Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 188722 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #495 : 07.06.07 - klo:18:01 »
^ Kyllä on myynnissä. Ja mahtava kiilto, oma lempparini ehdottomasti, kannattaakin ostaa. ;)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #496 : 07.06.07 - klo:18:17 »
Onko muilla seuraavaa ongelmaa?
Mun Dior Addict ultra-gloss reflect-huulikiilto vuotaa korkin välistä. Kiilto kulkee aina laukun pohjalla, ja sillon kiiltoo tulee korkin saumasta. Esim. Lancome Color fever-kiilto kulkee ihan samalla tavalla laukussa, mutta ei se vuoda.

Minulla oli sama ongelma Chanelin kiillon kanssa, oli työpaikan kaapissa ollut pari päivää ihan käytämättä ja liikuttamatta ja saumoista tursusi kamaa. Kannattaa käydä valittamassa ja vaihtamassa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

maarit

• Vieras
« Vastaus #497 : 09.06.07 - klo:05:02 »
Osaisko ja viitsiskö joku vinkata mulle kiiltoja sävyissä kunnon punainen, mansikka tai kirkas (ei siis niinkään murrettu "pehmeä") luumu? Olisin kiitollinen. Oudon vaikeaa löytää...

edit.
|
Kiitos tarhatyyli ja Pelinainen!  :) Tsekkaan nuo!
« Viimeksi muokattu: 11.06.07 - klo:01:03 kirjoittanut maarit »

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #498 : 09.06.07 - klo:12:34 »
Maarit, kannattaa ainakin katsoa Diorkiss Caramel apple ja Violet candy. Toinen oikein punainen ja toinen taas violetti (tai luumu tai joku sinnepäin), kunnon värisiä kuitenkin molemmat. Ja MACin Lipglass sävyssä Russian Red on ihan sellainen oikea punainen. L'Oreal Glam Shine Juiceista sävy Fatal Juice on myös kunnon punainen, mutta menee vähän pinkkiin.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #499 : 09.06.07 - klo:15:11 »
Maybellinen shiny licious ja sävy Cherry-berry. Onkohan enää myynnissä, mutta se on se täydellinen punainen!
Hang up the chick habit

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #500 : 09.06.07 - klo:19:32 »
Bourjois:in Eau de Gloss on huippu! Ei se nyt neljää tuntia "kosteuta" niinkuin lupaa mutta on todella kevyt kiilto ja siltikin pysyvä. Ei ollenkaan tahmainen ja kyllä tähän hiukset tarttuu mutteivät jää tahmaan.
Laitettaessa sävy on hyvinkin näkyvä, mutta kuluessaan se enemmän korostaa huulten punaisuutta.
Putkilo on kätsy, tykkään harjamaisesta siveltimestä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 10.06.07 - klo:13:13 »
Muistaako kukaan paljon noilla Diorkisseillä on hintaa? Pakko kai se on jossain vaiheessa käydä tuo Caramel Apple hakemassa ::)
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #502 : 10.06.07 - klo:14:50 »
Eiköhän se ole se 25+ euroa, eBaysta tosin löytyy yli puolet halvemmalla!
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 10.06.07 - klo:15:02 »
Nappasin tänään kaupasta mukaani vaaleanpunaisen Nivean Volume Shine huulikiillon. Hylsyssä väri on syötävän hyvännäköinen, mutta omilla huulillani lähes väritön. Tosin mulla on huulissa pigmenttiä sen verran että harvat vaaleat kiillot näyttävät samoilta huulilla kuin hylsyssä. Kiilto on ohutta lirua, ei kovin tahmeaa ja tuntuu kuluvan aika nopsaan pois verrattuna Lancomen Juicy Tubes:in joka kestää itselläni kauniisti aika kauan. Taisi olla aika turha ostos kaiken kaikkiaan.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #504 : 10.06.07 - klo:19:25 »
^ Mä katselin noita Nivean volume shine kiiltoja myös ja se vaaleanpunainen näytti tosi ihanalta putkilossa mutta kädelle kokeiltuna oli aika pettymys, tosi ohutta ja ei tullut sävyä lähes yhtään.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 10.06.07 - klo:19:58 »
^ ja ^^ Tarkoitatteko te Volume Shine Glosseja vai Volume Shine Laquereja? Ihastuin yhteen vaaleanpunaiseen Laquerin sävyyn, mutta en taida kyllä ostaa jos ei huulilla näy yhtään.  :-\

http://www.nivea.fi/frameset.php?content=%2F404.php
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #506 : 10.06.07 - klo:20:05 »
^ En valitettavasti muista kumpaa oli, mutta niitä uudempia versioita eli oliskohan sitten ollut tuo laque, ainakin nivean sivuilla puhutaan tuon laquen yhteydessä uutuudesta.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #507 : 10.06.07 - klo:20:09 »
^ En valitettavasti muista kumpaa oli, mutta niitä uudempia versioita eli oliskohan sitten ollut tuo laque, ainakin nivean sivuilla puhutaan tuon laquen yhteydessä uutuudesta.

Eikä!  :-\ Kädelle tuli kuitenkin vielä ihan kaunis vaaleanpunainen sävy, mutta niinhän aina. Täytyy kyllä nyt ostaa joku oikein vaalea/nude huulipuna, jotta vaaleanpunaiset kiillot näyttää hyvältä.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #508 : 11.06.07 - klo:19:02 »
Osaisko ja viitsiskö joku vinkata mulle kiiltoja sävyissä kunnon punainen, mansikka tai kirkas (ei siis niinkään murrettu "pehmeä") luumu? Olisin kiitollinen. Oudon vaikeaa löytää...

Sä saitkin jo ehdotuksia, mutta tsekkaahan halutessasi myös esim. Lancomen uusien Juicy tubes versioiden Cherry Rock ja Diorin uusista Addict Ultra gloss reflect kiilloista puhdas kirkkaanpunainen sävy, sävyn nimi muistaakseni Red stockings. Mulla on nuo aiemmin mainitut DiorKissien Caramel apple ja Violet candy, joista eka tosiaan upea kirkkaanpunainen:

Mä taidan itseasiassa laittaa mm. juuri nämä kaksi DiorKissia myyntiin, sillä ei mun oo vaan tullut käytettyä. Violet candy etenkin aivan vääränsävyinen omaan makuuni, vahva kylmä violetti.
Red Stockings muistaakseni Caramel applea vielä hieman kylmäsävyisempi. Lancomen Cherry Rock upean vahvasävyinen kirkkaanpunainen. Aiemmin mainittu Maybellinen Cherry berry sävy löytyy multa myöskin, mutta sitä en oo täällä pitkään aikaan enää liikeissä nähnyt.

Oon niin ihastunut Chanelin uusimman luukin Levres scintillantes kiiltojen Sunbeige sävyyn, se tekee mun huulilla vieläkin kauniimpaa jälkeä kuin uskalsin odottaa, todella mainio yhdistettynä hohtavannudeen rajaukseen.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #509 : 12.06.07 - klo:18:38 »
Tänään sain Pierre Cardinin (nevöhööd) Fluide Plastique huulikillon sävyssä 02 Betty Rose. Tämä oli se mansikkanetin tilauksessa tullut lahja. Nimensä mukaisesti se on sellainen hieman huulipunamaisempi ja peittävämpi, ei hileitä eikä tahmea. Ja tykkään tosi kovasti! Pigmenttiä on hyvin noin vaaleaksi kiilloksi, huulet oikeasti vaalenee kun tuota laittaa. Ihanan Dior-kiiltoni takia en lämpene enää yhtään noille tavallisille aplikaattoreille ja tässäkin saa useamman kerran dipata purkkiin että tulee tarpeeksi koko huulille. Todella hyvä nude-kiilto ympäri vuoden. :) Paketti, jossa tuo tuli oli kaunis, ennemmin selektiivisen näköinen kuin markettituote, mutta itse pötkylö oli melko tavis mutta ehkä siitäkin tulee enemmän mieleen joku Biothermin kiilto. Tiedä sitten mikä tuo merkki mahtaapi olla, MUA:n tytötkään ei tienneet noista kiilloista mitään!