Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 183885 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #270 : 06.02.07 - klo:20:53 »
Tosta Clarinsin lipbalmin mausta/hajusta vielä sen verran, että ainakaan omat kaksi tuubiani eivät maistu niinkään mansikalta, vaan mielestäni kirsikalta. Omituista.

Joo ei ne kyllä mansikalle haise  :D Mun mielestä ne ei millekään maistu, enkä ole osannut erottaa mitään tiettyä "tehtyä" hajua, mutta tosiaan nyt kun sanoit, niin kirsikallehan ne tosiaan voisikin haista/tuoksua. Itse asiassa nyt kun sanoit tuon kirsikan niin haju ei tunnu enää niin pahalle kun ajattelee että se on joku marja. ::)

Tuo EA:n alempi huulikiilto näyttää tosi kivalta. Pitäisköhän itsekin hankkia. :)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #271 : 06.02.07 - klo:20:57 »
Tosta Clarinsin lipbalmin mausta/hajusta vielä sen verran, että ainakaan omat kaksi tuubiani eivät maistu niinkään mansikalta, vaan mielestäni kirsikalta. Omituista.

Joo ei ne kyllä mansikalle haise  :D Mun mielestä ne ei millekään maistu, enkä ole osannut erottaa mitään tiettyä "tehtyä" hajua, mutta tosiaan nyt kun sanoit, niin kirsikallehan ne tosiaan voisikin haista/tuoksua. Itse asiassa nyt kun sanoit tuon kirsikan niin haju ei tunnu enää niin pahalle kun ajattelee että se on joku marja. ::)

No mahtaiskohan tuo kirsikan maku ja haju johtua siitä että ne tosiaan on kirsikan hajusia eikä mansikan ;)
"Its cherry fragrance makes it joyful to wear" -> cherry on kyllä minun tietääkseni kirsikka :D

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 06.02.07 - klo:21:04 »
^Joo siis tuo mansikka tuli vaan siitä kun avo tuumasi että tuoksuu mansikalle ja itsekin ihmettelin mistä se sen oikein vetäisi. Eli kirsikka se siis on, sekin selvitetty siis. :)

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #273 : 06.02.07 - klo:22:49 »
Hunajapupu ja Ippa, mulla on tuo Ardenin Sun Pink huulikiilto, tilasin myös Strawberrystä vähän aikaa sitten. Sävy on tosi upea, sellainen nudemainen vaaleanpunainen ja pigmenttiä on tosiaan reilusti. Voisi kuvitella että varsinkin kesällä vähän päivettyneenä näyttää tosi hyvältä.
Tuoksu tuossa on jotenkin "huulipunamainen". Ei ehkä niin hyvä tuoksu, mutta aika neutraali kuitenkin ja häviää vähän ajan kuluttua laitosta.
Kiva sävy sulle Hunis tulossa :)  Kerropa tosiaan kokemuksia myös siitä toisesta sävystä, sitäkin katselin, voisi tilatakin jos myös luonnossa hyvä.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #274 : 06.02.07 - klo:23:22 »
^Kiva kuulla että olet tykännyt tuosta Sun Pinkistä, ajattelin itsekin että etenkin kesällä varmaan tosi kaunis sävy jos vähän päivettyy. :) Ajattelinkin että tuo on juuri sellainen nudemainen vaaleanpunainen, kuvistahan on aina hieman vaikea saada selvää, mutta hyvä että mielikuva oli oikeanlainen.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Armada

• HAIRahtanut
« Vastaus #275 : 11.02.07 - klo:21:52 »
Osaisiko joku kertoa minkä verran Max Factorin Silk Gloss tuubeissa olevissa huulikiilloissa on pigmenttiä? lähinnä sävyssä Berry tms. Kokeilin sitä kaupassa, mutta testerituubista ei tullut kuin kirkasta nestettä ja en halunnut alkaa kaupassa runnomaan tuubia kovin väkivaltaisesti, että olisin saanut mömmön sekaisin.  ;D

Jos on suosituksia tuubissa olevista huulikiilloista, joissa olisi kohtalaisesti pigmenttiä sisältävä, huulten värinen sävy niin otan vinkkejä vastaan.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 11.02.07 - klo:21:58 »
^ Mulla on tuo MF:n barely berry -sävy, siinä ei ole hirveästi pigmenttiä, sen verran että korostaa huulien sävyä hyvin ja antaa kiiltoa. Tosi kiva perussävy.

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #277 : 16.02.07 - klo:09:53 »
Mä oon ihan ihastunu LipFusionin huulikiiltoihin ja erityisesti sävyyn Blush. Huulikiilto tuoksuu ihanalta, pysyy huulilla melko pitkään ja olen ainakin taipuvainen kuvittelemaan, että ehkä se vähän myös pullistaisi huulia. Onhan tuolla hintaa, esim. HqHairissa melkein 40 euroa, mutta joka euron arvoinen se on. Se putkilo ei vaan ole mitenkään erityisen elegantti, ehkä raskain ja isoin koskaan näkemäni huulikiiltohylsy. Mutta eipähän katoa laukun pohjalle.  :D

Tigru

• Vieras
« Vastaus #278 : 16.02.07 - klo:11:53 »
^ Hitsi, tuo kuulostaa kyllä ihanalta kiillolta, pakko laittaa tilaus vetämään :D EBaystä näyttäis saavan postareineen reilulla kympillä, niin pakkohan tuotakin on testata ;D

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #279 : 16.02.07 - klo:11:59 »
^ Hitsi, tuo kuulostaa kyllä ihanalta kiillolta, pakko laittaa tilaus vetämään :D EBaystä näyttäis saavan postareineen reilulla kympillä, niin pakkohan tuotakin on testata ;D

Joo ei ollut tarkoitus mainostaa, mutta kun olen kokeillut about kaikkia markkinoilta löytyviä huulikiiltoja niin pakkohan siitä oli mainita. Tuo huulikiilto on nimenomaan sieltä herkuimmasta päästä.  :D

Esim. Chanelilla on mun mielestä elegantit pienet pakkaukset ja ihan jees sävyt, mutta itse huulikiilto on ihan peruskamaa eikä kovin paksua eli kuluu nopeasti pois.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #280 : 16.02.07 - klo:12:23 »
Eikös tuo LipFusion ole jotain turvottavaa kiiltoa? Mulla on huono kokemus jostain vuosien takaa Naked Kiss-nimisestä kiillosta, joka turvotti myös huulien ympärystän kirkkaan punaiseksi. Onko mitään havaintoa mitä tuossa kiillossa on turvottavana ainesosana? Ilmeisesti ainakin kaneliöljy aiheuttaa mulle iho-oireita.
1a F ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #281 : 16.02.07 - klo:12:36 »
Mä olen katsonut noita samoja Ardenin huulikiiltoja myös useasti sillä silmällä. Hinta ei tosiaan päätä huimaa ja sävyvalikoima on pienuudestaan huolimatta ainakin kuvissa aika kiva. Kerropa sitten, Hunis, tarkempia käyttökokemuksia kun kiillot saat. Miten esim. tuoksu  ja maku? Olen huomannut noiden omainaisuuksien olevan kovin tärkeitä kiilloissa...
Ensimmäiset pikatestailut noilla Ardenin High Shine Lipglosseilla ovat takana. Sävyt ovat luonnossa sellaiset kuin noissa aiemmin postaamissani kuvissa. Huulilla toinen on heleä luonnollinen vaaleanpunainen, toinen nuderuskean ja vaaleanpunaisen sekoitus, aivan ihania ja luonnollisia sävyjä molemmat!  :-* Mitään valtavan pigmenttirikkaita ja peittäviä nämä eivät ole.

Tuoksu on aavistuksen muovinen, paremminkaan en osaa kuvailla, mutta tosi mieto eikä huulikiilto huulilla tuoksu miltään ainakaan omaan nenääni. Maku on hyvin perushuulikiiltomainen eli ei mitenkään erityisen maittava mutta ei pahakaan, piti ihan kielellä kokeilla huulia että saan Ippalle tämän tärkeän tiedon selvitettyä.  ;D

Kiilto on kauniin tasainen ei-glitterinen, mutta ei mitään vinyylimäistä superkiiltoa vaan tuokin on tuollaista luonnollista kiiltoa. Kestävyydestä en osaa sanoa vielä mitään kun en ole ehtinyt näitä paljoa kokeilla, aiemmin omistamani High Shinen muistelen olleen ihan keskiluokkaa pysyvyydeltään, ei mikään huippu mutta huulikiilloksi ihan jees, joten nämäkin ovat varmaan samanlaisia.

Vaikka nuo molemmat ostamani kiillot ovat sama tuote niin ilmeisesti toinen on jotain vanhempaa versiota ja toinen uudempaa kun sävynumero on noissa sama vaikka ovat eri sävyjä, tuossa nudevaaleanpunaisessa on myös killtoa 7 ml kun taas vaaleanpunaisessa on 6,5 ml. Pahvipakkaukset olivat eri väriset, huulikiiltotuubit kuitenkin samanlaiset. Koostumuksessa tms en huomannut eroa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #282 : 16.02.07 - klo:12:51 »
Eikös tuo LipFusion ole jotain turvottavaa kiiltoa? Mulla on huono kokemus jostain vuosien takaa Naked Kiss-nimisestä kiillosta, joka turvotti myös huulien ympärystän kirkkaan punaiseksi. Onko mitään havaintoa mitä tuossa kiillossa on turvottavana ainesosana? Ilmeisesti ainakin kaneliöljy aiheuttaa mulle iho-oireita.

Sephoran sivuilla tuon Lip Fusionin vaikutusmekanismista kerrotaan näin:

How it works: Tiny, dehydrated, marine collagen micro spheres are instantly absorbed by the lips, and seek out the body's natural moisture. As soon as the spheres become rehydrated, they plump and hold onto the moisture they've collected, creating a mild "swelling" of the lip tissue. The result is fuller, smoother, perfectly plumped lips in seconds. Results can last for up to 48 hours.

Mä oon kokeillu varmaan kaikkia mahdollisia turvottavia huulikiiltoja ja tämä poikkeaa tuntemuksiltaan muista. Siinä missä muut turvottajat saa aikaan kuumottavan, pistelevän tunteen niin Lip Fusion tuntuu lähinnä puuduttavan huulia.  ::)  Siis pahalta se ei minusta tunnu. Muita turvottavia huulukiiltoja, joita olen kokeillut ovat juuri tuo Naked Kiss (joka todellakin kuumotti ja aika pahasti), Lip Injection (kuumotti ja pisteli), MUS:n turvottava huulivoide (vuosia sitten, valkoista voidetta pienessä tuubissa enkä huomannut mitään vaikutusta)...ööö....on niitä varmaan muitakin, mutta ei juuri nyt tule mieleen.

Poissa veera

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 16.02.07 - klo:20:16 »
ostin tällä viikolla diorkissin sävyssä cherry snow. ihana tuote ja sävy :-*
Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 16.02.07 - klo:21:40 »
Sain nyt tuon Lancomen Juicy Tubes:n testattua. Mulla on siis sävy Cerise. Pigmenttiä tuossa ei ole minun mielestäni juuri ollenkaan, mikä onkin mulle hyvä, kun en tykkää voimakkaasti väriä antavista kiilloista. Ehkä tämä sävy hieman korostaa huulteen omaa väriä. Hileitä tuossa on todella vähän (onneksi!), mutta sitäkään vähää en ole huulillani nähnyt. Kiiltoa antaa aivan ihanasti ja pysyvyys on parempaa kuin missään muussa kokeilemassani huulikiillossa. Tuntuu kaiken lisäksi erittäin riittoisalta. Tykkään todella paljon!  :-*
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.