Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189545 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #450 : 23.05.07 - klo:15:39 »
^ Kyllä ovat ihan erivärisiä ne pinkit. Minulla on Meikkifriikit-ketjussa niistä kuvakin jossain, ei tainnut tosin hirveän selvä olla. Tuo toinen on selkeästi lämmin ja toinen on sinertävänhohtava. Nyt kun katsoin niin se sinertävä on kyllä enemmän liila kuin pinkki, mutta siltä väliltä. ;D

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #451 : 23.05.07 - klo:15:41 »
Mulla on myös tuollainen Glossy Shine melko kirkkaan punaisena, ja tykkään tosi paljon. Mustakaan nuo eivät kyllä ole oikeastaan yhtään tahmeita, vaan vähän kuin huulikiiltomaista huulirasvaa laitaisi huulille. Mä luulen, että noissa on oikeastikin jotain hoitavaa ainesosaa, koska tuntuvat huulilla niiin hyvältä. Olen monesti aikonut ostaa useampia sävyjä, mutta yhtä monta kertaa olen lopulta aina valinnut jonkun muun kiillon.

Mitä tuollainen minipakkaus maksaa ja missä niitä on myynnissä?

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #452 : 23.05.07 - klo:15:49 »
FragranceDirectissä oli myynnissä, hinta taisi olla muistaakseni £7,99. Mainostekstissä mainittiin, että sisältävät E-vitamiinia. Juuri heitin roskiin Diorin vanhentuneen viiden huulikillon pakkauksen, ja ajattelin sitten hankkia uutta tilalle. Ja minikiillot saattaisi hyvällä tuurilla saada käytettyä loppuunkin! (Olen vähän huono lisäilemään meikkiä kesken päivän, yleensä ruokatunnin yhteydessä tulee jotain korjailtua, jos silloinkaan.) 
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #453 : 23.05.07 - klo:16:36 »
^ Noissa ei muuten sitten ole sellainen pää kuin yleensä tuubeissa, esim. Lancomen Juicy tubeseissa, eikä sellainen pyöreäkään pää kuin joissain. Vaan ihan sellainen tasainen, eli tuolla päällä ei oikein voi levittää, pitää laittaa siveltimellä tai sormella. Onko niissä isommissa tuubeissa sitten sellainen tavallinen vino, vai tuollainen kuvailemani?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #454 : 23.05.07 - klo:22:06 »
Nyt oli pakko rynnätä kokeilemaan noita ja eiväthän ne olleetkaan tahmaisia, muistin aivan väärin. Taisin sekoittaa mielessäni Lancomen kiiltoihin. Ei ihmekään, etten ole käyttänyt näitä pahemmin.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #455 : 24.05.07 - klo:15:49 »
Piti mennä ostamaan Wet'n wildin huulikiilto. Sellainen profiililtaan nelikulmainen putkilo, jossa on aplikaattori. Ihastuin viileän vaaleaan beigeen ja eipä nuo onneksi paljoa maksa, vaikka jotenkin vierastan sitä sarjaa.

Aluksi haju oli aika tyrmäävä. Mun nenä ei ole edes kovin tarkka noiden suhteen. Nuuskin sitä putkiloa, mutta en huomannut mitään erikoista hajua, mutta huulille levitetty haisi hetken oudolle.  Se haju kyllä katosi tosi pian, tai sitten oma nenä tottui.

Odotin noiden olevan tosi läpikuultavia, kuten esim. Anytimen kiillot, mutta päinvastoin. Väriä oli paljon ja se oli tosi peittävää. Ihan ohuella kerroksella sai kyllä kivannnäköiset huulet. Voimakkaan silmämeikin kanssa hyvä. Ajan kanssa huulilla sävy muuttui ehkä aavistuksen punertavammaksi, mutta se pysyvyys! Tuo vain pysyy ja pysyy. Laitoin sitä useampi tunti sitten ja söinkin välissä, huulilla on edelleen kevyt kiilto. Väri on kyllä haalistunut.

Pakkauskin on ihan miellyttävän näköinen. Saman merkin kynsilakkojen pakkauksiin verrattuna ero on huima, kiiltojen eduksi.

Mutta ostan kyllä lisää, kunhan taas Sokoksella pääsen käymään. Tykkään koostumuksesta ja kestosta, hajusta toki miinusta. Hintaansa (2,5e) nähden oikein hyvä. Hailu pinkki voisi olla kiva, joku liila ja ehkä joku glitter- juttukin.. Hmm..
Only death is real.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 24.05.07 - klo:16:12 »
Onkos kukaan muu ihastunut Make Up Storen huulikiiltoihin? Löysin tuossa reilu viikko sitten todella kauniin persikkaisen pinkin sävyn ja päätin kokeilla, hinta oli 14 euroa. Olen ollut tosi tyytyväinen! Tuote on napissa, joten levitykseen olen käyttänyt sivellintä. Periaatteessa hätätilassa sormellakin saa laitettua, mutta sehän ei ole kovin hygieenistä... Tosi hyvin saa levitettyä värin, pigmenttiä on mukavasti, ei mitään hileitä vaikka kiiltääkin. Väri pysyy huulilla kiitettävän pitkään ja tuntuu kosteuttavalta, huulirasvaa ei tarvitse lisäillä päivän mittaan. Mitään hurjan kiiltävää tuo ei ole, eli lopputulos muistuttaa enemmänkin jotain kosteuttavaa huulipunaa. Pakkaus on ehkä vähän epäkäytännöllinen, kun se kansi irtoaa kokonaan napista ja pitää vielä kantaa mukana sivellintäkin.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #457 : 24.05.07 - klo:20:11 »
^Mulla on kanssa yksi MUS:n huulikiilto napissa (ollut vuodesta 2001) ja jäänyt käyttämättä tuon epäkäytännöllisyyden ja ehkä myös värin (sunglow) takia. Lähinnä nudemeikin yhteydessä olen käyttänyt kyseistä kiiltoa.  Koostumus on mielestä ollut koko ajan hyvin tahmea ja tuoksusta tulee mieleen meikit, joilla leikin lapsena. Ihmeen hyvin on muuten säilynyt tuo, koska vieläkin on käyttökelpoista.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #458 : 24.05.07 - klo:21:06 »
^ Millainen tuoksu sulla siinä on? Mun on täysin hajutonta. Onkohan tämä jotenkin muuttunut sitten vuoden 2001, koska tämä mun ei ole ollenkaan niin tahmea kuin useimmat kokeilemani huulikiillot (esim. No7, Chanel, YSL, Clarins, L'oreal, Maybelline).

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 24.05.07 - klo:21:21 »
Minulla on MUSilta nappihuulikiilto sävyssä "Moi" ja ei ole mitään pahaa sanottavaa. Tuolla saa huulille ihanan pitkäkestoisen kiillon, väriä tulee sopivasti, muttei liikaa ja kestää käytössä pitkään. Ei tuoksu eikä maistu millekään ja tuntuu huulilla mukavalta. Onhan tuo tavallaan aika tahmeaa, mutta minua se ei pahemmin haittaa, koska huulilla se ei tunnu siltä ja kuitenkin se pysyy niin hyvin (mikä lienee juuri tahmaisuuden syy). Tykkään kovasti! Varmasti ostan uudelleenkin noita, jos huomaan jonkun kuolattavan sävyn. :P Onhan tuo huulikiilloksi kuitenkin aika kallis minusta, varsinkin kun olen aikamoisen pihi noiden huulimeikkien suhteen, mutta ihana tuo huulikiilto on...

Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #460 : 24.05.07 - klo:23:09 »
^ Millainen tuoksu sulla siinä on? Mun on täysin hajutonta. Onkohan tämä jotenkin muuttunut sitten vuoden 2001, koska tämä mun ei ole ollenkaan niin tahmea kuin useimmat kokeilemani huulikiillot (esim. No7, Chanel, YSL, Clarins, L'oreal, Maybelline).

Se voi olla että koostumus on muuttunut. Mä en osaa kuvailla tuoksua (sellainen 80-luvun meikkien tuoksu) ja se on ollut alusta asti sama. Ja tahmeimmasta päästä on mun huulikiilloista - pitää seuraavalla kerralla kun pääsen MUS:n osastolle ostaa kokeeksi uusi nappi niin voi verrata. Mutta plussaa pitää antaa siitä, että ei todellakaan kuivata huulia.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 25.05.07 - klo:09:43 »
Ostin Lumenen kesälookin kaikki kolme huulikiiltoa ja tykkään niistä kyllä tosi paljon. Ihanan kullanhohtoa niissä ja ne sävyttää huulia myös, ei tuo pelkästään kiiltoa. Olen kyllä tyytyväinen ostokseeni, vaikka Lumene ei kaikilla tuotteilla ole minua onnistunutkaan vakuuttamaan. Mutta nämä on kyllä hyviä ja pysyviä huulikiiltoja, ei tartte koko aikaa olla lisäämässä. Ja iso plussa siitä, ettei kuivata huulia ollenkaan.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #462 : 25.05.07 - klo:21:26 »
Lancomen uudessa lookissa on kolme aivan ihanan väristä huulikiiltoa, Toffee r&b (kultainen), Apricot joku ja Melon joku. Ihania värejä, eteenkin tuo kultainen. Oli kylläkin huulilla niin kevyt tuo kullan häivähdys, että jätän varmasti ostamatta.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #463 : 25.05.07 - klo:21:31 »
Ostin Maxfactorin Silk Glossin sävyssä Mellow Pink sekä Wet'n Wildin roosanvärisen huulikiillon, josta en löydä sävyn nimeä tai numeroa. Tuo on myöskin samanlainen neliskulmainen kiilto, josta LadyRaven on sivu taaksepäin kirjoittanut.
 Maxfactorin Mellow Pinkissä on oikein kiva koostumus ja pysyy huulilla hyvin, tuoksu on myös miellyttävä. Luulin, että huulille tuleva sävy olisi ollut voimakkaampi,se oli vähän haalea. Wet'n Wildin kiiltoa en ole juurikaan vielä testaillut, mitä nyt vähän kokeillut huulille. Hyvä noin halvaksi, sävyä tulee huulille ainakin hyvin ja ei ole liian tahmea koostumus. Noita Silk Glosseja täytyy kyllä ehdottomasti joskus ostaa lisää.

Edit. Piti käydä vielä Anttilan poistokorista pelastamassa L'orealin Glam Shine Juice sävyssä 203 Mambo Juice. Ajattelin, ettei tuo olisi lainkaan nätti huulilla, mutta mitä vielä. Todella herkullisen värinen ja pysyy hyvin!
« Viimeksi muokattu: 26.05.07 - klo:13:41 kirjoittanut Atwa »
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Tuppu_

• Vieras
« Vastaus #464 : 29.05.07 - klo:14:27 »
Onko kellään muulla ollut ongelmaa No 7:n lip glace tuubin kanssa? Mulla on jo toinen tuubi ku se huulikiilto pursuaa sinne korkkiin ja tahmaa koo levitys pään. Ensin luulin et se vika oli vaan siin yhdessä tuubissa, mut nyt ku ostin toisen ni sama homma  :-\
Muuten aivan ihanaa!