Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182694 kertaa)

Lafanque

• Vieras
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #360 : 07.04.07 - klo:18:02 »
Mä ostin tänään juurikin tuon Huniksen jo postaaman Golden glossin sävyssä 11. Mulla onkin tästä sävystä jo aiempiakin kokemuksia, vaikka suht uusi sävy tämä YSL:lla onkin. Aika glitterisiähän nämä ko. kiillot ovat, mutta se onkin osa niiden viehätystä, eli mä diggaan kyllä kovasti. Huulista tulee herkullisen kiiltävän näköiset ja tykkään kimalteista, tämä sävy 11 on valtavan kaunis supervaalea sävy. Sävy 10 on livenä muistaakseni hivenen persikkaisempi kuin Huniksen kuvissa, valtavan kaunis sekin kyllä, ja kaipa senkin voisi ostaa. Mielettömän kauniita nämä Golden glossit ihan pakkauksistaankin! Guerlainin KissKiss glosseista mulla on aivan täysin vastaava sävy kuin tämä Golden gloss 11, ultravaaleat kimallerosat on huippua, eli siis kuvasta keskimmäinen:

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #361 : 07.04.07 - klo:19:21 »
^Mulla on kans tuo KissKiss Glossin vaaleanpunainen sävy, tai itseasiassa mulla on sävy 62 joka on vaaleanpunainen ja sävy 61 loppui just tällä viikolla ja se oli oikeastaan identtinen vaaleanpunainen mutta hurjan paljon glitterisempi kuin tämä sävy 62. Onko tuo sinun sävysi numero 61 vai 62? Tuo 61 oli ihan liian glitterinen minun makuuni joten jos nuo Golden Glossit ovat yhtä glitterisiä niin sitten jää kyllä hankkimatta, mutta jos kimaltelevuus on KissKiss Glossin sävyn 62 tasoa niin voisin ehkä vielä harkita tuota YSL:ää. En itse tykkää kovin glitterisestä huulimeikistä itselläni, sen sijaan voimakas vinyylimäinen kiilto on jees. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 08.04.07 - klo:09:27 »
Olen nyt löytänyt ehkä itselleni täydellisen huulikiillon: Chanel levres scintillantes, sävy 82 Sungold:
Todella kaunis hieman persikkaisen punainen sävy, hieno kiilto (sisältää kai jotain kultahippuja tms). Ehkä hieman tahmainen heti levittämisen jälkeen, mutta muuttuu nopeasti hyvän tuntuiseksi huulilla ja kosteuttaakin mielestäni kivasti. Kertakaikkiaan loistokiilto!
« Viimeksi muokattu: 09.04.07 - klo:09:12 kirjoittanut Zubi »

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 08.04.07 - klo:11:08 »
Minulla on YSL Les pastels-kiilto sävy 14. Kaunis vaalea pinkki. Voin kyllä suositella YSL kiiltoja.
Hang up the chick habit

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 08.04.07 - klo:14:05 »
Ostin viime viikolla hulluilta päiviltä Lumenen Berryfun-huulikiillon, jonka sävy on Huulet kohtaavat (9) ja se on tosi kiva! Olen ennenkin tykännyt Berryfunien laadusta, mutta nyt löytyi tosi hyvä ja raikas sävy, joka antaa sopivasti sävyä, mutta ei liikaa. Kaiken lisäksi ostin tämän sävyn äitini innoittamana! Se ei edes meikkaa, mutta tätä ainetta sillä on jo kolmas tuubi menossa! :o

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #365 : 08.04.07 - klo:16:10 »
Hunis, Mun vaaleanrosa Kisskissgloss on sävy 61, luulenpa että mulla on myös tuo nro 62 ollut. Mä en muista koska oon viimeks tätä 61 sävyä laittanut huulille, eli en osaa tarkkaan kuvailla millaiselta se mulla näyttää, mutta muistaisin että siinä glitterisyys on jotenkin rakeisempaa kuin YSL Golden glossissa. Pitääpä ens viikolla sipaista molempia tuotteita huulille ja tehdä vähän vertailua, sillä ei oo hirmutarkkaa muistikuvaa enää. Guerlainin kiillot taitaa olla hivenen tahmaisempia ja paksumpia kuin Golden glossit, mikä osaltaan vaikuttaa tietty siihen miltä kimalteisuus varsinaisesti näyttää huulilla. Etenkin tuo nro 61 on suhteellisen paksua mulla, kun taas YSL on selvästi liukuvampaa. Kyllä tämä Golden gloss 11 on kunnolla kimalteinen, mutta tosiaan muistaisin ettei se ole huulille laitettuna kuitenkaan yhtä "glittermäinen" kuin Guerlain.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #366 : 08.04.07 - klo:17:42 »
^Ok, pitää siis kuitenkin tsekata nuo YSL:t kaupassa joku päivä. Nuo Guerlainit ovat tosiaan suht paksuja verrattuna moniin huulikiiltoihin. Sitä KissKiss Glossia sävyä 62 kokeilin eilen huulille kun en ollut käyttänyt sitä pitkään aikaan kun olin käyttänyt sitä sävyä 61, eikä tässä sävyssä 62 ollutkaan hileisyyttä juuri lainkaan. Sen sijaan näytti huulilla oikein keväiseltä ja todella hohtavalta ja kiiltävältä. Muistikuvat sekoittuneet sen verran että muistin tämänkin olevan glitterisempi kun tuo sävy 61 oli sen verran hileinen. Tämä sävy 62 on enemmän mieleeni, oikein kaunis huulikiilto. :)

Kauhean sekavan kuuloista tekstiä kun nuo kaksi sävynumeroa vilisevät tekstissä koko ajan.  :D
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 11.04.07 - klo:19:51 »
Tähän mennessä kokeilemistani huulikiilloista olen ehdottomasti pitänyt Lancomen juicy tubes:ta, mutta nyt haluaisin löytää pigmenttisemmän kiillon. Olisiko suosituksia huulikiilloista, jotka koostumukseltaan vastaisivat juicy tubeseja, mutta väriä löytyisi enemmän?

Kovasti houkuttaisi kesäksi hankkia ainakin persikanvärinen, punainen ja melko räikeän oranssi huulikiilto. Anna kauneus-lehdessä oli todella nätin värinen oranssi huulimeikki, mutta ei huvittaisi ostaa kahta huulipunaa ja yhtä huulikiiltoa, jos yhdellä kiillolla voisi päästä samaan lopputulokseen.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #368 : 14.04.07 - klo:21:11 »
Efiina, käy kurkkaamassa Clarinsin Colour Quench Lip Balm sävy 08, ihanan oranssi ja väriä on melko paljon huulikiilloksi. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #369 : 15.04.07 - klo:13:50 »
Efiina, käy kurkkaamassa Clarinsin Colour Quench Lip Balm sävy 08, ihanan oranssi ja väriä on melko paljon huulikiilloksi. :)

Kiitti vinkistä Stationery  :) Täytyy käydä testaamassa.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #370 : 15.04.07 - klo:19:00 »
Tietää kukaan onko Lumenella vielä Berryfunista sävy 2 Viesti sinulle myynnissä? Löysin tuon huulikiillon taas pitkästä aikaa yhdestä laukustani ja se oli aivan ihana  :-*. Lumenen sivujen mukaan se kuuluu vielä valikoimaan, mutta tiedä sitten kuinka ajantasalla ne sivut ovat. Tuota olisi nimittäin kiva saada lisää!

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #371 : 15.04.07 - klo:21:07 »
^En juuri tuosta sävystä osaa sanoa mutta itse etsin vähän aikaa sitten sävyä 14 Ollaan yhdessä ja monta paikkaa kiersin ja viimein Sokoksesta löysin. Osaisiko Stationery kertoa millä perusteella nuo Lumenen värit ovat missäkin kaupassa?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #372 : 15.04.07 - klo:22:33 »
Tietää kukaan onko Lumenella vielä Berryfunista sävy 2 Viesti sinulle myynnissä? Löysin tuon huulikiillon taas pitkästä aikaa yhdestä laukustani ja se oli aivan ihana  :-*. Lumenen sivujen mukaan se kuuluu vielä valikoimaan, mutta tiedä sitten kuinka ajantasalla ne sivut ovat. Tuota olisi nimittäin kiva saada lisää!

Sävy 2 kuuluu vakkarivalikoimiin. En nyt jaksa käydä katsomassa nettisivuja, mutta valikoimiin vakituisesti kuuluvat sävyt 2,3,6,8,9,12,13,15,22,23, 26, 28, 29 ja 31. Eli siis Piu tuo 14 ei ole enää valikoimissa. Nuo ovat ne sävyt, jotka ainakin pitäisi löytyä ja lisäksi voi sitten olla jotain häntiä joita ei vielä ole myyty pois sekä kausisävyt.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #373 : 15.04.07 - klo:22:36 »
^Jep, eli osasyytä on sivujen päivityksessä, meinaan tarkistin tuon sävyn nimen tänään Lumenen sivuilta ja siellä se on niinkuin silloin kun tarkistin löytyykö sitä enää  :).

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #374 : 15.04.07 - klo:22:50 »
Kiitos Stationery, tiesin että sinä tiedät  ;).