Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 188719 kertaa)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #330 : 06.03.07 - klo:18:49 »
^jännä, koska minusta ne tuoksuvat ihanan hedelmäiseltä :) ja makukaan ei ole paha, kovin neutraali mielestäni.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #331 : 06.03.07 - klo:20:42 »
^Mulla on tollanen tummanpunainen ja aika ällöltä se haisee. Muuten ihan ok ja antaa väriäkin. Ei vaan ole kiva jos joku  huomaa että mun huulet haisee.  :D

Poissa Misato

• HAIRahtanut
  • 1cMii
« Vastaus #332 : 06.03.07 - klo:20:56 »
^ Läpinäkyvän Shiny Liciousin kanssa kävi itselläni ainakin aika nopeasti niin, että kookoksen sijasta siinä alkoi maistamaan vain jonkun oudon kemikaalimaun... tai tarkemmin ajatellen, maistuu vähän niinkuin olisi aurinkorasvaa vetänyt huuliin.  :-X  Muuten ihan ok peruskamaa, mutta tuota läpinäkyvää en ehkä suosittele edes kookoksen ystäville...  ;)
You and me make the whole world jealous

Poissa Iina-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #333 : 11.03.07 - klo:16:35 »
Enimmäkseen käytän Lumenen Berryfuneja, niitä minulta löytyy kolmea eri sävyä. Kaapista löytyy myös muutama Maybellinen Water Shine Liquid Diamonds kiilto. Ne on kanssa hyväksihavaittuja. Viimeksi ostin reissusta halpishuulikiillon (essence kiss me swirl lipgloss) vain sen takia, että se näytti niin syötävän herkulliselta. Ja sitä se olikin, mansikalta tuoksuva, väritön kiilto. Tulee varmaan käytettyä huulirasvan korvikkeena.

Poissa Avril

• Hiushörhö
« Vastaus #334 : 11.03.07 - klo:17:14 »
Pitääkin pyörtää puheet siitä, että kaikki shinyliciousit olisivat pahantuoksuisia ja -makuisia... Muistin juuri että pari vuotta sitten mulla oli noista sävy Berry Bella, jonka tuoksu oli varsin miellyttävä. Nykyinen on Icy Fraise ja siitä en tykkää yhtään. Tuoksuttelin tässä vähän aikaa sitten myös sitä beigeä ja sekin tuoksuu ihan hyvältä. Tykkäsin muuten enemmän niistä shinyliciousien vanhasta applikaattorisysteemistä.  :)
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 20.03.07 - klo:12:04 »
Tulenpas tänne jakamaan kokemuksiani noista kaikista ihanista huulikiilloista  ;D

Ensinnäkin ihan herkuimpia ovat Lancomen Juicy Tubesit. Näitä pidän parhaimpina kiillon ja tuoksun takia, myös sävyjä löytyy vaikka muille jakaa.
Sävyllä Chai freeze saa täydelliset nudehuulet. Myös Marshmallow ja Glacier ovat ihania sävyjä.

Diorkiss kiillot ovat myöskin hyviä mutta ehkä hieman ylihinnoiteltuja? En tykkää tuoksusta, mutta pysyvät hyvin ja sävyt kauniita. Mutta hieman kuivia?

Too Faced-Lip Injection, kyllä TOIMII mutta haisee vähän oudolle ja pistelee! Suunympärys muuttuu punaiseksi. Mutta sävyt ihania, etenkin techno kiss ja techno buff.

Lip Injection on laadukas, pullistaa hieman ilman pistelyä. Hyvin laadukkaan tuntuinen kiilto.

Jessica Simpsonin Dessert Treats sarjasta löytyy ihanan tuoksuisia, etenkin Banana Split. Lupaavat hieman pullistaa mutta puppua se on. Onko muilla näistä kokemuksia?

No7 kiillot ovat hyviä, hyvät sävyt jotka pysyvät.

Maybellinessä on hyvä hinta-laatusuhde, samoin Anytimessä. Maybellinet tuoksuvat ihanista, juuri nämä Shiny Licioussit.

Lumenesta en tykkää, tahmaa ja leviää pitkin suupieliä, yäk!

Oriflamen Plump&Gloss kiilloista voin suositella sävyä Breathless. Sillä saa täydelliset nudehuulet, kun laittaa vaalea huultenrajauskynää Anytimeltä.

Ja oletteko kokeilleet Urban Decayn tuotteita? Lip Gunk kiillot ovat aivan taivaallisia. Sävy Cherry on ihana vaalea pinkki, kestää hyvin!
Hang up the chick habit

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #336 : 20.03.07 - klo:12:53 »
Täytyy ottaa vähän takaisin yltiöpäiviä Dior-kehujani huulikiiltojen osalta. DiorKiss ja ja Gloss Show toimii täydellisesti mutta Addict on sellaista litkua että se katoaa hetkessä huulilta juonteisiin oli pohjustusta tai ei. Upeat sävyt ja upea pakkaus mutta en tästä kyllä toista kertaa maksa tuollaista hintaa.

Huomasin että mokoma oli häipynyt Diorin sivuilta ja tilalle oli tullut Ultra-Gloss Reflect...
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 21.03.07 - klo:21:17 »
Enpä nyt tiedä mihin ketjuun tän olisin laittanut, mutta kyse on siis Lumenen Berryfun -huulikiiltokynästä, jonka juuri ostin alesta. (Ja tää on huulikiiltoketju joten ajattelin että sopii tänne ::))

Kynää ei voi terottaa mitenkään, ja en tajua miten siitä saa lisää tavaraa näkyviin ???
Päässä on siis semmoinen "irtonaisen" näköinen osa, ja kuvittelin että sitä pyörittämällä sais lisää, mutta ei se liiku mihinkään. Näyttää ihan tavalliselta kynältä muuten, mutta ei vaan pysty terottamaan kun siinä se "puuosa" on muovia tai muuta kovaa materiaalia.

Joten, jos joku omistaa tällaisen kynän tai jonkun muun kynän jossa on samanlainen systeemi, kertokaa mulle miten se toimii! :P

Poissa Misato

• HAIRahtanut
  • 1cMii
« Vastaus #338 : 21.03.07 - klo:21:35 »
^ Onko siis kyseessä Glossy Lip Liner?  Itse ainakin olen ihan vaan raa'asti teroittanut -- muoviosa on senverran pehmeää, että höylääntyy kyllä aika vaivatta  :)
You and me make the whole world jealous

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #339 : 21.03.07 - klo:21:39 »
Kyllä munkin mielestä se ihan kiltisti teroittuu kun vain vääntää. Ehkä vähän jäykähköä, mutta ei se rikki teroittamisesta mene :)
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 21.03.07 - klo:21:42 »
^ Joo just Glossy lip linerista on kyse. Enpä tullut ajatelleeksi että sitä vois koittaa terottaa kun se tuntuu niin kovalta :D Kokeilin nyt ja kyllähän tuo näyttää tosiaan toimivan.. (onpas taas tyhmä olo) ;D Kiitos avusta molemmille :-*

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 22.03.07 - klo:08:58 »
Ostin Anttilasta halvalla Anytimen Get Plump -huulikiillon ja kyllä se aika halvalta tuntuu. :-\ Sävy ja kiilto ovat kyllä nättejä, mutta glitteriä riittäisi pienempikin määrä tai olisi sen kokonaankin voinut jättää pois. Karmeinta huulikiillossa on kuitenkin se tosi lötkö koostumus! Tuubi on pieni ja se on pakattu ihan täyteen eli kun avaa korkin ja yrittää vähän puristaa kiiltoa esiin, niin sieltä turahtaa huulikiiltoannos isommallekin perheelle. Lötkön koostumuksen takia myös kestävyys on melkoisen surkea. Mutta toisaalta ei tunnu kauhean tahmealta huulilla enkä huomannut mitään ällömakeaa tuoksua...
« Viimeksi muokattu: 22.03.07 - klo:18:11 kirjoittanut Tuikkuli »

Narttukissa

• Vieras
« Vastaus #342 : 22.03.07 - klo:10:35 »
Chanelin kiilto yllätti positiivisesti hajuttomuudellaan ja mautomuudellaan. Selvästi sellainen suutelukiilto. ;D
Kiiltoa saa kyllä lisäillä ajoin. Ei kuitenkaan katoa keskeltä, eikä kuivata. Juicy tubesit ovat suosikkejani, mutta en voi kieltää, että tahmaisuuden puuttuminen tuo Chanelille plussaa.

Väri on hyvä. Cristalle gloss ja sävy Melon.
Tyytyväinen olen uuteen tuttavuuteen.

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #343 : 29.03.07 - klo:19:35 »
Ostin tänään Max Factorin Silk Glossin sävyssä Velvet Rasberry. Ihana hento sävy huulilla, ihana kiilto. Parasta tässä on se tunne, tosiaan ihan kuin huulirasvaa!!! Näitä voisi ostaa lisää. Parhaita mitä olen koskaan kokeillut. Ja tää on siis se aplikaattoriversio, ei tuubi. Tuubeja en kokeillut.

Toinen ihanuus on Lorealin Glam Shine sävyssä Moon Crystal. Tosi glitterinen mutta en sitä päiväkäyttöön ostanutkaan. Näitä mulla on ollut useita eri sävyjä, joista 2 jo hukassa :( eikä niitä sävyjä enää kaupassa näy. Nääkään ei ole liian tahmasia. Mulle on jääny kammo jostain Anytimen extrahalpiskiilloista, jotka liimas huulet yhteen.

keppi

• Vieras
« Vastaus #344 : 29.03.07 - klo:23:35 »
Mä olen myös huulikiiltoaddikti.. oikeastaan kaikkien huulituotteiden.

Mulla on Diorin huulikiiltoja kun ostin semmosen pakkauksen laivalta missä oli 5 eri sävyä, tosi ihania! Mua harmittaa, kun monesti olen tosi huolellinen siinä, että kasvoilla on suojakertoimet sekä päivävoiteessa, ettäsilmänympärysvoiteessa.. myös meikkivoiteessa pitää se suojakerroin olla, niin tosiaankin harmittaa, ettei huulikiilloissa oikeen missään ole sitä suojakerrointa. Miksei!!!?  >:( Mä ha-luu-u-uun!  ;D Olis niin ihana kun voisi laittaa kunnon sävyn suojakertoimella.. kaks kärpästä yhdellä iskulla.. Huulipunissa sama juttu, harvassa on kunnon suojakertoimet..  :-[