Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189535 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #30 : 23.03.06 - klo:20:48 »
Osaisko joku neuvoa millä merkillä olisi hyvä tumman/kirkkaanpunainen kiilto, joka jättäisi kuitenkin läpikuultavan pinna, eli ei liikaa antaisi väriä? Ostin MF:n silk glosssin sävyn casmere red, mutta se peittää liikaa ja ei kiillä tarpeeksi.

Isadoralla on tällainen ihana sävy! Sävy on joku Chanting Cherry tms. (kulunut päästä enkä saa nimestä selvää). Tässä on kuvassa on tuo huulikiilto esillä. Noiden huulikiiltojen keskellä tuo punainen pitkä neliskanttinen, musta korkki.

http://kuvax.net/i/?8462PICT2139.2jpg.jpg

Tosi kiva, antaa sävy, mutta jättää huulille kuitenkin kevyen pinnan. Kannattaa käydä vilkaisemassa kaupasta, nimittäin tuota varmaan myydään vielä - ostin omani pari kuukautta sitten. Siinä on kyllä sellaisia hilehippuja, mutta katsasta ainakin jos tykkäät. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #31 : 23.03.06 - klo:21:25 »
Twinkley,

onko tuo ID-kiiltosi sitä Metallic Lip Polish -sarjaa? Mulla on myös siitä yksi tosi tumma sävy (nro 39, ei löydy enää ainakaan Isadoran nettisivuilta) ja siinä on tosiaan hyvä peitto-ominaisuus. Laskisin enemmän jo huulipunaksi tai vastaavaksi. ID:n nettisivuilla näytti olevan Lustrous Wine (35) -niminen kiilto samaa sarjaa. Se näytti tummalta ja itse asiassa aika hyvältä. Mä en kuitenkaan osaa enää oikein käyttää tummia punia tai kiiltoja. Meikkini  on niin silmäpainotteinen, että huulilla täytyy olla jotain melko  kevyttä sävyä.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 23.03.06 - klo:21:34 »
Ippa, tämä on "Express Star Gloss" (Ainakin luulen niin, tekstit ovat tosiaan hieman kuluneet). Tämä ei tosiaan ole mitään peittävää. Läpinäkyvää minusta, antaa huulille tuollaista punaista sävyä. Minusta tämä on kyllä aika kevyt tosiaan, ei lähelläkään huulipunaa. Tässä on kyllä tuollaisia ihme hilehippuja, jotka jossain valossa näyttävät hieman sinertäviltä/vihertäviltä, mutta silti tämä on ihan punainen sävy. Omituisia nuo hiput tosiaan, mutta eivät minusta huulilla ole mitenkään häiritsevän kimaltavia eivätkä oikeastaan näy pahemmin ellei oikein rupea läheltä tuijottamaan. Mutta kannattaa tsekata!  :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Holly Tyler

• Vieras
« Vastaus #33 : 23.03.06 - klo:21:40 »
Kiitos Twinkey ja Stationery  :)

Tuo Isadora vois olla kiva, ainakin sun kuvasta päätellen. By the way, ihania meikkejä  :) Kivan sävyisiä nuo poskipunat. Katsoin just äsken ruotsalaista kauneus-ohjelmaa Sofi`s modea, siinä tää reportteri hehkutti Make Up Storen poskaria  :) Tuli himotus... ;)

En oo noita lumenen super glosseja bongannutkaan pitkään aikaan. Mulla oli joskus yksi kiilto, mutta oli aika tahmea, vaikka muuten hyvä sävy. Mutta pitää katsastaa.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 23.03.06 - klo:21:44 »
Ok Twinkley, kyseessä on siis varmaan eri tuote. Pakkaus on vaan ihan samannäköinen. Mutta on se hyvä, että on valinnanvaraa :) Ja vielä sananen tosta tuoksuttomuudesta, josta on ollut hieman puhetta. Tossa mun ID:ssä lukee Fragrance Free, mutta tuoksu on kyllä ainakin omaan nenääni aika makea. Tiedä sitten noista.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 23.03.06 - klo:21:44 »
Tällä hetkellä suosikkini on MACin Lustreglass. Mulla ei ole kuin yksi sävy, mutta se on ihana ja koostumuskin juuri passeli. Toinen suosikki on Silk Gloss, mutta se häviää huulilta aika vauhdilla. En oikein tykkää mistään överikiillosta enkä liiasta hileestä, joten käytän mielummin läpikuultavia kiiltohuulipunia kuin kiiltoja. Mulla on pari Revlonin Super Lustrousia, ovat kyllä kivoja. Toisessa sävyssä on niin paljon hilettä, että huulet kipeytyvät, mutta toinen on hyvä. Juicy Tubesista en oikein tykkää, se on liian tahmeaa.

Kokemuksia kaivattiin MUS:n ja Diorin kiilloista. Mulla on yksi DiorKiss, ja tykkään kyllä siitä. Sävy on hyvä ja kestää hyvin. Vähän tahmainen, mutta ei niin ylitahmea kuin Juicy Tubes. Mulla on myös MUS:n purkissa oleva kiilto, sävy min. Ei ole tullut paljoa käytettyä, antaa kiilloksi mun mielestä ihan liikaa väriä ja on jotenkin kuivakkaa. Hyvää huulikiiltoa voi mielestäni levitellä reippaasti ilman peiliä. Ei myöskään innosta työntää sormia purkkiin eikä kuljettaa pensseliä mukana.
1a F ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 23.03.06 - klo:23:14 »
Joo toi MUS:n purkkihuulikiilto on aika paksua, että jos on väriä niin se kyllä sit näkyy kanssa huulilla. Mutta onhan noita vaaleitakin sävyjä ja monihan tykkää että sävy näkyy. En mäkään ole mikään purkkihuulijuttujen fani, epähygienistä ja pitkillä kynsillä viel vähän hankalaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #37 : 24.03.06 - klo:09:35 »
"Express Star Gloss" (Ainakin luulen niin, tekstit ovat tosiaan hieman kuluneet). Tämä ei tosiaan ole mitään peittävää. Läpinäkyvää minusta, antaa huulille tuollaista punaista sävyä. Minusta tämä on kyllä aika kevyt tosiaan, ei lähelläkään huulipunaa. Tässä on kyllä tuollaisia ihme hilehippuja, jotka jossain valossa näyttävät hieman sinertäviltä/vihertäviltä, mutta silti tämä on ihan punainen sävy.

Sama kiilto taitaa löytyä kaapista, 2003 sen ostin ja oli vakio Tuskafestari-kiilto silloin. :) Eikä tosiaan ollut lähelläkään huulipunaa. Hyvä tietää että sitä mahdollisesti löytyy vieläkin, tykkäsin kyllä, ei ollut muistaakseni niin tahmea kuin monet muut. Tosin ne vihreät/sinertävät hiput kieltämättä on aika erikoisia, mutta ei niitä omilla huulilla huomannut mitenkään erityisesti.

Pitääkin lähteä metsästämään tuota, oli paljon parempaa kuin Glam Shinen vastaava viininpunainen, eikä kuivattanut huulia samalla lailla.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Zippo

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 24.03.06 - klo:09:45 »
Onko jotain suosituksia samalla hoitavista/kosteuttavista kiilloista tai kiilloista joissa on aurinkosuoja?

Mä ostin just maanantaina Clarinsin huulikiillon, tai siis huulihoiteen, mikä kiiltää ja missä on väriä  :). Tuote on Baume Couleur Lèvres eli Colour Quench Lip Balm ja mulla on sävy 03. Pyysin myyjältä hoitavaa ja kosteuttavaa, eikä kovin kimaltelevaa huulikiiltoa ja tämä on kyllä aivan ihana. Pysyy hyvin, ei oo tahmanen eikä rasvanen, hoitaa ja on hyvän tuoksuinen  :-*.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
« Vastaus #39 : 24.03.06 - klo:10:06 »
Onko jotain suosituksia samalla hoitavista/kosteuttavista kiilloista tai kiilloista joissa on aurinkosuoja?

Mä ostin just maanantaina Clarinsin huulikiillon, tai siis huulihoiteen, mikä kiiltää ja missä on väriä  :). Tuote on Baume Couleur Lèvres eli Colour Quench Lip Balm ja mulla on sävy 03. Pyysin myyjältä hoitavaa ja kosteuttavaa, eikä kovin kimaltelevaa huulikiiltoa ja tämä on kyllä aivan ihana. Pysyy hyvin, ei oo tahmanen eikä rasvanen, hoitaa ja on hyvän tuoksuinen  :-*.

Näin ne kokemukset vaihtelevat. :) Mulla tuo Clarins pysyy melko kehnosti. Koostumus on kyllä oikein hyvä muuten - ei tahmaa.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #40 : 24.03.06 - klo:10:40 »
Minä tykkään Anytimen huulikiilloista juuri hyvän hinta/laatu-suhteen takia. Eivät tahmaa ja sävyjä on riittävästi, pysyvätkin ihan hyvin tahmaamattomiksi kiilloiksi  :)
Lempparini kuitenkin tällä hetkellä on Dermosilin Primo huulikiillot. Rosa on melko hailakka vaaleanpunainen ja tuoksuna tuttifrutti ja karmiini on hieman tummempi ja tuoksuu toffeelle. Tuoksut ovat kuitenkin mietoja eivätkä ala häiritsemään.  :-*

Hakusessa on joku suojakertoimellinen huulikiilto, pysyvyydellä ei ole mitään väliä koska käytän arkena yleensä melko värittömiä tai vähän sävytettyjä kiiltoja joita voi lisäillä ilman peiliä.
Bilekäyttöön sitten pitäisi löytää joku pysyvämpi ja näyttävämpi huulikiilto, tähän mennessä paras on ollut Yves Rocherin Luminelle huulikiilto. Sävyltään joku kuparin ja pronssin sekoitus, melko kimaltava metallihohtosävy. Pysyi myös tosi hyvin huulilla mutta ei tahmannut pahasti.

Buffy

• Vieras
« Vastaus #41 : 24.03.06 - klo:11:25 »
Ihana tämmöinen huulikiiltoketju, vinkkejä uusiin ostoihin sataa kuin taivaasta  ;D Mun ehdoton lemppari on ollut tuo Body Shopin huulikiiltopaletti jossa oli 5 väriä ja sivellin. Nyt on valitettavasti kaikki 5 sävyä loppu, oli ihana ottaa käteen tuollainen paletti ja sivellin ja miettiä että mitähän noista nyt tekis mieli laittaa... ja sekoittelinkin välillä värejä ottamalla siveltimeen vähän yhtä ja hieman toista väriä. Oli koostumukseltaan ihana ja kevyt, ja värejä löytyi voimakkaan punaisesta helmiäisenhohoiseen vaaleaan. Nyt käytän Avonin suklaantuoksuista huulikiiltoa, joka on hyvää tavaraa huonossa putkilossa. Tuo putku on pieni ja levityspää kova ja liian pieni, mutta olen laittanut tuota ainetta siihen tyhjentyneeseen body shopin palettiin ja siitä käyttänyt siveltimellä. Näin toimii hyvin ja antaa hyvin kauniin ja suht voimakkaan sävyn huuliin.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 24.03.06 - klo:11:28 »
^ Onko nuo TBS:n huulikiillot kuinka tahmeita? Ja minkä hintaisia mahtavat olla? :)

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 24.03.06 - klo:12:10 »
Ainiin! Unohdin kokonaan Isadoran kolmen kiillon paletin (samanlainen kuin ne kolmen luomarin paletit). Kaikki sävyt on aivan ihania eivätkä tahmaa ja pysyykin mun mielestä aivan hyvin. Tämä oikeastaan on yksi kestosuosikeista, mutta huonona puolena se että en tykännyt käyttää sitä sivellintä (ja nyt se on jo hukassakin) joten sormella pitää aina levittää. Toimii tosin pitkilläkin kynsillä kun ei tarvitse kahmia sitä mitenkään.

Mihin ihmeeseen nyt olenkaan sen hukannut ??? Huulikiillot ovat kaikista pahimpia hukkaamaan itse itsensä ja sitten niitä löytyy puolen vuoden päästä mitä ihmeellisimmistä paikoista. Viimeksi parisen viikkoa sitten löytyi kolme Lumenen kiiltoa yhdestä vanhasta laukusta jota en ole pitkään aikaan käyttänyt ::)

edit: löytyi ;D tosin kutsuttakoon tätä ennemmin huulipunakiilloksi, kun sävyä näistä tulee mun mielestä paremmin kuin kiilloista.
« Viimeksi muokattu: 24.03.06 - klo:12:17 kirjoittanut loota »

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #44 : 24.03.06 - klo:13:15 »
Missä muuten myydään Isadoraa? ??? Tuli vaan mieleen, kun en muista nähneeni sitä kuin joissakin erikoiskauppaketjuissa... Eikun hetkinen, ostin muistaakseni Anttilasta silloin muinoin tuon kiillon, onkohan siellä vielä kyseistä merkkiä?
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.