Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182699 kertaa)

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
Herkuimmat huulikiillot
« : 22.03.06 - klo:23:11 »
Jos silmämeikissä luomivärit ovat se suurin kiinnostuksen kohteeni, niin huulimeikin suhteen olen heikkona huulikiiltoihin. Puniakin löytyy meikkipöydältä liian iso rivi, mutta ne ovat jääneet lähes kokonaan käyttämättä.

Tässä ketjussa olisi kiva vaihtaa kokemuksia huulikiilloista. Mistä löytyy hurmaavimmat sävyt, kivoin koostumus ja paras pysyvyys? Mikäli tällainen jo on, niin yhdistäkää surutta. (En löytänyt, vaikka olin katsovinani tarkkaan. :))

Meitsiltä löytyy kiiltoja lähinnä TBS:ltä, Lumenelta ja Revlonilta. Nuo Revlonin Super Lustrous-kiillot ovat oikein hyviä ja sävyt hienoja. Hehkutinkin niitä tuolla Revlon ketjussa. Uusimpia hankintojani on Clarinsin  Color Quench Lip Balm, sävy 10 (myyjä sanoi olevan kausisävyn), joka on oikein nätti viileä vaaleanpunainen. Tässä kuva:

Tuote tuoksuu ihanasti kirsikalle ja levittyy hyvin, mutta mitään hoitotehoja en kyllä huomaa. Pysyvyyskin on vähän niin ja näin. Saa nähdä ostanko uutta enää, vaikka esim. sävy 7 on kyllä sekin tosi soma.

Nyt kiinnostavat MUS:n, Diorin ja Cliniquen kiillot. Kokemuksia?
« Viimeksi muokattu: 22.03.06 - klo:23:33 kirjoittanut Ippa »

ulysses

• Vieras
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #1 : 22.03.06 - klo:23:16 »
Elisabeth Ardenin väritön Crystal Clear Lip Gloss on maailman kiilloin kiilto.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #2 : 22.03.06 - klo:23:25 »
Tykkään ehkä eniten Bobbi Brownin tuubeissa olevista huulikiilloista, tuntuvat huulilla pehmeiltä ja hoitavilta ja taitaa löytyä myös spf15. Lancomen Juicy Tubesit on ihan kivoja myös, mutta aikas tahmeita. Pysyvät kuitenkin pitkään. Kumpiakin hamstraan vähän väliä ebaystä (saa parhaimmillaan muutamalla eurolla) :)

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #3 : 23.03.06 - klo:09:01 »
Meitsi on tykästynyt Max Factorin Silk Glossiin, erityisesti sävyihin Velvet Raspberry, Luscious Lavender sekä Crystal Dew. On niin pehmeää ja tahmatonta huulilla, kuin huulirasvaa, että en ole vielä toista samanlaista fiilistä löytänyt.. inhoan yli kaiken tahmaisia kiiltoja, jolloin tukka tarttuu huuliin...

http://www.maxfactor.co.uk/lips/lipsticks/silk_gloss.jsp

Viimeksi ostin myös kiiltävämpää Silk Gloss Frostia, sävynä Silver Frost - tykkäsin siitäkin, tuntuu melkoisen samalta huulilla ja kiilto jää vaikka enin huulilta häviäisikin illan myötä.
http://www.maxfactor.co.uk/lips/lipsticks/silk-gloss-frost.jsp
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Holly Tyler

• Vieras
« Vastaus #4 : 23.03.06 - klo:09:18 »
Mun ehdottomia lemppareita ovat myös silk glossit. Varsinkin ne uudet kiiltävämmät. Peach glow (muistaakseni) on ihana sävy, sekä Twinkling pink. Ihania, raikkaita sävyjä sekä tuntuu huulilta ihan huulirasvalta. Mäkin inhoan tahmaisia kiiltoja, kuten lumenen usein ovat.

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
« Vastaus #5 : 23.03.06 - klo:09:21 »
Mä tykkään kans noista Silk Glosseista. Jotenkin ihanan tuntuisia huulilla. Lancomen Juicy Tubes taas tuntuu ärsyttävän tahmaiselta huulilla, en tykkää.
Revlonin Super Lustroussia en olekaan vielä kokeillut, sitä on kehuttu, joten se seuraavaksi ostoslistaan...

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 23.03.06 - klo:09:23 »
Minä pidän Anytimen huulikiilloista. Niissä on hinta-laatu-suhde kohdallaan.

Tämän lisäksi pidän TBS:n sellaisista kierrettävistä huulikiilloista, joissa pitää päästä kiertää että tulee sitä huulikiiltoainesta. Tosi ihania sävyjä ja pysyvät huulilla hyvin - harmi vain purkissa on tosi vähän kamaa ja nuo kaikki kolme sävyä olen ostanut alennuksesta - eli varmaan poistuva tuote. Höh. TBS:n kirkas huulikiilto pitkässä purnukassa on myös hyvä - ei yhtään tahmea!
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #7 : 23.03.06 - klo:09:35 »
Mun suosikkeja on Lancomen Juicy Tubesit. Mielettömän riittoisia, ihana tuoksu, ja pysyy hyvin. Mu ei ole pieni tahmaisuus häirinnyt. Päinvastoin: tuntuu, että täysin ei-tahmaiset kiillot luistavat huulilta saman tien pois. Tän hetken lempivärit on Lychee (kuvassa), Framboise ja Bubblegum.

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #8 : 23.03.06 - klo:09:39 »
Pakko liittyä Silk Gloss -faniklubiin. Ihanan tuntuisia huulilla ja tuoksuvat hyvälle. Tuo aiemmin jo mainittu Luscious Lavender on suosikkisävy.

Toinen lemppari on L'orealin Glam Shine Juicet. Niistä löytyneet parhaat sävyt, joita onkin kertynyt ehkä 6 kappaletta. Myös mukavan tuntuinen huulilla, hyvä kiilto, tosin kestävyys ei ehkä ihan huippuluokkaa. Useimmiten käytän huulipunan päällä joko muuttamassa punan sävyä tai voimistamassa sitä.

Parhaiten kestäväksi kiilloksi olen kokenut Lumenen Berry Funit. Ne tosin ovat muuten vähän turhan tahmaisia.

tigger

• Vieras
« Vastaus #9 : 23.03.06 - klo:09:50 »
Minulta myös ääni Max Factorin Silk Gloss-kiilloille. Putkilo on riittoisa, värit ovat kauniita ja jättävät kivan huulirasvamaisen tunteen. Tuoksu ei ole minull se kaikista mieluisin mutta sillä ei ole väliä.  :)

Tykkään myös Lumenen Berryfun-kiilloista, erityisesti niiden tuoksusta. Värejä löytyy erittäin runsas valikoima, pysyvyys ei ihan huippuluokkaa kuitenkaan...

Juicy Tubesit ovat ihan kivoja mutta tuoksu ei kaikissa houkuttele. Ovat myös aika inhoja käyttää jos ulkona tuulee paljon ja hiukset ovat auki.  ;)

Mutta ehdottomasti paras (ei kylläkään ihan tavanomainen huulikiilto) on Cliniquen Superbalm. Niitä minulta löytyy kuusi kappaletta! Eli antaa aavistuksen väriä huulille ja kivaa kiiltoa samalla Ei myöskään kuivata sillä on huulirasva(mainen).

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 23.03.06 - klo:11:51 »
Mulla on kanssa tota kuvassa olevaa Juicy Tubesia. Vaikka itse kiilto olisikin kulunut pois niin noita hileitä jää niin toi on sitä kautta tosi kestävä! Ja maistuu ja tuoksuu ihanalta :-* Ja tässä mun Meikkifriikki-keskustelukuvasta leikattuna, ihan lempparihuulikiiltoni. Make Up Storen Lipgloss sävy Skylight. Näyttää huulilla ihan älyttömän hyvältä, pysyy pitkään ja ahh, toi on niin ihanaa :) Käytän tota ehdottomasti eniten mun huulijutuista.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #11 : 23.03.06 - klo:12:13 »
Anytimet ovat kyllä hinta-laatu-suhteelta hyviä. Eivät juurikaan kestä, mutta hinta on niin alhainen ettei lotraaminen haittaa. Juicy Tubet on muuten jees, mutta joissain tökkii se haju... Haiskoon mielummin perusmeikille, mutta tuollaisista hedelmähajuista en suurimmasta osasta tykkää.
BerryFunit ovat mun mielestä supertahmeita eivätkä oikein kestä mitään. Mutta niiden tuoksuista tykkään, eivät mitään ylihedelmäisiä.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #12 : 23.03.06 - klo:12:28 »
En voi säännöllisesti käyttää kuin yhtä tai kahta eri huulikiilto-merkkiä kosmetiikka-allergioideni vuoksi mutta jos voisin niin ehdottomasti herkuimmat kiillot ja uhkeimmat sävyt löytyy Estee Lauderilta ja Diorilta  :-*
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Gabrielle

• Vieras
« Vastaus #13 : 23.03.06 - klo:15:20 »
Mun suosikit:

- MAC Lipglass (sävytetyt)
- Dior Addict Ultra Gloss

L'Orealin Glam Shine-kiilloista löytyi aivan ihana sävy (Nude Juice) mutta en voi käyttää sitä kun se kuivattaa huuliani ihan älyttömästi.  :(

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #14 : 23.03.06 - klo:15:29 »
Useita suosikkeja löytyy, esim.

Lancome Juicy Tubes - paljon hyviä sävyjä sekä hileillä että ilman, plussaa hyvistä tuoksuista
Stila Lip Glaze  -kynän mallisia joista päästä kiertämällä tulee väriä, mahtava sävyt ja pysyvyys
Mac Lipglass - suuri sävyvalikoima, pysyvät hyvin, kiva vanijlan tuoksu

Uusin "löytö" ovat Elizabeth Ardenin Shine Pops kiillot joissa tosi herkullinen greipin tuoksu ja myös hyviä sävyjä (vaikkakin sävyvalikoima on pieni).

Tärkeää siis muiden ominaisuuksien ohella minulle on hyvä tuoksu, ostin kerran lentoasemalta setin jossa on pieniä Cliniquen Glosswear huulikiiltoja, paketissa mainostettiin että ne ovat tuoksuttomia, mutta "tuoksuttomuuden" alta puski karmea säilöntäineiden?/kemikaalien tuoksu joka tosiaan oli niin hirveä että käyttämättä jäi.