Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189565 kertaa)

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #480 : 03.06.07 - klo:20:07 »
Huutonetin kautta sain halvalla pari Lancomen Juicy Tubesia ja rakastuin. Pelkäsin, että koostumus on liian tahmainen mutta huulilla se ei ollut yhtään liian tahmea. Tosi ihanat sävyt, hohtava nude ja hohtava vadelma, joissa on hieno hohdemainen kiilto, eikä glitteriä. Näitä tulen kyl ostamaan lisää :)

Tässä nudesävyn tuubissa lukee Simmer mutta en tiedä onko tuo sävyn nimi vaiko jotain muuta.
« Viimeksi muokattu: 03.06.07 - klo:20:48 kirjoittanut Serena-82 »

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 03.06.07 - klo:20:21 »
^ Hohtava nude kuulostaa kiinnostavalta, mikä sävy on kyseessä?

Ja voisin tässä samalla antaa kommentteja Bourjoisin Eau de Glossista. MerGirl jo kyselikin ja nyt olen ehtinyt testailemaan muutamaan otteeseen.
Eli koostumus on ihan erilainen kuin muissa käyttämissäni kiilloissa, tosi sileä ja levittäessä tulee mieleen kynsilakan levitys (ei siis hajun perusteella vaan koostumuksen ;D Minkäänlaista tuoksua ei mun nenään ainakaan erotu tästä).
Mun hiukset on vähän liian lyhyet jotta voisin kunnolla testata tarttuuko hiukset huuliin mutta tuntuu kyllä niin ei-tahmealta että uskon tuohon mainokseen että ei tarttuisi. Antaa mukavasti väriä ja hohtavuutta, mutta ei silti ole kovin peittävä vaan suht ohut. Ei sisällä glitteriä vaan hohtaa tasaisesti, ehkä hiukan helmenhohtoinen. Mulla on sävy 17, rose vitamine.
Purkissa luvataan 4 tunnin kestoa, mutta väri ei kestä niin kauaa, sen sijaan kosteuttava tunne säilyy useamman tunnin ajan. Hylsy on hauska ja erilainen, applikaattorina sivellin.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 04.06.07 - klo:17:39 »
Se Simmer on minusta se sävy. Mulla oli tuo joskus mutta taisin myydä pois.

Hang up the chick habit

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #483 : 04.06.07 - klo:23:42 »
Maybellinen uusimmat Shiny licious kiillot on kyllä todella herkkuja, oon ostanut niistä kolme sävyä eli Gorgeous gold, Ray of light ja Chocolate sun kiss sävyt. Huulille en oo näistä vielä yhtäkään tosin kokeillut, mutta näkeehän sen että hyviä sävyjä kaikissa. Shiny licious ja Glaa shinet lienee mun lemppareita markettikiilloista, molemmista oon aina tykännyt kovasti. Näistä ko. Maybellinen kiillosta ostin helmiäisvalkoisen Coconut sävyn viikonloppuna myöskin, mutta tämä sävy mulla on ollut aiemminkin. Ilmeisesti sellainen persikkainen sävy Shiny licious kiilloissa oli suht uusi sävy, tai ainakaan en ole sitä aiemmin nähnyt, tosin en edes katsele markettikiiltoja hirmuisen usein.

Lorkun uusista Natural Glow Glam Shineista ostin tänään sävyn Magnetic Rose Glow, upea runsaasti hohtava helmiäisvaaleanpunainen. Pari muutakin sävyä pitänee näistä kiilloista ostaa vielä.
Chanelin uusimman luukin Levres Scintillantes kiilloista ostin viikonloppuna toisen sävyn, muistaakseni tuo on nimeltään Sunbeige, aivan mahtava vaaleankultaisennude sävy! Huippukaunis. Muita kiiltoja tuskin tuleekaan kyseistä luukista ostettua, tämä oli ainut kunnolla kiehtova sävy.

Lancomen uusista Juicy tubes tunes sävyistä voisin hommata vielä kaikista vaaleimman helmiäisvaaleanpunaisen sävyn, nimi tais olla Pamplemousse. Toffee R&B ja Strawberry Funk on ihan tajuttoman namuja, upeita uutuuksia, tosin näitäkään en oo vielä ehtinyt testaileen huulille.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 05.06.07 - klo:00:42 »
Ollaan oltu taas Fankun kanssa samoilla ostoksilla  ;) Mäkin ostin viime viikolla tuon Juicy Tubesin Toffee R&B:n ja Maybellinen Shiny Licious Coconutin (+ se DiorKissin Spicy Guava). Pamplemoussekin on matkalla mansikka netistä.

Mä en kyllä ennen juurikasvua välittänyt huulimeikeistä oikeastaan ollenkaan, mutta nyt on iskenyt huulikiiltohimo  ;D

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #485 : 05.06.07 - klo:14:45 »
Ostamani Clarisin Color Quench Lip Balm (sävy 10 Light Pink) on kyllä kiva ja monipuolinen tuote. Kosteuttaa hyvin ja on erittäin mielyttävän tuntuinen huulilla. Kiiltoakin tulee ihan tarpeeksi ja sävy on hyvin läpikuultava. Pysyykin huulilla ihan kohtuullisen hyvin huulirasvamaiseksi tuotteeksi. Tykkään kyllä ja tämän perusteella voisin ostaa lisääkin  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 05.06.07 - klo:15:36 »
Onko Suomessa Lancomen Juicy Tubes Tunes- killoista saatavina kaikki yhdeksän sävyä? Disco Melon, Hip Hop Apricot, Toffee R&B ja Srawberry Funk vaikuttavat ainakin aivan ihanilta, todella herkullisia sävyjä.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 05.06.07 - klo:16:52 »
Mitäs nämä JT tunes-kiillot on?
Hang up the chick habit

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 05.06.07 - klo:19:42 »
Nää on kesäuutuuksia, joissa on käsittääkseni ainakin tosi herkulliset tuoksut ja noiden luvataan myös olevan huulilla tosi kiiltäviä.

You Tube: Juicy Tubes Tunes

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #489 : 05.06.07 - klo:20:55 »
Ostamani Clarisin Color Quench Lip Balm (sävy 10 Light Pink) on kyllä kiva ja monipuolinen tuote. Kosteuttaa hyvin ja on erittäin mielyttävän tuntuinen huulilla. Kiiltoakin tulee ihan tarpeeksi ja sävy on hyvin läpikuultava. Pysyykin huulilla ihan kohtuullisen hyvin huulirasvamaiseksi tuotteeksi. Tykkään kyllä ja tämän perusteella voisin ostaa lisääkin  :)

Pitää yhtyä kehuihin mä ostin sävyt 04 ja 11 ja ehkä vielä yhden käyn hakemassa. Nyt kesäaikaan ovat erityisen helppo tapa piristää ilmettä, kun muuten ei kauheasti tule meikattua ainakaan päiväaikaan.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #490 : 05.06.07 - klo:23:07 »

Pitää yhtyä kehuihin mä ostin sävyt 04 ja 11 ja ehkä vielä yhden käyn hakemassa. Nyt kesäaikaan ovat erityisen helppo tapa piristää ilmettä, kun muuten ei kauheasti tule meikattua ainakaan päiväaikaan.

Minustakin nuo ovat ihan kivoja, omistan sävyt 02 ja 08 ja varsinkin tuo jälkimmäinen (oranssi) on aivan ihanan värinen.  :-*
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #491 : 05.06.07 - klo:23:11 »
Onko Suomessa Lancomen Juicy Tubes Tunes- killoista saatavina kaikki yhdeksän sävyä? Disco Melon, Hip Hop Apricot, Toffee R&B ja Srawberry Funk vaikuttavat ainakin aivan ihanilta, todella herkullisia sävyjä.

Nämä mainitsemasi on myynnissä, ja näiden lisäksi oon katsellut muutamia muitakin Tunes uutuussävyjä,  eli kai voisi olettaa niiden kaikkien olevan myynnissä. En tosin oo laskenut kuinka montaa tarkalleen myydään. Oon ostanut näistä Strawberryn ja Toffeen, syötäviä.

Ollaan oltu taas Fankun kanssa samoilla ostoksilla  ;) Mäkin ostin viime viikolla tuon Juicy Tubesin Toffee R&B:n ja Maybellinen Shiny Licious Coconutin (+ se DiorKissin Spicy Guava). Pamplemoussekin on matkalla mansikka netistä.

No mahtavaa! Ja mä menin tänään ostamaan Diorin Spicy Guavan, eli taas yks samiskiilto meillä ;) Nyt ko. kiilto seisoo tässä tietsikkapöydällä ja itseasiassa tuo näyttää todella täydelliseltä tässä valossa! Kosmisosastoilla se on näyttänyt ei niin kivalta, mutta nyt se näyttää oikein erinomaisesti mun tyylille sopivalta kiillolta. Onneksi tuli tuokin herkku ostettua. Mä oon ostanut tässä muutaman päivän aikana yhteensä 11 kiiltoa, ja huomenna on kaiketi napattava taas mukaan pari uutuuskiiltoa kosmisosastoilta, että näin :P

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 07.06.07 - klo:12:31 »
Onko muilla seuraavaa ongelmaa?
Mun Dior Addict ultra-gloss reflect-huulikiilto vuotaa korkin välistä. Kiilto kulkee aina laukun pohjalla, ja sillon kiiltoo tulee korkin saumasta. Esim. Lancome Color fever-kiilto kulkee ihan samalla tavalla laukussa, mutta ei se vuoda.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 07.06.07 - klo:12:50 »
Mä pääsin eilen ihan livenä ihastelemaan noita Juicy Tubes Tunes- kiiltoja ja olivat vielä herkullisempia kuin kuvissa. Tuoksut olivat todella ihania, varsinkin Toffee R&B tuoksui huumaavalta. Yllätyin myös siitä, että Disco Melon tuoksui oikeasti melonilta eikä esanssisen makealta. Mä ihastuin kaikkein eniten Strawberry Funkiin, tuo on ihanan tyttömäinen ja kesäinen sävy :)

Oli muuten ihanaa, kun kaikkien noiden kiiltojen testerit olivat ihan koskemattomia. Mä oon varsinkin Juicy Tubeseissa törmännyt niin tahmaisiin testereihin, että niihin ei ole viitsinyt edes koskea.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 07.06.07 - klo:18:00 »
Onko noita Max Factorin Silk gloss-kiiltoja enää myynnissä? Pakko saada se "Mellow pink"...himohimo...
Hang up the chick habit