klo:14:45 kirjoittanut Neo »

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 09.06.10 - klo:20:07 »
Millainen koostumus Detrivoren primerissa on? Mietin hankinko Detrivoren vai Too facedin primerin. Harmittaa vietävästi kun en voi käyttää UDPP:tä. Kokeilin taas pitkästä aikaa ja silmät rupeavat vuotamaan, muutaman tunnin jälkeen silmäkulmat punoittavat. Toimii niin tajuttoman hyvin, mutta kun silmät ei vaan kestä.  :( Hankin aikoja sitten the all natural facen primerin, mutta en tykkää koostumuksesta.

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 09.06.10 - klo:20:21 »
Detrivore on aika kovaa ja on purkissa. Mitenkäs sitä nyt kuvaisili... Pyörittelen sormea pinnalla ja lämpö sulattaa pienen määrän, paljon ei missään nimessä kannata laittakaan. Tässä esim kuva omastani, tätä on käytetty pävittäin siitä saakka kun tämän hankin, mahtoikohan tulla marraskuussa: http://2.bp.blogspot.com/_0B0UFT2P5ng/S_mP7V8J6kI/AAAAAAAAD9E/Y9--rhE7bek/s1600/d20100523+004.jpg (kuva on niin suuri etten viitsi tähän lisätä  :). Tuote on oikeastaan vahamainen ja jättää tahmaisen pinnan, rasvaisella iholla tuskin toimii ainakaan yksinään. Itse olen todella ihan  hulluna tähän  :l

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 12.06.10 - klo:21:46 »
^Olisikohan se kuitenkin samanlaista kuin se all natural facen primer? Se ei tosin jätä minkään tuntuista pintaa, mutta en tykkää kun sitä on työlästä hinkata rasiasta, vaikka koostumus tuntuu muuten mukavalta. Mulle jää tunne että tuliko sitä ainetta luomille vai ei.

Lumenen primeria yritän käytellä reippaalla kädellä loppuun. Melko hyvin sekin on toiminut, ei tosin kestänyt kaatosateessa seisomista. ;D

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 12.06.10 - klo:21:50 »
Detrivoresta tulee lähmäinen pinta, ei voi enää sen jälkeen olla ilman luomiväriä  ;D TANFia en ole testannut. Alkuun ehkä piti hinkata enemmän mutta nyt irtoaa aikas nopeasti sopiva määrä, oikeastaan vain pyöräytän sormea pinnalla.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 12.06.10 - klo:22:59 »
Olen käyttänyt Avon Perfectwearin voidemaista vaaleaa luomiväripuikkoa pohjustuksena Grimasin Camouflagen+Lumenen silmämeikinpohjustajan kanssa. Ovela vaikutus, sillä luomivärien väri tulee tuon voidemaisen puikon takia selvästi heleämmäksi, kirkkaammaksi. Ero on selvä, jos sitä ei laita tuohon pohjustukseen (luomiväri on 'tunkkaisempi').
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #221 : 12.06.10 - klo:23:48 »
Millainen koostumus Detrivoren primerissa on? Mietin hankinko Detrivoren vai Too facedin primerin.

Multa löytyy molemmat, mutta olen tykästynyt käyttämään Detrivorea, koska se on mun mielestä helpommin käytettävä. Muistuttaa ihan purkissa olevaa huulirasvaa. Tämä saattaa olla vähän puolueellinen kommentti, sillä inhoan tuubeja (missä Too Facen primer on) ja mulla taisi Too Face kaiken lisäksi mennä pilalle matkallaan. Sitä joutuu puristeleen ja ravisteleen, että ainekset sekottuisivat uudelleen. Detrivore ei ole mennyt miksikään. Mulla oli muutenkin kovat odotukset Too facesta ja kun ne ei oikein täyttyneet, niin petyin ja luovuin koko tuotteesta, vaikka varmasti ihan kelpo tavaraa onkin.

edit. Liikaa typoja.
« Viimeksi muokattu: 13.06.10 - klo:12:08 kirjoittanut Mustikka »
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 12.06.10 - klo:23:57 »
^
Oma Too Facedini on samanmoista ja olen ostanut sen itse Sephorasta. Jos jaksaa sekoitella, niin on ihan ok, mutta taidan loppujen lopuksi pitää Lumenestakin enemmän  :) Paljon silläkin toki faneja on, oma suosikkini tosiaan löytyi Detrivoresta.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #223 : 13.06.10 - klo:17:24 »
Lumenen pohjustusvoide ei luomillani toiminut. Mutta Elfin Mineral Eyeshadow Primer pitää luomivärin paikallaan, kun pistän puuteria ja Lily Lolon mineral foundationia päälle. Pitää aika tuhdisti pohjustaa, kun on niin rasvaiset luomet. Tämä toimii varmaankin siis aika hyvin niillä, joilla ei ole kauhean rasvoittuvat luomet.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 14.06.10 - klo:07:54 »
Hmm, mun Too facedin primer ei ole mennyt miksikään, ihan samanmoista on kuin ostettaessa.