Hienoin tulos tulee Lorealin Glam Shinella, mutta ei niitä tosiaan voi käyttää monta päivää peräkkäin, kun huulet kuivuu ja tulee kipeiksi. Mulla on joku Berry-sävy, joka on kyllä aina tosi hyvännäköinen! Sen valitsi mulle joskus joku Lorealin konsulentti...
Max Factorin Silk Glossit taas tuntuu parhaimmilta, mutta kiilto ei ole niin huippu eikä kestävyyskään ykkösluokkaa. Multa löytyy yhteensä 4 sävyä. Sheer Frost antaa upeamman tuloksen, mutta ne hileet kyllä raapii minun huulia.
Lumenen Berry Fun tuntuu pysyvän huulilla vähän paremmin kuin muut, mutta jotenkin se on melko huomaamaton...
Luonnollisia ja erityisesti hyvän tuntuisia kiiltoja huulilla ovat Dermosilin karmiinijuttu ja apteekista saatava Acon Time-huulikiilto (Acolla on jotain sävytettyjäkin huulikiiltoja, niistä ei ole kokemusta).
Mulla on yksi Isadoran huulikiilto, mutta en tykkää siitä, kun se on ihmeen vetistä litkua. Kaiken lisäksi se putkilo sotkee, mitä en ole koskaan ennen muiden huulikiiltojen kanssa huomannut.

Tykkäisin käyttää huulikiiltoa, mutta puhetyöläisen pitäisi sutia sitä vartin välein lisää, että kestäisi ja pysyisi. Harvemmin tulee siis töissä laitettua.
Tästä ketjusta tulee muuten kauhea huulikiiltokuume: tahtoo jonkun uuden!