Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 183895 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #255 : 03.02.07 - klo:17:50 »
^Tuo on todella nätti sävy, myös yksi minun suosikeistani. :) Todella luonnollinen ja nätti sävy myös minun huulillani ja kiiltää kauniisti mutta ei ole hileinen. Kunhan nykyinen loppuu niin ostan varmasti uudestaankin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 03.02.07 - klo:18:16 »
^Tuota 07 Rasberry -sävyä katselin myös kiinnostuneena, onko se luonnossa kuinka saman sävyinen kuin tässä kuvassa:

Kyllä se aika lailla vastaa juuri tuota sävyä. Se pitää vielä sanoa, että jos karttaa ei hyväntuoksuisia tuotteita, niin mun nenään nämä kiillot tuoksuvat vähän ihmeellisiltä. Haju ei kylläkään jää leijumaan laiton jälkeen ettei se kuitenaan käyttöä ole haitannut.

edit: laitoin tuota äsken huulille ja kävin pussaamassa avoa ja kommentti oli "mansikoita!" joten en mä nyt tiedä sittenkään onko tää nyt niin paha tuoksu mitä mä luulin :D (en mä silti saa tästä irti mitään mansikkaa)
« Viimeksi muokattu: 03.02.07 - klo:18:29 kirjoittanut loota »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #257 : 03.02.07 - klo:18:40 »
^Tuskinpa se tuoksu hirveästi haittaa jos ei jää huuliin haisemaan. Itse en tykkää esim. Lancome Juicy tubesien tuoksuista kun ovat niin esanssisia ja vahvoja, mutta eipä nekään niin haittaa kun ei se tuoksu jää nenään leijailemaan pitkäksi aikaa. Tilasin äsken mansikkanetistä tuon Clarinsin 00 sävyn, jos osoittautuu kivaksi tuotteeksi niin nuo 07 ja 16 voisi mennä kans joskus tilaukseen.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 05.02.07 - klo:21:44 »
Tänään sain Sasasta Bourjoisin huulikiillon ja oon positiivisesti yllättynyt :) Väri on tosi kiva, semmoinen lämmin pinkki ja siinä on 3d efektinä vihreetä ( ;D) ja punasta shimmeriä. Aluks kun näin sen hylsyn olin ihan että mitä ihmettä, vihreetä..... Mutta huulilla se ei näyttänytkään yhtään hassummalta vaan blendautuu kivasti pinkkiin ja tuo ihanan kiillon.
Perusapplikaattorin sijaan siinä on sivellin, tuntuu paljon kivemmalta kuin perusapplikaattorit, levittyy jotenkin tasaisemmin.

En nyt kovin kauaa ehtinyt huulilla kokeilemaan mutta tuntui ihan kosteuttavalta ja pehmeältä, eikä kuivattanut. Tekis melkein mieli tilata joku toinenkin sävy, sasassa kun näitä oli alessa :)

Tigru

• Vieras
« Vastaus #259 : 05.02.07 - klo:23:46 »
^ Mulla on kans tuollanen, tosin sellanen ihana nudesävy :-* Tykkään kans koostumuksesta ja kiillosta. Voisin ostaa useammankin, jollen suunnilleen olis hukkumassa huulikiiltoihin :P Bourjoisilla on tosiaan joitakin kivoja tuotteita, ja varsinkin hinta-laatusuhde on hyvä!

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 06.02.07 - klo:11:52 »
^ Mä mietin myös että joku nude vois olla kiva, muistatko mikä sävy sulla on? Googlessa etsiskelin parempia kuvia sävyistä ja Miel Acrobatic (10) ainakin vaikutti ihan nätiltä. Tässä kuva:

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 06.02.07 - klo:12:11 »
Myös minä rakastan huulimeikkejä  :-* ja hamstraan niitä aina erityisesti alennuksista. Viiimeksi ostin Max Factorin Silk Gloss-tuubin sävynä Whispering Pink,tarjouksessa 1 e. Lähinnä olen käyttänyt markettikiiltoja,mutta ainakin Chanelin kiillot ja Clarinsin Lip Balmit kiinnostavat.
Noita perus sivellin-Silk Glosseja mulla on myös muutama,sekä Frosteina että tavallisina versioina.Ne ovat todella hyviä.
Juicy Tubesit ovat ihan ok:ita,lähinnä tykkään Pop-kiiltojen viilentävästä tunteesta ja kivasta mausta.

Ihan suosikkikiiltoja ovat em.Silk Glossit, Lorkun Glam Shinet ja Diorin Diorkissit. Lumenen Berryfunit ovat myös oikein toimivia,eivät tahmaa eivätkä tunnu myöskään kuivattavan.Niiden hinta-laatusuhde on hyvä,varsinkin kun niistä tuntuu olevan koko ajan tarjouksia.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Tigru

• Vieras
« Vastaus #262 : 06.02.07 - klo:13:03 »
Aquatar, mun sävy on nro 16, Beige Theoric. Tuossa sun laittamassa kuvassa oleva kiilto on ainakin mun näytöllä hieman oranssihtavampi kuin tuo Beige Theoric, mutta muuten aika lähellä samaa sävyä. Tiedä sitten kuinka paljon näyttö vääristää. Ostan kyllä jossain vaiheessa vielä jonkin pinkin sävyn, on nää niin ihania, tuntuu tosi hyviltä huulilla :-*

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 06.02.07 - klo:13:07 »
Viiimeksi ostin Max Factorin Silk Gloss-tuubin sävynä Whispering Pink,tarjouksessa 1 e.

Mistäs noita tuohon hintaan löytyy :o

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #264 : 06.02.07 - klo:14:05 »
Aquatar, Sokoksen meikkipuolella oli alelaarissa muutama kappale tuota sävyä. Lisäksi oli Lipfinity- huulimaalia,uutta ja vanhaa koostumusta(??) eurolla. Ei varmaan varsinainen tarjous,mutta siis superalessa oli tuollasia. :D
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #265 : 06.02.07 - klo:14:56 »
^ Mä mietin myös että joku nude vois olla kiva, muistatko mikä sävy sulla on? Googlessa etsiskelin parempia kuvia sävyistä ja Miel Acrobatic (10) ainakin vaikutti ihan nätiltä.

Multa löytyy tämä Miel Acrobatic, ja se on kyllä tosi kaunis persikkainen sävy. Tuossa laittamassasi kuvassa se ei näytä ihan niin persikkaiselta kuin mitä se luonnossa on. Kimalletta siinä on reilusti, ja näkyy hyvin huulilla, ellei laita ihan vähän vain. Mulla on ollut myös toinen suht samansävyinen kiilto, jossa ei ole kimalteita ja on läpikuultavampi. Olisikohan se sitten ollut tuo Tigrun mainitsema Beige Theoric, varma en ole, koska heitin tyhjän putelin pois viime kesänä. Se oli yksi niistä harvoista kiilloista jonka olen kuluttanut loppuun. :)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 06.02.07 - klo:19:48 »
Olisikohan se sitten ollut tuo Tigrun mainitsema Beige Theoric, varma en ole, koska heitin tyhjän putelin pois viime kesänä. Se oli yksi niistä harvoista kiilloista jonka olen kuluttanut loppuun. :)

Hmm kuulostaa siltä että laitan Beige Theoricin sitten tilaukseen, kiitos vinkistä, myös Tigrulle :D

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #267 : 06.02.07 - klo:19:51 »
Laitoin Strawberrynettiin tilaukseen pari Elizabeth Ardenin huulikiiltoa, mulla on joskus ollut tällainen High Shine Lipgloss ja se oli hyvä peruskiilto joten kun löytyi kivat sävyt ja hintaa alennusten jälkeen jää n.8 euroa/kpl niin ei ollut vaikea tehdä ostopäätöstä.
Sävyt Shimmering Pink ja Sun Pink:

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #268 : 06.02.07 - klo:20:06 »
Mä olen katsonut noita samoja Ardenin huulikiiltoja myös useasti sillä silmällä. Hinta ei tosiaan päätä huimaa ja sävyvalikoima on pienuudestaan huolimatta ainakin kuvissa aika kiva. Kerropa sitten, Hunis, tarkempia käyttökokemuksia kun kiillot saat. Miten esim. tuoksu  ja maku? Olen huomannut noiden omainaisuuksien olevan kovin tärkeitä kiilloissa...

Tosta Clarinsin lipbalmin mausta/hajusta vielä sen verran, että ainakaan omat kaksi tuubiani eivät maistu niinkään mansikalta, vaan mielestäni kirsikalta. Omituista.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #269 : 06.02.07 - klo:20:13 »
^Kerron kyllä. Ainakin muutama vuosi sitten kun mulla oli tuollainen Suomesta ostettu kiilto, niin haju ja maku olivat molemmat muistaakseni hyvin neutraaleja ja huomaamattomia. Pigmenttiäkin oli suht mukavasti etenkin ottaen huomioon että mulla oli sellainen todella vaalea sävy ja ihan vaaleat kiillot ovat usein aika näkymättömiä huulilla.