Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189745 kertaa)

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #285 : 16.02.07 - klo:21:48 »
Mullakin on ollut nyt käytössä Ardenin High Shine-huulikiilto, tilattu Strawberrysta. Väri on Sun pink muistaakseni, vaalea sävy. Tykkään siitä, mutta ei se minusta hirveän hyvin kestä huulilla. Ajaa kuitenkin asiansa.

Samalla tilaamani Lancomen Juicy tubes Sugar cane on myös mun mieleen. Tuo hyvää kiiltoa. Tuossa värissä ei ole siis väriä ollenkaan, tuollainen valkoinen sävy putkilossa. Riittoisaa tosiaan on.

Paikalla Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #286 : 17.02.07 - klo:11:02 »
Clarinsin Color Quench Lip Balm sävy 00 Crystal on nyt myös testattu. Tuo on kyllä jännä sävy, näyttää valkoiselta tuubissa mutta ei huulilla kuten muutkin ovat tuosta sanoneet. Huulille tekee sellaisen kevyen aavistuksen vaaleanpunertavan sävyn. Tuntuu todella pehmoiselta ja jotenkin kosteuttavalta huulilla, ei vaikuta ainakaan kuivattavan yhtään vaan on miellyttävän tuntuista. Tällaisen voisin hankkia toisenkin sävyisenä, ei ollut pahan hintainenkaan mansikkanetissä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa veera

• HAIRahtanut
« Vastaus #287 : 17.02.07 - klo:13:11 »
^tuo clarinsin 00 sävy kuulostaa kivalta :) testasin eilen siskoltani diorin diorkiss sorbet merinque sävyä, joka on valkoinen ja sisältää vihreitä ja sinisiä hileitä. noiden hileiden väristä en pitänyt, vaikkei ne huulilla niin kauheilta näyttäneetkään kuin miltä kuulostaa, mutta muuten tykkäsin kun tuo vaalensi huulten sävyä kivan vaaleanpinkiksi. mulla on luonnostaan aika kirkkaanpunaiset huulet enkä monella tuotteella saa niitä vaaleammiksi. olen ennen vierastanut valkoisia huulikiiltoja, mutta nyt voisin ostaa sellaisen.

katselin yhtenä päivänä myös niitä clarinsin uusia huulikiiltoja, joita on kaksi sävyä, pinkki ja persikka, ja jotka tulevat tuubista sellaisen "tyynyn" läpi. vaikuttivat ihan kivoilta, mutten varmaankaan osta.
Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #288 : 17.02.07 - klo:13:42 »
testasin eilen siskoltani diorin diorkiss sorbet merinque sävyä, joka on valkoinen ja sisältää vihreitä ja sinisiä hileitä. noiden hileiden väristä en pitänyt, vaikkei ne huulilla niin kauheilta näyttäneetkään kuin miltä kuulostaa, mutta muuten tykkäsin kun tuo vaalensi huulten sävyä kivan vaaleanpinkiksi.

Tuo "vihreitä ja sinisiä hileitä" on aika hauska kuvaus :D! Mä sanoisin pikemminkin niin että tuo on ihan valkoinen kiilto joka heijastaa monivivahteisia läpikuultavia sävyjä, mutta mitään sinisiä ja vihreitä hippuja ei omassa Sorbet meringuessani varsinaisesti ole. Kyllähän se heijastaa myös esim. lilansävyjä. Tässä vielä kuva;

Diorkissit tekee huulet tosi ihanan täyteläisen näköisiksi, kestävät itelläni huulilla todella loistavasti ja tuoksuvat aivan herkulliselle. Mm. Fruity splash on myös aivan ihana vaaleanhelmiäisbeessin sävyinen kiilto.

Poissa veera

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 17.02.07 - klo:14:35 »
^kyllä siinä ihan selvästi on vihreän ja sinisen sävyisiä hileitä eniten ;D kävin vielä uudestaan tarkistamassa. onhan siinä myös hopeaa jne. mutta nuo sinertävät vaan jotenkin pistää ärsyttävästi silmään.

mä harkitsen pitäiskö mun käydä ostamassa tuo fruit splash, mutten muista oliko siinäkin noita vihertäviä hileitä...tosin vihertävät eivät ole niin pahoja kuin sinertävät. eikä niissä sinertävissä muuten niin vikaa ole, mutta kun omat huuleni tuppaavat sinertämään jos on hiemankin kylmä ilma, niin en haluaisi mitenkään korostaa sitä.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 17.02.07 - klo:15:04 »
Diorkissit tekee huulet tosi ihanan täyteläisen näköisiksi, kestävät itelläni huulilla todella loistavasti ja tuoksuvat aivan herkulliselle.

Täh? Mun mielestä tuo haju on aivan kamala! Tuo Diorkiss on oikeasti ainoa huulikiilto, jota en pysty käyttämään koska se haju on niin etova. Sellainen pistävä, tulee melkein mieleen hiki. :-X Eikös ne kaikki kuitekin haise samalle? Muuten ovat kyllä ihan kivoja kiiltoja, pysyvyyskin hyvä sen tahmaisuuden takia.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #291 : 17.02.07 - klo:15:14 »
Diorkissit tekee huulet tosi ihanan täyteläisen näköisiksi, kestävät itelläni huulilla todella loistavasti ja tuoksuvat aivan herkulliselle.

Täh? Mun mielestä tuo haju on aivan kamala! Tuo Diorkiss on oikeasti ainoa huulikiilto, jota en pysty käyttämään koska se haju on niin etova. Sellainen pistävä, tulee melkein mieleen hiki.
Mun mielestä ne haisee aina sille mitä sävyn nimi on. Esim. Caramel Apple tuoksuu ihan jollekin omenaherkulle, Violet Candy ihan sille karkille jota mä aina luulen ulkonäön perusteella salmiakiksi mutta onkin se joku marja vai hedelmä, ym. Eli mun mielestä tuoksut kanssa hyviä. Onhan ne tietty keinotekoisia, mutta mun mielestä kuitenkin hyvin onnistuvat matsaamaan sävyn nimeen.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #292 : 17.02.07 - klo:15:17 »
Noista värillisistä hileistä tuli mieleeni, että kerratkaas nyt mulle, että mikä se niiden kokonaan sinisten huulikiiltojen juju oikein olikaan? Siis, jos olen oikein käsittänyt niin ne eivät suinkaan ole huulilla sinisiä, vaan niillä oli joku muu tarkoitus.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 17.02.07 - klo:15:34 »

Täh? Mun mielestä tuo haju on aivan kamala! Tuo Diorkiss on oikeasti ainoa huulikiilto, jota en pysty käyttämään koska se haju on niin etova. Sellainen pistävä, tulee melkein mieleen hiki.
Mun mielestä ne haisee aina sille mitä sävyn nimi on. Esim. Caramel Apple tuoksuu ihan jollekin omenaherkulle, Violet Candy ihan sille karkille jota mä aina luulen ulkonäön perusteella salmiakiksi mutta onkin se joku marja vai hedelmä, ym. Eli mun mielestä tuoksut kanssa hyviä. Onhan ne tietty keinotekoisia, mutta mun mielestä kuitenkin hyvin onnistuvat matsaamaan sävyn nimeen.

Aa, no sitten. Se mun oma luuleekin tuoksuvansa ruusulle ::)

Poissa veera

• HAIRahtanut
« Vastaus #294 : 17.02.07 - klo:15:45 »
^ehkä noiden erikoisten sävyjen tarkoituksena on tuoda vaan kylmyyttä/lämpimyyttä huulille ::) ainakin sinisen luulisi tekevän huulet kylmän punaisiksi ja puolestaan keltaiset antavat lämmintä sävyä. mutta en kyllä tiedä onko niillä jotain muutakin tarkoitusta, tämä vaan tuli mieleen.

ja diorkissejen tuoksuista...niissä on tosiaan eri tuoksut kaikissa ja ainakin molemmat kokeilemani ovat tuoksuneet todella hyville. sorbet meringue tuoksuu sitruunamuffinsille ja cherry snow jollekin ihanalle makealle, mutta en oikein tiedä mille.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 17.02.07 - klo:17:09 »
Mulla on Bourjoisin huulikiillossa vihreitä hippusia, kuten aikasemmin jo täällä mainitsinkin. Ja tosiaan, ne antaa vaan semmoista lämmintä hohtoa eikä näytä huulilla yhtään vihreeltä :) Enemmänkin tulee semmoinen kultaiseen vivahtava kiilto niistä. Tuskinpa nyt kovin moni oikeasti haluais sinistä tai vihreää huulille :P

tigger

• Vieras
« Vastaus #296 : 17.02.07 - klo:17:36 »
Cliniquen Superbalm on yksi luottotuotteistani. On huulirasvan ja kiillon välimuoto. Omistan tuosta viisi eri sävyä ja suosikkinisävyt ovat oranssi (joka ei huulilla erotu ollenkaan) ja punainen. Tuo jälkimmäinen on ihan loistava sillä antaa kevyesti luonnollista sävyä huulille samalla kun tuntuu hoitavan niitä. Ei kuivata eikä tahmaa ja pysyy hyvin.

Myös EA:n 8hr huulipunahylsyn näköisissä pakkauksissa olevia sävyttäviä huulihoitoja on aina oltava varastossa. Ainoa asia mikä noissa tökkii on tuotteen erikoinen tuoksu, sellainen hieman "lääkemäinen". Alkuperäinen 8hr Cream tuoksuu ihan samalta mutta jotenkin toivoisin noiden huulihoitojen tuoksuvan raikkaammilta.  :)

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #297 : 17.02.07 - klo:20:42 »
Mä tykkään kovasti Isadoran Brilliant Lip Shine huulikiillosta. Pysyy hyvin, ei ole kovin tahmea ja tuoksukin on hyvin mieto. Minulla on sävy 75 Hot Apricot, oikein kiva persikkainen sävy. Näitä haluan lisää!  :)
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #298 : 17.02.07 - klo:22:00 »
Diorkissit tuoksuu tosiaan kaikki erilaiselle ja nimi antaa aika hyvää suuntaa tuotteen tuoksusta. Sorbet meringue on nimensä mukaisesti tosi marenkinen tuoksu, tykkään sitä ihan hirveesti. Lychee rose tuoksuu musta myöskin ihanalle, loota taisi mainita ettei tykkää, mutta mulle se tuo ruusut mieleen. Tänään ostin Diorkisseistä Snow Cherryn joka on aiemminkin ollut tarkoitus ostaa. Lily taisi kertoa ostaneensa saman kiillon ja se on todellakin aivan ihanan sävyinen.
Huomasin myös että Diorkisseihin oli tullut ainakin yksi uusi hieman liukuvärjätty vaaleanpuna/ pinkkiin menevä sävy jossa siis väri muuttuu tuubissa vaaleasta hieman tummempaan. Myös Lychee sävyä on taidettu uudistaa hieman liukuvärjätyn tyyliseksi, uusi versio näytti vieläkin kauniimmalta kuin tämä entinen.

YSL:n uudesta luukista tulee ostettua pari Golden glossia, tosi kauniita sävyjä niissä, etenkin haalea helmiäisrosa on ihana.

Poissa Laureen

• HAIRahtanut
« Vastaus #299 : 19.02.07 - klo:16:45 »
Mä olen tosi ihastunut Cargon Purse Gloss -kiiltoon sävyssä Beijing! Koostumus on hyvin kevyt, huulille ei tule yhtään tahmaista oloa. Sävykin on nätti  :)