Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 183878 kertaa)

Laura

• Vieras
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #180 : 10.12.06 - klo:17:01 »
Onkos kenellekään tuttu Dessert-sarja, jonka kasvona toimii Jessica Simpson? Tällä merkillä on aivan mahtava "plumping" huulikiilto! Ihana sävy, kiilto, tuoksu ja maku ja kiva kihelmöivä lievä turvotus.

Mulla on Jessican Dessert treats-sarjan kiilloista Cotton candy, Cinnamon hearts ja Butterscotch toffee :) Lisäksi olen testannut saman sarjan Creamsicle- ja Lollipop-kiiltoja ja Tropical treats-sarjasta makuja Maui mango ja Trya-my-papaya, mutta annoin/myin ne pois heti ensimmäisen kokeilun jälkeen, sillä en pitänyt tuoksusta/mausta.

Nyt olen ostamassa Dessert treats-kiilloista Peppermint swirlin ja Cinnamon heartsin isompana. Tykkään tosi paljon noista kiilloista, pullistavat sopivan vähän huulia, ja noista löytyy kivoja sävyjä ja tuoksuja. Eivät tahmaa yhtään ja pysyvyys on ihan kohtalaisen hyvä. Huulille tuleva kiilto on enemmän sellainen hileinen/helmiäinen. Miinuksena voisin sanoa, että putkilosta tulee siihen levitysjuttuun kerralla liian vähän kiillettä. Laadultaan ovat mielestäni hieman parempia kuin perus markettituotteet (vertailukohteena lähinnä Anytime ja Revlon).

Juicy tubesien suosiota en oikein käsitä. Minusta se tökötti tuntuu liimaavan huulet yhteen ja hiukset jää siihen tahmaan kiinni. Lisäksi jotkut haisevat tosi pahalle. Taitaa mulla olla kuitenkin yksi minikoinen Juicy Tube, joka on kyllä sävyn ja tuoksun puolesta ihana.

Osaisiko joku muuten sanoa, ovatko Anytimen kiillot yhtään muuttuneet parempaan suuntaan muutaman vuoden sisällä? Omistin joskus yhden kiillon, mutta se lähti heti pois huulilta ja haisi karmealle... Nyt olen katsellut noita taas kaupassa, ja ainakin pakkaukset näyttävät mielestäni ihan samalla kuin muutama vuosi sitten, mutta vähän tekisi mieli taas kokeilla joitakin kivoilta vaikuttavia sävyjä :)

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #181 : 10.12.06 - klo:17:07 »
En aio enää ostaa Juicy Tubesia, koska samanlaisia tuotteita saa halvemmallakin, eikä noista tule väriä huulille juuri lainkaan. Viimeksi ostin laivalta paketin, jossa oli kolme erilaista. Yksi niistä sävyistä minulla jo oli ja annoin sen äidille. Kaksi muuta pidin, koska olivat kivoja sävyjä. Seuraavan kerran jos ostan jotain huulikiiltoa, niin No 7:n kiilto voisi olla yksi vaihtoehto.

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #182 : 10.12.06 - klo:18:58 »
Riippuu muuten aika paljon sitä Juicy tubesin "versiosta" paljonko sitä väriä tulee, sillä tuosta pop-versiosta (minulla sävy lollipop) on ihan tuhottomasti sitä pigmenttiä. Sitten plump-versiossa pigmenttiä ei ole paljoakaan (joka ei minua yhtään haittaa sillä kyseessä on aivan ihana läpikuultava vadelmainen sävy :-*). Juicy tubeseja ei kyllä voi mitenkään nostaa laadultaan ylivertaiseksi, mutta ne sävyt, ne sävyt  ;).

Ja minäkin omaan max factorin silk gloss -tuubin ja kyllä sekin on tosi hyvää. Aivan kuin huulirasvaa olisi huulilla ja pysyy hyvin. Ainoa huono juttu että sävyjä ei ole kovin paljoa.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #183 : 10.12.06 - klo:19:45 »
^Ja mun mielestä riippuu myös ihan sävystä, esim.tavallisissa versioissa on monia sävyjä joista tulee kunnolla väriä, esim. Bolole, Fraise. Sitten on taas niitä joista ei tule juuri ollenkaan väriä, esim. Melon. Noista pop versioista tulee kyllä kaikista reilusti väriä, itselläni on Lollipop ja Berlingot. Lollipopia saa käyttää tosi varovasti ettei tule liian värikästä  ;)

neena

• Vieras
« Vastaus #184 : 12.12.06 - klo:17:54 »
Teidän suosituksistanne päätin ostaa Max Factorin Silk Glossin, sävy Peach Gloss. Olin kyllä yllättynyt, tuntuu huulirasvalta eikä ole yhtään tahmainen kuin huulikiillot yleensä. Tätä voisi ostaa toisenkin sävyn.  :)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 13.12.06 - klo:07:48 »
^Nuo onkin melkein ainoita huulikiiltoja, mistä tykkään :) Mä en tykkää sitten yhtään käyttää sellaisia tahmeita tököttejä. Mieluummin oon sitten kokonaan ilman. NOita Max Factorin Silk Glosseja mulla on parissa sävyssä ja niitä tulee käytettyä aika useinkin. Muita en viitsi enää edes ostaa.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 13.12.06 - klo:18:07 »
Mä taidan kuulua vähemmistöön, kun en pahemmin piittaa noista MF:n kiilloista. Ne haisevat pahalle, pysyvät huonosti ja koostumus on jotenkin hassua.

En muista oonko sanonut tätä tänne, mutta mun ehdoton lemppari on ollut kesästä asti Clarinsin lip balm. Omistan sen valkoisen, joka on aiiivan ihana, taittaa huulilla jännästi vaaleanpunaiseen. Tosi tosi TOSI nätti. :-* Tällä viikolla hankin vielä toisen pinkimmän tuollaisen. Tuo käy ihan täysin huulirasvan korvikkeena, ilmeisesti taitaa kyllä ollakin vähän niin kuin huulirasva, mutta tajusin sen vasta hetki sitten kun ne ovat kyllä ihan huulikiiltomaisia ulkonäöltään ja koostumukseltaan ja täysin väritöntä ei taida edes olla myynnissä.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #187 : 13.12.06 - klo:19:27 »
Minulla on niitä tavallisia Juicy Tubeseja. Olisin halunnut ostaa sellaisen, missä oli niitä väriraitoja siinä tuubissa. Ehkä näitä tulee vielä joskus ostettua, vaikka vannoinkin aikaisemmin muuta. Tykkään vaaleista sävyistä ja siksi varmaan olen näitä ostellutkin. Eka Juicy Tubes- kiiltoni oli sellainen oranssi ja siinä oli reilusti pigmenttiä. Huh!

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 17.12.06 - klo:18:00 »
Onko kellään käytännön kokemuksia miten Diorin Addict Plastic Gloss ja Ultra Gloss eroaa toisistaan? Onko esim. toisissa enemmän hileitä yms? Mulla on kokemusta vain Ultra Glosseista joista tykkään kovin ja harkitsen vakavasti Plastic Glossienkin ostamista  :)

emmma

• Vieras
« Vastaus #189 : 18.12.06 - klo:16:34 »
kanebon mode gloss on ihana! hintaa melko paljon (n. 25 e) mutta on kyllä sen arvoinen :) tuntuu tosi hyvältä huulilla ja pysyy aika kauan.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #190 : 18.12.06 - klo:16:42 »
Tänään meni hankintalistalle HR:n Full Kiss sävyt 08 Addictive Fling ja 06 Babelicious Beige. Jälkimmäinen näytti ihan liian ruskealta, mutta huulilla hyvän värinen. Täytyy kuitenkin vielä käydä testailemassa uudestaan. Ihanan oloisia molemmat :)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #191 : 18.12.06 - klo:22:55 »
Onko kellään käytännön kokemuksia miten Diorin Addict Plastic Gloss ja Ultra Gloss eroaa toisistaan? Onko esim. toisissa enemmän hileitä yms? Mulla on kokemusta vain Ultra Glosseista joista tykkään kovin ja harkitsen vakavasti Plastic Glossienkin ostamista  :)
Saatan nyt puhua höpöhöpöä, mutta muistelisin ja nimestäkin voisi päätellä, että Plasticeissa ei ole juurikaan hileitä tms. kimalletta, vaan tasaisen ("vinyylisen") kiiltävä pinta. Ei siis kimaltava vaan kiiltävä.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #192 : 18.12.06 - klo:23:58 »
Menin ostamaan eBaystä lisää niitä Lorealin Colour Juice huulikiiltoja (kuka on pörrännyt taas liikaa MUA:ssa ::) ), tilasin 4kpl, joista kolme jotain vanhempia kausisävyjä. Maksoivat postareineen 3,5e/kpl joten ei paha :) MUA:ssa tosi moni on sanonu nuiden olevan identtisiä Juicy Tubesien kanssa, jopa monet sävyt on prikulleen samoja. Eli samaa ainetta eri tuubeissa..

EDIT: Maksoivat sittenkin kaikki yhteensä postareineen vain 12e :D
« Viimeksi muokattu: 19.12.06 - klo:14:20 kirjoittanut Tigru »

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #193 : 19.12.06 - klo:20:34 »
Tykkään ihan hirveästi Maybellinen Shiny-licious Fruity Gloss -huulikiilloista, sävyt ovat nättejä, pysyy hyvin ja maistuvat hyviltä. Samoin Rimmelin Sweet Jelly Sheer Lipgloss ja Lancomen Juicy Tubes -huulikiillot kuuluvat suosikkeihini. Välillä tosin tuntuu että ostan ennen kaikkia maun takia  :P
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #194 : 25.12.06 - klo:12:13 »
Täällä on puhuttu jonkin verran Chanelin Aqualumiere kiiltopunan sävystä Ipanema ja sain sen nyt joululahjaksi ja pääsin itsekin testailemaan. Aivan mahtava sävy, vaalea mutta luonnollinen ja sopii varmasti moneen eri meikkiin upeasti.  :-* Todella pehmeästi levittyvä ja ihanan tuntuinen huulilla, kaunis tasainen kiilto, ei mitään pahaa sanottavaa tästä.
Sain myös toisen Lancomen Juicy Tubesini, sävyssä Melon. Näiden Juicy Tubesien tuoksut eivät oikein miellytä, ovat hieman liian teollisia ja vahvoja makuuni, mutta sävyt ovat nättejä. Tämä Melon sopii varmasti hyvin ruskehtaviin ja persikkaisin meikkeihin. :) Juicy Tubesien Pamplemousse kiinnostaa myös sävynä mutta se oli loppu Stoccalta joten sain tämän Melonin joka oli joululahjalistalla toisena, Pamplemousse on varmaan seuraava hankinta Juicy Tubeseista mutta kovin paljoa enempää tuskin tulee hankittua näitä, ihan hyvän tuntuinen kiilto mutta aavistuksen tahmea huulilla ja pidän enemmän tahmattomammista kiilloista.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.