Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 61986 kertaa)

Poissa princess

• HAIRahtanut
Vs: Primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #300 : 12.11.15 - klo:20:22 »
Mikä ois tahmean pinnan jättävä pohjustaja? Ihan siks, että värit pysyis siis ☺️
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #301 : 12.11.15 - klo:20:25 »
Lueskelin Ostolakossa-blogia ja Virve kehui Yves Saint Laurentin eye primer pohjustajaa, joitakin arvosteluita lukiessani jotkut kuitenkin kommentoivat, että siinä olisi jotain hohdetta?

Ei siinä vaaleammassa versiossa kyllä ole mitään hohdetta. Hyvä tuote, josta itse tykkään kovasti.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #302 : 13.11.15 - klo:08:38 »
Hmm, osaatko sanoa että entäs se tummempi pohja?
Se varmaan sopisi mulle paremmin. Harmi kun paikallisessa Emotionissa ei ole lainkaan YSL tuotteita...
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #303 : 13.11.15 - klo:16:01 »
Hmm, osaatko sanoa että entäs se tummempi pohja?
Se varmaan sopisi mulle paremmin. Harmi kun paikallisessa Emotionissa ei ole lainkaan YSL tuotteita...

Muistan lukeneeni jostain että siinä tummemmassa olisi hohdetta, mutta kai tuosta jotain kuvia ja arvioita on netissä.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #304 : 13.11.15 - klo:17:23 »
Onko kellään kokemuksia Elizabeth Ardenin silmämeikinpohjustusaineesta? Onko siinä jonkinlainen tuoksu? Katsoin että tässä ketjussa oli pari mainintaa vuodelta 2012. Luin tuosta kehuja jostain blogista (olisikohan ollut Mustaa Kajalia?) ja mietin, kokeilisinko seuraavaksi sitä.  :)

Olen käyttänyt Urban Decayn primeria nyt pari tuubia ja se on ollut minulle hyvä, ei mitään pahaa sanottavaa. Tuubista tulee tosin joskus nestettä ja joutuu puristella primeria enemmänkin ulos ennen kuin koostumus on normaalia. Muuten hygieeninen tuubi saa pluspisteitä. Luomivärien pysyvyyden kanssa ei ole ollut UD:n kanssa ongelmaa eikä primeri ärsytä ihoa tms.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #305 : 13.11.15 - klo:18:42 »
^ Karkkipäivä kehuu ainakin, itse en oo kokeillut.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 13.11.15 - klo:19:21 »
^^Mä olen kokeillut, on kyllä tosi hyvä. En muista tuoksua joten ei ainakaan voimakas. :)

Itsellä on arkikäytössä tällä hetkellä Coastal Scentsin Shadow Worx ja en tykkää. Tuubista tulee usein vetistä nestettä ja on tosi ohutta, ei peitä verisuonia luomilla (ohut ja vaalea iho). Luomivärit pysyy ihan ok mutta sy-ihoni on kuiva joten pysyisi varmaan ihan meikkivoiteellakin. Esim. e.l.f.n primeri on paljon parempi kuin tämä, kalliimmista puhumattakaan.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #307 : 13.11.15 - klo:20:40 »
^ ja ^^, kiitos kommenteista MerGirl ja ZombieQueen! Voisin siis testata tuota Ardenia sitten kun tarvitsee uuden primerin. Tekee mieli vaihtelua kun on vuosikausia ollut käytössä vain Lumenea ja Urban Decayta. Nuo luomiprimerit on niin järjettömän riittoisia että yksi puteli kestää aina vaikka kuinka pitkään. Mun pitää piakkoin vaihtaa UD:n primer uuteen, en muista tarkalleen kauanko se on ollut auki ja tuntuu että tuubista on alkanut tulla nestettä ulos viime aikoina enemmän kuin aiemmin, mikä viittaa siihen ettei putkilo ole enää ihan elämänsä kunnossa. Se on todennäköisesti ollut mulla käytössä jo muutaman vuoden...

Kauanko muuten pidätte samaa primeria käytössä, jos se on pakattu tuubiin/muuten hygieeniseen pakkaukseen? Käytättekö kunnes tuote loppuu, kesti se sitten kuin kauan tahansa, vai vaihdatteko uuteen esim. vuoden kuluttua?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #308 : 13.11.15 - klo:22:20 »
Hunis, mä ainakin käytin mun NYX HD primerin ihan loppuun ja käytössä se oli yli vuoden eikä kyllä mennyt yhtään miksikään. Ei muuttunut koostumus eikä alkanut haista pahalta :) Veikkaan, ettei mitään huolta, jos ei muutoksia huomaa. NYX on semmosessa aplikaattorimallisessa pakkauksessa. On mun lempparipohjustaja, toista nyt käytän putkeen. Siitä ei tule mitään allergiaoireita, luomivärit kestää niin kauan kunnes ne ottaa pois, on riittoisa, shimmerisetkin luomivärit pysyy eikä varise, on edullinen ja vielä pupumerkki tietty!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 14.11.15 - klo:12:47 »
Mäkin käytän primereita niin kauan kuin vaan kestävät eivätkä ala haista/näyttää pilaantuneelta.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 29.12.15 - klo:22:12 »
Essencen I  <3 Stage luomivärinpohjustaja ei itsellä oikein toiminut, mutta tilasin Ebaystä Wet n Wildin Fergie Take On The Day primerin, joka on musta ihan vastaavaa kamaa kun Urban Decayn Original. Siitä on jokunen vuosi kun olen tuota Urban Decaytä käyttänyt, mutta koostumus on mielestäni ihan samanlainen ja toimii yhtä hyvin. Oikein hyvä tuote siis ja maksoi alle 10e. :)
3a/b F ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 30.12.15 - klo:13:32 »
Olen huoletta käyttänyt pohjustajia niin kauan kuin pysyvät muuttumattomina (eli vuosia). UD:n primer alkaa ajan myötä erottumaan, mutta siinä vaiheessa se on jo muutenkin lopussa (olen käyttänyt kaksi). Suosikkini on Guerlain Protective Base, jonka ainoa miinus on purkkimuotoinen pakkaus. E.l.f. on ihan kelvollinen myös.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #312 : 05.02.16 - klo:20:34 »
Ostin vähän aikaa sitten Elizabeth Ardenin Advanced Eye-Fix Primerin ja ei voi kuin kehua.  :-* Mulla on ties kuinka edellistä vuotta ollut käytössä Urban Decayn, Too Facedin ja Lumenen silmämeikinpohjustusaineita ja tämä Arden on parempi kuin mikään niistä. Ihan heittämällä paras kokeilemani primer ikinä.

Koostumus on aivan mahtavan samettinen ja tasainen ja voide suorastaan liukuu luomelle, levitän primerin sormella ja pohjustuksesta tulee täydellisen tasainen helpommin kuin millään muulla kokeilemallani pohjustajalla. Mihinkään ei jää kökköjä tai epätasaisia kohtia. Koostumus on sopivan paksu, ei tippaakaan vetinen, vaan todella kermainen. Pinta jää sopivan kuivaksi niin että luomivärit leviää tasaisesti eikä jää epätasaisesti kiinni liian kosteaan pohjaan, kuten joskus muiden pohjustajien kanssa käy.

Primerin väri on myös tosi hyvä, tuossa on sen verran pigmenttiä että luomesta tulee virheettömän tasaisen sävyinen ja periaatteessa tuon päälle ei edes tarvisi laittaa luomiväriä, jos haluaisi hyvin simppelin meikin ja riittäisi että luomi on tasaisen sävyinen. Luomivärit pysyy tällä hyvin, ei pahaa sanottavaa. Ovat illalla samassa kunnossa kuin aamulla meikkauksen jälkeen. Mulla ei tosin mitenkään superrasvoittuvat luomet ole, mutta olen lukenut kommentteja että toimisi myös rasvoittuvammilla luomilla. Primeri on myös kivassa pienessä tuubissa, josta sitä on helppo ottaa. Olen aivan rakastunut tähän! Tilasin omani Feeluniquesta mutta tätä saa myös ainakin Stockalta käsittääkseni.

Muistaakseni tätä on kehuttu myös Ostolakko-blogissa ja Mustaa kajalia -blogissa, jos haluaa lukea lisäkommentteja. :)

Poissa korkkiruuvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #313 : 05.02.16 - klo:22:45 »
^ Päädyin itsekin tilaamaan tuon (myös Feeluniquesta, kun alennuskoodikin oli). Ainakin koostumus kuulostaa houkuttelevalta. :D Mulla on superrasvoittuvat luomet, mutta silmät ovat hyvin kuivat, ärtyisät ja vuotavat eli pohjustaja joutuu todella koetukselle kun käyttööni pääsee.

Mulla on ollut käytössä UDPP, TFSI, baremineralsin Pearl ja thebalmin primer sekä Elfiltä joku, mutta mikään ei ole ollut tähän mennessä niin ylivertainen etten olisi kiinnostunut kokeilemaan jotain uutta ja toivomaan parempaa. Olisin kyllä tyytyväinen, jos kokeilut voisi lopettaa tähän Ardeniin.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #314 : 01.11.16 - klo:07:26 »
Olen yleensä käyttänyt Lumenen luomenpohjustajaa, ja se onkin aivan ässä tuote. Meikki on hyvä levittää siihen päälle, eikä mekit takuulla lähde leviämään päivän mittaan. Taitaa olla yksi Lumenen kehutuimmista tuotteista tuo pohjustaja, virkistävä poikkeus tuotesarjan muuten melko kehnoon laatuun.

Kokeilin vaihteeksi NYX:n HD -primeria, ja oli kyllä tosi iso pettymys. Tahmeaa litkua, joka sai luomet tuntumaan vain rasvaisilta. Koska luomet jäivät kosteiksi, oli mitään luomiväriä tosi vaikea saada tarttumaan, plus että päivän mittaan luomet rasvoittuivat ja meikki lähti leviämään ja kasaantumaan juonteisiin. NYX:n tuotteet on musta muutenkin ihan puppua, ainoana poikkeuksena HD Finishing Powder, joka on oikeasti hyvä tuote (100% silicaa, ei muuta).

Mitä muuta luomenpohjustajaa mun kannattaisi kokeilla? Moni on kehunut Urban Decayn pohjustajaa, mutta siitä on myös moni varoitellut saaneensa allergiaoireita. Mulla on herkät luomet, joten en uskalla kokeilla sitä.

Tykkäisin pohjustajasta, josta jäisi sellainen aika kuiva tuntuma luomille, vielä kuivempi mitä tuosta Lumenesta. Eli ei missään nimessä mikään tahmea tuote, vaan sellainen luomia kuivattava. Jos tiedätte, mitä tarkoitan!
« Viimeksi muokattu: 01.11.16 - klo:07:29 kirjoittanut ainokainen »