Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 61995 kertaa)

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
Vs: Primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #240 : 02.04.11 - klo:22:12 »
Onko kukaan muuten ehtinyt jo kokeilla Too Facedin uutta Glitter Glue Shadow Insurancea? Vaikuttaa kiintoisalta, etenkin kun itsellä on usein ongelmia luomivärien shimmerien varisemisen kanssa silmänalusille :)

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #241 : 03.04.11 - klo:12:39 »
Tulin kiittämään UDPP-vinkistä. Nyt olen alkanut käyttämään luomivärejä, koska ne eivät kasaannu paakuiksi luomen väliin. On aivan mahtavaa käytellä luomivärejä ja leikkiä erilaisilla sävyillä nyt kun pystyy. Minulle tuote toimii mainiosti, minkäänlaista ärsytystä ei ole ainakaan vielä tullut.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 08.04.11 - klo:11:25 »
Mulla ei toimi UDPP:n Sin-versio ollenkaan, jo 5-6 tunnin kuluttua kaikki luomivärit ovat kasaantuneet luomivakoon :( Onko joku muu käyttäjä huomannut samaa ilmiötä? Tekisi mieli laittaa palautetta huonosta tuotteesta UD:lle!
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #243 : 08.04.11 - klo:11:30 »
Ostin Lumenen primerin kokeiluksi. Auttaa jonkin verran mutta silti jos liian kosteana vetelee niin kasautuu ja karkailee komiasti. Ja kestää hienosti puoli päivää mutta sen jälkeen alkaa kasautumaan. Pitää jatkaa kokeiluja ja vaihtaa määrää... Kuinka paljon laitatte tuota lumenen primeriä? Sellainen herneen kokoinen määrä vai vähemmän?

Niin ja voisiko joku viisaampi vielä vastata kysymykseen että pystyykö Primerien kanssa laittamaan luomivärit kosteana vai pitäiskö aina käyttää kuivaa sivellintä?  <3

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #244 : 08.04.11 - klo:12:40 »
Kuinka paljon laitatte tuota lumenen primeriä? Sellainen herneen kokoinen määrä vai vähemmän?

Suosittelisin ennemminkin sellaista nuppineulan pään kokoista nokaretta kuin hernettä.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 08.04.11 - klo:13:49 »
^^ Mä en ole tuota Lumenen primeria kokeillut, mutta noin yleisesti ottaen ihan pienen määrän ja ohuen kerroksen tulisi riittää. Luulisi, että liika määrä voidemaista primeria ennemminkin pitäisi meikin huonommin paikoillaan kuin paremmin. Ja luomiväri asettuu nätimmin, jos pohja on tasainen, mutta myös ohut.

Strix

• Vieras
« Vastaus #246 : 08.04.11 - klo:15:24 »
^^^ levitän itse en edes nuppineulan pään kokoista. Sormenpäälle siitä kenties alle puolet ja hieron etusormenpäitä yhteen ja levitän luomelle kuin levittäisin luomiväriä. Jos laitan liikaa sen kakkaantuu herkästi ja kerääntyy luomivakoon.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #247 : 08.04.11 - klo:18:27 »
Heh, kiitos neuvoista. Ehkäpä tämä tästä, laitanpa seuraavaksi vähän vähemmän :D

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #248 : 05.05.11 - klo:16:23 »
Mulla on alkanut tuo Lumenen primer ärsyttämään toista silmää (joka on normaalisti kuivempi) aivan mielettömästi :S Kokeilin jättää ripsarin pois ja muuten laitoin normaalisti, ei ollutkaan ripsarissa vika... Mikähän tuossa tökkii? Olisko  hajusteet vai? Olen huomannut että jos silmänympärykselle tarkoitetuissa tuotteissa on hajusteita niin ärtyy silmä.

Ja sori tämä tuplapostaus.

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #249 : 25.05.11 - klo:20:39 »
Huoh, ehkä luomivärit ei sitte oo mua varten... Vaikka laittais luomille pelkän UDPP pohjustuksen ja vähän puuteria päälle, eikä väriä, on luomilla pian sellaiset vaaleat viirut luomivaoissa... Masentavaa :|

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 26.05.11 - klo:08:11 »
"Toivottomille tapauksille" suosittelen kokeiluun noita MUFE:n Aqua Cream -luomivärejä, sekä luomiväri, että pohjustuskäyttöön. Mikään ei ole pysynyt luomillani niin kuin nämä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 04.06.11 - klo:10:50 »
Mä ostin huhtikuussa lentokentältä Sensain primerin ja oon todennut sen omassa käytössä melkolailla UDPP:tä vastaavaksi. UDPP:stä mulle tulee jonkinlaista ärsytystä ja silmät alkavat vuotamaan, mutta Sensain kanssa tätä ongelmaa ei ainakaan vielä ole ollut. Luomivärit pysyvät hyvänä päivän, mutta alkavat kuitenkin jossain vaiheessa haalistua, viiruiksi ne ei missään vaiheessa mene.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #252 : 08.08.11 - klo:19:34 »
Jostakin satunnaisesta blogista törmäsin juuri ensikertaa tällaiseen tuotteeseen ja kiinnostuneena googlasin samantien lisätietoa. Harvemmin meikkaan edes koko luomelle, mutta olen kuitenkin aiemmin harmitellut tarttumisongelmaa ja viritellyt jotakin ihovoidepatentteja. En ole vielä oppinut, että täältä voisi tulla etsimään sellaistakin tuotetta, jonka olemassaolosta ei edes ole varma.
Seuraavaksi kiinnitän huomiota kahteen tosi tärkeään asiaan: Tahdonko purkin vai tuubin (perin tärkeätä) ja onko joku noista ärsyttänyt silmiä? Täällä on varmaan monta muutakin herkkäsilmäistä.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #253 : 10.08.11 - klo:15:04 »
Olen käyttänyt tyytyväisenä Lumenen pohjustajaa yli kymmenen vuotta (pohjustaja, puuterointi, luomiväri, voila - kestää kuin tauti). Mut nyt kun ikivanha, ulkoasultaankin erilainen purtilo loppui ja otin uuden käyttöön, niin on tullut ongelmia. Ekalla käyttökerralla en huomannut mitään, mutta nyttemmin on alkanut tuntua oudolta silmäluomissa. Tunne on vähän niin kuin laittaisi iholle jotain kylmägeeliä tai haavanpuhdistusainetta tai minttuhammastahnaa tai jotain voimakkaasti hajustettua tuotetta. Mitähän lie lisätty inciin, arktisia marjauutteita tai jotain. :(

Tarvitsee ilmeisesti löytää uusi kuiva- ja herkkäihoisille paremmin sopiva tuote, joka ei kuivata eikä turvota eikä allergisoi kovin todennäköisesti. Eli mikä? Sensaiko olisi yksi mahdollinen?
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #254 : 22.08.11 - klo:18:51 »
Onko kokemuksia Too Facedin primeristä? Etsin paras silmämeikin pohjustajaa, kun rajaus valuu ja lässähtää helposti baarireissuilla. http://www.glossy.fi/tuote/katso/eye-shadow-insurance
I wake up, it's a bad dream,