Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182686 kertaa)

Karoliina

• Vieras
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #225 : 23.01.07 - klo:11:16 »
Onko kenelläkään kokemusta DiorKissin sävystä Fruit Splash ? Se näyttää tuubissa vaalean beigeltä/persikkaiselta, mutta entäs huulissa, antaako ollenkaan väriä vai pelkkää kimalletta ? Ja onko sillä huulia turvottavaa vaikusta ?

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #226 : 23.01.07 - klo:19:16 »
Ja onko sillä huulia turvottavaa vaikusta ?
No ei tosiaan ole :D Mun muistaakseni incissä ei edes ollut mitään yleisesti huulia turvottavana tunnettua ainesosaa, tiedä sitten mikä se olis tuossa kiillossa. Ja yleensähän nuo turvottavat vähintään kutittelee, usein jopa kirvelee hetken, mutta tuo on kyllä ihan perushuulikiiltoa, ei mitään tuntemuksia.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Moonflower

• HAIRahtanut
« Vastaus #227 : 24.01.07 - klo:16:22 »
Seppälän ostoksia:
-Lizzie Color Rush huulikiilto, pinkki

Testasin tätä tänään ostamaani kiiltoa ja se oli tosi huonoa! :D
Sävyä ei tullut nimeksikään, ainoastaan tahmasi huulia hiukan. Hyvällä tahdolla saattoi hivenen kiiltoa olla havaittavissa. Ei edes tuoksunut hyvälle. Onneksi ei maksanut paljoa ja ihan kokeilumielessä sen nappasinkin mukaani. Ei tarvitse ostaa toiste.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 25.01.07 - klo:08:04 »
Ostin vapaavalinnasta Lumenen Berry Fun huulikiillon, kun niitä oli siellä eurolla. Sävynä oli sellainen oranssihtava ja epäilin sitä sävyä ensin. Mutta huulilla se näyttikin tosi kivalta ja tuo paljon kiiltoa! Pysyvyys on tosi hyvä, ikinä mulla ei oo mikään huulikiilto kestäny niin pitkään huulilla lisäämättä sitä välillä. Hieman oli kyllä tahmeaa, mutta kyllä senkin pystyi kestämään kun muuten oli ihan hyvä tuote.

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #229 : 25.01.07 - klo:14:34 »
Eilen ostin tämän ketjun innoittamana sen Max Factorin Silk glossin, sävy Velvet Rasberry.
Sävy on yllättävän vaalean hohtava, erilainen kuin luulin. Aika hyvä kuitenkin.
Tykkään tuotteesta tosi paljon, tuoksuu ihanalle, pysyy hyvin, ei "valu" huulilta. Lisäksi huulet on nyt tosi pehmeät ja hoidetut, kun päivän oli tuota ainetta huulilla. Ostan toisenkin sävyn heti ensi tilassa.
2c M i

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #230 : 27.01.07 - klo:11:23 »
Aikaisemmin kehuin glam shine:n sydänapplikaattoria. Nyt huomasin uudessa Glamourissa mainostettavan Lancomen Color Fever Gloss:a, jossa on samanlainen applikaattori. Tuollainen pitää ostaa kokeeksi, jos kiilto itse ei olisi yhtä kuivattavaa kuin Glam shine (muiden kommenttien perusteella aloin tarkkailemaan ja tuo Glam shine tosiaan kuivattaa kovasti huulia).
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #231 : 27.01.07 - klo:18:17 »
pakko tulla suosittelemaan tuota diorin Gloss Show-kiiltoa :) ihana tuote ja ihanan glam-purkki.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #232 : 27.01.07 - klo:21:32 »
Aikaisemmin kehuin glam shine:n sydänapplikaattoria. Nyt huomasin uudessa Glamourissa mainostettavan Lancomen Color Fever Gloss:a, jossa on samanlainen applikaattori.

Ihan samaa katsoin että ovat nuokii ruvenneet "sydänpäisiksi". Sillä on kyllä kivempi laittaa kuin tavan päällä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 28.01.07 - klo:18:58 »
Haluaisin jonkun kiiltoa tuovan, mutta luonnollisen sävyisen huulikiillon. En halua kimalteita, vaan paljon kiiltoa. Osaatteko neuvoa mikä Lancomen Juicy Tubeseista antaisi paljon kiiltoa, mutta vain vähän väriä? Itse olen ajatellut Cerise:a tai Melon:a, mutta kuinka paljon noissa on pigmenttiä?

http://www.strawberrynet.com/makeup.aspx?brandid=285&goChar=L&LineId=2216#2216

« Viimeksi muokattu: 28.01.07 - klo:19:36 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #234 : 28.01.07 - klo:20:57 »
Juicy Tubeseissa on tosi huonosti pigmenttiä melkein kaikissa sävyissä. Kannattaa käydä kaupassa katsomassa vähän mallia.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 28.01.07 - klo:21:00 »
Oi kiitos, ootte kullan arvoisia   :-*
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Avril

• Hiushörhö
« Vastaus #236 : 28.01.07 - klo:21:05 »
Cerise on aikalailla läpinäkyvä, vinyylinen kiilto eikä siinä ole hileitä juuri yhtään  :)
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."

tinkeli

• Vieras
« Vastaus #237 : 28.01.07 - klo:21:27 »
Mun mielestä ainakin toi Melon -sävy oli strawberrynetin kuvassa aika vääristynyt... Omani ainakin on huomattavasti "vähemmän pinkki" kuin tuo antaa ymmärtää. Semmoinen kiva, kirkas ja raikas sävyhän se on, lähinnä korostaa omien huulten sävyä ja kiiltää reilusti.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #238 : 28.01.07 - klo:21:45 »
Mun mielestä ainakin toi Melon -sävy oli strawberrynetin kuvassa aika vääristynyt... Omani ainakin on huomattavasti "vähemmän pinkki" kuin tuo antaa ymmärtää. Semmoinen kiva, kirkas ja raikas sävyhän se on, lähinnä korostaa omien huulten sävyä ja kiiltää reilusti.
Oli kyllä tosi vääristynyt, tämä kuva on hieman lähempänä totuutta mutta näyttää livenä vieläkin hieman ruskehtavammalta:

Mulla on sekä Melon että Cerise eikä ne huulilla edes erotu toisistaan kovin paljoa, Melon tekee aavistuksen nudemmat huulet (sellaiset hieman ruskehtavanoranssit tai jotain vastaavaa) kun taas Cerise lähinnä korostaa hieman huulten punaisuutta. Tahmaisia ja hyvin kiiltäviä ovat molemmat, enkä näiden perusteella ole itse kovin ihastunut näihin Juicy Tubeseihin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 28.01.07 - klo:22:35 »
^ Täh Melon ruskehtava? Mulla on melon sävyinen juicy tubes myöskin ja mun mielestä nimenomaan pinkki eikä ruskea tai ei ainakaan oranssi ??? Toi kuva on kyllä aika oikeen näköinen. Mun mielestä tosi kiva sävy, korostaa omaa sävyä antaen ihan vähän pinkkiä sävyä. Vähän turhan tahmeita nuo juicy tubesit juu mutta sävyt on ihan kivoja vaikka lähinnä antaakin sitä kiiltoa enemmän kuin sävyä.