Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189214 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #375 : 15.04.07 - klo:22:56 »
Tykkään muuten itse noista Lumenen huulikiilloista paljon, sillä ovat niin ihanan tahmeita. Minua oikein harmittaa, että Max Factorin huulikiillot, joissa on ihania sävyjä, eivät ole yhtään tahmeita ja sama Lorealin kiiiltojen kanssa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #376 : 15.04.07 - klo:22:59 »
^Berryfunit ovat minunkin suosikkeja arkikäytössä, tuntuvat hoitavan huulirasvan tehtävääkin hyvin ja itselle sopivia sävyjä on helppo löytää.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #377 : 15.04.07 - klo:23:03 »
Berryfuneihin on muuten tulossa aivan ihana kausisävy tässä kuussa, mitenköhän tuota kuvaisi...kullta/pronssisävyinen, joka taittuu aavistuksen vaaleanpunertavaan.  :-*
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #378 : 15.04.07 - klo:23:10 »
^No voihan kilin kutaleet.. Mä oon koko tämän päivän rasvaillut huuliani eilisen jäljiltä. Tilasin tuossa taannoin Smashboxin huulikiillon ja sävy olisi niin täydellinen mutta kun rikkoo huulet, täytyy vielä kokeilla josko tuota voisi käyttää Mac:n clear glossin kanssa koska sen läpi ei varmaan mikään imeydy. Kuinka tumma tuo kausisävy on tai siis sopisiko pariksi tummien smokysilmien kanssa?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #379 : 15.04.07 - klo:23:11 »
Piu, jos tarkoitat tuota Lumenea niin on melko kevyt sävy, eli sopii tummine silemien vastapainoksi.

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #380 : 22.04.07 - klo:13:37 »
^ Reflect kiiltoja ei ole tietääkseni vielä tullut Suomeen, ainakaan Helsingin Sokoksella/Stockalla ei ole vielä näkynyt. Toivottavasti tulevat pian  :)

Edit. Tänään näkyi Sokosella Diorin Reflect huulikiiltoja
« Viimeksi muokattu: 25.04.07 - klo:20:48 kirjoittanut Marielle »

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #381 : 01.05.07 - klo:13:20 »
Täälläkin liputetaan Max Factorin Silk Glossin puolesta. Ainoa löytämäni huulikiilto joka ei tunnu tahmaiselta huulilla, eikä aiheuta mulle allergista reaktiota. Tämän löydettyäni en muihin kiiltoihin enää palaa.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #382 : 01.05.07 - klo:13:49 »
Onko joku testaillut MF silk glosseja sekä tuubissa ja putkilossa? Minulla on se putkilomalli, ja olen ollut kyllä erittäin tyytyväinen kaikinpuolin, joten kiinnostaisi myös nämä tuubimallit, jos eivät ole tahmeita. Erityisesti Next to nude sävy näyttää kivalta, onko se huulilla vaaleaa, vai korostaako punaisuutta? Minun kokemusteni mukaan tuubikiillot ovat yleensä paljon tahmaisempia kuin aplikaattorilla varustetut, niin vähän epäilyksiä herättää nämäkin.

tigger

• Vieras
« Vastaus #383 : 01.05.07 - klo:14:21 »
^Minulla on ollut molempia, tällä hetkellä käytössä kuitenkin vain putkilossa olevat. En ole aivan varma onko minulla juuri tuota Next to Nude-sävyä, sillä itse tuubissa sitä ei lue vaan sävyn nimi luki ainoastaan pakkauksessa missä kiilto oli. No joka tapauksessa, vaalea sävy on mutta mielestäni erittäin huomaamaton ja luonnollinen ei siis ollenkaan peittävä. Vaikea sanoa miltä näyttää toisten huulilla, omani ovat aika värittömät loppujen lopuksi. Nuo tuubikiillot eivät ole yhtään sen tahmaisempia kuin putkilossakaan olevat, joka oli oikein mukava yllätys. Koostumus ei kuitenkaan ole mielestäni ihan yhtä "huulirasvamainen" vaan aavistuksen nestemäisempi noissa tuubeissa.

Ainoa suuri miinus on se, että jo kolme ostamaani tuubia on ollut heti ostettaessa rikki! Aplikaattorin alapuolelle (itse tuubiosaan) on ilmestynyt pienin pieni kuin neulalla tehty reikä, josta pursuaa kiiltoa ulos käytettäessä. Ovat siis olleet tuollaisia heti alussa, kotona noita tuskin tulisikaan sillä säilytän kiiltoja erillisessä laatikossa muiden kiiltojen kanssa eivätkä esimerkiksi pyöri laukussani. Ehkäpä minulle on vaan sattunut joku huono erä, koska muut eivät ainakaan ole raportoineet vastaavasta. :)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 01.05.07 - klo:15:01 »
^^ Itselläni on yksi tuubiversio ja koostumus on tosi miellyttävän pehmeä, ei ollenkaan tahmainen. Kivasti kiiltoa ja kosteuttaa pitkäkestoisesti. Värivaihtoehtoja sais olla enemmänkin.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 01.05.07 - klo:15:24 »
^ Kiitoksia molemmille, eiköhän tuokin tule sitten ostettua. ;D Pari viikkoa olen sitä jo kaupassa hipelöinyt..

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #386 : 01.05.07 - klo:17:26 »
Minä taas en tykkää noista MF:n huulikiilloista juuri siksi etteivät ole tahmeita ja kuluvat heti. Töissäkin saisi varsinkin noita aplikaattorillisia olla lisäämässä 5min välein. Iania sävyjä on kyllä ollut varsinkin lookeissa, mutta kun eivät vaan pysy.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #387 : 01.05.07 - klo:18:36 »
^Mulla taas pysyvyyden kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Hyvin on kestäny koko päivän.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #388 : 01.05.07 - klo:18:37 »
^Minä ikäänkuin tarkistan huulillani kokoajan, että onko kiiltoa vielä huulilla ja tahmeat kiillot tottakai pyyvät, mutta nämä vähemmän tahmeat eivät tunnu, joten on kuin niitä ei olisikaan.  ;D

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 01.05.07 - klo:21:49 »
^ Minulla pysyvät myös erittäin hyvin, mutta sitä ei tosiaan tunne huulilla, että onko sitä vai ei.

3.5.07

Ostin nyt tuon MF silk gloss tuben sävyn next to nude. Putelissa aivan ihanan värinen, tuon värisen huulipunan tahtoisin (saa suositella, jos joku tietää!), mutta huulilla tosiaan aika väritöntä, kuten joku sanoikin. Ja voisin yhden käyttökerran perusteella sanoa tätä vähän tahmaisemmaksi kuin silk glossit applikaattorilla. Mutta huomenna vielä uusia testailuja. :P
« Viimeksi muokattu: 08.05.07 - klo:10:11 kirjoittanut Penny »