Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189230 kertaa)

Lilly Missy

• Vieras
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #390 : 03.05.07 - klo:22:49 »
^Tuo juuri sama sävy on mun arkisuosikki, se on niin helppo kun menee huulirasvastakin. Sävyä siitä sais kyllä munkin mielestä tulla enempi. Aluksi mua harmitti enemmän tuo värittömyys, kun ostin sen jonkin lehtijutun perusteella, ja siinä se näytti ihanalta. Mutta taisi siinäkin jutussa olla muut meikit käytössä ja sit vaan laitettu tuo siihen listaan.

Poissa miymiy

• Haiven
  • *
« Vastaus #391 : 04.05.07 - klo:18:54 »
Urban Decay xxx-shine cooling lip gloss on hyvä, sävy ozone maistuu minttumaiselta
« Viimeksi muokattu: 05.05.07 - klo:10:51 kirjoittanut miymiy »

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 05.05.07 - klo:10:14 »
Minä tykkään Urban Decayn huulikiilloista, ehkä parhaimpia mitä mulla on. Lip Gunk sarjan cherry on ihan paras  ;D
Hang up the chick habit

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #393 : 05.05.07 - klo:11:28 »
Minä nostan ehdottomasti herkuimpien huulikiiltojen kastiin Truccon huulikiillot. Niissä on ihanan paljon pigmenttiä, eivätkä ole liian tahmeita. Pysyvyys on kuitenkin erinomainen verrattuna esim. Silk Glosseihin. Sävyinä itsellä baby doll sekä sellainen kirkas punainen, jonka värisävykoodi on ikävä kyllä haalistunut pois. Kaiken lisäksi nämä tuoksuvat taivaalliselle!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #394 : 05.05.07 - klo:12:06 »
^Mistä noita Truccon meikkejä saa? Joskus olen bongannut noita ihan Trendistä ja muista suomalaisista naistenlehdistä, mutta en ole koskaan nähnyt missään Truccon meikkejä niin on jäänyt ihan epäselväksi että missä niitä myydään. Ovatko jotain kosmetologeilla myytäviä meikkejä vai mitä?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #395 : 05.05.07 - klo:12:11 »
^Mun kampaaja myy noita. Eli varmaankin kannaattaa kampaamoista ja kosmetologeilta katsella :)
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #396 : 05.05.07 - klo:12:19 »
^Ok, ajattelinkin että niissä täytyy olla joku hieman erityisempi jakelukanava kun missään en ole vielä sattumaltakaan törmännyt niihin. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #397 : 05.05.07 - klo:12:30 »
Ostin nyt tuon MF silk gloss tuben sävyn next to nude.

Mulla on tämä myös ja olen kyllä tykännyt! Tykkään koostumuksesta, mausta ja tuoksusta, ja huulillakin näyttää kivalta. Mulle ei sovi kunnon nude-huulet, joita ei kyllä tällä edes saakaan, mutta jos haluan tämän kanssa vähän voimakkaampaa efektiä, niin käytän tämän kanssa Guerlainin Cupidonia. Cupidonilla rajaan huulet kevyesti ja hipaisen vielä vähän muuallekin ja pehmennän hyvin. Kun nuo sekoittuvat keskenään, ja tuo kiilto pehmentää kivasti Cupidonia, niin tulee oikein kivat ja luonnolliset huulet  :)
1c M ii BSL

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 05.05.07 - klo:14:34 »
Osaisko joku vertailla Lancomen Color Fever Glossin (322), Diorin Addict Ultra Gloss Reflectin (157) ja Ultra Glossin (333) välillä? Löysin jokaisesta kauniin sävyn, joten enää oikeastaan vaikuttaa kestävyys ja koostumus. Ennen hieman haittasi jos huulikiilto on tahmeaa, mutta nykyään melkein tykkään niistä enemmän. Vähän sama kuin Stationeryllä(?) että jos se tuntuu niin tietää että sitä on vielä jäljellä huulissa. :)

Näin äkkiseltään päättelisin, että Lancomen oma olisi ehkä Reflectin kanssa pitkäikäisempi kuin tuo Ultra Gloss, Lancomella on kivempi sivellin, mutta Reflectissä ehkä enemmän pigmenttiä?

Tai ehkä mä haluankin kaikki! ;D

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #399 : 05.05.07 - klo:14:38 »
Lancomeissa on ainakin tosi vähän pigmenttiä, että jos kunnollista sävyä haluat niin unohda Lancomet.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 05.05.07 - klo:14:50 »
Joo no oishan se ihan kiva, että kun ostaa kauniinvärisen kesäkiillon niin se sävy myös näkyisi huulilla. ::) Unohdetaan ne sitten. Onko jollain huonoja kokemuksia noista Ultra Gloss Reflecteistä? Taidan sitten kallistua niihin, koska mulla on aina ollut sellainen mielikuva Ultra Glosseista että ne eivät pysy kovin kauaa huulilla.

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #401 : 05.05.07 - klo:17:00 »
En ole muutamaan vuoteen oikein osannut käyttää huulikiiltoja joten olen tyytynyt käyttämään Blistexin nestemäistä huulirasvaa jolla saa halutessaan todella vinyylihuulet. Eilen kuitenkin päätin että lakkiaisia varten on ostettava huulikiilto jotta voi näin kuukautta aikaisemmin alkaa testaamaan. Jos ei miellytäkään voi ostaa uuden. No päädyin Revlonin Super Lustrous -kiiltoon sävyyn Toast to shine. Oikein olen ollut tyytyväinen niin nudeen sävyyn kuin koostumukseenkin. Ei tahmaa kovin pahasti. Lisäksi yhtenä kriteerinäni oli että kimalletta pitää olla hieman muttei isoina hippusina. Tässä sekin toteutuu. Kivaa oli myös että kiilto on tyylikkäässä purkissa. Hintaa tuli vissiin vähän alle 10e. Niin ja tämän huomasin vasta Revlonin nettisivuja tutkiessani: suojakerroin 15 eli tämä on aika unelmatuote kaikin puolin.

Lisäksi nappasin mukaani vielä Max Factorin Silk Gloss tuben sävyn Next to nude. Oli kyllä vähän pettymys. Minun mielestäni aika tahmaisen oloista ja huulilla toi vain hivenen vaaleaa sävyä ja toki kiiltoa. Ei varmaan tule ostettua uudelleen. Oli muutenkin aika kiireessä valittu heräteostos kun muistin että tätä oli täällä kehuttu ja oli Anttilassa tarjouksessa 6e.

Niin joo ja saa suositella muitakin eitahmaavia huulikiiltoja joista löytyisi kaunis persikkainen sävy. Niin ja mielellään markettisarjasta. En hirveästi pidä vaaleanpunaisista sävyistä vaan enemmän rusehtavaan taittavista persikan sävyistä. Ja mielellään ei tosiaan isoja kimallehippusia kuten Lorealin Glam Shinessa on. En halua lakkiaisissani olla naama täynnä kimalteita :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 05.05.07 - klo:17:09 »
^ Ne tavan Silk glossit ovat minusta ainakin huomattavasti parempia kuin tuubit, näistä onkin vähän aikaisemmin juttua tässä ketjussa. Taisi noissakin olla joku persikkaan vivahtava kiilto, mutta aika peittävän ja suht tumman oloinen kuitenkin.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 05.05.07 - klo:22:24 »
Joo no oishan se ihan kiva, että kun ostaa kauniinvärisen kesäkiillon niin se sävy myös näkyisi huulilla. ::) Unohdetaan ne sitten. Onko jollain huonoja kokemuksia noista Ultra Gloss Reflecteistä? Taidan sitten kallistua niihin, koska mulla on aina ollut sellainen mielikuva Ultra Glosseista että ne eivät pysy kovin kauaa huulilla.

Mä ostin juuri pari päivää sitten Diorin Ultra-Gloss Reflectin. Ei ole mun mielestä liian tahmeaa, tuntuu huulilla kivalta vaikka laittaiskin suht reilusti. Tykkään myös sivellinpäästä, sillä on kiva levittää. Lancomeakin tutkiskelin, mutta en tykännyt siitä aplikaattorista. En ole moooneen moneen vuoteen ostanut huulikiiltoja (en tykännyt niistä enää), nyt jossain ihmeellisessä mielentilassa menin ostamaan ja kaiken lisäksi oranssin lämpimän sävyn (olen jääprinsessa henkeen ja vereen, musta ei saa lämminsävyistä tekemälläkään). Lopputulos? Olen erittäin tyytyväinen ostokseeni! :D Voisin ostaa vaikka toisen Ultra-Gloss Reflectin. Tää oranssihtava sävy on sittenkin ihan kivan näköinen jopa mulla. :)
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 05.05.07 - klo:22:36 »
Kiva kuulla Sheppa kommenttia  :) Tuo munkin katsoma sävy oli melko persikkainen/oranssi vaikka vivahti kyllä vaaleanpunaiseenkin enkä ikinä ole omistanut mitään oranssiin kääntyvää kiiltoa, mutta tuo oli kyllä niin nätti sävy, että ei sitä vaan voi olla hankkimatta kesäksi. Menin kyllä vähän sekaisin noissa sävyissä, kun kokeilin jotain kymmentä kiiltoa kädelle, mutta nuo kolme edellämainittua oli kyllä ihan parhaimpia kesäsävyjä.