Kirjoittaja Aihe: Primer / pohjustusvoide luomille  (Luettu 62006 kertaa)

Loca

• Vieras
Vs: primer / pohjustusvoide luomille
« Vastaus #75 : 16.05.07 - klo:21:34 »
En jaksaisi koko ketjua enää alusta lukea, mutta mistä tuota Urban Decayta saa kaupasta? Onko jossain esim Espanjassa tai Englannissa? Olen nimittäin menossa molempiin, joten kaupoista voisin katsella  :)

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 17.05.07 - klo:05:37 »
^ Espanjassa on ainakin Sephoran liikkeitä, jotka myyvät UD:ta:

http://www.sephora.com/help/stores/allStores.jhtml?country=spain
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Loca

• Vieras
« Vastaus #77 : 17.05.07 - klo:09:06 »
Kiitos Manna! Täytyypi matkalla käväistä tuolla Sephorassa! Onkos siellä muita must-tuotteita?

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 17.05.07 - klo:14:52 »
Englannissa Urban Decayta saa mm. isoimmista Boots-liikkeistä.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #79 : 18.05.07 - klo:06:43 »
onko kellään kokemusta no7:n pohjustusvoiteesta? Näyttäisi olevan enemmänkin puuterimainen kuin voidemainen?

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #80 : 18.05.07 - klo:22:20 »
Osaisiko joku joka on käyttänyt sekä Lumenea että Urban Decayta, vertailla näitä hieman keskenään. Olen ensimmäistä kertaa hankkimassa luomien pohjustustuotetta joten olisi kiva kuulla hieman kokemuksia näistä. Käsittääkseni nämä kaksi ovat kuitenkin aika lailla suositumpien listan kärjessä?  :)

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #81 : 09.06.07 - klo:22:19 »
LÖysin ihan huipun silmämeikinpohjustajan! Clarinsin Instant light Eye Perfecting Base, valokynän mallisessa pakkauksessa. Laitoin siveltimellä ensin ja tasoitin sormella, vähän irtopuuteria päälle. Luomiväri ja myös alaluomen rajaukset kestivät aamukahvista työpäivän ja terassin kautta saunaan asti! Kannattaa kokeilla, n.24 € :) Minäkin olen vuosikaudet käyttänyt Lumenen pohjustajaa, mutta nyt rohkenin kokeilla jotain uutta kun olen jo vähän kyllästynyt Lumeneen, vaikka sekin on hyvä. Clarinsista tuli nyt kyllä suosikkini.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 20.06.07 - klo:12:58 »
Tilasin joku aika sitten HQhairista kehutun Urban Decayn pohjustajan, ja nyt kokeillut muutaman kerran. Täytyy sanoa että on todellakin kehujen arvoinen, aivan huipputuote!
Normaalisti ilman mitään pohjustusta mulla on luomivärit kökkööntyneet vakoon puoleen päivään mennessä ja meikkivoide/puuteripohjustuksellakin ei säily koko päivää, pitää kantaa luomiväriä laukussa varalta korjailuun, mutta tämän kanssa meikki kesti virheettömänä ja juuri laitetun näköisenä aamuseitsemästä iltakymmeneen :o Sekä kevyen arkimeikin että vahvan juhlameikinkin kanssa.

En olis ikinä uskonut että näin hyvää tuotetta on edes olemassa :D Pitkään mietin tämän ja Guerlainin pohjustajan välillä mutta UD on halvempi joten päädyin siihen ja onneksi näin, parempaa ei olla vois :)

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #83 : 20.06.07 - klo:13:51 »
Saatan olla tässä ennen aikojani kirjoittamassa mutta kirjoitampa kuitenkin. UD on kaikki se hyvä mitä Lumene pohjustajasta löytyy ja pari papukaijamerkkiä vielä päälle siitä mitä Lumenesta uupuu, mutta.
Sain tuossa taannoin silmiini inhaa kutinaa ja luomissa on sisäkulmissa edelleen muistona tummemmat läikät. Tällä hetkellä vahvimpia epäiltyjen listalla ovat kynsituotteiden aineet ja tämä UD. Olen ollut parisen viikkoa käyttämättä mitään lakkatuotteita, en ole myöskään käyttänyt uusinta kynsinauhaöljyäni mutta läikät silmistä eivät vaan lähde. Tällä hetkellä en myöskään käytä silmämeikkiä. Koska jäljittäminen on hankalaa ja aikaa vievää, kokeilua ja poissulkua jne. päätin raportoida tännekin jos joku haluaa vähän pidäkettä UD:n hankintaan  ;).
En tätä ennen juuri ole ollut kosmetiikalle allerginen, joten saattaa kestää, ennen kuin syyllisen löydän mutta palaan tänne perumaan puheeni jos aihetta on.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 20.06.07 - klo:17:03 »
^ kerrohon sitten kun tosiaan saat tietää mistä allergiasi johtuu.

Asia kiinnostaa minua sikäli, että olen saanut pahimmat allergiareaktiot Guerlainen pohjustajasta (en ole edes yleensä millekkään kosmetiikalle allerginen) ja pelkään saman tapahtuvan joskus tämän UD:n kanssa. Pilasin silmäluomeni sen Guerlainin tuotteen kanssa, joten pitää olla ekstravarovainen UD:n kanssa.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 20.06.07 - klo:18:22 »
Hui, ajattelinkin että en viitsi pohjustajaa käyttää joka päivä, erikoistilanteissa vaan jolloin haluan meikin säilyvän täydellisenä koko päivän. Mutta täytyy tosiaan käyttää säästeliäästi varmuuden vuoksi.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 20.06.07 - klo:18:29 »
^^Pitääkin vertailla INC:ja UD:sta, Guerlainista ja Lumenesta, löytyisikö jotakin mielenkiintoista. Hitto kun menin heittämään Lumenen pohjustajan roskiin kun sain tuon UD:n ajattelin etten sillä tee jatkossa mitään. Ennen siis käytin Lumenen pohjustajaa ihan päivittäin, koska en voi sietää edes mahdollisuutta, että luomivärit lähtisivät paikoiltaan ilman lupaa.

Paniikkia ei ollut tarkoitus lietsoa, tutkimukset jatkuvat  :).

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 20.06.07 - klo:21:21 »
Asia kiinnostaa minua sikäli, että olen saanut pahimmat allergiareaktiot Guerlainen pohjustajasta (en ole edes yleensä millekkään kosmetiikalle allerginen) ja pelkään saman tapahtuvan joskus tämän UD:n kanssa. Pilasin silmäluomeni sen Guerlainin tuotteen kanssa, joten pitää olla ekstravarovainen UD:n kanssa.

Hui! :o Voisitko kertoa lisää, kuinka silmäluomesi menivät piloille? Käsitän sananvalintasi niin, että Guerlainin pohjustaja aiheutti sinulle rankkoja oireita ja ilmeisesti pysyvän haitan? Millä tavalla silmämeikinpohjustajan kanssa ollaan ekstravarovaisia? Varotaan visusti, ettei ainetta joudu silmään?

Itselläni siis on tuo Guerlain eikä ole aiheuttanut mitään oireita. Seuraavaksi meinasin hankkia UD:n. Hyvä kuitenkin kuulla myös näitä toisenlaisia kokemuksia! Piun silmille pikaista paranemista!

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 20.06.07 - klo:22:25 »
Hui! :o Voisitko kertoa lisää, kuinka silmäluomesi menivät piloille? Käsitän sananvalintasi niin, että Guerlainin pohjustaja aiheutti sinulle rankkoja oireita ja ilmeisesti pysyvän haitan? Millä tavalla silmämeikinpohjustajan kanssa ollaan ekstravarovaisia? Varotaan visusti, ettei ainetta joudu silmään?

Eli silmäluomeni muuttuivat todella kuiviksi, hilseileviksi, erittäin kipeän tuntuisiksi ja väri muuttui pysyvästi huomattavasti punaisemmaksi(+kirjavaksi) kuin ihoni on normaalisti. Kutina, hilseily ja kivun tunne kestivät kuukausia ennen kuin hävisivät. Pitää huomauttaa, että oireiden tultua mulla oli jo kolmas purkki menossa eli tuskin ihan vähäisellä käytöllä ongelmia tulee.

Nyt tarkkailen UD:n kanssa ettei tule vähääkään samoja oireita. Pyrin käyttämään tuotetta todella säästeliäästi ja pitämään "vapaapäiviä" pohjustajan käytössä.

Lähes vastaavanlaisen reaktion olen saanut YSL:n valokynästä. Sitä en aio ostaa enää ikinä.
« Viimeksi muokattu: 20.06.07 - klo:22:33 kirjoittanut *manna* »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 20.06.07 - klo:22:30 »
*manna*: Oireet kuulostavat siltä, että olet allerginen alumiinisuoloille. Mutta silloin periaatteessa antiperspiranttien ja monien muiden meikkituotteiden, jotka sisältävät alumiinisuoloja pitäisi myös aiheuttaa oireita. Tässä Seelan kirjoitus samasta aiheesta liittyen:

Ei nuo alumiinisuolat aiheuta suurimmalle osalle yhtään mitään, itse olen vain vuosien saatossa herkistynyt aineelle. Minulla se aiheuttaa kasvoissa voimakasta ihon hilseilyä eli ihon pinta kuoriutuu pois ja iho on sen jälkeen pitkään rikki ja yleisesti huonossa kunnossa. Näin siis voiteiden ja meikkien kanssa. Deodoranteissa se aiheuttaa voimakasta kutinaa ja punoitusta kainaloihin ja kainalot turpoaa vähän. Alumiinisuolat tukkivat ihon tiehyet ihan konkreettisesti josta syystä meikki pysyy parempana, kasvot kiillottomampana ja kainalot kuivina kun hiki ei pääse läpi  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.