Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182689 kertaa)

Poissa Magda

• HAIRahtanut
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #210 : 05.01.07 - klo:19:29 »
^ Se berry crystal on ollut mun suosikki pitkään ja nyt yritän säästellä viimeisiä tippoja. Glam Shine Sorbetin sävy120 tickled on aika lähellä väriltään (saakohan tätäkään enää?). Se on hieman vaalempi ja siinä on mun mielestä enemmän punaista pigmenttiä eli lopputulos ei ole yhtä kuultava. Sillä ei jotenkin saa yhtä hienostunutta väriä.

Yksi hyvä bilehilekiilto on Rubinsteinin Gloss'n Shine sävy 06 Meditation(Onkohan tämäkin ollut joku kausimeikki ???). Purkissa räikeän oranssia mutta huulilla glitteristä ja korostaa omien huulien punaisuutta (ei siis todellakaan oranssi).

Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Essi

• Hiushörhö
« Vastaus #211 : 05.01.07 - klo:19:38 »
Heh, mä ostin tänään Sokokselta Wet'n'Wildin Max Volume Lipglossin kun oli tarjouksessa, 2,5e. Sävyn numero on E81906 ja se on sellainen nätin persikkainen. Tämä tuoksuu todella vahvasti glögille (!), mikä oli jännä juttu sinänsä. Kun tätä levitti, niin huulissa tuntui lämpimältä ja ehkä vähän kihelmöivältä, mutta en mä kyllä mitään kummoista turpoamista huomannut, mutta en mä sitä odottanutkaan. Ihan nätiltä tämä huulilla näyttää ja koostumus on miellyttävän pehmeä ja kosteuttavan tuntuinen, ei lainkaan tahmea tai tönkkö. Eli ihan ok huulikiilto ja halvalla lähti. :) Muutkin sävyt näyttivät olevan melko nättejä. Voisinkin ajatella hankkivani samaisen huulikiillon esim. kirkkaana.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #212 : 20.01.07 - klo:22:49 »
Tuli joku aika sitten ostettua Helena Rubinsteinin Stellars Gloss Shine Elixir-kausisävy nro 65 "candy darling", joka on aivan ihaninta kiiltoa pitkään aikaan, violettiin kuultava hieman kimalteleva sävy joka ei kuivata eikä tahmaa, pysyy hyvin, tuoksuu vienosti mustikalta tai joltain marjaiselta. Hintaa oli 21 e Stokkalla. Harmi vaan että on kausituote, pitää ostaa varastoon edes yksi samanlainen.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #213 : 20.01.07 - klo:23:13 »
Mulla on nyt käytössä aktiivisimmin 3 kiiltoa: Biothermin Glossy Shine, joka on mukavan tuntuinen kiilto jossa ei ole liikaa hileitä. Riittoisa. Sävynä mulla on sellainen kuultava kullanoranssi. Uutena kiiltona käytössä on Strawberrystä tilattu Elizabeth Ardenin High shine, sävy Sun jotain, sellainen vaalea kiilto. Sitä laitetaan aplikaattorilla. Tykkään kyllä, hyvän tuntuista ainetta ja kosteuttaa huulia. Tilasin vain vähän liian vaalean joten lisään päälle huulipunaa.

Toinen uusi kiiltoni on myöskin Strawberrystä tilattu Lancomen Juicy tubes sävy Sugar cane, joka on vaalea (tuubissa valkoinen, aika väritön huulilla). Siitäkin pidän, tekee tosi kiiltäväksi huulet ja kosteuttaa. Varmaan on myös riittoisa.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 21.01.07 - klo:17:08 »
Nuo Lauderin Pure Popsit on mun mielestä mukavamman tuntuisia kuin Juicy Tubesit. Koostumus on hitusen ohuempi ja vähemmän tahmainen, tuntuvat Juicyja hoitavammilta ja pysyvyys on samaa luokkaa. Mulla on sävy Watermelon, hileetön fuksia, antaa sopivan kevyesti sävyä ja on tosi luonnollinen. Laukunpohjalla kannettavaksi Pure Popseissa on sekin kiva puoli, että niissä on korkin lisäksi kierteet sivellinpäässä. Eivät siis falskaa, ja sivellin on helppo pestä, kun vettä ei pääse putkiloon. Varmaan hygieenisimpiä huulituotteita, joihin olen törmännyt.  :)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Armada

• HAIRahtanut
« Vastaus #215 : 21.01.07 - klo:20:03 »
Ostin vähän aikaa sitten Nivea Volume Shine Laque huulikiillon ja tykkään tosi paljon. Antaa väriä huulipunan verran, mutta on yhtä helppo levittää kuin huulikiilto. (putkilo vaahtomuoviaplikaattorilla) Pysyy huulikiilloksi hyvin ja uudelleen lisääminen onnistuu, koska tuo ei tunnu ruttaantuvan huulille samalla tavalla kuin monet huulikiillot tekevät, eikä kuivata. Käytän sävyä Ruby, joka on kiva peruspunainen.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #216 : 22.01.07 - klo:01:13 »
mä annan kyllä ääneni juicy tubesille. rakastan sitä ihanaa tuoksua , nam :D ja ne juicy pop-kiillot viilentääkin kivasti.

toisen äänen saa kyllä revlonin super lustrous- kiilto, kirkkaan pinkki. ehdoton nami!
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 22.01.07 - klo:07:32 »
Ostin vähän aikaa sitten Nivea Volume Shine Laque huulikiillon ja tykkään tosi paljon. Antaa väriä huulipunan verran, mutta on yhtä helppo levittää kuin huulikiilto. (putkilo vaahtomuoviaplikaattorilla) Pysyy huulikiilloksi hyvin ja uudelleen lisääminen onnistuu, koska tuo ei tunnu ruttaantuvan huulille samalla tavalla kuin monet huulikiillot tekevät, eikä kuivata. Käytän sävyä Ruby, joka on kiva peruspunainen.

Onko nuo kuinka tahmeita huulilla? Mun pitäis jotain uusia sävyjä hankkia, mutta kun en yhtään tykkää tahmeista huulikiilloista.

Poissa Armada

• HAIRahtanut
« Vastaus #218 : 22.01.07 - klo:09:45 »

Onko nuo kuinka tahmeita huulilla? Mun pitäis jotain uusia sävyjä hankkia, mutta kun en yhtään tykkää tahmeista huulikiilloista.

Ei ole kovin tahmean tuntuinen ainakaan minun huulilla. Johtuu varmaan osaksi siitä, että aika ohut kerros riittää kun pigmenttiä on paljon. Tuntuu lähinnä kostealta huulipunalta.

Poissa Filippa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #219 : 22.01.07 - klo:11:25 »
Mun suosikkihuulikiiltojani ovat Lancômen Juicy Tubesit. Tahmeitahan ne ovat, mutta pysyvätkin sitten hyvin. Sävyvalikoima on ihan paras, suosikkini on Cerise.

Biothermin Glossy Shinet ovat myöskin mieleeni. Eivät kylläkään pysy huulilla laheskään niin hyvin kuin JT:t, mutteivat myöskään vedä hiuksia puoleensa yhtä tehokkaasti. Eniten pidän sävystä 30, joka on hieman koralliin menevä vaaleanpunertava sävy.

Näin jossain lehdessä kuvan Estee Lauderin tuubissa olevista huulikiilloista, jotka täytyy katsastaa seuraavalla kerralla kaupungille mennessä. Kaksi nättiä pinkin sävyä oli tuossa kuvassa.
Luulen, että tarkoitat noilla Estee Lauderin kiilloilla High Glosseja. Itse en ole niitä kokeillut. Omia lemppareita ovat Juicy Tubesit ja Lumenen Berryfunit.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #220 : 22.01.07 - klo:18:14 »
Voi ei, onko E.Lauder lopettanut nuo tuubissa olevat Pops-kiillot, kun netissä ei näkynyt? Täytyy hyökätä Strawberrynettiin.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #221 : 22.01.07 - klo:18:36 »
Ardenin Shine Pops huulikiillot hakkaa mennen tullen Juicy Tubesit joiden suuri ystävä olin muutama vuosi sitten. Ihana hedelmäinen tuoksu, upea kiiltom eikä tahmaa kuten Juicy tubesit. Ainut miinus on pienenlainen värivalikoima.
Hang out the chick habit

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 23.01.07 - klo:09:16 »
Tulipa eilen ostettua Max Factorin Silk Gloss tuubissa. Ihastuin sävyyn barely berry ensi silmäykseltä, huulilla näyttää kivan luonnolliselta ja korostaa omaa punasuutta ja kiiltää sopivasti. Ei maistu miltään mutta tuoksuu ihanalta :) Sattumoisin mulla oli vielä täsmälleen saman värinen huultenrajauskynäkin jo :)
Ne applikaattorilla varustetut versiot on enemmän kiiltelevämpiä, tää tube versio on parempi arkikäyttöön. Sit eilen huomasin että on vielä superkiiltelevä versio, joku frost tms, kädelle kun kokeilin siihen jäi ihan kunnon glitterit jotka ei meinannu lähteä kunnolla pyyhkimälläkään..

Poissa Millie

• Hiushörhö
« Vastaus #223 : 23.01.07 - klo:11:05 »
^Multa löytyy yksi tuollainen silk gloss frost, siinä on tosiaan ihan kiitettävästi tuota hilettä, joka päivän mittaan tuntuu kasaantuvan huulten reunoille ja pudistettaessa on melkoisen sitkeässä. Jotenkin tuo tuntuu myös kuivattavan huulia toisin kuin perusversiot  :o.
1c F ii, hiukset ovat pitkät kerrostetusti leikatut ja taas vaihteeksi sivuotsiksella, väri musta.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #224 : 23.01.07 - klo:11:10 »
^Mulla tuntuu huulilla kurjalta kaikki todella hileiset huulikiillot, ilmeisesti ne hileet kuivattavat kun minkään hileettömän huulikiillon kanssa ei ole ongelmaa ollut. Pahin oli joku Diorin tuubihuulikiilto joka oli täynnä kimalletta ja joka sai huulet punoittamaan ja ärtymään. Joskus katsoin tuota Silk Gloss Frostia kaupassa huvin vuoksi ja vaikutti kyllä siltä että ne hileet varmaan ois ärsyttänyt siinäkin huulia. Onneksi en tykkään erityisen hileisestä ja kimaltavasta huulimeikistä niin ei harmita vaikkei voi käyttää. :) Lorealin Glam Shinet ei ole koskaan aiheuttanut ongelmaa vaikka monilla ne on kuivattanut huulia tms, edes just nuo perus Glam Shinet joissa on jonkin verran hilettä eivät ole ärsyttäneet huulia. Glam Shine Juicyissä ja Sorbeteissahan niitä hileitä ei edes oikeastaan ole.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.