Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 61984 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #315 : 01.11.16 - klo:13:38 »
^Kehun tuossa muutamaa viestiä ylempänä Elizabeth Ardenin primeria ja suosittelen sitä kyllä edelleen lämmöllä. Siitä ei jää erityisen kuiva pinta kyllä, vaan enemmän sellainen samettinen, mutta ei kuitenkaan mitenkään kostea tai tahmea. Mulla on melko herkkä iho mutta en ole huomannut tuon ärsyttävän mitenkään.

Oon myös joskus käyttänyt pohjustajana Macin Paintia sävyssä Bare Canvas ja sekin kyllä toimi, siitä jäi kans sellainen puuterimainen pinta, ei kostea eikä muistaakseni mitenkään erityisen tahmeakaan.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #316 : 02.11.16 - klo:05:57 »
Ostin vähän aikaa sitten Ud:n Primer Potionin ja tuntuu että tää tuote olisi muuttunut hieman, kun sitä viimeksi käytin. On nyt selvästi vetisempää, mitä se aikaisempi putikilo oli eikä kyllä minusta toimikaan enää yhtä hyvin kuin ennen. Viimeksi elen käytin sitä ja loppupuolella työpäivää luomiväri oli lähtenyt kasaantumaan.

Pitänee seuraavaksi hankkia se Elizabeth Arden ja katsoa, että miten se sopii ja pitää luomivärit paikoillaan.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 02.11.16 - klo:09:54 »
^ minusta uusi piteli ei ole koskaan toiminut niin hyvin kuin edellinen. Olenkin tullut siihen tulokseen, että tuore UDPP on kosteampaa ja vasta jonkin aikaa käytössä oltuaan kuivuu siihen hyvään koostumukseen. Tämä ei poissulje sitä mahdollisuutta, että koostumusta ON muutettu.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #318 : 02.11.16 - klo:17:14 »
^Mikäli oikein muistelen, niin edellinen oli ihan jämäkkää tavaraa alusta asti ja toimi hyvin. Nyt tuo toimivuuskaan ei ole ollut ihan entisellä tasolla. Tai sitten vaan muistan väärin.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #319 : 03.11.16 - klo:20:01 »
Kiitos vastanneille. Hunis ja muut, osaatteko verrata tuota EA:n primeria Lumenen vastaavaan?

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #320 : 04.11.16 - klo:22:02 »
Mäkin oon huomannut että Urban Decayn silmämeikinpuhjustus on muuttunut. Se oli hyvää kamaa siihen aikaan kun se oli siinä putkilossa mistä ei millään saanut viimeisiä ulos (jos ei sahannut putkiloa pikki). Mutta kun ihan Suomesta ostin sitä uudessa tuubissa olevaa kamaa, niin se kyl ihan erilaista. Ja tulin muutenkin siihen tulokseen että Mac:in silmämeikinpohjustus on paljon parempaa. UD kuivattaa eikä pysy kunnolla, mutta Mac pysyy koko työpäivän ja Zumba-tunnin eikä kuivata luomia. Ja mulla siis noin yleisesti sekaiho ja rasvoittuvat luomet.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 05.11.16 - klo:18:55 »
Minä olin ennen Urban Decayn pohjustajan käyttäjä, sekä original että eden tuli kokeiltua ja vaikka olin tosi tyytyväinen asiakas, mua alkoi ärsyttää kuinka tolkuttoman kauan tuubi kestää ja kuinka joka kerta tuubista tuli erilaista kamaa ulos. Täältä luettujen suositusten perusteella vaihdoin Estee Lauderin Elizabeth Ardenin primeriin ja siihen olen vielä tyytyväisempi. Tuote on joka kerta tasalaatuista, ei koskaan liemessä uiva kuiva kikkare. Se myös pitää luomivärit ihan yhtä hyvin paikallaan ja laiskana päivänä riittää pelkästään jo tasoittamaan luomen väriä.

Korjattu ajatusvirhe!
« Viimeksi muokattu: 06.11.16 - klo:16:21 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 05.11.16 - klo:21:17 »
Mä etsiskelin kasvoille sopivaa pohjustusvoidetta L´orealin lopetetun Studio Secretsin tilalle ja ostin mm. Rimmelin Stay Matte -kasvojen pohjustusvoiteen. Koska L´orealin kohdalla eräs kosmetiikkamyyjä kerran vinkkasi sen sopivan myös luomivärin pohjustukseen, kokeilin tätä Rimmeliäkin. Ja toimii! Laitoin aamulla, luomivärit päälle ja 12 tunnin päästä oli luomivakoon kasautunut vähän, mutta mulla käy näin millä vain. Aikaisemmin olen kokeillut mm. Lumenen ( ei toiminut, värit kasautui armottomasti), Urban Decayn vanha putkilo ( original, toimi kuin unelma, ei välttämättä kasautunut koskaan yhtään, myöhemmin putkilon ollessa vanhempi alkoi iltaa kohti kasautua) ja muita ( Lóreal piti värit paikallaan n. 4 tuntia).

Olin juuri miettinyt ostavani UD:tä lisää, mutta ko. firman tuotearvosteluissa kerrottiin koostumuksen todellakin muuttuneen ja monien havainneen huonommaksi. En halunnut laittaa rahaa likoon kokeillakseni tätä ja ilokseni tosiaankin tämä Rimmel toimii hyvin.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #323 : 06.11.16 - klo:09:10 »
En siis ollutkaan ihan metsässä tuon muistini kanssa. Voi kökkö. Kai tuon pois käyttelee, mutta tosiaan pitänee jatkossa satsata tuohon Elizabeth Ardeniin tai kokeilla tuota Macia. Estee Lauder ei nimittäin toiminu minulla hyvin. Luomivärit kökkööntyi aika nopeasti luomivakoon.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 06.11.16 - klo:13:24 »
Minäkin päätin jättää UD:n - ongelmana on nykyisessäkin erottuminen ja sitä on tapahtunut heti tuubin avaamisesta lähtien. Tilasin Narsin primerin, kerron myöhemmin onko siitä mihinkään.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 06.11.16 - klo:14:42 »
Minäkin päätin jättää UD:n - ongelmana on nykyisessäkin erottuminen ja sitä on tapahtunut heti tuubin avaamisesta lähtien. Tilasin Narsin primerin, kerron myöhemmin onko siitä mihinkään.

Vajaan kahden putkilon kokemuksella: On siitä. Luomivärien kanssa ei ole ollut kertaakaan ongelmaa, kun olen käyttänyt tätä.

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #326 : 06.11.16 - klo:18:50 »
Osaako joku sanoa jotain luonnonkosmetiikan primereistä? Onko niistä mistään mihinkään? Onko mitään toivoa löytää luonnonkosmetiikan puolelta mitään, mikä pitäisi luomivärin paikoillaan raskailla ja rasvoittuvilla silmäluomilla?

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 07.11.16 - klo:20:02 »
Mä olen käyttänyt Urban Decayn, Too Facedin ja NARSin primeria luomille. Oon tykännyt eniten UD:sta, koska se on tuntunut sopivan jämäkältä ja paksulta mun rasvoittuville luomille. Mutta voi kökkö, jos koostumus on muuttunut. :( NARS tuntuu jotenkin turhan ohuelta mun luomille, mutta toimii kuitenkin ja sopii varmaankin hyvin kuivaihoisille. Pitäisiköhän mun testata pitkästä aikaa Too Facedia, josta muistan pitäneeni melkein yhtä paljon kuin UD:sta? Onko sen koostumus edelleen toimiva?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #328 : 11.11.16 - klo:09:46 »
Kiitti kaikille vastanneille! Tuo EA:n primeri menee ehdottomasti kokeiluun.

Nyt mulla oli kokeilussa taas vaihteeksi MAC:n Paint Pot primerina, ja täähän toimii kuin junan vessa. En vaan tiedä miten pitkään uskallan tätä taas käyttää, kun viimeksi aloin saada allergisia oireita tästä. Mutta koostumuksensa puolesta tää on kyl ihan parhautta.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 16.11.16 - klo:18:38 »
Mullacin Macin paint (tuubi) käytössä pohjustajana, sävy untitled. Tykkään, koska toimii myös luomivärinä ja kirkastaa silmää sekä luonnollinen sävy. Tykkään myös tuubista, koska purkkeihin menee aina kaikkea ylimääräistä sekaan ja joutuu putsaamaan. Miinusta toisaalta siitä, että pitää puristaa tietyllä tavalla(ihan siitä suuaukon vierestä) tai muuten tulee järjetön kasa väriä tuubista. Jostain syystä untitledia ei viime ostokerralla tosin saanut Suomesta ollenkaan  ???