Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189742 kertaa)

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #135 : 24.05.06 - klo:12:28 »
Olen testaillut nyt pari viikkoa Revlonin Super Lustrous- kiiltoa. Täytyy kyllä kehua kovasti, ei tunnu tahmealta huulilla ja pysyy hyvin. Koostumus on melkein parempi kuin noissa vanhoissa Silk Glosseissa,vaikka tykkään Glosseistakin edelleen.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #136 : 05.06.06 - klo:17:58 »
Olen testaillut nyt pari viikkoa Revlonin Super Lustrous- kiiltoa. Täytyy kyllä kehua kovasti, ei tunnu tahmealta huulilla ja pysyy hyvin. Koostumus on melkein parempi kuin noissa vanhoissa Silk Glosseissa,vaikka tykkään Glosseistakin edelleen.

Onko tuota siis ihan yleisesti myynnissä, vai onko uutuustuote? Yrittänyt bongata noita kaupoista jo pidemmän aikaa, muttei mistään ole löytynyt...
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #137 : 05.06.06 - klo:18:04 »
Pääsin nyt vasta kunnolla kokeilemaan Lumenen Berry Fun huulikiiltoja ja verrattuina vanhoihin SuperGlosseihin eivät ole ollenkaan niin tahmaisia ja ovat aivan ihanan tuoksuisia.  :-*
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #138 : 06.06.06 - klo:18:05 »
No niin, olihan se pakko sortua tuohon Maw factorin silk gloss tuubiin ja menetin sille samantien sydämeni. Aivan ihanan tuntuista ja kesti huulilla hyvin. Puhumattakaan siitä, miten loistavan kiillon tuo antoi ja tykkäsin ostamastani sävystä Peachy sheen. Plussaa vielä ihanasta tuoksusta! Miten mie maltan olla ostamatta noita muitakin sävyjä?

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #139 : 06.06.06 - klo:19:02 »
Pääsin nyt vasta kunnolla kokeilemaan Lumenen Berry Fun huulikiiltoja ja verrattuina vanhoihin SuperGlosseihin eivät ole ollenkaan niin tahmaisia ja ovat aivan ihanan tuoksuisia.  :-*

Otin juuri pari päivää sitten itse käyttöön Lumenen SuperGlossin huulikiillon ja tuoksu on kyllä aivan ihana, mutta muuten karsean tahmea huulilla. Saa nähdä tuleeko tuota pidettyä, mä kun inhoan tahmeita huulia ja väkisinkin niitä tulee hinkattua sitten vähän väliä. Tuntui jopa kuivattavankin huulia aika nopeasti ...  :-\
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 06.06.06 - klo:22:20 »
Onko joissain halpismerkkien huulikiilloissa suojakerrointa?

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #141 : 06.06.06 - klo:22:41 »

Ainakin Oriflamen huulikiilloissa (suurimmassa osassa) on suojakerroin 8, joissain jopa 15. Marketeista saatavissa en ole huomannut olevan.

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 07.06.06 - klo:08:05 »

Mun mielestä jollain näistä perusmarkettien merkissä oli suojakerroin, taisi olla tuubissa olevaa uutta maku/hajukiiltoa.

Edit. Tarkoitin siis Maybellinen Shinyliscious-kiiltoa, en kuitenkaan täysin varma ole tuosta suojakertoimesta, sellainen mielikuva vaan on jäänyt.
« Viimeksi muokattu: 07.06.06 - klo:08:11 kirjoittanut Ananas »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #143 : 07.06.06 - klo:18:40 »

Otin juuri pari päivää sitten itse käyttöön Lumenen SuperGlossin huulikiillon ja tuoksu on kyllä aivan ihana, mutta muuten karsean tahmea huulilla. Saa nähdä tuleeko tuota pidettyä, mä kun inhoan tahmeita huulia ja väkisinkin niitä tulee hinkattua sitten vähän väliä. Tuntui jopa kuivattavankin huulia aika nopeasti ...  :-\

Aika jännä taas huomata erilaiset mieltymykset. Itse haluaisin tuon olevan hieman tahmeampi ja ei tunnu kuivattavan yhtään huulia kuten esim. Lorealin GlamShinet tekevät. :)
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 07.06.06 - klo:20:44 »
Mitäs tykkäilette Lumenen huultenrajauskynistä? En varmaan kestä kaupunkikiertelyä ellen osta jotain noista kiilloista ja olisi tosi houkuttelevaa ostaa kynä samalla, kun ovat juuri napitettu sopimaan noihin kiiltoihin. Vaikka nuo Lumenen kiillot ei kyllä sisällä sitä aurinkosuojaa mitä olin hakevinani, mutta kai sen toisen kiillon ehtii etsiä myöhemminkin ;D Ja eihän sen tietenkään ole pakko olla edes markettikamaa, kunhan se aurinkosuoja vaan löytyisi..

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #145 : 07.06.06 - klo:20:47 »
Loota, minä tykkään varsinkin noiden uusien kiiltojen kanssa yhteen menevistä kynistä. Eivät ole sellaisia perus mattoja sävyjä ja yhteen sopivat kynä ja kiilto on helppo löytää ja tarvittaessa noilla kynillä voi tehdä koko huulimeikin tai sitten vaan rajata tai vaikkapa värittää koko huulet ja laittaa päälle vielä kiiltoa.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 07.06.06 - klo:20:59 »
Hienoa :) Jos eivät ole ihan mattoja, niin pysyvätkö kuitenkin ihan hyvin?

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 07.06.06 - klo:21:12 »
No niin, olihan se pakko sortua tuohon Maw factorin silk gloss tuubiin ja menetin sille samantien sydämeni. Aivan ihanan tuntuista ja kesti huulilla hyvin. Puhumattakaan siitä, miten loistavan kiillon tuo antoi ja tykkäsin ostamastani sävystä Peachy sheen. Plussaa vielä ihanasta tuoksusta! Miten mie maltan olla ostamatta noita muitakin sävyjä?
On aivan ihanaa tuo silk gloss! Ja huulet pysyvät pehmeinä kauan. Lumenen Berry funit ovat myös nameja, mutta en minäkään tykkää niitten tahmeudesta. Ikävöin Lorealin Rouge Pulp kiiltoja, parhaita ikinä!

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #148 : 07.06.06 - klo:21:38 »
Hienoa :) Jos eivät ole ihan mattoja, niin pysyvätkö kuitenkin ihan hyvin?

Minulla ainakin pysyvät ihan hyvin.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #149 : 13.06.06 - klo:11:16 »
Tuosta Silk Glossin tuubista, mulla tekee se tummin sävy tosiaan hieman tahmaiseksi huulet (siis vasta kun on vähän hävinnyt huulilta), mutta äskettäin ostamani aavistuksen vaaleampi sävy ei tee lainkaan samaa efektiä, huulet pysyy yhtä pehmeinä kokoajan kunnes on hävinnyt huulilta. Eli tässäkin tuotteessa on ilmeisesti sävyjen välisiä eroja, vai liekö mulla sitten sitä ensimmäistä testiversiota tuo eka sävy....

Typerää vaan, ettei noissa tuubeissa lue sävyn nimeä, piti pitkään tutkia kaupassa ettei osta vahingossa samaa sävyä kahteen kertaan. Lukeehan se tietty paketissa, mutta kuka sitä pakettia säilyttää.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.