Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182715 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #525 : 15.06.07 - klo:22:44 »
^ Sun pitää siis tulla heti ilmoittelemaan, kun on ystävämyyntejä tms.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #526 : 15.06.07 - klo:22:44 »
Joo, ja Keskisellä taitaa aina olla muutama sävy myynnissä jotka maksaa maksimissaan euron kappale. Ei voi kävellä ohi tarraamatta :D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #527 : 15.06.07 - klo:22:47 »
^^Niin no tuo myymälä on auki viitenä päivänä viikossa (keskellä kesää neljänä), joten mennä sopii koska huvittaa, ystävämyyntiä siis ympäri vuoden nykyään :) http://www.lumene.fi/default.asp?docId=19205

Jottei mene ihan OT niin onko muilla kokemusta Elizabeth Ardenin huulikiilloista? Haisevatko muidenkin mielestä hieman oudolle?

20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 16.06.07 - klo:12:44 »
Mulla on Ardenin Shine Pops -kiiltoja ja niissä on tosi makea eksoottisen hedelmän tuoksu. Ostin nuo laivalta aikoinaan ja siellä testerit haisi tosi kummalle. Pistävälle, muoviselle ja teolliselle. Pelkäsin, että jos ne myyntikappaleetkin lemahtaa yhtä karsealle, mutta ei onneksi... Ne testerit oli varmasti vanhentuneita ja siksi omituisia tuoksultaan. Kiillot oli ihan kuumia oltuaan valohyllyssä ja kiillon koostumuskin oli epämääräisen löysä. Mutta myyntikappaleet olivat tosiaan priimaa, makea tuoksu ja napakka koostumus!

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #529 : 16.06.07 - klo:13:43 »
Mulla on Estee Lauderin High gloss-kiiltoja pari ja niissä on järkky tuoksu. Mutta muuten hyviä, antavat kiilloiksi paljon sävyä.
Hang up the chick habit

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #530 : 16.06.07 - klo:16:44 »
Minusta nuo omat Ardenini haisevat lähinnä männylle tms., eivät kovin eksoottiselle.  :D
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #531 : 16.06.07 - klo:17:15 »
Mulla on yksi Elizabeth Ardenin huulikiilto, High shine lip gloss, ja se tuoksuu ihan hyvälle. Tuo on tilattu Strawberrynetistä. Ihan hyvä, laadukas kiilto jota laitetaan aplikaattorilla. Hieman se aine sieltä tursuaa ulos, kun kiillon laittaa kiinni, muuta kritisoitavaa ei tule mieleen.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 16.06.07 - klo:17:44 »
Mä oon myös silmäillyt usein noita Estee Lauderin tuubi-kiiltoja. Tykkään kovasti Juicy Tubesista ja vaihtelun vuoksi voisi testailla muitakin tuubijutskia. Onko nuo yhtä tahmaisia kuin Juicyt? Eli pysyy yhtä hyvin?

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #533 : 17.06.07 - klo:01:44 »
Chanelin uusien Scintillantes kiiltojen Big Bang ostettiin tänään äidille, ja nyt mietin josko mun pitäisi käydä ostamassa samainen sävy vielä itelleni. Tuo siis kunnolla kimaltava persikkainen sävy. Mulle ostettiin näistä uusista kiilloista sävy Galactic, joka suht väritön mutta hieman lämminsävyinen valkoinen kimallekiilto. Tykkään todella näiden uusien kahdeksen kiillon väriskaalasta. Mahtaakohan vanhemmista sävyistä olla poistumassa joitakin sävyjä.. Chanelin uusimman luukin kahdesta vaaleampisävyisestä kiillosta oon toisen jo ostanut, mutta nyt alkoi hieman houkuttamaan myös toinen sävy, nimi taisi olla Icy rose tjsp. Tuossa ko. sävyssä onkin kyllä kivaa ns. jäisyyttä.

Tänään oli nyt illalla huulilla Lancomen Juicy geleen vaaleinta väritöntä helmiäisvalkoista, todella onnistunut ostos tämäkin kyllä vaikken gelee kiilloista eka innostunutkaan. Tykkään kovasti tällaisista ihan värittömistä kimallekiilloista, hienon naturellia jälkeä jossa kuitenkin mukana sipaus bling blingia koska kimalletta.

Lorkun Glam shine Pearly nude glown ostin eilen tai edellispäivänä, ja taitaa tehdä suht samansuuntaista jälkeä kuin Glam shine Sand crystal. Joskaan en ole tätä uutta vielä tesmaillut huulille. Näissä uusissa Glam shine versioissa taitaapi olla vielä yksi sävy joka vois olla ostoslistalla. Kaksi eniten mua miellyttävää sävyä olivat juuri tuo edellä mainittu + Magnetic rose glow. MF:n Silk glosseja ostin pari kpl, eli Velvet rasberryn ja Mellow pinkin, mm. sävy Peach glow mulla olikin jo entuudestaan. Hieman hassua kun vielä noin puoli vuotta sitten pystyin aika jyrkästi sanomaan ei markettikiilloille, mutta nyt niitä tulee osteltua tosi tiheään tahtiin selektiivisten ohella, ei hyvä ei hyvä..Diorin Strawberry tartlet sävy uusista DiorKisseistä on myöskin tarttunut mukaan, hyvin samanlainen kuin Lancome JT Tunes Strawberry Funk, tämä jälkimmäinen ehkä jopa vielä herkullisempi.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 17.06.07 - klo:15:25 »
Mä oon myös silmäillyt usein noita Estee Lauderin tuubi-kiiltoja. Tykkään kovasti Juicy Tubesista ja vaihtelun vuoksi voisi testailla muitakin tuubijutskia. Onko nuo yhtä tahmaisia kuin Juicyt? Eli pysyy yhtä hyvin?

Ei taida olla yhtä tahmaisia, pysyvät kyllä hyvin ja tosiaankin hyvät värit, mitä mulla muutama ollut. Mutta se tuoksu on aika paha, en osaa kuvailla, mutta aika outo on  ::)
Hang up the chick habit

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #535 : 17.06.07 - klo:18:58 »
^ Ei tosiaan ole ihan yhtä tahmaisia, mutta mun mielestä ei myöskään pysy kovin hyvin huulilla. Värithän niissä on aika kivoja varsinkin kaikki ne kultaan vivahtavat värit. Kunnon pinkkiä väriä en ole kyllä tainnut tuolta tavata, mikä on aika sääli.
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #536 : 17.06.07 - klo:20:46 »
Nuo Chanelin uudet kiillot ovat kyllä todella herkkuja, kun eilen niitä katselin. Meinasin yhden jo napata mukaan, mutta sitten aloin muistelemaan sitä huulikilltojen määrää ja tulin järkiini etten tarvitse yhtään enempää.  ::) Koitan nyt sinnitellä, vaikka nuo huulikiillot ovatkin aikamoinen addiktio.

Vieläkö muuten Rubinsteinilla on myynnissä Full kiss kiiltoja?
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #537 : 18.06.07 - klo:15:26 »
Marilla joo on niitä Full Kissejä myynnissä :)
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #538 : 20.06.07 - klo:19:55 »
Ostin Sokoksesta alennetun Clarinsin Color quench -kiillon sävyssä 12, vaikka multa löytyy oikeastaan lähes samanvärinen Maybellinen Shiny licious (Ray of light). Tänään ja eilen käytin ja on kyllä tuoksua myöten aika identtiset kiillot. Tässä Clarinssissa ei vaan ole hileitä, vaikka hyvin pieniähän ne ovat tuossa Maybellinessäkin. Pysyvyyskään ei ole kummassakaan kovin huimaava. Olen tottunut vähän tahmeampiin kiiltoihin ja tuntuu, että tätä saa olla lisäilemässä kokoajan. Onneksi en ostanut Clarinssia normaalihinnalla.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #539 : 21.06.07 - klo:18:12 »
Mulla on hirveä himo saada niitä uusia juicy tubes tunes-kiiltoja. Niitä oli sokkarilla tänään mutta en ostanut.
Yritin etsiä kuvia niistä mutta onko joku ostanut ja viitsisikö laittaa kuvaa ja kommenttia. Eniten himottaa Strawberry funk ja  marshmallow electro. Onko Toffee R&B ruskea huulilla? Ja olihan niitä sävyjä vissiin paljon muitakin?
Hang up the chick habit