Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 61993 kertaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
Vs: Primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #255 : 22.08.11 - klo:20:38 »
^Mun kokemuksen mukaan toimii yhtä hyvin kuin UDPP. On koostumukseltaan vähän luirumpaa ja kosteampaa, mutta käytössä eroa ei huomaa. Pitää silmämeikin hyvänä kymmenenkin tuntia ja mun luomet rasvoittuu todella nopeasti.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #256 : 22.08.11 - klo:21:23 »
Minulla on nyt NYX ihonvärinen premier. Purkkivaatimus vei siis osaltaan voiton tuotteen valinnassa. Purkissa väri on aika tumma, ihoni on kuitenkin tosi vaalea, muttaopin sopsaan levittämään tätä ohuesti. Luomivärin kanssa saa kyllä olla tarkkana, koska väärään paikkaan tökätty väri ei ihan pienellä hankauksella enää irti lähdekään. Olen kyllä tykännyt, kun silmäkulmiin saa kunnolla väriä.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #257 : 04.10.11 - klo:17:22 »
Kertokaas, miten Sensain luomenpohjustusvoidetta olisi tarkoitus käyttää. Mulla on ollut ennen vain Lumenea ja sehän puuteroidaan ensin paikalleen ja sitten vasta laitetaan värimeikit. Tämä Sensai on lähinnä kevyt emulsiovoide eli luomi jää aika märäksi ja tahmeaksi. Pitäisikö luomiväri levittää suoraan siihen märälle pohjalle vai odottaa, että pohjustusvoide on imeytynyt vai puuteroida luomi välissä kuivaksi? Entäs rajaus sitten? Nestemäinen rajaus ei edes kunnolla tartu sen märän pohjustajan päälle tai vähintäänkin jää utuiseksi ja röpelöiseksi. Missä järjestyksessä nämä olisi tarkoitus laittaa paikalleen...
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #258 : 04.10.11 - klo:17:48 »
^Mä en kyllä yleensä puuteroi silmämeikinpohjustajaa koskaan (en edes tuota Lumenea). Luomivärit nappaavat paremmin kiinni hiukan tahmaiseen/kosteaan ja sävyt toistuvat intensiivisempinä. Nestemäisen rajauksen laittaisin sitten ihan viimeisenä luomivärin jälkeen. Tuosta Sensaista mulla ei ole kokemusta, mutta kaikkien kokeilemieni pohjustajien kanssa olen toiminut näin ja hyvin on pelittänyt :)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #259 : 04.10.11 - klo:18:25 »
Minäkään en koskaan ole puuteroinut pohjustajia ja hyvin ovat toimineet kaikki. Tahmealle pinnalle jotenkin paremmin tarraavat värit kiinni myös minusta.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 04.10.11 - klo:19:33 »
^^^Tuon Sensain alle olisi tarkoitus laittaa meikkivoide (ilmeisesti siksi että se tosiaan on niin emulsiomaisen ohut ettei juuri peitä värivirheitä) ja antaa kuivahtaa hetken, ei puuterointia.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 04.10.11 - klo:23:33 »
Kiitos HeidiB, Fii ja SHF! Mulla ei ole varsinaisia värivirheitä silmäluomissa, joten käytän pohjustajaa vain sen takia, että rajaus ja luomivärit tarttuisivat paremmin ja pysyisivät paremmin. Eli ihan hyvä tuo Sensaikin sellaisenaan, jos vain saan sen teknisesti toimimaan. Mua epäilyttää lähinnä se rajaus, koska musta se ei pysy yhtä hyvin, jos sen laittaa luomivärin päälle. Siksi toisekseen tykkään luomivärillä pehmentää rajausta tai muuttaa sen väriä eli olis kätevämpi, jos se rajaus olisi olemassa ennen luomivärejä; muuten pitää kaivaa luomivärit uudelleen esiin vielä rajauksen jälkeen. Mut testaillaan nyt sitten vielä lisää, jos kaikki muut kerran saavat nuo toimimaan noinkin päin.  :)
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 05.10.11 - klo:11:14 »
^ Nestemäinen rajaus ei varmaan tarvitse mitään pohjustajaa, mutta ihon olisi hyvä olla kuiva. Luomivärin alla kannattaa käyttää ehkä ennemmin rajauskynää tai geelirajausta kuin nestemäistä rajausta (vahamaiseen / rasvaiseen pintaan luomiväri tarttuu paremmin). Tai oletko ajatellut, että laitat ensin luomivärin, sen jälkeen rajauksen jonka vielä pehmennät luomivärillä?

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #263 : 07.10.11 - klo:07:56 »
Minun kokemukseni Sensain pohjustajasta on ihan hyvä, mutta ilman kevyttä puuterointia se kasaantui luomelleni. Eli raskasluomiselle suosittelen ihan kevyttä puuterikerrosta tai nudenväristä luomiväriä koko luomelle ennen varsinaista silmämeikkiä. Pohjustaja antaa kivasti valoa luomelle, joka erottaa sen esim. Lumenesta. Raikas koostumus on mielestäni ihana ja purkki on äärettömän riittoisa.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 16.02.12 - klo:19:53 »
Osaisiko joku verrata keskenään Urban Decayn ja Too Facedin luomien pohjustajia? Mietin ärsyttääkö jompi kumpi herkkiä silmiä?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 16.02.12 - klo:19:55 »
Mä olen käyttänyt jo jokusen vuoden Too Facedin pohjustajaa, ja mun silmät ei ole koskaan ärsyyntyneet. Ja ne vuotavat aika herkästi liian tujuista aineista silmien lähellä. Mä voin ainakin suositella!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #266 : 16.02.12 - klo:21:17 »
Too Facedin pohjustaja saapui eilen postissa ja tänään pääsi kokeiluun ja suuri yllätys oli, että se oli sellasta lirua. Ajatttelin jo, että oon saanu jonku pilaantuneen version, mutta kaiketi sen siis kuuluukin olla. Mutta toimii! Pitää vielä kokeilla lisää, mutta yhden kerran jälkeen vaikutti tosi lupaavalta; pysyi koko päivän paikoillaan ja sävyistä tuli intensiiviset.
Tekisi mieli kokeilla vielä niitä ns. erikoisia pohjustajia.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #267 : 16.02.12 - klo:21:52 »
Too Facedin pohjustaja saapui eilen postissa ja tänään pääsi kokeiluun ja suuri yllätys oli, että se oli sellasta lirua. Ajatttelin jo, että oon saanu jonku pilaantuneen version, mutta kaiketi sen siis kuuluukin olla.
Mun tuubi on ainakin sellaista suht kiinteetä voidetta.. tai tahnaksi sitä kai vois kuvailla. Se vetelee aivan viimeisiään, ja mulla on uus hankittuna tilalle. Toivottavasti se ei ole lirua!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #268 : 16.02.12 - klo:22:17 »
Osaisiko joku verrata keskenään Urban Decayn ja Too Facedin luomien pohjustajia? Mietin ärsyttääkö jompi kumpi herkkiä silmiä?

Mulla ei ole kumpikaan ärsyttänyt silmiä, tuossa UD:ssa ärsyttää ainoastaan se typerä pakkaus josta ei saa kaikkea kaivettua millään (tosin nykyään tuokin taitaa olla tuubissa, joten tuo ei olis enää ongelma). Molemmat ovat pitäneet luomivärit hyvin paikoillaan koko päivän, en keksi valittamista. Tykkään kuitenkin jostain syystä vähän enemmän Too Facedista, se on koostumukseltaan jotenkin kivempi vaikkei noissa mitään suurta eroa mun mielestä ole.

Ei kyllä munkaan Too Faced ole mitenkään lirua vaan nimenomaan sellasta tahnaa. Ainesosat saattaa kyllä erottua tuubissa jos on ollut käyttämättömänä jonkin aikaa (voisko tuo liruisuus johtua siitä?), mutta ne saa puristelemalla ihan hyvin sekoiteltua.

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #269 : 17.02.12 - klo:19:26 »
Joo kappas vaan, puristelin tuubia ja sit alko vähitellen tulee sitä ns. oikeaa tavaraa . No, toimi se lirukin ilmeisen hyvin, mutta kivempaahan tää on käyttää :D