Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189552 kertaa)

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #150 : 21.06.06 - klo:22:01 »
Pääsinpä testailemaan perinteistä Max Factorin Silk Glossia sävy oli Plum shimmer, sellainen kimalteleva. Ihanan tuntuista tuokin ja huulikiilloksi kestävää! Olen niin myyty, että tuskin muita huulikiiltoja tarvitsee enää kokeillakaan kuin Silk Glosseja.  :D

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #151 : 02.08.06 - klo:20:45 »
Lancomen Juicy Tubesin sävy Cerise oli paras, harmi ettei sitä enää saa. Kuluuvat todella hitaasti nuo, ei pääse ostamaan lisää. Periaatteessa aika samoja sävyjä, ei huulilla näy ero.
Jessica Simpsonin Dessert Beautyn huulikiillot on ihania, aina pitää vaan olla lisäämässä. Bubblegum lempparini.
LipSmackerin uusia huulikiiltojakin on tullu ostettua jo kolme, ne menee jo huulirasvasta.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #152 : 03.08.06 - klo:13:51 »
Tulipa mieleen, millähän sävyllä/kiiltomerkillä voisi korostaa huulia hieman (viinin)punertavammiksi? Suuri osa sävyistä tuntuu olevan joko tummaa punaista, pinkkiä/violetihtavaa/oranssihtavaa, tai liian vaaleaa punaista... Yksi kiva luonnollinen sävy on Isadoran huulikiillon joku Cherry, mutta se on harmittavan tahmeaa.. Onkohan kevyitä viininpunaisen tai vastaavan sävyjä millään merkillä?
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #153 : 03.08.06 - klo:23:13 »
En nyt ole ihan varma millaista het tuolla viinin punaisella, Penny, mutta oletko katsonut Lumenen kesän uudet huulikuullot, ne sellaiset nestemäiset (Beauty-fullit). Sävy 1 on vähän sellainen viininpunertava ja nuo on tarkoitettu nimenomaan korostamaan sitä huulien sävyä, eli eivät ole niin peittäviä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

veera

• Vieras
« Vastaus #154 : 04.08.06 - klo:21:20 »
Lancomen Juicy Tubesin sävy Cerise oli paras, harmi ettei sitä enää saa. Kuluuvat todella hitaasti nuo, ei pääse ostamaan lisää. Periaatteessa aika samoja sävyjä, ei huulilla näy ero.
Jessica Simpsonin Dessert Beautyn huulikiillot on ihania, aina pitää vaan olla lisäämässä. Bubblegum lempparini.
LipSmackerin uusia huulikiiltojakin on tullu ostettua jo kolme, ne menee jo huulirasvasta.

juicy tubesin cerise on minunkin lempisävyni ja onnekseni löysin sitä keväällä rooman lentokentältä :) miksiköhän sitä sävyä ei suomeen tuoda, vaikka se kuuluu perusvalikoimaan ???

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #155 : 09.09.06 - klo:01:45 »
Oi että miten fantsuja helmiäishuulikiillot on, nam. CD:n Gloss show kiillot on tällä hetkellä villineet mut, aika glitterkiiltojahan nuo, mutta kun sipaisee punan päälle superkevyesti tulee niin kaunista hohtavaa jälkeä. Diorkissit on myös todella hyviä, Sorbet meringue ja Grape freeze mm. lemppareitani. Diorin Addictkiillot on laadukkaita, uutuusluukin Zest of lemon rokkaa. Lancomen Juicy tubesit on kivoja, mutteivat ehkä ihan lemppareitani kuitenkaan. Halpiksista Lorealin Glam shinet on erittäin jees. Ikuisia lemppareitani ovat kuitenkin Chanelin levres scintillanteskiillot, ihana väriskaala ja se laatu on huippua. Onko kukaan muuten kokeillut Lancomen uusia sellasia vähän hyytelömäisiä purkkikiiltoja? Sori en muista ihan tarkkaa nimeä nyt. Tuoksu niissä on ainakin lupaava.
Guerlainin Kisskissglossit on parhaimmistoa myös, Terracottakiillot myös kivoja, ja ai etta mikä vaniljan tuoksu viimisimmässä Terracotta ostoksessani!
HR:n kiilloissa myös muutamia nättejä sävyjä ja varmaa laatua. Luultavasti en ois muuten viitsinyt HR:n kiiltoja alkaa kokeilemaan, mutta kun sain Rubinsteinin Vip kortilla ilmaiseksi kultaan taittavan persikkaisen kiillon, niin en voinut enää vastustaa vaan muitakin värejä piti testailla.
ID:n kiillot ihan maininnan arvoisia myös. Maybellinen Shiny liciouskiillot on muuten ihania. Ainoita halpiskiiltoja, joita olen ostanut lähes kaikissa mahdollisissa sävyissä.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #156 : 09.09.06 - klo:10:15 »
Onko kukaan muuten kokeillut Lancomen uusia sellasia vähän hyytelömäisiä purkkikiiltoja? Sori en muista ihan tarkkaa nimeä nyt. Tuoksu niissä on ainakin lupaava.
Mä testeriä hipelsin, ei vaikuttanut mitenkään ihmeellisiltä. Ihan värittömiä ovat ja kesto ei vaikuttanut mitenkään superilta. En normaalihinnalla ainakaan ostaisi.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

peppi

• Vieras
« Vastaus #157 : 10.09.06 - klo:22:09 »
Onko noissa Juicy Tubeseissa joku hyvä joka antaisi vähän pinkkiä (ei kuitenkaan liian pinkkiä) väriä huuliin? Kyselee joku laiska etukäteen ennen kauppaan menoa  ;D ja onko MACilla jotain samantapaista?

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #158 : 12.09.06 - klo:21:01 »
Suosikkejani ovat Juicy tubesit (etenkin Lollipop on herkku :P), Diorkissit, MF:n silkglossit ja Lorealin glam shinet. Guerlainin kisskiss glossit tjsp. on myös kivoja :)
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 13.09.06 - klo:08:12 »
Itse olen ihan jämähtänyt Juicy Tubes Meloniin. Juuri sopivan kiiltävää ja antaa kivan luonnollisen sävyn huulille. Mutta se tuoksu, yäk ;D
1b M ii

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #160 : 02.10.06 - klo:15:44 »
Ostin Lancomen star gloss huulikiillon, sävy 321 sugar beibe ja tykkään tästä kyllä tosi paljon. Pinkki sävy, jossa seassa "hileitä". En tykkää yhtään tahmaavista kiilloista ja tämä on just passeli mulle, kun ei tahmaa lainkaan.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 10.11.06 - klo:09:28 »
Onkos kenelläkään kokemuksia Givenchyn Pop Glosseista tai Lip Lip Shinesta? Strawberrynetistä noita katselin, ja aivan mielettömän herkkuja sävyjä löytyisi:

Himotus No. 1: http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=47212&goChar=G

Astetta villimpi: http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=49946&goChar=G

Lip Lip Shine: http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=50004&goChar=G

Tykkäilen siis kevyen tuntuisista kiilloista, jotka pysyvät kohtuuhyvin ja eivät varsinkaan leviä pitkin naamaa. Cliniquen Glosswearit on ihan ok, Impossibly Glossy ja Diorin Addict Ultra Gloss on vähän turhan kuivia, ja varsinkin jälkimmäinen on hassun rakeista. Juicy Tubeista tykkään myös, mutta nyt ois hakusessa vähän pigmenttipitoisempi ja vähemmän muovinen litkumpi kiilto.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 10.11.06 - klo:09:57 »
Mulla ei (valitettavasti) ole noista kokemuksia, mutta onpas upea tuo Glitter Pomelo -sävy!
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #163 : 10.11.06 - klo:10:31 »
Olen tilannut tuolta Lip Lip Shinen sävyssä Beige Shine, oikein kaunis sävy. Tuo on sellainen kevyt kiiltopuna, antaa kuitenkin ihan hyvin väriä.

Poissa Huuhkaja

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 13.11.06 - klo:22:26 »
Itse olen ihan jämähtänyt Juicy Tubes Meloniin. Juuri sopivan kiiltävää ja antaa kivan luonnollisen sävyn huulille. Mutta se tuoksu, yäk ;D

Mä olen kanssa ollut jämähtänyt tuohon jo vuosia samoilla perusteilla kuin sinä. (Tosin tykkään siitä tuoksusta/maustakin.)

Tänään pistin kuitenkin ranttaliksi ja ostin alennuksesta kokeiluun YSL:n BAUME D'ETE huulikiilto + huulirasva -yhdistelmän (sävy nro 2). Kokeilin sitä tänään ja olen positiivisesti yllättynyt, koska kiilto on hyvän värinen, pysyy pitkään, ja se on tosiaan huulirasvamainen, kosteuttava. Ja suojakerroin on 10. Hyvä juttu, tuolla aion nyt pärjäillä jonkin aikaa. :)