Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 61987 kertaa)

Poissa Avena

• Tukkaguru
Vs: primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #45 : 27.02.07 - klo:15:42 »
Onko joku kokeillut Clarinsin Instant Light Eye Perfecting Base -luomivärinpohjustusta? Uusimmassa Trendissä sen sanotaan olevan paksua ja että pelkällä pohjustusvoiteella saa täydelliset nudeluomet. Mä olen käyttänyt Lumenea, joka on kyllä tosi hyvää, mutta hakusessa olisi joku vähän paksumpi pohjustus, koska mä haluaisin vielä tasaisemman pohjan.

1bFi

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 28.02.07 - klo:22:18 »
Vastaan itselleni ja tarkoituksella uudella viestillä. Kävin tänään katsomassa tuota Clarinsin pohjustusainetta. Aine muistuttui lähinnä peiteainetta tai valokynää eli tosi paksua ja kylläkin tosi peittävää. Kynä oli samanlainen kuin useimmat valokynät eli sellainen sivellinpäinen. Epäilytti kuitenkin kaksi asiaa: meneekö luomivakoon, koska on niin paksua (Lumenehan ei mene koskaan) ja kuivaako tarpeeksi nopeasti. Kädelle vedettynä oli märkänä tosi pitkään, eikä mulla ole aamuisin aikaa odotella vaan meikkausta pitää pystyä jatkamaan heti.Jotenkin tuntui, että onko tuo nyt sen kummempaa kuin jos laittaisi vaikka meikkivoidetta luomivärin alle ja siksipä jäi kauppaan. Oli myös äärimmäisen vaikea tutkia mitään, kun Stockmannin Beatyssä multa tultiin neljä kertaa kysymään tarvitsenko apua. Alkoi ahdistamaan.
1bFi

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #47 : 01.03.07 - klo:10:19 »
^Juuri tuon takia en käy paljoa täällä Stokkalla, häiritsee älyttömästi kyyläys.

Meinasin tuon Clarinssin ostaa, valokynäksi ja luomien pohjustukseksi. Sokoksen mainoksessa oli jotain että se kirkastaa, no ei varmaan luomivärin alta =) Ei sitten tiedä miten tuo paksuus vaikuttaa, mutta mää voin olla koekaniinina.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #48 : 01.03.07 - klo:11:25 »
Mä olen todella yllättynyt siitä, miten oon voinut elää ilman pohjustusvoidetta kaikki nää vuodet  ;)
Nappasin nimittäin alesta Cliniquen Touch tint for eyes- luomivärituubin (ainakin luulen sen olevan luomari?) sävyssä 102 Natural Suede. Se toimii täydellisesti luomarin pohjustajana koska sävy on nude ja voin käyttää sitä myöskin sellaisenaan nudemeikissä. Luulen, että ostan tuon joskus loppuessa uuden tuubin.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 01.03.07 - klo:13:24 »
Mä olen todella yllättynyt siitä, miten oon voinut elää ilman pohjustusvoidetta kaikki nää vuodet  ;)
Nappasin nimittäin alesta Cliniquen Touch tint for eyes- luomivärituubin (ainakin luulen sen olevan luomari?) sävyssä 102 Natural Suede. Se toimii täydellisesti luomarin pohjustajana koska sävy on nude ja voin käyttää sitä myöskin sellaisenaan nudemeikissä. Luulen, että ostan tuon joskus loppuessa uuden tuubin.

Joo luomiväri se on. Itselläni on sävy 06 nude Sparkle, joka on hyvin vaalea ruskea. Tuo sävy sisältää ainakin aivan liikaa kiiltoa eikä sitä siksi voi käyttää pohjustukseen.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #50 : 04.03.07 - klo:18:31 »
Testattu Clarinsin Instant Light Eye Perfecting Base kahdesti. Cliniquen ja H&M:n luomarit pysyy ainakin hyvin, luomivakoon karkailua ei havaittu =)

Onhan tuo paksumpaa ja jämäkämpää kun Lumenen mutta ei mitenkään häiritsevän tujakkaa ja varmaan kestää todella kauan, ei tarvitse paljoa.

En tiedä pitäisikö tuo sivellin päällä levittää, laitan tipan luomelle ja levitän sormella. Jää puuterimainen pinta, välttämättä ei tarvii puuteria enää laittaa. Lumenen päälle olen laittanut, mielestäni "kosteampi" koostumus.

Aattelin että saan valokynän tosta samalla, mutta ei minkäänlaista "kirkkautta" kun kokeilin. Ihan hyvä, en kadu.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #51 : 05.03.07 - klo:13:31 »
Mulla toimii hyvin Lumenen pohjustusaine ja mineraalimeikki. Siis meikkipohjaa kabukilla alle ja sitte pohjustusainetta päälle. Ennen tein niin, että laitoin tavallista irtopuuteria ensin, sitte pohjustusta ja sitte taas puuteria, ja silti luomiväri pakeni vakoon ja ripsari irtosi yläluomeen. Nyt mineraalipohjan kans käytettynä Lumenekin tekee juuri niin kuin sen pitäisikin tehdä.

Loca

• Vieras
« Vastaus #52 : 05.03.07 - klo:22:26 »
Purppura: mulla ihan sama ongelma.  :-[ Mikään pohjustus ei tunnu pitävän. Lumenea ja Make up storea olen kokeillut. Aamulla ne on nätisti, mutta iltapäivällä kiiltelee. Mulla ei oo raskaat luomet, mutta kai rasvaiset. Mä oon myös kokeillut mineraalipohjustusta, mineraaliluomareita, Dioria, Lancomea, Lumenea yms, mutta mikään ei pysy. Myöskään alaluomenrajaus ei pysy, vaan ikäänkuin häviää päivän mittaan. Yläluomen tussimainen eyeliner ja ripsari on ainoat silmämeikit, jotka pysyvät (onneksi edes ne). Täytyis mennä jollekin ammattimeikkaajalle, jos saisi vinkkejä pysyvyyteen!

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 06.03.07 - klo:12:05 »
Testattu Clarinsin Instant Light Eye Perfecting Base kahdesti. Cliniquen ja H&M:n luomarit pysyy ainakin hyvin, luomivakoon karkailua ei havaittu =)

Onhan tuo paksumpaa ja jämäkämpää kun Lumenen mutta ei mitenkään häiritsevän tujakkaa ja varmaan kestää todella kauan, ei tarvitse paljoa.

En tiedä pitäisikö tuo sivellin päällä levittää, laitan tipan luomelle ja levitän sormella. Jää puuterimainen pinta, välttämättä ei tarvii puuteria enää laittaa. Lumenen päälle olen laittanut, mielestäni "kosteampi" koostumus.

Aattelin että saan valokynän tosta samalla, mutta ei minkäänlaista "kirkkautta" kun kokeilin. Ihan hyvä, en kadu.

Kiitos kommenteista MerGirl ! Kovasti kiinnostaa tuo tuote... Voisitko laittaa incin tuonne listaan mikäli et sitä ole vielä tehnyt ?!
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #54 : 06.03.07 - klo:13:12 »
Jes, Strawberryyn on nyt tullut Lafanquen suosittelemaa Guerlainin pohjustajaa, Divinora Protective Base for Eyelids. Laitan heti tilaukseen! Voihan se olla, että tuo Guerlain ei minulla anna Lumenea kummempaa lopputulosta, mutta kun Lumene on nyt loppumassa, on ohittamaton tilaisuus testata asia.

Strawberrynetissä kannattaa näemmä vierailla päivittäin tsekkaamassa tuotteet. Sinne aina putkahtelee kaikkea, mitä siellä ei ennen ollut. On totisesti tainnut tulla siellä roikuttuakin, koska unissanikin siellä käyn…  ::)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #55 : 06.03.07 - klo:19:12 »
Seela! Laitoin meikkivoiteiden inciin kun en muuhun keksinyt. Kaipa siinä joku sana on oikein ;D

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #56 : 06.03.07 - klo:19:38 »
Mulla toimii Lumenen pohjustus hyvin, voide paljaalle luomelle, kevyt puuteri päälle ja luomivärit pysyvät kuin tauti.
Kolmas putkilo jo menossa, ainoa huono puoli on kyllästyminen, katsella samaa nakeloa vuodesta toiseen. Seuraavaksi olen ajatellut kokeilla Urban Decayn Primer potionia siinä on ainakin vähän extraa pakkauksessa.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #57 : 07.03.07 - klo:14:25 »
Seela! Laitoin meikkivoiteiden inciin kun en muuhun keksinyt. Kaipa siinä joku sana on oikein ;D

Kiitos paljon !!  :) Nyt kun tiedän sen alumiinittomaksi niin eiköhän mun selkäranka katkea sen suhteen viimeistään Stockan kauneusviikolla... Olen käyttänyt Kanebon peite-/valokynää puuterin kanssa luomien pohjustukseen monta vuotta mutta niinkuin joku jo mainitsikin että vaikka siinä ei ole mitään vikaa niin vaihtelu virkistää tässäkin asiassa  ::)

Tuo Guerlainin pohjustusainehan on lähes klassikko (kuten myös huulten), mutta sitä en voi käyttää juurikin tuon alumiinin takia  :-\
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #58 : 07.03.07 - klo:21:09 »
Tuo Guerlainin pohjustusainehan on lähes klassikko (kuten myös huulten), mutta sitä en voi käyttää juurikin tuon alumiinin takia  :-\

Nyt olen niin malttamaton ja utelias, että kysyn mitä tuo alumiini sitten aiheuttaa? Tai ellei niin saa kysyä (täällä on varmaan paljonkin keskustelua aiheesta ja haulla löytäisin vastauksen), kysyn niin päin että mitä se Seela sinulle aiheuttaa?

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #59 : 07.03.07 - klo:21:36 »
Seuraavaksi olen ajatellut kokeilla Urban Decayn Primer potionia siinä on ainakin vähän extraa pakkauksessa.

Suosittelen kyllä ihan ehdottomasti tätä Urban Decayn pohjustajaa! Nyt on ollut yli vuoden käytössä tuo tuote, enkä enää pois vaihtaisi. Aiemmin on ollut käytössä Lumenea ja Guerlainia, mutta ne eivät pitäneet luomiväriä paikoillaan todella rasvoittuvilla luomillani. UD:n kanssa illalla ennen meikin pesua silmämeikki näyttää ihan samalta kuin aamulla juuri laitettuna. Väri ei siis haalistu eikä mene viiruiksi luomivakoon. Tässä välissä olen kokeillut myös MACin Paintseja, mutta niilläkään ei saa yhtä hyvää tulosta. Urban Decaylla pelastaa vähän huonommankin luomarin, ei haalistu kesken päivän. Todellinen HG-tuote! :-*
1a F ii