Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 62008 kertaa)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
Vs: primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #30 : 09.08.06 - klo:16:16 »
Minä sitten kokeilin laittaa pohjustusvoidetta ilman meikkivoidetta. Laitoin pohjustusaineen päälle vielä puuteria ja siihen sitten luomivärit. Onko minulla jotenkin ylirasvoittuvat luomet, kun luomarit meni vakoon?  :-\

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #31 : 09.08.06 - klo:18:17 »
Minä sitten kokeilin laittaa pohjustusvoidetta ilman meikkivoidetta. Laitoin pohjustusaineen päälle vielä puuteria ja siihen sitten luomivärit. Onko minulla jotenkin ylirasvoittuvat luomet, kun luomarit meni vakoon?  :-\

Ellei vika ole luomivärissä niin ehkä luomesi sitten vain ovat todella rasvoittuvat, jolloin luomivärit menevät väkisinkin luomivakoon.   :-\
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 09.08.06 - klo:18:39 »

Ellei vika ole luomivärissä niin ehkä luomesi sitten vain ovat todella rasvoittuvat, jolloin luomivärit menevät väkisinkin luomivakoon.   :-\

No luomivärit ovat tyyliin Rimmel, Lumene ja tänään oli MFn. Miten sitten luomivärit vaikuttaa asiaan? Kiva jos luomeni sitten ovat ylirasvoittuvat, ikinä en sitten saa hyviä meikkejä.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #33 : 09.08.06 - klo:18:49 »
Toiset luomivärit vain ovat huonompilaatuisia, mutta luulisi, että jos olisi ollut luomiväreistä kiinni niin edes jotkut noista olisivat toimineet.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 18.08.06 - klo:18:31 »
No, pitihän minun käydä tämän ketjun inspiroimana hakemassa kaupasta se Lumenen pohjustusvoide. Kyllä on hyvää ainetta! Joskus mulla oli Elisabeth Ardenin vastaava tuote ja sen lahjoitin silloin pois, kun ei se toiminut ollenkaan. Lumenen pohjustuksesta arvasin jo levittäessäni sitä, että pitää luomivärin hyvin paikoillaan. Todella vähän tarvitsee laittaa, ja täältä lukemani ohjeen ansiosta odotin aineen kuivahtamista ennen kuin levitin luomivärin. Enkä laittanut puuteria luomiin ollenkaan. Hyvä ostos!  :)
2c M i

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 18.08.06 - klo:18:41 »
Joskus mulla oli Elisabeth Ardenin vastaava tuote ja sen lahjoitin silloin pois, kun ei se toiminut ollenkaan.

Oliko sininen purkki jossa ehkä kultaisia viivoja? Ja oliko aine väriltään aika tummaa ja kuivui melko hitaasti? Musta vähän tuntuu, että se meidän pohjustusaine olisi tuota. Teksti on vain kulunut pois, niin en tiedä mitä merkkiä. Olisipa sinullakin ollut sitä, niin minulla saattaisi olla vielä toivoa löytää hyvä pohjustusaine.  :)

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 18.08.06 - klo:19:23 »
Lainaus
Oliko sininen purkki jossa ehkä kultaisia viivoja?

Purkki oli valkoinen, ja voidekin oli valkoista.
2c M i

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 18.08.06 - klo:19:32 »
Lainaus
Oliko sininen purkki jossa ehkä kultaisia viivoja?

Purkki oli valkoinen, ja voidekin oli valkoista.

No höh. Taitaa siis kohtalonani olla ylirasvoittuvat luomet, joihin voi vain haaveilla laittavansa erilaisia luomivärejä.  ::)

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #38 : 19.08.06 - klo:01:00 »
Guerlainin Protective base on ehdottomasti paras, mutta myös Lumeneen olen erittäin tyytyväinen. Tästä tuli mieleen, että Guerlainin huulimeikinkin pohjustaja rulettaa.

Poissa Pikkunen

• Hiushörhö
« Vastaus #39 : 19.08.06 - klo:10:09 »
Lumenea suosittelen minäkin,todellakin toimii. ;)

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 02.09.06 - klo:19:40 »
Kun tuo aikaisemmin sanomani pohjustusvoide ei toimi, niin onko toivoa ollenkaan? Tänään kokeilin taas pohjustusainetta ja eihän se mitään pitänyt. Liila luomiväri oli silmävaossa, että olipa yllätys. Olisiko Lumenesta mihinkään..? Meidän aine on kait siis tyyliä Elisabeth Arden ja myyjä oli kuulemma sanonut, että parasta olisi. Tietysti myyjät hehkuttavat aina myytäviä tuotteitaan, mutta... haluaa kokeilla varjostuksia ym...  :-[

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 02.09.06 - klo:20:00 »
Lumene on pitänyt tosi hyvin ainakin minulla. Käytän pelkästään mineraaliluomivärejä, en tiedä, onko vaikutusta asiaan mutta luomeni ovat tosi lurppamallia, joten ilman pohjustetta kaikki on kasassa luomivaossa. Muistaakseni jollain ulkomaisella keskustelupalstalla hehkutettiin myös Lumenen pohjustetta. Eikä se ole edes kalleinta!
Sen pitää antaa kuivahtaa vähän ennen värin levitystä ja todella pieni tippa riittää.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 02.09.06 - klo:20:01 »
Olen kokeillut primerinä mm. eri peitevoiteita, Macin ja Lancomen voidemaisia "paint" tuubivärejä, Urban Decayn Primer Potion erityistuotetta, Lumenen pohjustajaa ja Laura Mercierin tavallisen meikin primervoidetta.  

Ongelmani on ollut, että  luomi-ihonii oin kai pintakuiva (luomet rasvoittuvat ja "hikoontuvat" päivän kuluessa, vaikka aamulla luomet tuntuisivatkin hyvin kuivilta ja luomiväri levittyisi melkein kalkkimaisesti).

Laadukkaat luomivärit, toimiva levitystekniikka ja kunnon siveltimet auttavat hyvän ja kestävän meikin teossa. Siveltimet imevät ihon pinnalta aina hivenen rasvaa, joten niiden peseminen usein auttaa sekin.

Oma ehdoton suosikkini on edulinen ja riitoisa Lumene. Urban Decayn Primer on toimiva, mutta hinta verrattuna määrään on törkeä. Laura Mercierin huono puoli on saatavuus, mutta jos saat käsiisi tuubin, kannattaa sitä kokeilla myös silmämeikin parempaan pysyvyyteen.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 02.09.06 - klo:20:17 »
Vois kait Lumenea sitten kokeilla. Eikös se muuten juuri ole Sokos lehdessä tarjouksessa...?

Annie

• Vieras
« Vastaus #44 : 17.09.06 - klo:12:30 »
Lumene. Olisi kylä aika ostaa jo uusi kun tuo nykyinen taitaa olla jo aika iäkäs, sellaisessa valkeassa tuubissa jossa on sininen korkki. Muita merkkejä en taida edes kokeilla. Parhaiten minulla toiminut Lumenen meikkituote :-*