Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182693 kertaa)

eini

• Vieras
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #405 : 06.05.07 - klo:21:50 »
Hei olen aina miettinyt miltä esim. Max Factorin silk glossin ruskeat kiillot näyttävät huulilla. Kun nyt on tullut kesän look ja siinä on ainakin kolme erilaista ruskeaa kiiltoa, mutta näyttävät niin ruskeilta että en ole uskaltanut ostaa itselle (vielä). Niin osaisiko joku kuvailla miltä näyttää huulilla? ::)

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #406 : 06.05.07 - klo:21:51 »
^ Mä ostin just tänään. Aika väritön, ei mitenkään ihmeellinen. Vähän pettynyt.

eini

• Vieras
« Vastaus #407 : 06.05.07 - klo:21:53 »
Minkä sävyn niistä ostit? laitoitko suoraan huulille vai pohjustitko huulet? :)

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #408 : 08.05.07 - klo:09:41 »
^ En pohjustanut mitenkään. Sävy on 353, Soft Scirocco.

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
« Vastaus #409 : 08.05.07 - klo:11:16 »
Mulla MF:n Silk Gloss Silver Frost (tavallinen putkilo), joka antaa miltein värittömän, mutta aivan upeasti "kimaltavan" ja kiiltävän sävyn (seassa pieniä kimellehippuja) :-* Ei tahmaa, vaan ihanan pehmeä tunne huullilla. Tykkään tosi paljon!

eini

• Vieras
« Vastaus #410 : 08.05.07 - klo:17:51 »
Millainen tuo on ulkonäöltään^^?
Mä olen hullune noihin huulikiiltoihin,odotan aina aamulla että saan laittaa niitä ;D
Tällä hetkellä lemppari on ehdottomasti arkikäytössä Peach glow 345. Tekee kivan luonnollista jälkeä :-*
mulla on noita muuten viisi eri sävyä,mutta tätä käytän päivittäin...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 08.05.07 - klo:18:15 »
^ Silver frost taisi olla sellainen aika beige, ehkä vähän harmahtavakin sävy, jos oikein muistan. Taisi kuulua kausisävyihin, en ole ainakaan joka kaupassa tuota nähnyt.

eini

• Vieras
« Vastaus #412 : 08.05.07 - klo:18:49 »
aa okei, täytyy ottaa nimi ylös...^^ :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #413 : 08.05.07 - klo:21:51 »
Kuinka monta kertaa päivässä te lisäätte huulikiiltoa? Itse nimittäin laitan älyttömän monesti, esim. tavallisena arkipäivänä, jona olen 8h töissä laitan aamulla meikatessa, lisään ehkä hieman ennen bussin menoa, heti töihin saapuessa, sitten noin tunnin välein läpi koko työpäivän (plus tietty jos käyn syömässä...) ja sitten vielä töistä lähtiessä ja jos menen vielä jonnekin niin vielä sitten...eli ainakin 10 kertaa päivässä tulee lisättyä. Ohhoh...pitikin alkaa ajttelemaan.  ::)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

*sade*

• Vieras
« Vastaus #414 : 08.05.07 - klo:21:56 »
^ Aika monta kertaa PITÄISI lisätä (oli huulikiilto sitten laadukas tai ei, vaatii kyllä monen monta lisäkerrosta), mutta itsellä jää muutamaan kertaan (laiskuutta, I admit.) Tämän vuoksi olenkin viime vuosina preferoinut huulipunia.

Huulikiilloista lempparini on Diorin Addict ultra-gloss. Ostin juuri lentoasemalta sävyssä 271. Ihana. Mutta seuraavaksi taidan totta tosiaan keskittyä huulipuniin.  ;)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #415 : 08.05.07 - klo:22:13 »
Joo kyllä sitä PITÄISI lisätä vähintään tunnin välein, mutta en mä aina kerkiä. Muutaman kerran saatan huitasta. Pitäis muistaa aina laittaa jatkuvasti niin loppuisivatkin joskus :D
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #416 : 08.05.07 - klo:22:15 »
^ Tuo loppuminen kannattaisi tosiaan kyllä muistaa ottaa huomioon. :P Itse laitan huulikiiltoa keskimäärin 6 kertaa (työ)päivän aikana. Pitäisi lisätä huomattavasti useammin, mutta kun ei tosiaankaan ehdi eikä edes aina muista.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #417 : 08.05.07 - klo:22:18 »
^Keskimäärin noin viitisen kertaa, riippuu kyllä kiillostakin, esim Cliniquen Full Potentialia ei tarvitse useinkaan lisätä, pysyy kiilloksi mielettömän hyvin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #418 : 08.05.07 - klo:22:29 »
Mulla ei o viimeaikoina oikein tullut käytettyä yhtään mitään huulilla ja yleensäkin unohdan helposti lisätä huuliin kiiltoa. Töissä ja harjoittelussa yleensä vain viiletää koko ajan paikasta toiseen ettei ole oikein missään vaiheessa aikaa kaunistaa itseään :) Täytyisi olla taskussa jos sitten tulisi laitettua...
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #419 : 09.05.07 - klo:09:57 »
^ Mä laitan aina ennekuin lähden minnekkään. Jos oon töissä, lisään aina tauolla. Koulussa lisään aina välitunnilla tai huulirasvan korvikkeena menee kesken tunninkin :D Vähän fiiliksen mukaan, ei mua haittaa vaikkei olisi ollenkaan, aina ei edes jaksa.