Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 183890 kertaa)

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #105 : 06.04.06 - klo:14:28 »
Mun tän hetken suosikkeja ovat  Maybellinen Water Shine Gloss, erityisesti Chrystal amethyst
Hmm? ??? Onkos tätä sävyä siis kahtena eri versiona? Ostin nimittäin tuon aiemminmainitun Water Shine Liquid Diamondsin, sävynä juurikin Crystal Amethyst. Tosin hyllyssä sanottiin tämän olevan nestemäinen huulipuna?

Sori Penny, kirjoittelin omiani eli onhan tuo minunkin Chrystal amethyst - kiilto myös tuo Water Shine Liquid Diamonds. Hylsy on vaan niin kulunut, ettei tekstistä saanut enää selvää. Googlettamalla selvisi kuitenkin, että Water shine gloss on hieman erinäköinen. Mistäköhän sain päähäni että se olisi ollut Shine Gloss, höh....

Eipä haittaa, ajattelin vaan heti toiveikkaana että olisko tuota samaa sävyä saatavana vielä ohuemman kiillon muodossakin... nimittäin tuosta Liquidista tulee mulle huulten kuivumis/karheusefekti, tiedä johtuuko noista hileistä vai mistä, sävy on kyllä ihana. Hassua kyllä, mutta tämän kuivumisefektin sain paremmantuntuiseksi Silk Glossilla, eilen laitoin sitä ja tänään on huulet taas ok.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 07.04.06 - klo:01:56 »
Löysin tällaisen YR kausikiillon laatikostani kuin Salsa - cooling lipgloss. Tällainen pyöreä putkilo pinkein tehostein  ja keltainen sisältö - ei värjää vaan tuo lämmintä kiiltoa. Oli ihana kesätuote, kun tosiaan viilentää huulia mukavasti. Enää ei tietysti saa mistään ja tässäkin on vain pari pyöräytystä jäljellä ennenkuin heitän menemään :(

Tietäisikö joku mitä muuta merkkiä voisin ajatella, joka saa kuumottavat huulet sillä tavoin menthol-maisesti kihelmöimään (kirvelemättä ja kivutta)?
Huutonetista ostin sellasen Lancomen Juicy Tubesin jossa on juuri tollanen efekti, tosin kaupoissa en ole moista nahnyt (olihan taas hyodyllinen viesti siis ;D)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 07.04.06 - klo:12:22 »
Onko kenelläkään kokemusta Maybellinen uusista Shiny licious- huulikiilloista?

Mulla on yksi tuollainen ja en kyllä tykkää yhtään. Mun mielestä se on liian tahmea, pysyvyys perusluokkaa. Ja en tykänny siitä hajusta, tuntu että oli liian voimakas ja kaikki vastaantulevatkin sen haistoi  ;D Toiste en tuota kyllä ostaisi. Ja lisäks se on mun mielestä aika huonossa pakkauksessakin, tursuaa helposti sieltä ulos..

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 08.04.06 - klo:16:33 »
Löysin tällaisen YR kausikiillon laatikostani kuin Salsa - cooling lipgloss. Tällainen pyöreä putkilo pinkein tehostein  ja keltainen sisältö - ei värjää vaan tuo lämmintä kiiltoa. Oli ihana kesätuote, kun tosiaan viilentää huulia mukavasti. Enää ei tietysti saa mistään ja tässäkin on vain pari pyöräytystä jäljellä ennenkuin heitän menemään :(

Tietäisikö joku mitä muuta merkkiä voisin ajatella, joka saa kuumottavat huulet sillä tavoin menthol-maisesti kihelmöimään (kirvelemättä ja kivutta)?
Huutonetista ostin sellasen Lancomen Juicy Tubesin jossa on juuri tollanen efekti, tosin kaupoissa en ole moista nahnyt (olihan taas hyodyllinen viesti siis ;D)

Noita Lancomen Icy Tubes viilentäviä huulikiiltoja oli ainakin viime kesänä kaupoissa, toivottavasti tulee nytkin.

~vail~

• Vieras
« Vastaus #109 : 13.04.06 - klo:20:23 »
Kiitos Erykah ja RockQueen :-*
Lancome + cooling tuotti tällaisen tuotteen googlella:

eli Lancome Juicy Tubes Pop Ultra Shiny Cooling Lip Gloss  ;D Pikakatsauksena ainakin Ebayllä on tarjolla näitä.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 14.04.06 - klo:12:57 »
Nyt on löytynyt vakkarikiilto joka oikeasti pysyy. En tiedä miksi tämä oikein lasketaan, onko se huulipuna, "huuliväri" vai huulikiilto, mutta kyse on siis Lancomen Colour Dosesta, jota voi käyttää sekä huulilla että poskilla. Mulla on sävy Rio Alegre (ja tulossa myös Paris Chic) ja vaikka tuubissa väri on tosi vahva kylmä pinkki, niin huulilla se on oikein luonnollinen ja aivan täydellinen! Mulla ei varmaan koskaan ole ollut näin hyvää (ja kaunista!) väriä joka on kylmä sävyltään. Värin syvyyttä voi myös itse määräillä sen mukaan montako kerrosta tuota huulille laittaa ja sitä voi pitää myös pohjustuksena huulipunalle. Ja kaiken kruunaa se, että tämä todellakin pysyy tuntikausia huulilla. Vaikka suurin kiilto häipyy jossain vaiheessa, niin sävy ei häviä koko päivän aikana kokonaan. Ainoa huono puoli tässä on se, että aine on tuubissa ja sitä pitää ravistaa ennen käyttöä koska muuten väriaine ja se paksumpi aine tulevat tuubista erillään.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 14.04.06 - klo:13:15 »
loota,

tämäkö siis omasi?

Sävy näyttää tosi kivalta ja tuote kuulostaa muutenkin hyvältä! Kuinkas paljon tuollainen maksaa?

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 15.04.06 - klo:10:05 »

Ei taida kyllä hirveesti auttaa, koska Seppälän poistokorista omani ongin, mutta mulla on tälläinen pyöreä peltipurkki, merkiltään Creation Lamis, joka on just tollainen.  Tää on joku Cool Mint, ja jättää ihanan viileän mentholkihelmöinnin. Oli tosi löytö, sillä maksoi vaan 0,45e, mutta eihän tälläisiä nyt missään muualla oo vastaan tullut. Kovinkaan paljon kiiltoa tää ei mun mielestä anna, mutta jonkun verran kuitenkin ja kosteuttaakin tosi kivasti.

Löytyipä vielä kuvakin, eli toi toinen vasemmalta on se Cool Mint

« Viimeksi muokattu: 15.04.06 - klo:10:08 kirjoittanut Lucine »

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 15.04.06 - klo:15:34 »
si3nna, tuo juuri. En osaa sanoa mitä se maksaa kun en ole noita vielä katsellut Suomen liikkeissä. Tuon tilasin eBaystä yhdessä parin Colour Dose luomivärin kanssa yhteishintaan n. 10e, mutta jenkeissä myytävään hintaan kun vertaa niin olettaisin että hieman yli parikymppiä tuo maksaisi Suomessa. Mutta täytyy sanoa, että jos en olisi eBaytä alkanut käyttää ja tuota olisin jossain päässyt kokeilemaan niin varmasti maksaisin sen parisen kymppiäkin jos varaa on se laittaa. :)

tigger

• Vieras
« Vastaus #114 : 27.04.06 - klo:09:30 »
Huom! Te kaikki, jotka (itseni ohella) tykkäätte Max Factorin Silk Gloss -kiilloista. Niitä on toukokuun alussa saatavilla myös tuubi-versiona.  Itse ainakin meinaan hankkia. :)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 27.04.06 - klo:10:55 »
Joo, oon huomannut mainoksen niistä uusista Silk Glosseista. Onkohan niissä sama koostumus? Mulle jäi jotenkin mieleen siitä mainoksesta, että ne voisi olla vieläkin huulirasvamaisempia.

Oon kyllä nyt tainnut löytää Silk Glossin voittajan, vaikka niin kauan olen Silk Glosseista hehkuttanut ja ollut niihin niin rakastunut! Ne laivalta ostamani Elizabeth Ardenin Shine Popsit on nimittäin niin hyviä! :o Tai mulla on ollut vasta yksi sävy käytössä, mutta eiköhän ne muutkin ole samanveroisia. Niiden koostumus on huulilla tosi pehmeä eikä yhtään tahmainen. Silti ne tuntuu huulilla enemmän kiillolta kuin rasvalta (toisin kuin Silk Glossit). Etuna tässä on, että Shine Popsilla saa rutkasti enemmän kiiltoa ja kestävyyttä! Esim. Silk Glossin persikkainen sävy häivyttää huulet, jotenkin kadottaa ne kokonaan. Shine Popsin persikka taas saa huulet näyttämään paljon muhkeammilta ja näyttävämmiltä. Näissä Shine Popseissa on muuten tosi hedelmäinen tuoksu, niissä on guava- ja passion-aromia. :-*

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #116 : 04.05.06 - klo:17:12 »
Joo, oon huomannut mainoksen niistä uusista Silk Glosseista. Onkohan niissä sama koostumus? Mulle jäi jotenkin mieleen siitä mainoksesta, että ne voisi olla vieläkin huulirasvamaisempia.

Luulisi että joku on muuttunut, vai myisikö ne tosiaan ihan samaa kamaa tuubissa ja putkilossa? Toisaalta tuubi on pienempi kantaa mukana. Anttila mainosti tuota SG Tubesia sanoilla "hoitava huulikiilto" joten luulisi niissä jotain eroa olevan, ainakin sävyt näyttää erilaisilta kuvassa kuin mitä Silk Glosseista on ollut myynnissä. Pitänee mennä hakemaan 8 eurolla... :)
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #117 : 04.05.06 - klo:17:18 »

Luulisi että joku on muuttunut, vai myisikö ne tosiaan ihan samaa kamaa tuubissa ja putkilossa? Toisaalta tuubi on pienempi kantaa mukana. Anttila mainosti tuota SG Tubesia sanoilla "hoitava huulikiilto" joten luulisi niissä jotain eroa olevan, ainakin sävyt näyttää erilaisilta kuvassa kuin mitä Silk Glosseista on ollut myynnissä. Pitänee mennä hakemaan 8 eurolla... :)

Koostumus on erilainen, nuo uudet ovat koostumukseltaan selaista perus nestemäistä litkua, tosin melko paksuja kuitenkin.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 04.05.06 - klo:17:19 »
Jos ei tykkää tahmaisista kiilloista, niin ei kyllä tykkää noista MF:n tuubikiilloistakaan. Ainakin kädelle kokeiltuna vaikuttivat aika inhottavilta. Tavalliset Silk Glossit ei tainneet olla tahmaisia..?

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #119 : 04.05.06 - klo:18:15 »
Jos ei tykkää tahmaisista kiilloista, niin ei kyllä tykkää noista MF:n tuubikiilloistakaan. Ainakin kädelle kokeiltuna vaikuttivat aika inhottavilta. Tavalliset Silk Glossit ei tainneet olla tahmaisia..?

Eikä!? Tavalliset ei ole yhtään tahmaisia, päinvastoin huulirasvamaisia.. No, kai niitä pitää kuitenkin testata. Millainen tuoksu niissä oli? Onneksi on vielä ne perusversiotkin myynnissä, etteivät väistyneet noiden uusien tieltä.