Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 61985 kertaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
Vs: Primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #270 : 01.03.12 - klo:14:46 »
Joo kappas vaan, puristelin tuubia ja sit alko vähitellen tulee sitä ns. oikeaa tavaraa . No, toimi se lirukin ilmeisen hyvin, mutta kivempaahan tää on käyttää :D

Mulla oli TooFaced alussa myös ikävästi lirua, ilmeisesti erottuu. Puristelin ja rullailin tuubia ja yritin saada pohjustajan sekoittumaan uudestaan, aika huonosti sekoittui, mutta mullakin tosiaan lopulta alkoi tulla ihan normaalia tavaraa ulos :) Hyvin se on sen jälkeen toiminut. Ostin omani joskus syksyllä 2009 ja nyt alkaa hiljalleen loppua. (Olen tosin samaan aikaan käyttänyt paria muutakin pohjustajaa.)

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #271 : 07.03.12 - klo:19:26 »
Eilen tuli postissa Urban decayn pohjustaja sävyssä sin. Kokeilin sitten tänään ja mä kyllä taidan tykätä enemmän siitä kuin Too facedista. Musta UD on jämäkämpää ja ns. tuhdimpaa tavaraa kuin too faced.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #272 : 14.03.12 - klo:14:55 »
En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta....

Haluasin käyttää tummaa smoky -silmämeikkiä useammin.
Ongelma on vain siinä, ettei se pysy kirveelläkään paikallaan, vaan tummaa väriä leviää minne sattuu ja väri pakkautuu.
Olen käyttänyt useamman eri merkin pohjustajia, enkä ole löytänyt tuotetta, jolla meikin saisi pysymään kunnossa pidempään kuin kolme tuntia.

Onko olemassa jotain suihketta tai jotain, millä voisin "liimata" luomivärin pysymään koko päivän.. ?  ;D
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #273 : 29.03.12 - klo:10:46 »
Mun täytyy varmaan tulla perumaan puheeni tuosta UD:n paremmuudesta. Käytin sitä siis about kolme viikkoa putkeen innosta piukeena, kunnes kokeilin vaihteeksi Too facediä... ja kuinkas kävikään. Jotenkin huomasin heti eron ja too faced on kyllä parempi. En tiedä pitäisikö kokeilla Urban decaylta sitä originaali versiota, kun mullahan on se Sin. Musta tuntu tuon Sinin kanssa siltä, että häivytyskin oli tosi vaikeaa, aivan kuin luomiväri liimautuis kiinni pohjustajaan eikä sitä saa mitenkään häivytettyä.. tai sit en vaan osaa :D

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #274 : 29.03.12 - klo:10:58 »
^^
Itse saan luomivärin pysymään paremmin jos laitan pohjustajan päälle vielä jotain kynää tyyliin NYX jumbo eye pencil. Myös laadukkaammat luomivärit auttavat,esim. Lorealin luomiväri pysyy paljon huonommin kuin juuri hankkimani NAKED2-paletin värit.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 02.04.12 - klo:11:23 »
En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta....

Haluasin käyttää tummaa smoky -silmämeikkiä useammin.
Ongelma on vain siinä, ettei se pysy kirveelläkään paikallaan, vaan tummaa väriä leviää minne sattuu ja väri pakkautuu.
Olen käyttänyt useamman eri merkin pohjustajia, enkä ole löytänyt tuotetta, jolla meikin saisi pysymään kunnossa pidempään kuin kolme tuntia.

Onko olemassa jotain suihketta tai jotain, millä voisin "liimata" luomivärin pysymään koko päivän.. ?  ;D

Laita sen tumman luomivärin alle voidemaista luomiväriä. Mun kaava on yleensä tää; peitevoide luomille -> kevyt puuterointi -> Too Facedin luomivärinpohjustaja -> kevyt puuterointi - > irtopuuterilla ns. stopperit silmien alle, niin ei meikit varise päälle -> voidemainen luomiväri (värillä ei edes ole kauheasti väliä, itselläni on sellainen tumma pronssinen mitä käytän kaikkien tummien värien alle) -> kevyt puuterointi -> luomiväri levitys ja häivytys.

Tuon voidemaisen luomivärin kanssa pysyy kaikki värit todella tiukassa, ne on melko vaikea poistaakin. Itselläni on aika rasvoittuvat luomet, joten välillä vähän painelen sormilla luomia ettei kasaannu luomivakoon päivän mittaan.

Edit. Ongelma tuossa tekniikassani on kyllä se, että luomivärin häivytys on todella haastavaa kun voidemainen luomari on alla. Eli kannattaa laittaa sitä vaan liikkuvalle luomelle!!

Itselläni on tällainen tuote, jota tosiaan käytän aina tumman meikin alle (se puuterimainen peittää tuon värin kokonaan);
« Viimeksi muokattu: 02.04.12 - klo:11:30 kirjoittanut Mindela »

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 24.04.12 - klo:15:57 »
Mielelläni lukisin kommentteja Coastal scentsin Shadow worx -silmämeikinpohjustajasta, jos jollakin siitä on jotain kirjoittaa. Kiinnostaa siis sekä matte että shimmer koostumuksen käyttökokemukset :)
« Viimeksi muokattu: 24.04.12 - klo:15:58 kirjoittanut Hilippa »

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 27.04.12 - klo:23:42 »
Ostin Elizabeth Ardenin luomivärinpohjustajan, kun Kicksin meikkaaja sai sillä niin  nätin tuloksen meikkiopastuksessa.
Kyseessä on tää tuote: http://www.amazon.com/Elizabeth-Arden-Advanced-Primer-0-25oz/dp/B001OA4F3I

Se sai luomivärin (Malu Wilz) asettumaan todella kauniisti. Pysyvyys noin 9 tuntia hyvin öljyisillä luomilla. Käytin sitä pelkästään, ilman puuteria. Seuraava kokeilu on puuterin kanssa sitten... Täytyy testailla pidemmän aikaa tätä. Lupaava. Ja kallis!
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 01.10.13 - klo:21:37 »
Mun menee hermo Too Faced:n luomivärinpohjustajaan. Nyt siitä tulee sellaista vetistä litkua. Oon koittanut puristellakin. Mitä kannattaisi seuraavaksi kokeilla, Urban Decayta vai jotain muuta?

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #279 : 02.10.13 - klo:19:35 »
^ Kokeile säilyttää korkki ylöspäin pystyssä. Mulla juuri toi Shadow Insuranse ja jos säilytän sitä korkki alaspäin tai lappeellaan, se erottuu ja menee litkuksi. Puristelemalla en ole saanut mitään eroa. Tolla tavalla ylöspäin laitettuna se kai sitten sekoittuu jotenkin paremmin.

Yksi tuollainen tuubi kestää kyllä ikuisuuden! En ole varmaan puoliakaan käyttänyt tuosta TFSI-tuubista, vaikka se on kohta ollut mulla vuoden, melkeinpä päivittäisessä käytössä. Sain näytekoon kuukausia sitten myös Urban Decayn Primer Potionista, mutta sen käyttöönottoa pitää odotella vielä piiiiitkä aika :D
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #280 : 03.10.13 - klo:13:10 »
Mun menee hermo Too Faced:n luomivärinpohjustajaan. Nyt siitä tulee sellaista vetistä litkua. Oon koittanut puristellakin. Mitä kannattaisi seuraavaksi kokeilla, Urban Decayta vai jotain muuta?

Tämän ongelman takia ostin Urban Decayn. Too Facedia sai aina olla ravistelemassa ja puristelemassa. Toiset tykkää Too Facedin koostumuksesta, mutta itse pidän enemmän jämäkämmästä UD:sta. Luomivärin pysyvyydessä en ole mitään suurempaa eroa huomannut, kunhan vain sai Too Facedin tulemaan tuubista muuna kuin nestemäisenä litkuna.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 05.10.13 - klo:13:04 »
UDPP Sin ei toimi mulla. On useasti mennyt luomivärit viiruksi luomelle ja koko meikki sulanut pois. Koitin sinnitellä sen kanssa hetken, mutta nyt riittää. Too Faced ja Lumene toimineet aiemmin ok, mutta haluaisin testata jotain muuta. NARS on surkeasti saatavilla mutta kehuttu. Oliskohan Bobbi Brownilla joku hyvä, kohtahan se ständi aukeaa. Sensai vois olla myös hyvä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 06.10.13 - klo:10:01 »
UD Sin on rasvaisempaa kuin ne perusmattaiset versiot Eden (keltainen) ja Original (vaaleanpunertava ihosävy), hiukan samoin kuin MAC Paint Poteissa ne hileisemmät eivät ainakaan minulla pysy luomilla.Edeniä ja Originalia olen käyttänyt ongelmitta ja ne toimivat minulla paremmin kun Too Facedin primeri.
Raitoja käpälään!

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 06.10.13 - klo:11:59 »
Mäkin liputan UD:n Originalin puolesta. Mulla tosin ei mee  luomivärit muutenkaan kovin herkästi viiruiksi (mikä on outoa koska mun luomet on kuitenkin rasvaiset), mutta haalistuvat ja menettävät värinsä ja syvyytensä kyllä. UD pitää sen mielestäni hyvin, ja mun mielestä myös lujittaa vähän nestemäisiä rajauksiakin pysymään paikoillaan.

Oon käyttänyt UD:ta myös huulilla kynän alla. ;D Menestyksekkäästi.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 17.05.14 - klo:09:58 »
Olen käyttänyt useamman tuubin UDPP:tä, mutta nykyisen tuubin loppuessa olen huomannut ettei se enää pidäkään luomivärjeä niin hyvin kuosissa kuin aiemmin. Voiko tuubiin päästä ilmaa niin, että se jotenkin pilaisi tuotteen? Olen huolehtinut korkin sulkemisesta, mutta epäilyttää onko voiteelle tapahtunut jotain.

Löysin bareMineralsilta vastaavan pohjustajan, onko joku kokeillut sitä? Voisin vaihteeksi kokeilla jotain uutta.

That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.