Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 188712 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #15 : 23.03.06 - klo:15:36 »
L'orealin Glam Shine saa täältäkin pisteitä, tosin ne sävyt joita ainakin mulla on on aikalailla vain juhlakäyttöön, koska kimaltelevat paljon. Biothermin huulikiilto on myös hyvä eikä tahmaa yhtään ja tuoksukin on hyvä. Pure Luxen purkissa olevat kiillot saa poikaystävältä aina kommentin "mansikkajätskiä!" ja tuo Prima Donna sävy on ainakin tosi nätti. DiorKiss on tosi pigmenttistä, mutta vähän häiritsee haju ja tahmaisuus. Loppujen lopuksi aika monta kiiltoa löytyy, joka ei ole tahmainen vaikka ennen se juuri tuntui olevan ongelmana. Nyt on vaan se ongelma etteivät ne pysy tarpeeksi kauan. ::)

Lumenen kiiltoja olen kuitenkin eniten käyttänyt, koska niistä omistan helpoimmat sävyt joita voi vaan lykätä huulille edes katsomatta peiliin.

Pitää varmaan käydä nappaamassa joku kerta tuo MF:n kiilto, kun siitä taisi Storenkin puolella olla jo oma hehkutusketjunsa. :)

edit: tämä ei nyt varsinaisesti kiiltoihin liity, mutta tuosta tahmaisuudesta tuli mieleen, että siinä eniten häiritsevä seikka on se, että kun minun huulet menee tosi helposti huonoon kuntoon, sillä lailla "repaleiseksi", niin siksi ei kovin mielellään pidä tahmaavia kiiltoja kun ne korostaa sitä. Auttaako tuohon muu kuin kuorinta?
« Viimeksi muokattu: 23.03.06 - klo:15:39 kirjoittanut loota »

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #16 : 23.03.06 - klo:15:41 »
L'Orealin Glam Shine-kiilloista löytyi aivan ihana sävy (Nude Juice) mutta en voi käyttää sitä kun se kuivattaa huuliani ihan älyttömästi.  :(

Mullakin löytyi ihana savy Glam Shine Juicesta, melko tumma viininpunainen joka näyttää tosi hyvältä huulilla - mutta kuivattaa täälläkin niin, että kipeää ottaa seuraavana päivänä. :-\ Mistähän tuo johtuu, aika moni on muistaakseni ainakin HS:lla valitellut samaa... Mutta ainakaan tuo mun versio ei kimaltele sitten yhtään? Onko nuo Juicet siis jotenkin erilaisia verrattuna perus GS:n?
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #17 : 23.03.06 - klo:16:43 »
Minä tykkään Maybellinen Water Shine Glosseista. Hyvät sävyt ja hinta-laatusuhde kohdallaan. Tosin en olekaan kokeillut minkään selektiivisen sarjan huulikiiltoja, joten vertailukohteita on aika nihkeästi.

Toinen mistä tykkään, on juuri nuo Twinkleyn mainitsemat TBS:n Glimmer Glossit. Pysyy ja pysyy ja pysyy, ja sävytkin ovat nättejä.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #18 : 23.03.06 - klo:17:28 »
Jännä, että minä en ole huomannut noiden Glam Shine huulikiiltojen kuivattavan. Täytyykin alkaa kiinnittää huomiota.

RockQueen, saako tuosta huulikiillosta kuvaa käytössä jonnekin, vaikka tuonne meikkikuviin. Näyttää niin ihanalta. :)

Katsokaapa muuten kaupassa käydessäni Biothermin huulikiilloista sävy 140. Aivan lääh, pakko saada.  ;D
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 23.03.06 - klo:17:37 »
Mulla on kanssa Silk Glossia, tosin vain sitä väritöntä. Mä en oikein uskalla ostella värillisiä huulikiiltoja, kun ne voi näyttää  huulilla ihan erilaiselta kuin tuubissa. Ja kaupassa en tykkää testailla testereillä, kun ties kuka niitä on kokeillut. Yök. Pysyvään huulikiiltoon en ole vielä törmännyt, siksi luinkin innolla tätä ketjua, jos saisi jotain vinkkiä. Mä puhun työkseni ja tunnin päästä kaikki huulikiilto on häipynyt huuliltani.

Viime aikoina olen käyttänyt Dermosilin karmiininpunaista huulikiltoa ja tykännyt siitä. Näyttää tuubissa rumalta, mutta huulilla kivalta (jos ei pistä paljon).
1bFi

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #20 : 23.03.06 - klo:18:16 »

Nyt kiinnostavat MUS:n, Diorin ja Cliniquen kiillot. Kokemuksia?

Cliniquen kiillot ovat tuoksuttomia, joten ei ainakaan tule kyllästyttyä tuoksuun! :) Multa löytyy Cliniquen impossibly glossy, sävy cream soda. Tykkään paljon, siinä on kohtuullisesti pigmenttiä, muttei ole kovin tahmea.
Yksi Diorin diorkiss löytyy myös, siinä on reippaasti pigmenttiä, aika voimakas tuoksu ja on melko tahmeaa, kuten loota mainitsikin jo.
Estee Lauderin pure pops- huulikiilto on tämän hetkinen lemppari. Sävy on putkilossa sellainen voimakas puna-oranssi, mutta huulilla melko luonnollinen. Ihan sen kauniin sävyin takia tuon ostin, eikä koostumuskaan ole ollut pettymys. :-*

Mielestäni hyvä huulikiilto on tietysti kauniin värinen, ei kovin kimalteleva, ei vetinen, mutta ei niin tahmea, että huulet tarttuvat ikävästi toisiinsa kiinni. Voimakkaasti tuoksuvaa huulikiiltoa en viitsi käyttää monta päivää peräkkäin, koska tuoksu rupeaa tökkimään, vaikka se olisi kuinka herkullinen tahansa.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 23.03.06 - klo:18:26 »
Mun suosikkeja:
- Lancomen Juicy Tubesit: Kestää oikeasti kauan huulilla ja runsaat sävyvalikoimat. Mä myös tykkään noiden tuoksuista. Vähänhän ne tahmaa, mutta ei häiritsevästi.
- Guerlainin Kiss kiss glossit: Kestää myös ja näistä tulee oikeasti kunnolla väriä. Tummanpunaisesta saa ihan putkilon väriset huulet, muttei kuivata niin pahasti kuin normihuulipunat.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 23.03.06 - klo:18:50 »
Uusin "löytö" ovat Elizabeth Ardenin Shine Pops kiillot joissa tosi herkullinen greipin tuoksu ja myös hyviä sävyjä (vaikkakin sävyvalikoima on pieni).
Oih! Fanitan greipintuoksua niin pitääpäs mennä kattelemaan :)

Stationery joo on mulla kuvia tosta mutta niissä se oikeestaan näyttää aika värittömältä. Esim. tossa mun avattaressa mulla on tota MUS:a. Voisinhan mä koklaa ottaa kuvaa sillai että näkyy noi helmiäiset :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

ulysses

• Vieras
« Vastaus #23 : 23.03.06 - klo:19:36 »
Onko jotain suosituksia samalla hoitavista/kosteuttavista kiilloista tai kiilloista joissa on aurinkosuoja?

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 23.03.06 - klo:19:40 »
Lumene Berryfun on hintaansa nähden mainiota kiiltoa, ei niin hirveesti sureta jos putkilo katoaa, niin kuin mulle tuppaa käymään. Minä löysin pari sopivaa sävyä ja tykkään koostumuksesta eikä maku&hajukaan ole paha.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 23.03.06 - klo:20:06 »
Näin kaupassa Aivan Ihanan Lumenen berryfun-huulikiillon, joku uusi sävy. Tai no en tiedä miten kauan valikoimissa ollut, mutta ei kuulu niihin perussävyihin. Tumman punainen, jossa oli hieman pienen pieniä hileitä, ei kuitenkaan liikaa, sillä niitä ei huulissa erottanut. Uuhuaa  :-*

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #26 : 23.03.06 - klo:20:09 »
Maiden, taitaa olla noita joulukiiltoja :)
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #27 : 23.03.06 - klo:20:27 »
Tuo Cliniquen kiiltojen tuoksuttomuus (?) mietityttää... Täytyykin käydä nuuskimassa jossain, ennen kuin ainakaan tilaan mitään. Jos tuote ei oikeasti haise miltään, niin se on ok. Sellainen Erisan-puhdistusgeelimäinen tuoksuttomuus sen sijaan ei ole jees. Siis, että se löyhää jollekin kemikaalille. Se Erisankin on hyvä tuote naaman putsaamiseen, mutta se "hajuton haju" tökkii liikaa ja hankinkin seuraavaksi jotain kivantuoksusta hajustettua putsaria. Vähän meni tajunnanvirraksi, tsori. :)

Holly Tyler

• Vieras
« Vastaus #28 : 23.03.06 - klo:20:34 »
Osaisko joku neuvoa millä merkillä olisi hyvä tumman/kirkkaanpunainen kiilto, joka jättäisi kuitenkin läpikuultavan pinna, eli ei liikaa antaisi väriä? Ostin MF:n silk glosssin sävyn casmere red, mutta se peittää liikaa ja ei kiillä tarpeeksi.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #29 : 23.03.06 - klo:20:39 »
HollyTyler, jos löydät jostain vielä vanhoja Lumenen SuperGlosseja niin niistä voisi löytyä tuollainen, itselläni on punainen kuvailemasi kiilto. :)