Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 188695 kertaa)

Lilly Missy

• Vieras
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #510 : 12.06.07 - klo:20:51 »
^Mulla on tuo sama sävy, ja tykkäsin siitä kyllä. Täytyy vaan antaa sen olla vielä, kun olisi "pari" vanhempaakin käytettävä ensin pois. Mullekkaan tuo merkki ei sano mitään. Nätti pahvipakkaus kyllä oli, arvokkaamman oloinen kuin joku Rimmel, vaikka taitaa samaa hintaluokkaa oikeasti olla(en muista).

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #511 : 12.06.07 - klo:22:50 »
Oi oi, nyt viuheltaa kyllä taas ohi aiheen, mutta pakko saada kertoa, että entisaikaan tuo Pierre Cardin oli kuulkaas kova sana! Vaikka itselläni ei ko. merkin tuotteita ole koskaan ollutkaan, on se nimenä erittäin tuttu kaikenlaisista muotijutuista yms. Taitaa olla nykyään vähän luokkaa entisaikojen suuruus?

Miehen kaverilla on aina Cardinin tuoksuja. Hän aina lausuu nimen oikein leveästi ja muka-ranskalaisesti sorauttaen Piere Kardiiiin ja me ollaan ihan että heh heh joo. :P

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 12.06.07 - klo:22:54 »
Oi että, no sittenhän mulla on joku luxuskiilto omistuksessa. Oikein Piere Kardiiiiin. ;D

Poissa Prisku

• HAIRahtanut
« Vastaus #513 : 13.06.07 - klo:17:10 »
Anytime kyllä yllättää.Olen aivan ihastunut sen huulikiiltoihin,ei mitään eroa kymmenen euroa kalliimpiin.Hyvin levittyy,ei tahmainen,hyvä tuoksu ja aplikaattori millä levittää.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 13.06.07 - klo:19:55 »
...mutta Anytime ei anna niin paljon väriä ja ei myöskään pysy niin pitkään. Mutta ihan ok hintaisekseen. Eritoten joskus käytin paljons itä vaaleanruskeaa kiiltoa, ihana nude meikkiin.
Hang up the chick habit

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #515 : 14.06.07 - klo:23:07 »
Minun uusi huulikiilto ihanuus on Beauty is Life: in sävy Wawe. Tätä olen himoinnut jo pitkään ja nyt viimein maltoin ostaa. Aivan ihana kiilto ja sävy on sellainen aika vaalea, lähes nude.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #516 : 15.06.07 - klo:20:54 »
Hei kertokaas mulle kuinka hyvin Maybellinen Shiny-Licious Lipglossit pysyvät huulilla? En ole koskaan noita ostanut, vaikka oon meinannut. Mulla on haussa hyvänhintainen huulikiilto, joka pysyis hyvin. Max Factoryn uus huulikiilto pysyy kyllä hyvin, mutta tahmeampi haussa. Hintahaarukka mulla olis 5-15 euroa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 15.06.07 - klo:20:59 »
Mulla on yksi Maybellinen Shiny-Licious huulikiilto. Huulikiilto on aika huomaamaton huulilla, ei siis tahmea. Pysyvyys on ihan keskiverto tasoa, ei mitenkään huippu. Jos oikein hyvin pysyvää huulikiiltoa haluat, suosittelen tutustumaan Lancomen Juicy Tubeseihin. Pysyvät erinomaisesti ja ovat tahmeita. 15ml normaalikokoinen Juicy Tubes kestää ikuisuuden, koska kiilto on mielettömän riittoisaa. Mansikkanetistä näitäkin saa hyvin edullisesti.  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 15.06.07 - klo:21:02 »
Mulla on 4 shiny liciousia ja ei oo mitenkään erityisen pysyviä. Tahmeita ei ainakaan yhtään ja enemmänkin huulirasvamaisempi koostumus. Pigmenttiäkään ei pahemmin ole mutta kiiltää mukavasti.
Yhdyn Emi-lyniin ja suosittelisin myös juicy tubeseja ennemmin kuin näitä :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #519 : 15.06.07 - klo:21:15 »
Eivät tosiaan ole kovin tahmaisia nuo Maybellinet, joten eivät kovin hyvin pysykään. Laadun perusteella oma suosikkini edullisemmista kiiloista on Lumene, sopivan tahmaista ja pysyy hyvin. Tarkemmin ajatellen se taitaa olla suosikkini igan kaikista kokeilemistani huulikiilloista. Pysyy minulla paremmin kuin esim. Lancome.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #520 : 15.06.07 - klo:21:30 »
Herkuin huulikiiltoni on tällä hetkellä uusin hankintani: Max Factorin Silk Gloss sävyssä Peach Glow. Tykkään tahmaamattomasta koostumuksesta, kauniista väristä ja runsaasta kiillosta. Yleensä en tykkää töissä käyttää huulilla mitään meikkiä, mutta tänään oli tätä, ja tuntui ihan kivalta. Ainoastaan tämän kiillon melko voimakas tuoksu oli vähän ikävä yllätys.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #521 : 15.06.07 - klo:22:19 »
Kiitti suosituksista! Eipä tartte sitten kuolailla Maybellinen kiiltoja siis. yksi Lancomen Juicy Tubes mulla onkin ja onhan se ihan hyvin pysyvä tosiaan. Pitää vain tosiaan metsästellä noita edullisemmin.

Niin ja unohdin sanoa, että mä kanssa tykkään Stationeryn tavoin Lumenen Berryfuneista (vai mitä onkaan). Ne tosiaan on tahmaisia eikä mikään paha hinta! Näitäkin saa usein vielä alesta.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #522 : 15.06.07 - klo:22:39 »
Niin ja unohdin sanoa, että mä kanssa tykkään Stationeryn tavoin Lumenen Berryfuneista (vai mitä onkaan). Ne tosiaan on tahmaisia eikä mikään paha hinta! Näitäkin saa usein vielä alesta.

Stockalla tämän kuun 7,5€ kappale. ;)
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #523 : 15.06.07 - klo:22:40 »
^ Johan mä ostin sieltä yhden keskiviikkona ;) Ei nyt ihan heti lisää. Huomasin, että nämä on huuto.netissä tosi edullisia ja monet siellä on ihan käyttämättömiäkin. Jipii. Joku päivä pitää tehdä siis nettiostoksia.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #524 : 15.06.07 - klo:22:42 »
Kauklahden tehtaanmyymälässä noita on aina ihan eurolla parilla kpl, viimeksi kun kävin helmikuussa niin siellä oli kahdella eurolla seruraavalla viikolla kauppaan tulossa olleen lookin kiiltoja.  ::)