Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189557 kertaa)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #345 : 31.03.07 - klo:12:49 »
Voihan sinne alle laittaa huulirasvan jossa on kertoimet. Niin mä aina teen.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 02.04.07 - klo:17:43 »
Ripsivärin kanssa samassa pakkauksessa tuli Cliniquen Sheer Shimmers -huulikiilto, sävy 323 Air Kiss Pink. Sävy ei ehkä ole minulle se paras mahdollinen, mutta ei huonokaan. Muuten tykkään tuotteesta todella paljon. Kiilto on sopivan kiiltävää ja hohtavaa, ei tunnu tahmealta ja pysyy hyvin. Antaa huulille aivan hennon värin ja sopii käytettäväksi myös arkena. Itse kun en tykkää mistään superkimaltavista kiilloista päivisin, bileet on tietysti ihan eri juttu.

Ajattelin nyt käydä tutustumassa muihin sävyihin (netistä kurkin, että Sunset tai Mystic voisi olla mulle hyvä) ja jos sopiva löytyy, niin varmasti ostan. Hinnasta ei ole mitään tietoa, mutta ominaisuuksiltaan ehdottomasti paras koskaan käyttämäni huulikiilto. Päihittää jopa aikaisemmin hehkuttamani Lancomen Juicy Tubesit (jotka nekin ovat ihan huippuja!).
1b M ii

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #347 : 02.04.07 - klo:18:49 »
^Mystic:istä saat enemmän sävyä kuin siitä Airkissistä. Itselläni oli näköjään myös Kissyfit, aika samanlainen Airin kanssa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #348 : 03.04.07 - klo:13:42 »
^^Mulla on toi sunset ja se on mulle ainakin hieman liian ruskea. Kannattaa käydä tutustumassa myös uusiin full potential lips -kiitoihin. Mä löysin niistä monta hyvää sävyä ja ovat koostumukseltaan aika samanlaisia. Omat sävyni Mimosa Blossom ja Cherry  Bomb antavat luonnollisen hieman omia huulia punaisemman värin.

Suomessa ei ole läheskään kaikkia Cliniquen sivuilla mainittuja sävyjä tarjolla. Tax free:ssä lentokentillä on halpojen hintojen lisäksi paljon parempi valikoima sävyjä.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 03.04.07 - klo:17:29 »
Ei haittaa, vaikka sävyjä ei saisikaan Suomesta. Tilaan muutenkin ison osan kosmetiikasta ulkomailta, helppoa ja halpaa ;)

Tuo Full Potential Lips -kiiltojen Mimosa Blossom vaikuttaa kyllä aivan ihanalta. Cherry Bomb on minun makuuni vähän turhan pinkki, tai riippuu siitä kuinka paljon se antaa väriä. Aivan aavistus pinkkiä ei haittaa, mutta jos sävy on huulipunamainen, niin sitten ei sovi minulle.
1b M ii

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #350 : 03.04.07 - klo:19:56 »
^Itse asiassa ne sävyt on luonnossa hyvin lähellä toisiaan siis Cherry bomb ja mimosa blossom. Eikä CB ole läheskään niin pinkki kuin Air kiss Pink. Mä jo suunnittelen seuraavan sävyn ostoa - tällä kertaa joku nude vois olla hyvä. Pitäähän tytön kerran viikossa saada uusi huulikiilto ;)

Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Lauris

• Hiushörhö
« Vastaus #351 : 04.04.07 - klo:10:01 »
Ostin reissusta Sephoran Lip Glossin tuubissa. Tykkään todella paljon: pehmeä, ei tahmea koostumus eikä liikaa hileitä tai vastaavia joista en pahemmin välitä. Kestääkin huulilla kohtuullisen hyvin. Ostamani sävy Rosy Glow antaa kauniin luonnollisen sävyn.

Sephoran omassa meikkisarjassa on muuten upeat valikoimat ties minkälaisia tuotteita, ja sävyvalikoima on todella laaja :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #352 : 05.04.07 - klo:10:49 »
Iltalehdessä testailtiin huulikiiltoja, arvioitavana Lorealin Glam Shine, Max Factorin Silk Gloss, Clinique Full Potential, Lancome Color Fever Gloss ja Dior Addict Ultra Gloss. Tässä linkkiä siltä varalta että joku haluaa tsekata jutun:
http://www.iltalehti.fi/kauneus/200704045880118_mt.shtml
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #353 : 05.04.07 - klo:16:02 »
Mä oon nyt tykästynyt siihen Max Factorin Lipfinityn huulikiilto-versioon. Ihana! Mulla on pinkki sävy ja tykkään tosi paljon siitä kiillosta kyllä.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #354 : 05.04.07 - klo:18:18 »
^ Pitikö sun kehua tuota, mun pitää saada kans omani :D Oon miettinytkin onko hyviä, kun oon tykästyny Lipfinity huulipunaankin. Kiva, että kokemuksia tästä löytynee siis. Pysyykö hyvin?
« Viimeksi muokattu: 05.04.07 - klo:18:31 kirjoittanut ChaosBlack »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #355 : 05.04.07 - klo:18:28 »
http://www.iltalehti.fi/kauneus/200704045880118_mt.shtml

Aika hyvän hintanen Diorin huulikiilto: Dior Addict Ultra Gloss, Reflect 157, 28 €  ;D

Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #356 : 06.04.07 - klo:13:37 »
^Kieltämättä aika kallista.  ;D Hyvä kun kaikissa muissa kiilloissa sävynumerot on merkitty niin ettei mene sekaisin hinnan kanssa mutta Diorissa sitten on vähän lipsahtanut...

Katselin kiinnostuneena YSL:n Golden glosseja tässä eilen ja haulla löysin sen verran tietoa että ainakin Marielle, Lafanque ja Belle omistavat kyseisiä huulikiiltoja. Ilmeisesti ovat hyviä, koska Fankku kehui noita ja Belle oli listannut suosikkituotteikseen kyseiset kiillot? Jos on lisää kommentteja ja kuvailuja kyseisistä kiilloista niin olisin kiitollinen tiedoista! :) Esimerkiksi sävyt 11 Golden Whisper ja 10 Golden Peony näyttävät näteiltä:
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #357 : 06.04.07 - klo:14:13 »
Äsken lähti yli 50 punnan tilaus HQ:iin, ei voinut enää estää  :P. Ärtsyä kun tässä on nää pääsiäisen pyhät niin odotuksesta voi tulla pidempi. Mä tilasin Urban Decay:n XXX Shine Gloss:n sävyssä Quickie ja Too Faced:n Glamour Gloss:n sävyssä Girls On Film . Ei jaksaisi millään odottaa, kumpaakaan tuotetta mulla ei ole aiemmin ollut ja varsinkin tuo Too Faced jänskättää kun siinä on vähän erikoinen pakkaus. MUA:ssa oli positiivista kommenttia kummastakin, eli ei kun odottelemisiin.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #358 : 06.04.07 - klo:15:29 »
^ Pitikö sun kehua tuota, mun pitää saada kans omani :D Oon miettinytkin onko hyviä, kun oon tykästyny Lipfinity huulipunaankin. Kiva, että kokemuksia tästä löytynee siis. Pysyykö hyvin?

Piti :D Voi kuule, pysyy erittäin hyvin :) Laitoin aamukybältä ja sitä oli huulilla vielä iltakahdeltatoista muutaman drinkinkin jälkeen ;)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #359 : 06.04.07 - klo:19:36 »
Ostin Cliniquen Glosswear sheer shimmers -huulikiillon sävyssä Whisper. Todella outoa, kun on pitkästä aikaa (ellei jopa ensimmäistä kertaa) täysin hajuton ja mauton kiilto, ei sillä että olisi huono asia :) Tuntuu melkein huulirasvalta huulilla ja pysyvyys on hyvä. Tämä sävy vaalentaa huulia hieman ja on todella kauniisti hohtava. Tämä sisältää hyvin pieniä kimallehippusia, jotka eivät onneksi tunnu huulilla yhtään edes kiillon haihtuessa. En siis tykkää hileisistä kiilloista, mutta tässä niitä ei edes huomaa :) Näitä voisin ostaa lisääkin.