Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189221 kertaa)

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #165 : 02.12.06 - klo:18:58 »
Heh, törmäsin googlaillessa tämmöseen ruotsalaisiltiksen huulikiilto-testiin  :)

http://expressen.se/index.jsp?d=452&a=237500
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #166 : 06.12.06 - klo:21:05 »
Onkos kukaan juureksista kokeillut sitä (uutta?) anytimen huulia turvottavaa kiiltoa?? toimiiko?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #167 : 06.12.06 - klo:22:43 »
Get Plump? Mukavan pehmeetä eikä kuivata, muttei kyllä millään tavoin turvotakaan.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 07.12.06 - klo:08:18 »
Get Plump? Mukavan pehmeetä eikä kuivata, muttei kyllä millään tavoin turvotakaan.

Miltä tuo tuntuu huulilla? Onko kuinka tahmeaa?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #169 : 07.12.06 - klo:11:16 »
Minusta Juicy Tubesit ovat paljon tahmaisempia. Tää kuluukin ihan mukavasti pois, ei jää sellaisia möykkysiä kohtia, eikä tosiaan ole kuivattanut vaikka meillä töissä on kamala ilmanvaihto.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #170 : 09.12.06 - klo:20:40 »
L'Oréalin Colour Juice huulikiillot näyttävät ihanilta, olen kuolaillut noita Lorealin jenkkisivuilla. Tässä muutama kuva siitä millainen huulikiilto on kyseessä:

Parhaista väreistä ei tietenkään löytynyt kuvia, menköön nyt nuo paremman puuttessa. Onkohan nämä tulossa jossain vaiheessa Suomeenkin myyntiin, toivottavasti.  :P Onko kukaan kokeillut näitä? Strawberrynetissä ei ollut kuin 2 sävyä myynnissä eikä kumpikaan kiinnostanut mua joten ei päässyt testaamaan edes sieltä tilaamalla... Onkohan tuo kuinka identtinen Lancomen Juicy Tubesin kanssa?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Trouper

• Vieras
« Vastaus #171 : 09.12.06 - klo:22:04 »
Ainakin tuubin ulkoasu on pelottavan lähellä Juicy Tubeseja! Herkkuja värejä muuten samoin kuin JT:issa, nam!

Onkos kenellekään tuttu Dessert-sarja, jonka kasvona toimii Jessica Simpson? Tällä merkillä on aivan mahtava "plumping" huulikiilto! Ihana sävy, kiilto, tuoksu ja maku ja kiva kihelmöivä lievä turvotus.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #172 : 09.12.06 - klo:23:14 »
Mulla on tuollainen Colourjuice, sävyssä Watermelon crush (eBaystä). Mä en kyllä erota tätä Juicy Tubeseista muuten kuin tuoksun perusteella, näissä Colourjuicyissä (tai ainakin tässä mun) on tosi karkkituoksu, ihan ällönmakea mun mielestä. Niin ja tuota Dessert-sarjaa oon myös nähny myytävän eBayssä ihan muutamalla dollarilla, samoin huuto.netissä on.

EDIT: Nuissa Colourjuicyissä on sellainen pallomainen levityspää, ei musta niin kiva kuin Juicy Tubeseissa.
« Viimeksi muokattu: 09.12.06 - klo:23:15 kirjoittanut Tigru »

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #173 : 10.12.06 - klo:10:05 »
^Mulla on Max Factorin silk gloss tube, on kuitenkin samanlaisessa tuubissa kun nuo ylemmät Lorealit. Mulla on nude sävy, aika väritön. Mutta se on aivan ihanaa, siinä on joku hoitava ominaisuus tai jotain, ja se kyllä toimii. Yleensä musta nimittäin tuntuu, että mun huulet alkaa ihan kuoriutumaan kuivuudesta jos käytän yhden illan jotain huulikiiltoa. Tota voi kyllä huoletta käyttää koska vaan, ihan menee huulirasvan hätäkorvikkeenakin.

Voi ei, yritin etsiä kuvaa tosta tähän, mutta niiden sivuilla ei ollut tota ollenkaan, toivottavasti toi ei oo vaan joku kausituote >:( Täytyykin käydä kysymässä kemppariosaston myyjältä kun liikkuu siellä päin.
« Viimeksi muokattu: 10.12.06 - klo:10:08 kirjoittanut Lilly Missy »

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #174 : 10.12.06 - klo:11:00 »
Lorealin colourjuicet ovat tainneet olla jo useamman vuoden markkinoilla. Enpä usko että Suomeen rantautuvat, koska eivät ole tähänkään mennessä rantautuneet. :-\

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 10.12.06 - klo:11:14 »
Mitähän muita tuubikiiltoja sitä olisi? Nuo Max Factorin tuubissa olevat Silk Glossit eivät vaikuttaneet olleen kovin tykättyjä, joskin Lilly Missy kehui niitä. En kyllä kymppiä enempää suostuisi maksamaan kiillosta, joten jo se rajaa esim. nuo Jucy Tubesit pois. Mitään kovin tahmaista kiiltoa en haluaisi.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 10.12.06 - klo:11:42 »
Nuo Max Factorin tuubissa olevat Silk Glossit eivät vaikuttaneet olleen kovin tykättyjä, joskin Lilly Missy kehui niitä.

Siis mitä?! :o Silk Glossithan on ihan parhaita! Huulirasvamaisia eikä yhtään tahmaisia. Ohuella kerroksella aika huomaamattomia, mutta lisäkerrosten myötä saa lisäkiiltoa. Mulla on näitä varmaan neljä tai viisi eri sävyisinä aplikaattoriversioina.

Apteekista saa Aco-sarjan huulikiiltoja. Niitä löytyy värillisinä (niistä mulla ei ole kokemusta) ja Acon Time-sarjassa on sellainen tosi huulirasvamainen "hohdekiilto" (mulla on se), joka ei taatusti tahmaa eikä kuivata. Siinä ei ole sävyä, mutta kiiltoa ja hohtoa se antaa. Aineen väri on sellainen helmenvalkoinen. Nämä Acot on siis tuubissa.

Mulla on yksi tuollainen Lorealin Color Juice, mutta eipä ole tullut käytettyä... Pääsyy ehkä siinä, että mulla on siinä aika ankea sävy. Mutta en tykkää muutenkaan sen liisterimäisestä koostumuksesta, joka oikeasti liimaa huulet. On tuntunut myös aika kuivattavalta. :-\

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 10.12.06 - klo:11:43 »
^ Itse ainakin ymmärsin tämän ketjun kirjoitukset niin, että putkilossa olevat Silk Glossit on hyviä, mutta ne tuubissa olevat ei. No, saa korjata, jos olen erehtynyt  ;)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #178 : 10.12.06 - klo:14:19 »
Mulla on tuubihuulikiilloista käytössä Dermosilin huulikiilto (karmiininpunainen), Isadoran väritön kiilto (taisi olla syksyn kausimeikkiin kuuluva?), Maybellinen Shinylicious tuubeja pari ja sitten yksi Max Factorin Silk Gloss Tube sekä yksi Lancomen Juicy Tube. Kaikki muut paitsi Isadora tuoksuvat todella vahvasti, mistäköhän johtuu sillä yleensä "perinteiset" huulikiillot eivät tuoksu yhtä voimakkaasti? Nuo kaikki ovat ihan hyviä peruskiiltoja käytössä eikä mitään erityistä pahaa sanottavaa ole yhdestäkään. Tuolla Dermosililla saa aikaan hyvin luonnollisen punan huulille ja tuntuu hieman kosteuttavankin. Isadoraan en ole ehtinyt oikein käyttää, joten siitä ei ole vielä kovin paljoa kokemusta.
Tuo Max Factor mikä mulla on, on aika huulirasvamaisen tuntuinen huulilla, vaikka laittaisi vain vähän niin huulilla on sellainen olo kuin niissä olisi paksu kerros huulirasvaa. Hyvin pehmeän ja liukkaan tuntuista, ei kuitenkaan pahan tuntuista. Tosin tykkään henkkoht enemmän niistä putkilossa olevista Silk Glosseista. Maybellinen kiillot ovat myös ohuita ja vaikka sävyt näyttävät tuubissa tummalta niin huulilla nuo ovat keveitä ja luonnollisempia.  Maybellinea saa usein tarjouksista 5 eurolla ja siinä on ihan kivoja sävyjä useampi kappale.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #179 : 10.12.06 - klo:14:49 »
No 7:lla on myös tuubissa myytäviä huulikiiltoja. Itselläni on kokemusta vain värittömästä (vähän hileitä joukossa) sekä sellaisesta tummemmasta kiillosta. Se tummempi punainen ei ole oikein minun juttuni, mutta muuten nämä ovat olleet hyviä tuotteita. Tuoksuu ihanalle ja ei ainakaan minulle tee mitään liimahuulia.