Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182696 kertaa)

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #45 : 24.03.06 - klo:13:21 »
Mä tykkään kunnon tahmahuulikiilloista. Suokkareita on mm:
- Lancomen Juicy Tubet
- Macin Lipglassit
- MUS pikkupurnukat
- Revlon Super Lustrous
- Urban Decay XXX Shine
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #46 : 24.03.06 - klo:13:27 »
Missä muuten myydään Isadoraa? ???

Täälläpäin ainakin myydään juuri Anttilassa, ja lisäksi ainakin Sokoksella.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #47 : 24.03.06 - klo:13:28 »
Missä muuten myydään Isadoraa? ??? Tuli vaan mieleen, kun en muista nähneeni sitä kuin joissakin erikoiskauppaketjuissa... Eikun hetkinen, ostin muistaakseni Anttilasta silloin muinoin tuon kiillon, onkohan siellä vielä kyseistä merkkiä?
Penny, Isadoraa myydään ainakin Sokoksella ja Stockmannilla.

tigger

• Vieras
« Vastaus #48 : 24.03.06 - klo:14:21 »
Missä muuten myydään Isadoraa? ??? Tuli vaan mieleen, kun en muista nähneeni sitä kuin joissakin erikoiskauppaketjuissa... Eikun hetkinen, ostin muistaakseni Anttilasta silloin muinoin tuon kiillon, onkohan siellä vielä kyseistä merkkiä?

Anttilat, myyvät kyllä Isadoraa. Ja lisäksi nuo muut ylempänä mainitut.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #49 : 24.03.06 - klo:17:04 »
Kiitti infosta kaikille. :) Anttilaan siis suunta seuraavaksi. Sitä odotellessa käväisin hakemassa tämän ketjun innoittamana vielä yhden Max Factorin Silk Gloss Sheer Frostin, värinä "Frosted Berry". Tykkäilen, kivasti tulee punaa ja kiiltoa.

Taitaa olla tuo keskimmäinen sävy:
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Ella

• Vieras
« Vastaus #50 : 24.03.06 - klo:18:56 »
Onkos kenelläkään kokemusta Nouba:n Sweet Lips huulikiilloista, kokeilin tänään muutamaa ja olivat todella tahmaisia (ja maukkaita), luulisi pysyvänkin kunnolla oikein levitettynä. Todella herkullisia sävyjä oli ja todella pigmenttisiä niin huulikiillot kuin muutkin meikit. Kuulemma Italian suosituinta kamaa, alkoi kiinnostamaan. Saakohan Suomesta?

www.nouba.it
« Viimeksi muokattu: 24.03.06 - klo:18:58 kirjoittanut Ella »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #51 : 24.03.06 - klo:19:02 »
En ole tuollaista Noubaa ikinä nähnyt kyllä Suomessa missään. Ai että on herkullisen värinen tuo oikeanpuoleinen.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 24.03.06 - klo:19:02 »
Mä kattelin noita Silky Glosseja Sokoksella, mutta ei ollut oikein mitään kivaa sävyä, mikä olisi miellyttänyt. Ostin sitten Anytimen kirkkaanpunaisen kiillon (joka tosin ei tietty huulilla ole kirkkaanpunainen). Pysyi hyvin huulissa, olin erittäin positiivisesti yllättynyt! :D

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #53 : 24.03.06 - klo:19:03 »
Suomesta ei tietääkseni Noubaa saa, Tukholman Åhlens taitaa olla lähin paikka mistä sitä löytää. Sieltä ostin aivan ihanan vihreän luomivärin, niiden luomiväreissä on tosi paljon hyviä sävyjä.
Nyt meni vähän aiheen vierestä....

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #54 : 24.03.06 - klo:19:22 »
Mun tän hetken suosikkeja ovat  Maybellinen Water Shine Gloss, erityisesti Chrystal amethyst ja Lumenen Super gloss, sävy Parhaat ystävät. Pitäisikin kokeilla noita Max Factorin Silk Glosseja, alkaa kesän tullen olemaan huulikiillot taas kova sana.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 24.03.06 - klo:20:31 »
Mun ehdoton huulikiilto-suosikkimerkki on Trucco. Aivan ihania sävyjä ja hyvä peittävyys. Tuoksu on kevyen vaniljainen eikä kiilto tahmaa lainkaan.
Erehdyin taas jossain huumassa ostamaan Lumenen huulilkiillon ja muistin saman tien MIKSI en ole niitä aikoihin käyttänyt; esanssinen maku/haju ja voimakas tahmaisuus.
Muita suosikkeja on Maybellinen Water Shine Gloss (varsinkin viime kesän kausiväri Pin Up Peach, jota ei ilmeisesti saa enää mistään  :'( ), MAC:in huulikiillot sekä Dior Addict huulikiillot. Revlonin, Lorealin ja Max Factorin kiillot ovat ihan ok, mutta tusin ostan uudestaan.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #56 : 25.03.06 - klo:16:41 »
"Express Star Gloss" (Ainakin luulen niin, tekstit ovat tosiaan hieman kuluneet). Tämä ei tosiaan ole mitään peittävää. Läpinäkyvää minusta, antaa huulille tuollaista punaista sävyä.

Pitääkin lähteä metsästämään tuota, oli paljon parempaa kuin Glam Shinen vastaava viininpunainen, eikä kuivattanut huulia samalla lailla.

Nyt on ostettu tuo Isadoran Express Star Gloss, sävy Reflecting Cherry. Anttilasta löytyi ja hintaa oli 10,75. Melko kallista, mutta onneksi ihan samaa ainetta on kuin silloin muutamia vuosia sitten! :D Tuntuu kivalta huulilla ja näyttää myös, ei ole oikeastaan yhtään tahmainen, jättää kivan kostean ja kiiltävähkön pinnan huuliin. Niin että kiitos vain muistutuksesta Twinkley.

Tuossa vielä paketti:
« Viimeksi muokattu: 25.03.06 - klo:16:53 kirjoittanut Penny »
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #57 : 25.03.06 - klo:17:47 »
Ostin nyt sitten tuollaisen MF:n Silk Glossin kun sain halvalla, kokeilen tänään. Tuollainen kulta/kupari sävyinen.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 25.03.06 - klo:18:22 »
Hienoin tulos tulee Lorealin Glam Shinella, mutta ei niitä tosiaan voi käyttää monta päivää peräkkäin, kun huulet kuivuu ja tulee kipeiksi. Mulla on joku Berry-sävy, joka on kyllä aina tosi hyvännäköinen! Sen valitsi mulle joskus joku Lorealin konsulentti...

Max Factorin Silk Glossit taas tuntuu parhaimmilta, mutta kiilto ei ole niin huippu eikä kestävyyskään ykkösluokkaa. Multa löytyy yhteensä 4 sävyä. Sheer Frost antaa upeamman tuloksen, mutta ne hileet kyllä raapii minun huulia.

Lumenen Berry Fun tuntuu pysyvän huulilla vähän paremmin kuin muut, mutta jotenkin se on melko huomaamaton...

Luonnollisia ja erityisesti hyvän tuntuisia kiiltoja huulilla ovat Dermosilin karmiinijuttu ja apteekista saatava Acon Time-huulikiilto (Acolla on jotain sävytettyjäkin huulikiiltoja, niistä ei ole kokemusta).

Mulla on yksi Isadoran huulikiilto, mutta en tykkää siitä, kun se on ihmeen vetistä litkua. Kaiken lisäksi se putkilo sotkee, mitä en ole koskaan ennen muiden huulikiiltojen kanssa huomannut. >:(

Tykkäisin käyttää huulikiiltoa, mutta puhetyöläisen pitäisi sutia sitä vartin välein lisää, että kestäisi ja pysyisi. Harvemmin tulee siis töissä laitettua.

Tästä ketjusta tulee muuten kauhea huulikiiltokuume: tahtoo jonkun uuden! ;D

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #59 : 25.03.06 - klo:19:21 »
Siskoltani kokeilin Acon vaaleanpunaista hieman sävytettyä huulikiiltoa mutta en tykännyt sen tuoksusta. Tuli mieleen entisaikojen (90-luku  :D) kosmetiikka, sellainen perustuoksu mikä huulipunissa ja kiilloissa oli. Muuten oli ihan kiva, koostumus ja sävy ihan jees  :)