Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 188715 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #240 : 28.01.07 - klo:23:08 »
^No niin, asia selvisi. Kääntelin tuota tuubia eri valaistuksissa jotta sain selkoa tuohon värisävyyn. Kirkkaassa valossa (tuubi aivan kirkkaan lampun edessä) tuo sävy näyttää tuolta kuin postaamassani pikkukuvassa eli pinkimmältä kuin olen nähnyt sen koskaan näyttävän mutta ei kuitenkaan yhtä pinkiltä kuin Emi-lynin postaamassa Strawberrynetin kuvassa. Normaalivalaistuksessa (tuubi tuossa pöydällä tietokoneen vierellä ja lamppu n. 30cm päässä) sävy on paljon hailakampi ja tuollainen nudemainen persikkaan vivahtava (oranssi oli huono sana, en äsken keksinyt oikeaa sävyä). Näköjään valo vaikuttaa tosi paljon, tuo sävy muuttuu ihan eriksi eri valaistuksissa. En ole ennen huomannut tuossa mitään pinkkiä kun en ole katsonut kovin kirkasta valoa vasten tuota tuubia. Hassua miten sävy voi muuttua noin paljon.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

tinkeli

• Vieras
« Vastaus #241 : 28.01.07 - klo:23:23 »
Hyvä että tuli nyt selväksi :D Ja sitten lopputulokseenhan vaikuttaa myös ainakin huulten oma väri ja mahdollinen pohjustus.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 29.01.07 - klo:09:32 »
^ Itse tulin siihen tulokseen kun eilen myöskin tutkin sitä sävyä tarkemmin, että kyllä se jossain valossa tosiaan voi näyttää ihan vähän rusehtavalle :D Mutta mielestäni useimmiten pinkki kuitenkin :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #243 : 29.01.07 - klo:10:30 »
^Aamuisin kun on tullut tuota muutaman kerran laitettua niin ulkona on ollut ihan pimeää ja sisällä valaistuksena kattolamppu sekä meikkipeilin ympärillä oleva valo, joten ilmeisesti valoa on ollut loppujen lopuksi aika vähän. Nyt tuo oli jäänyt pöydälle ja kirkas talviaurinko pääsi paistamaan siihen niin oli paljon pinkimpi kuin mitä olen ennen nähnyt. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa veera

• HAIRahtanut
« Vastaus #244 : 31.01.07 - klo:12:31 »
mun jt melon on myös hieman rusehtava. ei todellakaan puhdas pinkki/vaaleanpunainen, vaan mukana on aivan selvästi vaaleanrusehtavaa. mutta nämä sävythän vaihtelevat hieman samassakin tuotteessa. esimerkiksi itselläni on kaksi jt pecheä ja ne ovat ihan selvästi eri sävyiset ::)
Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 31.01.07 - klo:12:56 »
Ja eikös noista juicy tubeseista ole ollut puhetta, että strawberrynetissä on myyty selvästi feikkejä. Että jos joku on ostanut sen sieltä, niin sävyero saattaa johtua siitäkin.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #246 : 02.02.07 - klo:18:27 »
En muista oonko sanonut tätä tänne, mutta mun ehdoton lemppari on ollut kesästä asti Clarinsin lip balm. Omistan sen valkoisen, joka on aiiivan ihana, taittaa huulilla jännästi vaaleanpunaiseen. Tosi tosi TOSI nätti. :-*

Lootan suositus korvissani houkuttelevasti soiden hankin minäkin tuon valkoisen lip balmin (mulla on ennestään se sävy 10) ja kyllä kannatti! Sävy on aivan ihana ja koostumuskin on jotenkin parempi kuin tuossa mun vanhassa sävyssä.

Kiitos vinkistä! :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #247 : 02.02.07 - klo:18:29 »
Ja eikös noista juicy tubeseista ole ollut puhetta, että strawberrynetissä on myyty selvästi feikkejä. Että jos joku on ostanut sen sieltä, niin sävyero saattaa johtua siitäkin.
Voisikohan sävyero johtua myös siitä, että osa Strawberrynetissä myytävistä tuotteista voi olla esim. jenkkiversioita? Voisi ainakin veikata että jenkki- ja eurooppalaisversiot voisivat mahdollisesti poiketa jonkin verran toisistaan.

Tuo Clarinsin Lip Balm kävi kiinnostamaan kun loota ja Ippa tuota kehuivat.  :P
Edit. Onhan tuo kehumanne Lip balm siis tämä: Color Quench Lip Balm sävy 00 Crystal

« Viimeksi muokattu: 02.02.07 - klo:18:32 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #248 : 02.02.07 - klo:19:27 »
Juu, Hunis, tuo se on. :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #249 : 02.02.07 - klo:19:37 »
Kiitos Ippa.  :) Taitaa mennä jossain vaiheessa tilaukseen tuo. Pari muutakin sävyä kiinnostaa, etenkin nro 16 candy rose, aivan ihana vaaleanpunainen!

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 02.02.07 - klo:20:12 »
Eipä kestä Ippa! :) Kannattaa ehdottomasti hankkia Hunis, tuo valkoinen on yhä mun suosikkikiiltoni jos en kaipaa varsinaista sävyä huulilleni.  :-* Omistan myös sävyn 07 (oonkohan mä kertonut tämän jo täällä) ja se on myös kaunis. Itse asiassa Clarinsilla on monta sävyä, joiden välillä mietin ja varmasti hankin vielä lisää jossain vaiheessa.

Niin noista tubeseista vielä, että saattaa hyvinkin johtua tuosta myyntimaastakin. Mua on vaan hyvin paljon hämännyt, kun strawberryssä jotkin kiillot myydään ilman pakkausta. Haisee tuokin siltä että osa siellä myytävistä on feikkejä. Ja se tuubin pinta on myös ilmeisesti ollut halvan oloinen joissakin tuolta ostetuista. Itse kun en omista (enkä varmaan tule omistamaankaan) yhtään juicya niin nää on nyt vaan kaikki kuulopuheita. :)
« Viimeksi muokattu: 02.02.07 - klo:20:15 kirjoittanut loota »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #251 : 02.02.07 - klo:20:15 »
^Tuota 07 Rasberry -sävyä katselin myös kiinnostuneena, onko se luonnossa kuinka saman sävyinen kuin tässä kuvassa:

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 03.02.07 - klo:17:11 »
Minuakin rupes nuo Clarinsit alkoi kiinnostamaan, punainen huulikiilto on ollut jo jonkun aikaa hakusessa ja tuo Poppy näyttää kivalta :) Toisaalta myös Cliniquen Impossibly Glossystä sävy Cherry Apple ja Givenchyn Pop Glossin Hip Hop Red kiinnostaa.

Tuo Givenchy taitaa olla vähän peittävämpi? Siinä mielessä saatan kallistua enemmän Clarinsin tai Cliniquen puoleen..

Sasasta on tulossa varmaankin maanantaina Bourjoisin Effet 3D -kiilto sävyssä Rose Arctic, mieleenkiinnolla odotan millainen se on kun sävyistäkään ei oikeen kunnolla saanut selvää mutta vaikutti ihan hyvältä. Heräteostos ;D

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #253 : 03.02.07 - klo:17:15 »
Mä rakastuin Blistexin Satin glossiin perushuulikiiltona, antaa hyvän kiillon ja maistuu vaniljalta  :-* Oli iloinen yllätys.
Hang out the chick habit

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #254 : 03.02.07 - klo:17:45 »
Oman lempisävyni löysin Lorealin Glam Shine kiilloista, sävy sweet juice. Kun pohjustaa huulet nudeksi ja laittaa pelkästään tätä kiiltoa niin saa todella nätin , luonnollisen sävyn. On vaaleanpunainen mutta luonnollinen eikä sisällä hileitä.
Esimerkiksi tummemman silmämeikin kanssa sopisi mielestäni täydellisesti.