Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189231 kertaa)

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #420 : 09.05.07 - klo:10:25 »
Laitan aamulla aina huulipunan/kiillon ennen töihin lähtöä. Voi olla, että lisään vielä töihin päästyäni. Seuraavan kerran lisään jompaa kumpaa (yleensä huulipunaa) lounaan jälkeen ja joskus vielä ennen työpäivän loppumista. Illalla en lisäile, ellen ole mihinkään menossa.

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
« Vastaus #421 : 09.05.07 - klo:12:47 »
^ Silver frost taisi olla sellainen aika beige, ehkä vähän harmahtavakin sävy, jos oikein muistan. Taisi kuulua kausisävyihin, en ole ainakaan joka kaupassa tuota nähnyt.

Ainakin Anttiloista löytyi vielä pari päivää takaperin (Helsingistä kävin ostamassa Kampista).

eini

• Vieras
« Vastaus #422 : 09.05.07 - klo:13:20 »
Kävin kanssa katsomassa Turun Anttilassa ja siellä ainakin noita silver frosteja oli. Mutta miltä se näyttää huulilla ,jos vaikka laittaa suoraan huulille(omistan aika tummat huulet). Kun putkilo näytti nopeasti katsottuna harmaalta ;D Olen tohon monta kertaa törmännyt, mutta en ole ikinä edes testannut kun näyttää niin epäilyttävältä. Voisin käydä ehkä ostamassa, jos näyttää huulilla kivalta kun on nyt tarjouksessa. :)

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #423 : 09.05.07 - klo:14:11 »
^Mistä noita Truccon meikkejä saa? Joskus olen bongannut noita ihan Trendistä ja muista suomalaisista naistenlehdistä, mutta en ole koskaan nähnyt missään Truccon meikkejä niin on jäänyt ihan epäselväksi että missä niitä myydään. Ovatko jotain kosmetologeilla myytäviä meikkejä vai mitä?
Anteeksi, en ollut huomannut kysymystäsi..Mutta niinkuin jo muut ehtivät kertomaan, niin kampaamoistahan niitä tosiaan saa. Jyväskylässä ainakin Stopissa näytti niitä olevan myynnissä!

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 09.05.07 - klo:17:30 »
Minä laitan kiiltoa aamulla meikatessa, autossa töihin menomatkalla ( joskus liikennevaloissa ), töissä aina kun kerkeen, illalla jos satun meikkipussin ohi kulkemaan ihan vaan omaksi huvikseni  ;D

Ja jos on menoja illalla, meikkaan ihan kokonaan uudestaan.
Hang up the chick habit

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 09.05.07 - klo:18:44 »
Mä en laita joka päivä kiiltoa, mutta laitan sitä yhtä usein kuin punaa eli vain kerra päivässä, aamulla. ;D Nyt on niin kiireistä töissä ettei jaksa miettiä "onks mulla kiiltoo huulissa". Tietysti kuluis nopeempaa jos lisäis edes kerran, mutten oikein muista. Laitan vain huulirasvaa, jos huulet tuntuvat kiristäviltä syömisen jälkeen ja yleensä tuntuvatkin. Huulirasvaakaan en siis lisää pienen kiillon vuoksi. Jos olen vaikka menossa käymään kaupassa iltapäivällä/illalla niin lisään joskus jotain huuliin jos muistan. En siksi, etten viitsisi mennä ilman huulipakkelia ulos, vaan ihan huvikseni.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
« Vastaus #426 : 09.05.07 - klo:22:42 »
Kävin kanssa katsomassa Turun Anttilassa ja siellä ainakin noita silver frosteja oli. Mutta miltä se näyttää huulilla ,jos vaikka laittaa suoraan huulille(omistan aika tummat huulet). Kun putkilo näytti nopeasti katsottuna harmaalta ;D Olen tohon monta kertaa törmännyt, mutta en ole ikinä edes testannut kun näyttää niin epäilyttävältä. Voisin käydä ehkä ostamassa, jos näyttää huulilla kivalta kun on nyt tarjouksessa. :)

Mulla on kanssa aika tummat huulet. Se on oikeastaan aika väritön. Mutta kiilto on huikea! Ei missään tapauksessa harmahtava.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 10.05.07 - klo:16:27 »
Eilen ostin Clarinsin Colour quench lip balmin punaisena/oranssina. Yllättävää, että minunkin mielestäni tämä näyttää huulilla hyvältä (kammoan tummia huulia), tuo hieman oranssi sävy saattaa auttaa asiaa. Kiillon kanssa punainen näyttää myös huomattavasti paremmalta kuin mattana. Kokonaisuudessaan tykkään tästä kovin, tuoksu ja maku ihanan hedelmäisiä, väri hyvä ja hintakin alennettu 5e. :D Tämä jää vakiokäyttöön.

eini

• Vieras
« Vastaus #428 : 10.05.07 - klo:18:05 »
kiva kuulla Sheppa sun kokemuksia tosta kiillosta^^ Menen huomenna kyllä Anttilaan katselemaan lisää tuota kun aina niitä kiiltoja tarvitaan ja on vielä Max Factorit tarjouskessa :D

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #429 : 10.05.07 - klo:20:02 »
Kuinka monta kertaa päivässä te lisäätte huulikiiltoa? Itse nimittäin laitan älyttömän monesti, esim. tavallisena arkipäivänä, jona olen 8h töissä laitan aamulla meikatessa, lisään ehkä hieman ennen bussin menoa, heti töihin saapuessa, sitten noin tunnin välein läpi koko työpäivän (plus tietty jos käyn syömässä...) ja sitten vielä töistä lähtiessä ja jos menen vielä jonnekin niin vielä sitten...eli ainakin 10 kertaa päivässä tulee lisättyä. Ohhoh...pitikin alkaa ajttelemaan.  ::)

Mä laitan arkena huulikiiltoa aamulla meikatessa, ratikassa ennen töihin menoa (tuntuu jo siinä vaiheessa huulet aika kuivilta) ja työpäivän aikana ehkä kerran lounaan jälkeen jos tuntuu kuivilta huulet. Töistä lähtiessä vielä yks kerros. Eli n. 4 kertaa päivässä.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

eini

• Vieras
« Vastaus #430 : 11.05.07 - klo:21:02 »
Huh huh mun ostoksia taas :o Tuli sitten ostettua Max Factorin Silk Glosseja lisää. Nyt niitä on jo kahdeksan ja ne ovat mun lemppareja kiilloista :-*Tänään sitten ostin tuon Silver frostin ja on se IHANA! Laitoin toisen kiillon päälle ja kiiltää niin pirusti. Odotan että saan nähdä millainen on auringon paisteessa kun hämärässä vessan valossakin loistaa niin paljon. Se on kiva vaikka laittaa toisen kiillon päälle tuohon keskelle huulta ja sitten huulet yhteen ja bravo ;DTuo valoa lisää ja kiiltää paljon!
Pesin heti naaman tuon kiillon jälkeen kun kokeilin ja alahuulen alle jäi kimalle hippusia :-[Mutta uskon että jäi siksi kun heti pesin pois.
Kiitos PALJOn Sheppa vihjauksesta! :-*

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 11.05.07 - klo:21:08 »
^ Eikös se ollut Withering joka tuota ehdotti? ;D

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #432 : 11.05.07 - klo:21:13 »
Clarinsin Instant Light Natural Lip Perfectoria käytetty viikon verran ja ei ollut huti ostos ollenkaan. Tuoksu on mitä herkullisin, olematta silti ällömakea.

Otin sävyssä 01 Rose Shimmer, taitaa ollakin vain kaksi sävyä. Huulissa se ei erotu, vaaleitten JuicyTubesjen tasoa. Huulirasvamainen, todella pehmeä, ei kuivata. Sienimäinen pää on jännä, hyvä levittää btw, monissa on huonommat. Eikä ole mitään litkua.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #433 : 11.05.07 - klo:21:33 »
Clarinsin Instant Light Natural Lip Perfectoria käytetty viikon verran ja ei ollut huti ostos ollenkaan. Tuoksu on mitä herkullisin, olematta silti ällömakea.

Tuota tuota...Mulla on ollut tuo helmikuun lopulta asti käytössä, ja nyt olen huomannut, että siitä on tuoksu alkanut muuttumaan. Olen pessyt sitä sienimäistä päätä, koska se varmasti kerää pöpöjä, mutta ei auta. Siitä siis puskee joku (ominais?)tuoksu sen alkuperäisen herkullisen tuoksun läpi. :( Sama juttu tapahtui Lancomen huulirasvamaisille kiilloille.(star bronzer ja sweet balm, jotka molemmat tuoksuivat alunperin kookokselle, ja nyt sellaiselle etikkamaiselle kookokselle :-X) Harmittaa, kun ovat kaikki muuten hyviä tuotteita.

eini

• Vieras
« Vastaus #434 : 11.05.07 - klo:22:44 »
UPS! Niin olikin^^eli kiitokset Witheringille ;DKiitos korjauksesta!