Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 183877 kertaa)

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #195 : 25.12.06 - klo:17:01 »
Kuinka paljon tuo Ipanema vaalentaa huulia? Osaisitko luonnehtia, onko se puhdas helmiäinen vai taittaako enemmän hopeaan? Pohjaväri taitaa olla ainakin vaaleanpunainen? Munkin mielestä Aqualumiére tuntuu huulilla mukavan kevyeltä. Multa on vaan jäänyt oma Phuketini melkolailla käyttämättä, koska pysyvyys on tosi huono. Kosteutustehokaan ei ihan yksinään käytettäväksi riitä - ainakaan talvisaikaan.

Pitääpä samalla kehaista Strawberrystä tilaamiani Anna Suin purnukkakiiltoa ja Givenchyn Pop Glossia. Varsinkin Anna Suissa on tajuttoman hyvä pysyvyys, kummassakin kaunis kiilto, sopivasti pigmenttiä ja kosteuttaakin mukavasti. Nuo on kummatkin melko kuivia ja tahmeita koostumukseltaan, etenkin Anna Sui, mutta huulilla tuntuvat tosi miellyttäviltä. Sävyt, jotka tilasin, on aivan mahtavia. Anna Suista otin sävyn Glossy Orange, hileetön oranssinpunainen, ja Pop Glossista sävyn Fizz Peach, todella nude persikanbeige sävy, jossa kevyesti tosi hienojakoista shimmeriä. Suosittelen!  :-*
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #196 : 25.12.06 - klo:23:16 »
Kuinka paljon tuo Ipanema vaalentaa huulia? Osaisitko luonnehtia, onko se puhdas helmiäinen vai taittaako enemmän hopeaan? Pohjaväri taitaa olla ainakin vaaleanpunainen? Munkin mielestä Aqualumiére tuntuu huulilla mukavan kevyeltä. Multa on vaan jäänyt oma Phuketini melkolailla käyttämättä, koska pysyvyys on tosi huono. Kosteutustehokaan ei ihan yksinään käytettäväksi riitä - ainakaan talvisaikaan.
En ole ehtinyt testailla tuota kuin pikaisesti kerran keinovalossa, mutta pohjaväri on tosiaan vaaleanpunainen. Hieman metallinhohtoiselta tuo vaikuttaa ja enemmän kylmään kuin lämpimään vivahtavalta minun silmissäni, mutta en ole kovin hyvä sävyjen arvioija. Minulla tuo ei kovin paljoa tunnu huulia vaalentavan, ei tule todellakaan sellaista "J Lo -efektiä" tms vaan aavistuksen omia huuliani vaaleammat huulet, sopivan neutraalit esimerkiksi tummaan silmämeikkiin yhdistettynä.

Pysyvyydestä en osaa vielä sanoa kun en ole vielä ehtinyt käyttää tuota, en tosin odotakaan huulikiillolta kovin hyvää pysyvyyttä. Myöskään kosteutustehoa en erityisesti kaipaa koska joka tapauksessa käytän pohjalla huulirasvaa. 
« Viimeksi muokattu: 25.12.06 - klo:23:19 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 26.12.06 - klo:04:41 »
Mäkin sanoisin, että kuitenkin enemmän kylmään vivahtava tuo Ipanema on. Se huulien vaalentuminenhan riippuu varmasti paljon miten paljon punaisuutta on omissa huulissa, mutta jos on kunnolla punaiset huulet, niin ei se varmasti hirveän paljon sitä peitä. Mielestäni ihan sopivasti ja onhan se monen, jotka meistä juureksista sen omistaa, yksi suosikeista joten se kertoo jo aika paljon :) Ja sopii moneen eri meikkiyyliin. Ainoa harmittava puoli tuossa on juuri se, ettei se pysy tarpeeksi kauan ja kosteuttavuus saisi olla parempi. Silti se sävy on niin kaunis että  varmasti ostan uuden kun tuo loppuu.
« Viimeksi muokattu: 26.12.06 - klo:04:45 kirjoittanut loota »

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #198 : 26.12.06 - klo:09:43 »
Mun ehdottomiksi suosikeiksi ovat nousseet L'Occitanen huulikiillot. Ostin niitä sellaisen trio-paketin (sis. vanilja-, ruusu- ja hunajahuulikiillot), ja toimivat kuin unelma. Levittyvät nätisti, kosteuttavat aivan kuin hyvä huulirasva ja tuovat todella kaunista kiiltoa.  :-* Voimakasta svyä noista ei yksikään kyllä anna, eli lisäksi kannattaa käyttää huulipunaa, mikäli väriä haluaa.
Make it a great day

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 26.12.06 - klo:12:10 »
Menin ostamaan eBaystä lisää niitä Lorealin Colour Juice huulikiiltoja (kuka on pörrännyt taas liikaa MUA:ssa ::) ), tilasin 4kpl, joista kolme jotain vanhempia kausisävyjä. Maksoivat postareineen 3,5e/kpl joten ei paha :) MUA:ssa tosi moni on sanonu nuiden olevan identtisiä Juicy Tubesien kanssa, jopa monet sävyt on prikulleen samoja. Eli samaa ainetta eri tuubeissa..

EDIT: Maksoivat sittenkin kaikki yhteensä postareineen vain 12e :D

Mulla on tuo Colour Juice sellaisena vadelmanpunaisena ja mun mielestä se on myöskin täysin identtinen Juicy Tubesien kanssa.Tosin tuoksu on parempi,eli jos pitäisi noiden kahden välillä valita,niin valitsisin Colour Juicen.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #200 : 30.12.06 - klo:02:54 »
Onko kukaan ehtinyt tutustumaan Maybellinen uusiin Watershine elixir kiiltoihin? Katselin niitä pari päivää sitten ja muutamia herkullisia sävyjä löytyi, eli ehkäpä tulee ostettua vielä.

Tässä muutama sävy josta tykkäisin;

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 30.12.06 - klo:11:32 »
Miittikuvia-ketjussa sivulla 2 Minnillä oli älyttömän ihanan näköistä huulikiiltoa (Lancomen Star Bronzeria) ja siitä asti tuubi on ollut ostoslistallani! Nyt vihdoin nappasin omani, kun laivalta sai ruskeaa sävyä puoleen hintaan. Olisin varmaan muuten päätynyt roosansävyiseen, mutta siitä olis saanut maksaa täyden hinnan... Tuo ruskea näyttää huulilla onneksi tosi luonnolliselta eikä yhtään ruskealta. Kiiltokin on enemmän luonnollinen kuin limahuuliefekti. Mutta aah ja voi sen aineen koostumusta! Se ei ole yhtään tahmeaa eikä liimaa huulia, tuntuu vain joltakin täyteläiseltä huulirasvalta. Pakkauksessa sanottiinkin, että se on korjaava ja sopii auringossa kärsineille huulille. Tuoksukin sopii mulle, ihan kuin siinä olisi vähän kookosta... :D

tinkeli

• Vieras
« Vastaus #202 : 30.12.06 - klo:14:26 »
Lafanque, itse hairahduin ostamaan tommosen Watershine Elixirin(sävy Magic Pearl) heti niiden ilmestyessä, kun ne oli ensiesittelyssä... Oon niin huono sanomaan ei, kun joku henkilökohtaisesti tulee mulle jotain myymään ja kehumaan maasta taivaisiin  :D
Aika huulirasvamainen koostumus, ei tahmaa oikeastaan ollenkaan, tuoksu muistuttaa mua Lancomen Aqua Fusion -huulivoiteesta (meloni?), kovin läpikuultava tulos on. Kestää huulilla ehkä muutaman tunnin, hoitaa aika olemattomasti ainakin mun huulia. Ei kyllä kuivatakaan, mutta ei helpota rohtuineita huulia laisinkaan. Sinänsä ihan kiva arkikäyttöön, vaikka toi kova muovinen aplikaattoripää onkin typerä ja tuotetta taitaa olla aika vähän tossa. En varmasti osta uudelleen, mutta toi on semmonen kiva vaalea sävy, jota on kätevä pitää aina varalta jossain laukunpohjalla.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 30.12.06 - klo:14:44 »
Lafanque, itse hairahduin ostamaan tommosen Watershine Elixirin(sävy Magic Pearl) heti niiden ilmestyessä, kun ne oli ensiesittelyssä... Oon niin huono sanomaan ei, kun joku henkilökohtaisesti tulee mulle jotain myymään ja kehumaan maasta taivaisiin  :D
Aika huulirasvamainen koostumus, ei tahmaa oikeastaan ollenkaan, tuoksu muistuttaa mua Lancomen Aqua Fusion -huulivoiteesta (meloni?), kovin läpikuultava tulos on. Kestää huulilla ehkä muutaman tunnin, hoitaa aika olemattomasti ainakin mun huulia. Ei kyllä kuivatakaan, mutta ei helpota rohtuineita huulia laisinkaan. Sinänsä ihan kiva arkikäyttöön, vaikka toi kova muovinen aplikaattoripää onkin typerä ja tuotetta taitaa olla aika vähän tossa. En varmasti osta uudelleen, mutta toi on semmonen kiva vaalea sävy, jota on kätevä pitää aina varalta jossain laukunpohjalla.
Lehden mukana tuli näyte jostain aika lilasta sävystä. Aika paljon pigmenttiä oli siinä, tai siis enempi kun odotin. Ei mielestäni hoida ollenkaan mutta ei kuivatakaan. Perus huulikiilto. Eka innostuin että jee täähän vois olla hyvää, mutta näyte ei vakuuttanut niin tuskin ostan, ainakaan normihinnalla.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #204 : 30.12.06 - klo:21:37 »
Joo en mäkään normihinnalla tota ostais. Tosi vähän tavaraa siinä putkilossa. Ja mun mielestä oli aika huonosti pigmenttiä, etenkin tuosta nudesävystä sen huomasi kun ei se "nudea" huulia yhtään.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #205 : 31.12.06 - klo:18:37 »
Uskaltauduin ostamaan L'Orealin Glam Shine huulikiillon, joskus omistin jonkun todella hirveän sävyisen. Muuten tuo on hyvä, kiva uusi sydämenmallinen aplikaattori, mutta esim syödessä löydän sitä leuasta ja tahtoo karkailla huulten ympäri. Ei mulla muut kiillot tuota tee, eikä se vaikuta edes vetiseltä. Pakko laittaa alle huultenrajauskynää...
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #206 : 05.01.07 - klo:13:28 »
Noista hyvin vaaleasävyisistä kiilloista kun on ollut puhetta niin itse hankin tänään joitain sellaisia Hennesistä jossa oli taas laaja valikoima niitä. Itse ostin sävyt Cool Pink, Sweet angel ja Sweet dune, sen lisäksi oli esimerkiksi Fantasy Club nimistä vaaleaa sävyä tarjolla ja paria muutakin mitä en nyt muista. Jos siis etsii vaaleaa kiiltoa ja kelpuuttaa Hennesin meikit niin kannattaa tsekata.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #207 : 05.01.07 - klo:13:43 »
Mulla on tuo Maybellinen Watershine elixir huulikiilto, sävy Pink vibration. Tykkään siitä kyllä, vaikkei kauheasti näykään, mutta on kivan voidemainen tahmaamatta kuitenkaan. Ei kuivata, muttei kyllä kestä mun huulilla ainakaan pitkään.
Tyylikäs putkilo.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #208 : 05.01.07 - klo:16:22 »
Uskaltauduin ostamaan L'Orealin Glam Shine huulikiillon, joskus omistin jonkun todella hirveän sävyisen. Muuten tuo on hyvä, kiva uusi sydämenmallinen aplikaattori, mutta esim syödessä löydän sitä leuasta ja tahtoo karkailla huulten ympäri. Ei mulla muut kiillot tuota tee, eikä se vaikuta edes vetiseltä. Pakko laittaa alle huultenrajauskynää...

Mulle on noita Glam Shine/Juice huulikiiltoja kertynyt vähän turhan monta ja täytyy kyllä kehua tuota sydänapplikaattoria. Mun mielestä on todella toimiva ja oli ihan outoa, kun kokeilin kiiltoa vanhemmasta putelista erilaisella applikaattorilla. Sydämellä on paljon helpompi annostella kiitoa. lMullakin tuota karkailua esiintyy lähinnä näillä väreillä, joissa on sitä hilettä, kristalleja tai mitä nyt ovatkaan.

Mä oon jäänyt kaipaamaan tästä sarjasta sävyä Berry Crystal. Purkissa aika punaisen oloista mutta huulilla sopivan läpikuultava eikä liian punainen.
« Viimeksi muokattu: 05.01.07 - klo:19:19 kirjoittanut Magda »
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 05.01.07 - klo:18:28 »
Magda, tuo Berry Crystal on oikeasti aivan älyttömän nätti sävy! Tosi raikas ja piristää ilmettä tosi paljon näyttämättä silti ylimaalatulta. Se oli oikeastaan eka kunnon huulikiiltoni, kun ennen vanhaan olin siinä uskossa, että rasvaisen ja huonon ihon kanssa ei voi käyttää huulikiiltoa... ::) Onneksi yksi Lorealin osaava konsulentti sai minut toisiin aatoksiin ja valitsi mulle Berry Crystal -sävyn! Samalta tytöltä ostin tummemmankin Glam Shine -sävyn juhlakäyttöön ja sekin on ollut ihan nappiostos. Se sävy taitaa nyt olla jo pakattuna jossain muuttokuormassa, joten en voi tarkistaa sävyn nimeä. Tosin se taisi kuulua johonkin vaihtuvaan valikoimaan, joten sitä ei varmasti ole saanut enää pitkään aikaan.

Harmi, kun en ole sen jälkeen törmännyt missään kaupassa siihen samaan Lorealin konsulenttiin. Ostaisin siltä varmaan kaikki sen suosittelemat tuotteet, kun se tuntui niin pätevältä! Se ei varmaan ollut mikään paikallinen tyyppi, koska olin nähnyt sen meikkivinkkejä silloin aikoinaan Trendissäkin. Tarkistin silloin sen nimen, mutta en tietenkään muista sitä enää... :-\

Noiden Glam Shine -kiiltojen kanssa pitää vain käyttää tosi tehokasta huulirasvaa alla ja siltikin kiillot tuntuu kuivattavan, jos niitä käyttää pitkäjaksoisesti ja ihan yhtä mittaa. :(