Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 61997 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #330 : 28.12.16 - klo:13:00 »
Kokeilin NYX:n purkissa olevaa luomiväriprimeria. Siis sitä mattavalkoista (tätä saa myös helmiäisvalkoisena ja ihon värisenä). Aika surkea primeri. Meikkasin pari tuntia sitten, ja nyt jo luomivärit on luomivaossa. No eipä ollut kallis tuotekaan.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #331 : 28.12.16 - klo:14:16 »
Nyxin Waterproof eye shadow basen loputtua tilasin itselleni kokeiluun Wet `n` Wildin Photo Focus Eye Shadow Primerin. Kerran olen tuotetta kokeillut ja täytyy sanoa, että oli hintaansa nähden pätevä tuote.Tuote asettui omilla luomillani hyvin ja pinta kuivui sellaiseksi hieman puuteriseksi. Luomiväri ja rajaus pysyi koko päivän. Toki en ole vielä kokeillut, että miten se esimerkiksi iltamenoissa pelittää. Tuote oli saanut myös hyvät arvostelut Make Up Alleyssa, mutta täytynee jatkaa testailuja vielä. Toki olisi mukavaa, jos näin hyvää tavaraa saisi vielä huokeaan hintaan.

Muoks. Eilen oli iltamenoissa tuota Wnw:n primeria ja pelitti moitteettomasti. Luomivärit ja rajaukset pysyi siihen asti, kun ne pesi pois. Taitaa kyllä nuo udpp:t sun muut jäädä ostamatta, kun Pretty.fi myy tuota hintaan 7,49. Tämä taitaa jäädä vakikäyttöön.
« Viimeksi muokattu: 01.01.17 - klo:20:24 kirjoittanut FairyC »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #332 : 28.12.16 - klo:14:38 »
Hunis ja muut, osaatteko verrata tuota EA:n primeria Lumenen vastaavaan?
Sori, huomasin tämän kysymyksesi vasta nyt! Siitä on sen verran aikaa kun olen käyttänyt Lumenea, että tuote on uudistunut sen jälkeen jo ainakin kerran, en siis ole varma millainen nykyinen Lumenen primer on ja muistikuvat vanhastakin alkavat olla hatarat. Mutta sen verran muistelen että tuo EA olisi peittävämpi kuin Lumene eli Lumene olisi ollut ohuempi, ja luomivärin kestävyys on EAlla parempi.

Ostin Sydneyn lentokentän tax freesta Urban Decayn Smoky-paletin ja sain kaupan päälle lahjaksi täysikokoisen UD:n primerin. Mielenkiintoista testata tuota, kun en ole käyttänyt sitä vähään aikaan. Mullakin oli sen kanssa ennen erottuvuusongelmia eikä koostumus pysynyt tasaisena. Jos tässä tuubissa on sama ongelma niin laitan sen sitten kyllä suosiolla pois, kun parempiakin primereita kerta on.

Mua kiinnostaa myös kuulla Lilan kokemuksia Narsin primerista!
« Viimeksi muokattu: 28.12.16 - klo:14:40 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 02.01.17 - klo:21:29 »
Mulla on kaikki primerit lopettaneet toimimisen! :# TFSI eikä UDPP toimi enää kumpikaan - luomivärit ovat rasvaisina viivoina luomivaossa jo parin tunnin sisään levittämisestä. Mikä neuvoksi? Olen kokeillut molempia sekä uutena että hieman putkiloon kuivahtaneena. Olen kokeillut suoraan puhtaalle luomelle, sekä niin että puuteroin alta ja päältä. Millään ei ole ollut vaikutusta, luomeni vain rasvoittuvat ihan todella paljon. Luomieni iho on samaan aikaan kuiva (mikä kombo!), joten en uskalla pyyhkiä niitä millään kuivattavalla kasvovedelläkään ennen pohjustajaa. Olen joutunut rasvaamaan välillä luomia iltaisin, sillä ne ihan hilseilevät, mutta vain toisinaan.

Löytyisikö ideoita, miten voisin yrittää saada TFSI:n tai UDPP:n toimimaan, taikka ehdotuksia muille tuotteille? Yritän käyttää ainoastaan cruelty free kosmetiikkaa, joten tähän kategoriaan sopivat tuotteet olisi loistavia. Mutta jos mikään muu ei toimi, niin pakko kai kokeilla jotain muutakin... mitenkähän MACin paint pot toimisi? Mikä sävy olisi todella vaalealle iholle sopiva pohjustaja?
So it goes.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 02.01.17 - klo:21:58 »
^MAC myy Kiinassa, joten kaikilla kriteereillä se ei ole cruelty free. Mutta, jos haluat kokeilla, niin Soft Ochre tai Painterly ovat molemmat vaaleita ihonsävyisiä. Soft Ochre taittaa keltaiseen ja Painterly punaiseen.

Crualty free merkeistä NARSilla on hyvä pohjustaja ja NYXiakin kannattaa ehkä kokeilla (ei tuota Ainokaisen ylempänä mainitsemaa).

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 02.01.17 - klo:22:18 »
^ Kiitos vinkeistä! MACista tiesinkin, liittyi lähinnä tuohon että jos en muuta keksi niin ehkä pakko sortua kokeilemaan sitä. :-\ Ainakin paint pot on idealtaan erilainen kuin nuo aiemmin kokeilemani. Kamala dilemma, en haluaisi ostaa yhtään eläinkokeellista tuotetta mutta en myöskään lopettaa kokonaan luomivärin ja rajausten käyttöä. Nyt olen ollut sitten ilman silmämeikkiä, kun rajauksetkin leviävät nopeasti. Haluaisin kuitenkin edelleen käyttää päivittäin rajauksia. NARSia on välillä kamalan hankala löytää (asun Hollannissa), mutta sitä voisinkin kokeilla mikäli löydän sen järkevään hintaan netistä! LF:ssä näytti ainakin olevan. NARSkin epäilyttää, jos UDPP tai TFSI ei toimi - nekään eivät ole halpoja, ja ihan turhaan olen jo kaksi ostanut. :-[ Olen yrittänyt Googlata jotain kikkakolmosia joita voisin vielä kokeilla noiden avuksi, varsinkin kun ennen molemmat toimivat oikein hyvin (levitän pienen määrän tuotetta, annan kuivua, taputtelen vielä sormella ja sitten lisään luomivärin). NYXiä olenkin jo kokeillut huonolla menestyksellä.
« Viimeksi muokattu: 02.01.17 - klo:22:20 kirjoittanut armi »
So it goes.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 02.01.17 - klo:22:48 »
E.L.F. on ymmärtääkseni cruelty free ja heillä on ollut ihan kelpo pohjustaja Mineral Eyeshadow Primer. Omani olen ostanut iHerbistä parilla eurolla. Ilmeisesti tuote on lopetettu, mutta sen tilalla on Shadow Lock Eyelid Primer, jolla on erityyppinen inci. Se ei ainakaan olisi kallis kokeilu, merkistä ei ole pahaa sanottavaa.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #337 : 03.01.17 - klo:10:19 »
Mitä nyt äkkiseltään tarkistin, niin tuo Wet 'n' wild oli tuolla Cruelty free-listalla. Itse olen supertyytyväinen tuohon primeriin ja minulla oli myös se sama juttu, että tuo Ud ei enää toiminut, vaikka ennen oli toiminut moitteettomasti. Pretty.fi myy tuota ja hinta ei ole mikään hirveä, jos nyt ei toimikaan.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 03.01.17 - klo:10:26 »
^ Mulla on siitä Wet 'n Wildin primerista ilmeisesti vanhempi mustassa tuubissa oleva ja se on kyllä tosi hyvä! Ostan ehdottomasti sitä uudempaa (?) sitten kun mulla tuo toinen loppuu, toivottavasti se on yhtä hyvä. :)

Ostin sen primerin joskus kun olin katsonut Youtubesta jotain vertailuvideoita joissa tuo pärjäsi loistavasti. Siinä testattiin vieretysten käsivarteen eri primereitä kuinka ne kestää suihkussa käynnin ja hankausta jne. ja tuo oli ihan parhaiden joukossa (ellei jopa paras tai jaettu toinen sija?) siinä testissä.

Edit. Ilmeisesti nuo uusi ja vanha on ihan samaa ainetta. :)
« Viimeksi muokattu: 03.01.17 - klo:10:46 kirjoittanut Memmuuh »
3a/b F ii

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 03.01.17 - klo:14:40 »
Kiitos vinkeistä! Laitan tuon Wet n Wildin tilaukseen, ja taidan ostaa elfinkin kun satun kulkemaan ständin ohi usein. Katsoin myös YouTubesta arvioita tuosta Wet n Wildista ja hyvältä näyttää, toivotaan että ratkaisu löytyy näistä kahdesta! :l Tuota NARSia myös kiinnostaa kokeilla, ja uusi Orgasm pitäisi tilata jossain vaiheessa kuitenkin. Taidan kuitenkin ensin kokeilla edulliset alta pois. :D
« Viimeksi muokattu: 03.01.17 - klo:14:44 kirjoittanut armi »
So it goes.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #340 : 03.01.17 - klo:15:40 »
^ Toivotaan, että jompikumpi toimii. Ärsyttäähän se nimittäin tehdä kalliita hutiostoksia.  :# Onneksi tosiaan tuo elf ja wnw eivät ole sieltä kalleimmasta päästä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #341 : 07.01.17 - klo:15:12 »
Elf on nykyään ihan vegaaninen (paitsi ne vaaleat halvemmat siveltimet, en tiiä onko ne jopa poistumassa) ja tosiaan Wet n Wildin pohjustajaa on paljon kehuttu. Mä en oo sitä vielä testannut, kun en tiiä miten sopii kuivaihoiselle, varmaan joskus sitäkin testaan. Myöskin mä tykkään käyttää Essencen I < 3 Colour Intensifying-pohjustajaa, sitä kun löytyy ihan hyvin Tokmanneista, edullinen ja cruelty free kans :) Ja todella toimiva, ihan mun lemppari tällä hetkellä, toinen puteli jo odottaa käyttöään, kunhan Catricen vastaavan oon käyttänyt pois.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #342 : 07.01.17 - klo:19:30 »
Pitipäs tutkia vähän netistä, että mitä tuosta Essencestä sanottiin. Tuo tuote lähtee ehdottomasti testiin. Aika hienoa, jos noin edullisesti löytää hyvän pohjustajan. Eipä sitten todellakaan tartte katsoa Ud:n tai Macin suuntaan enää..

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #343 : 07.01.17 - klo:21:09 »
Essencellä on kaksi eri pohjustajaa, toinen on tummempi sävyinen ja sitä ei kai niin paljoa ole kehuttu, mutta nimenomaan tuo Colour Intesifying on todella hyvä ja jos ei aplikaattori haittaa! En vaan osaa sanoa miten rasvaisilla luomilla toimii, mutta jos netistä löytynyt kehuja enemmänkin, niin tuossa ei ainakaan kauheasti rahojaan hukkaa, jos testaa :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 07.01.17 - klo:21:49 »
Mä tilasin UD:n Primer Potionin. Palaan sitten raportoimaan, miltä uusin koostumus vaikuttaa.