Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189530 kertaa)

Poissa Minni

• HAIRahtanut
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #315 : 28.02.07 - klo:21:01 »
^Täältä löytyy samainen Clarinsin kiilto persikan sävyssä. Pysyy yllättävän hyvin, vaikka onkin ihan huulirasvamaista. Eikä tunnu kovin tahmealta. Tykkään siis koostumuksesta, ja näyttää hyvältä huulillakin! Onneksi putkilo on iso (12 ml), koska tulen käyttämään tätä varmaan joka päivä.  :D
« Viimeksi muokattu: 28.02.07 - klo:21:03 kirjoittanut Minni »

Poissa Josi

• Hiushörhö
« Vastaus #316 : 01.03.07 - klo:09:29 »
Kuulostipa hyvältä tuo Clarinsin huulikiilto, vois joku päivä tota katsella ! Max Factorin Silk glosseja oon tähän asti käyttänyt kun ne juuri hyviä siinä että ei ollenkaan tahmainen tunne tule huulille. Aivan kuin olisi huulirasvaa, niin jos tuosta Clarinsista sais toisen hyvän kiillon. :)

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #317 : 01.03.07 - klo:12:07 »
Mulle on jotenkin kertynyt noita Lumenen Berry Funeja. Ihan kivoja sävyjä, kamalan tahmaisia vaan. Ja haihtuu kovin äkkiä, mutta kun halvalla oon alennusmyynneistä yms. saanut, niin aina langennut uudelleen. Tekisi mieli testata joku vähemmän tahmaava, vaikka toi Max Factor. Ärsyttää kun aina on hiukset suussa! Varsinkin jos tuulee  ;D
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #318 : 02.03.07 - klo:10:39 »
^ Mullakin on noita muutamia kappaleita, enkä enää oikein tykkää.
Vasta ostamani Cliniquen kiilto Colour surge impossibly glossy sävyssä Ripened red on aivan ihana, todella kiiltävää/ vetistä jälkeä tekee ja värikin on sopivan helakka. Yksi suosikeistani tällä hetkellä.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 02.03.07 - klo:14:12 »
^ Mullakin on tuo sama Ripened red, aivan upea punainen :) Kiilto on tosiaan nimensä mukaan uskomaton ja jotenkin "pehmeä". Tekis mieli ostaa näitä impossibly glossyja muitakin sävyjä mutta ehkä keväämmällä kun nyt olen lakossa :D

Poissa Avril

• Hiushörhö
« Vastaus #320 : 02.03.07 - klo:23:41 »
Olen samaa mieltä siitä, että Maybellinen shinylicious- kiiltojen tuoksu ja maku ovat ihan järkyttäviä  :-X Hrr. Toinen yhtä etovan tuoksuinen kiilto on Juicy Tubes sävyssä Cerise. Nätti kiilto mutta tuoksuu ihan vessanraikastimelta...

Mm nuo Impossibly Glossyt näyttää tooosi herkuilta, pitääkin testailla kunhan ehdin kauppaan asti.
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #321 : 03.03.07 - klo:20:43 »
Testattu Cliniquen Potential Lips huulikiilto.

Jämäkämpää kuin Impossible Glossy tai Glosswear. Pysyy hieman paremmin myös.
Kun olin lisännyt tuota kolmannen kerran havaitsin hieman kuumotusta ja pikkariikkisen pistelyä. Se turvottiko huuliani en osaa sanoa, omasta mielestä ei, mutta muuten hyvä kiilto. Tahtoo useimpia sävyjä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #322 : 03.03.07 - klo:21:13 »
Mulla on yksi Cliniquen Impossible glossy kiilto mutta en tykkää sen hajusta, karmea. On tullut sen vuoksi käytettyä vähemmän kuin Biothermin tai Lancomen kiiltojani.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 03.03.07 - klo:21:41 »
^ Mun mielestä Impossible glossy ei kyllä haise yhtään millekään ??? Voihan niissä olla eri sävyjen hajuissa tosin eroa, mutta mä en kyllä haista tässä ripened redissä mitään, eikä se oikeestaan maistukaan miltään.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 03.03.07 - klo:22:01 »
Olen samaa mieltä siitä, että Maybellinen shinylicious- kiiltojen tuoksu ja maku ovat ihan järkyttäviä  :-X Hrr. Toinen yhtä etovan tuoksuinen kiilto on Juicy Tubes sävyssä Cerise. Nätti kiilto mutta tuoksuu ihan vessanraikastimelta...

Mulla on tuo Juicy Tubes eikä sen hajussa mun mielestä ole mitään vikaa. Tuoksuu mun nenään aika hyvälle! Muutenkin aivan mahtava huulikiilto.
« Viimeksi muokattu: 03.03.07 - klo:23:39 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #325 : 03.03.07 - klo:22:28 »
^Cerise on tosiaan parhaimman tuoksuisia Juicyja. Kun taas Lychee ja Fraise kyllästyttää hajullaan nenän alla. Mulla noista Cliniquen Impossible Glossyista Prettiest Pinkissä on omituinen haju, kun taas Cherry Applessä ei. Noittenhan pitäs olla tuoksuttomia mutta imeisesti raaka-aineet ratkaisee senkin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Avril

• Hiushörhö
« Vastaus #326 : 03.03.07 - klo:22:42 »
^ Hih, mun mielestä Fraise on kaikista parhaimman tuoksuinen  :D Noh, ihan puhtaasti makuasioitahan nämä...
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #327 : 03.03.07 - klo:23:32 »
Mulla on sävy Tropical sparkle tuosta Cliniquesta. Täytyykin testata jälleen, haiseeko vielä yhtä inhalle, en olekaan sitä käyttänyt kuukausiin.

Olen käyttänyt viime aikoina Juicy tubesin Sugar cane-sävyä töissä, kiva väritön kiilto. Myös Elizabeth Ardenin High shine kiiltoa olen käyttänyt. Nuo ovatkin uusimmat kiiltoni. Aika vähän tulee enää huulipunia käytettyä. Ennen käytin aina Max Factorin Lipfinitya, nyt tosi harvoin tulee laitettua.

Poissa Riia

• HAIRahtanut
« Vastaus #328 : 03.03.07 - klo:23:51 »
Onkohan Max Factorin Silk Gloss huulikiillon sävy 390 plum shimmer lopetettu? Olen jo pitkän aikaa etsinyt sitä, mutta eipä vain löydy. Mulle just sopiva sävy, ja sopivan tahmaamaton tuote. Täytyy löytää kohta jotain tilalle, apua!
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #329 : 06.03.07 - klo:18:35 »
Mun mielestä Maybellinen Shiny Liciousit ei maistu miltään. Haisevat kauhealle mutta eivät kyllä maistu miltään...
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.