Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182691 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #300 : 19.02.07 - klo:17:58 »
Mä olen palannut mun kestosuosikkiini Pure Luxen Prima Donnaan. Se sopii kyllä ehdottomasti parhaiten mulle sävynsä puolesta, aika lailla täydellinen. :-* Nyt kun olen taas keksinyt käyttää sitä pitääkin jossain vaiheessa tilata PL:ltä jotain, niin saan hankittua toisen kappaleen tuota Prima Donnaa ettei vaan käy niin että se joskus katoaa sieltä. Itse asiassa, pitäisköhän mun tilata vain noita Lippieitä sieltä muutama muukin sävy. Täytyykin ehkä laittaa tilaus menemään heti :)

En ole kyllä pitkään aikaan käyttänyt huulikiiltoa jossa on aplikaattori. Ilmeisesti tykkään enemmän kun saa sormella laittaa kiillon, vaikka se ei ihan hygieenisin tapa olekaan.

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #301 : 19.02.07 - klo:18:07 »
^ Mullakin on tuo Prima Donna. Se on tosiaan täydellinen sävy! Itse asiassa kuvan perusteella arvelin sen olevan kylmempi kuin se todellisuudessa on. Mielestäni sen levittäminen sujuu näppärämmin kuin aplikaattorilla varustettujen huulikiiltojen.
2c M i

Tigru

• Vieras
« Vastaus #302 : 19.02.07 - klo:18:14 »
Multakin löytyy Prima Donna, mutta se kuivattaa huulia niin paljon, että en pysty käyttämään ??? Ehkä mulla on joku maanantaikappale..

Mutta nyt mua alkoi Laureenin viestin takia himottamaan nuo Cargon tuotteet ;D Oli pakko mennä heti eBayhin katselemaan tarjontaa, laitan lähiaikoina tilauksen vetämään..

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #303 : 22.02.07 - klo:23:13 »
Ostin tänään Clarinsin uuden huulikiillon Instant Light Natural Lip Perfector. Tämän pitäisi jotenkin tasoittaa/pullistaa huulia mutta sellaista vaikutusta en kyllä huomannut. Kiilto on hyvin huulirasvamainen ja siinä näyttääkin olevan paljon hoitavia aineita. Tuoksu on ihan hyvä toffeemainen ja miellyttävä kiilto kyllä käyttää. Sävyjä on vain kaksi (persikka ja vaal.punainen). Aika jännä muuten kun myyjäkään ei tiennyt eikä löytänyt incistäkään ainesosaa jonka pitäisi pullistaa huulia, taitaa olla vain mainoskikka ::) Joka tapauksessa ihan hyvä, luonnollinen kiilto eikä ollut kovin kalliskaan.

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #304 : 23.02.07 - klo:11:05 »
Multakin löytyy Prima Donna, mutta se kuivattaa huulia niin paljon, että en pysty käyttämään ??? Ehkä mulla on joku maanantaikappale..

mulla ainakin noi on sen verran "öljyisiä" että toimivat mielestäni jopa paremmin kuin huulirasvat. Pitäisikin tilata tuolta muutama täysikokoinen, noi on PL:lta oikeastaan ainoat mistä tykkään. Lip wandit eivät toimi sitten taas ollenkaan samalla tavoin, rullautuvat vaan huulilla.
1b F ii

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 23.02.07 - klo:12:34 »

mulla ainakin noi on sen verran "öljyisiä" että toimivat mielestäni jopa paremmin kuin huulirasvat. Pitäisikin tilata tuolta muutama täysikokoinen, noi on PL:lta oikeastaan ainoat mistä tykkään. Lip wandit eivät toimi sitten taas ollenkaan samalla tavoin, rullautuvat vaan huulilla.

Mäkin käytän tätä välillä huulirasvan korvikkeena. Varsinkin koulussa tulee sipaistua aina joskus ennen tunnin päättymistä samalla tavalla tuota kuin laittaisi huulirasvaa. Ehkä paremmin nuo toimivat jos on ohut huulirasvakerros alla, nämä on kuitenkin enemmän ehkä huulipunia kuin kiiltoja ainakin koostumukseltaan.
Ymmärrän kyllä Tigrunkin kommentin, vaikka mun mielestä tuo ei kuivata kyllä yhtään. Se on silti aika erikoista koostumukseltaan ja saattaa röpelöisillä huulilla jämähtää rumasti.

Enpäs tilannutkaan Prima Donnaa vielä, kun sitä on niin paljon vielä jäljellä, piheys iski (kerrankin!). :) Mutta tilasin täysikokoisen Centerfoldin ja pari samplea. Nuo samplet tuntuu olevan kyllä erilaisia koostumukseltaan kuin täysikokoiset ellei niillä sitten muutenkin ole eroa toistensa välillä.
« Viimeksi muokattu: 23.02.07 - klo:12:36 kirjoittanut loota »

Poissa Armada

• HAIRahtanut
« Vastaus #306 : 23.02.07 - klo:18:18 »
Ostin pari päivää sitten Max Factorin tuubihuulikiillon persikan sävyisenä. Koostumus on tosi kiva ja huulet ei kuivu ollenkaan päivän aikana. Kiiltävyys saisi kyllä pysyä vähän paremmin, kun tuntuu, että nyt kiilto imeytyy huuliin ja kiiltävyys haihtuu. Onneksi aina voi lisäillä, eikä tuo mene ruttuun jos lisää uutta päälle. Sävy on aivan ihana.  :-* Taidan ostaa toisenkin sävyn. Tuubista kun on kätevämpi lisäillä ilman peiliäkin kuin aplikaattorillisista kiilloista.

Trouper

• Vieras
« Vastaus #307 : 23.02.07 - klo:19:57 »
Odottelen malttamattomana uusia The Body Shopin kevätlookin huulikiiltoja. Merkki ei mua normaalisti sytytä, eikä varsinkaan meikkien osalta, mutta (muistaakseni) TBS-ketjussa vilahtavassa kuvassa olevat huulikiillot ovat niin herkullisen näköisiä, että! Kävin tänään jo kyselemässä, olivat kuulemma tulleet juuri, mutta he eivät saa myydä eivätkä laittaa niitä esille ennen maanantaita. Todella pieni erä on kuulemma tullut koko Suomeen jostain syystä, joten täytyy kärppänä heti maanantaina käydä hakemassa omat pois :)

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #308 : 26.02.07 - klo:20:51 »
Nyt on näköjään tullut/tulossa liikkeisiin noita Lancomen Color Fever Gloss kiiltoja, Sokoksen maaliskuun kuvastossa niitä mainostettiin. Jee! Toivottavasti Suomeen tuleva värivalikoima on myös laaja.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #309 : 26.02.07 - klo:21:03 »
Olen tykännyt YSL:n Touche Brillancesta. Puikon kynämäinen pumpputekniikka on todella toimiva ja siveltimellä on paljon kivempi levittää kiillettä kuin applikaattorilla. Sävy 5 on juuri sopiva minulle, lämmin roosa, joka antaa kivasti huulille väriä, mutta ei kuitenkaan liikaa. Pysyvyys on hyvä eikä kuivata huulia yhtään. Pikkuisen vähemmän hilettä voisin kyllä tähän toivoa. Pitäisi tutkia YSL:n muita kiiltoja vähän tarkemmin, niistä löytynee hileettömämpi versio myös.

Trouper

• Vieras
« Vastaus #310 : 27.02.07 - klo:22:56 »
Hain omani pois Body Shopista, eli ostin kevätlookin vaaleimman huulikiillon. Todella tyytyväinen olen tähän, sopivan jämäkkä koostumus, mutta ei kuitenkaan liian paksu tai tahmea. Mä sentään olen Juicy Tubesien ystävä, ja tämä on kyllä paljon paremman tuntuinen! :) Sävy on kivan vaalea, oikeastaan läpinäkyvä, mutta kuitenkin aavistuksen vaaleutta tuo huulille. Kesällä varmaan ihana ruskettuneella iholla varsinkin!
Tosi nopeasti nuo oli menneet, ostin viimeisen kappaleen vaaleinta sävyä, tummin oli jo loppu. Keskimmäistä persikkaista pinkkiä oli useampia vielä.

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #311 : 27.02.07 - klo:23:03 »
Ostin tänään Lancomen Color Fever Gloss kiillon sävyssä Red Baby Cheek, olivat tulleet myyntiin viimein. Tuo on vähän sellainen korallinen sävy. Todella hyvä kiilto, ei ollenkaan tahmea ja applikattorilla saa tosi hyvin säädeltyä kiillon määrää. Tuossa on sellainen uudenlainen vähän erikoisen mallinen applikaattori.

Poissa Armada

• HAIRahtanut
« Vastaus #312 : 28.02.07 - klo:17:02 »
Sorruin (taas  :-[) huulikiiltoon. Ostin Maybellinin Shiny Liciousin sävyssä sugar plum. Sävy on oikein nätti ja kiiltoa tulee sopivasti. Haju ja maku ei ole parhaita mahdollisia, mutta ehkä sen kestää. Tulee kiva luonnollinen huulimeikki tuolla ja huulten värisellä rajauskynällä.  :-*

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #313 : 28.02.07 - klo:18:45 »
^Just tulin valittamaan saman kiillon mausta ja hajusta. En voi oikeesti laittaa sitä. Olisi pitänyt haistaa kaupassa, mutta kun oli alekorissa niin ei sitten tullut mieleen.

Maku on tosiaan niin karmea että kaikki mitä suuhunsa laittaa maistuu yhtä pahalta. (mulle tuli tosta pikkasen kaksmielinen juttu päähän, mutta minä olen minä).
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 28.02.07 - klo:19:57 »
Ostin tänään Clarinsin uuden huulikiillon Instant Light Natural Lip Perfector. Tämän pitäisi jotenkin tasoittaa/pullistaa huulia mutta sellaista vaikutusta en kyllä huomannut. Kiilto on hyvin huulirasvamainen ja siinä näyttääkin olevan paljon hoitavia aineita. Tuoksu on ihan hyvä toffeemainen ja miellyttävä kiilto kyllä käyttää. Sävyjä on vain kaksi (persikka ja vaal.punainen). Aika jännä muuten kun myyjäkään ei tiennyt eikä löytänyt incistäkään ainesosaa jonka pitäisi pullistaa huulia, taitaa olla vain mainoskikka ::) Joka tapauksessa ihan hyvä, luonnollinen kiilto eikä ollut kovin kalliskaan.

Minäkin ostin tänään tuon, vaaleanpunaisen (01). Tosi väritöntä huulilla, mutta mä alan nyt valmistautua kevään nude-meikkitrendiin  :D. Huulilla ihan kivan tuntuista, aika huulirasvamaista. Ja mä tykkäsin siitä sienimäisestä levitinpäästä.
1bFi