Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189217 kertaa)

navychic

• Vieras
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #540 : 22.06.07 - klo:13:32 »
Maybellinen Shiny licious (sävy peaches'n'cream (?)) ja Miramen Star gloss aikas kivoja, ainakin kun pohjustaa huulet eka vaaleammiksi (mulla luonnostaan niin punaset huulet ja pidän vähän vaaleammasta lopputuloksesta). Molemmissa ihana tuoksu.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #541 : 22.06.07 - klo:15:25 »
Maybellinen Shiny licious (sävy peaches'n'cream (?))

Mulla on myös tämä ja olen siihen kauhean pettynyt! :-\ Tuon ostamani tuubin kiillon koostumus tuntuu aivan erilaiselta kuin testerissä, tuo on kauhean juoksevaa (ei yhtään tahmeaa) ja häviää heti huulilta. Ei myöskään tuo mitään väriä, näyttääkin esim. kädenselälle kokeiltuna ihan kirkkaalta. ??? Testerin muistan olleen aivan erilainen, vaikutti sopivan tahmealta ja ajattelin että tuossa sävy näkyisi oikeasti huulilla. En tiedä onko omani jokin virhekappale mutta tuo on ihan turha...

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #542 : 23.06.07 - klo:09:59 »
^ Mulla on myös pari noita, ja ne on kyllä kans aika juoksevia. Ihan ok molemmat, mutta katoaa kyllä nopeaa huulilta.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #543 : 25.06.07 - klo:00:49 »
Testailin tänään (koska tuntui siltä) levittää runsaspigmenttistä luomiväriä huulille ja päälle kirkasta huulikiiltoa  ;D Sain muuten ihania sävyjä aikaiseksi. Oon jo kauan ettiny sellaista trooppista oranssinkorallia huuliväriä ja sainpa sen näin aikaseksi, saa nähdä sitten miten nää toimii iha käytännössä sit, nyt en tosiaan muutakun testannut ja pyyhkinyt pois. Ainakin tuntui iha hyvältä huulilla eikä kutissut tms. En tiedä sit kökkööntyykö mitenkä huulille jos pidemmän aikaa on huulilla. Sen huomasin että vaaleat luomivärit hieman tummui (no tää nyt oli ilmiselvää) ja kirkkaat värit kirkastui entisestään kun pisti kiillon päälle. Minä ja mun kokeilut  :D

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #544 : 25.06.07 - klo:15:08 »
Mä olen pitkästä aikaa alkanut käyttää huulikiiltoja, ostin alennusmyynnistä Cliniquen Colour Surge Impossibly Glossyn, sävy 111 Camisole, ja tämä on aivan ihanan värinen! Hirveän kauan tuo ei kyllä pysy huulilla :(

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #545 : 25.06.07 - klo:15:41 »
Huomasin juuri, kun ostin uuden huulikiillon, Lancomen Juicy tubes Pamplemoussen, että pakkauksessa lukee ''Ei jätä huulia tahmeaksi''. Kököin lupaus ikinä. ;D En Juicyista edes kauheasti tahmaisuuden takia tykkää, mutta tämä on niin ihana sävy, että pakko oli ostaa. Tämä on varmaan viimeinen Juicy, mitä tulen ostamaankin. Kaksi omistan entisestään, toinen tosin on aika lopussa. Mutta pitää Juicyjen alle kokeilla laittaa huulirasvaa, jos tahmaisuus ei tuntuisi niin paljoa, niinkuin joku tässä tai Lancome-ketjussa neuvoikin.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 25.06.07 - klo:16:04 »
Mä olen pitkästä aikaa alkanut käyttää huulikiiltoja, ostin alennusmyynnistä Cliniquen Colour Surge Impossibly Glossyn, sävy 111 Camisole, ja tämä on aivan ihanan värinen! Hirveän kauan tuo ei kyllä pysy huulilla :(

Jättääkö huulille sävyä? Mullekin tämä on tulossa.

Magia: Mutta eikö Pamplemousse olekin ihana sävy? Kyllähän juicyt aika tahmeita on mutta parhaita kiiltoja silti! Niin paljon sävyjä...
Hang up the chick habit

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #547 : 25.06.07 - klo:16:14 »
Mua harmittaa Juicyissä se, että vaikka sävy valikoimaa onkin paljon, niin kiillot ovat läpinäkyviä. Ei tule huulille sävyä juuri yhtään. Monet sävyt näyttää huulilla samanlaiselta. Tosin en tiedä onko pigmentti pitoisiakin Juicyjä olemassa. Ainakin ne mitä olen kaupassa kämmen selkään kokeillut, ovat olleet hyvin läpinäkyviä.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #548 : 25.06.07 - klo:16:15 »
^^ On tosiaan ihana sävy. Huulille en ole vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta tänään kyllä kokeilen. Ja tuo oli alessa viimeinen kappale tuota, niin oli pakko. Olen seuraillut noita alessa jonkun kuukauden, nyt 15e oli alentunut 10e, niin lähti mukaan. Sinä olet kyllä pahin JT-''friikki'', jonka tiedän.. ;D Vinksahdat jokaisen kauniin sävyn kohdalla, kun jossain mainitaan. Mutta eiköhän täältä löydy ties mihin suuntautuneita friikkejä, itse ainakin kaikkeen kosmetiikkaan, en onneksi niinkään sitten hiustuotteisiin. ;) Rahaa palaa kyllä silti..

Edit: juuri kokeilin Pamplemoussea. Ihanan ihana tuoksu! Mitä pamplemousse on suomeksi? Tämä tuoksuu vähän joltain makealta greipiltä. ;D Tai joltain sitruunajäätelöltä, ihanaa. Onneksi ostin. Eikä ihan niin tahmeaa ole edes, kun laittaa rasvaa alle. Emi-lyn, jotkut sävyt ovat tosiaan läpikuultavia, mutta jotkut antavat kyllä sävyäkin. Esim. juuri tämä Pamplemousse vähän ja omistamani vaaleanliila Sans tabou antaa myös jonkin verran. Tuubista oikeastaan näkee, tuleeko väriä huuliin vai ei. Omistamastani Pechestä ei tule myöskään väriä oikeastaan yhtään, mitä nyt vähän punaisuutta korostaa.
« Viimeksi muokattu: 25.06.07 - klo:16:20 kirjoittanut Magia »

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #549 : 25.06.07 - klo:17:02 »

Jättääkö huulille sävyä? Mullekin tämä on tulossa.

Jättää mielestäni juuri sopivasti :)

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 25.06.07 - klo:17:47 »
Mua harmittaa Juicyissä se, että vaikka sävy valikoimaa onkin paljon, niin kiillot ovat läpinäkyviä. Ei tule huulille sävyä juuri yhtään. Monet sävyt näyttää huulilla samanlaiselta. Tosin en tiedä onko pigmentti pitoisiakin Juicyjä olemassa. Ainakin ne mitä olen kaupassa kämmen selkään kokeillut, ovat olleet hyvin läpinäkyviä.

Jep, JT friikki olen. Olen kyllä ihan vinksahtanut kaikkiin ihaniin huulikiiltoihin  ;)

Mutta Emi-lyn, ainakin nämä juicyt jättää sävyä:

Pinkkejä: Pinkadelic, Marshmallow, Berlingot
Vaaleaa nudea: Vanished, Chai freeze
Violettia: Plum freeze ( vaaleaa violettia sävyä, juuri sopivaa )
Tummaa kiiltoa: Exotic kiss ja Delicieux vertige
Hang up the chick habit

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #551 : 25.06.07 - klo:20:34 »
Pelinainen: Kiitos vinkistä! Täytyy sitten metsästää noita Juicyja. Niitä voin sitten hyvällä omalla tunnolla ostaa, kun jättävät sävyä.  ;D
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #552 : 26.06.07 - klo:18:59 »
Onhan niitä juicyjä tosiaan paljon sellaisia jotka jättää vaan kiiltoa muttaen tykkää juuri niistä. Käytän yleensä aika paljon kiiltoa joten väkisin sitä väriä tulee. Niitä on kiva testailla ja myydä aina eteenpäin jos ei ole oma sävy. Mutta onhan noita tullut hamstrattua + kaikki muut kiillot...
Hang up the chick habit

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #553 : 28.06.07 - klo:23:18 »
Onko täällä kellään kokemuksia Helena Rubinsteinin Wanted glossista? Tahmeaa, tuoko väriä? Niissä näyttäisi olevan paljon kivoja  sävyjä. Haulla en kyllä löytänyt yhtään mitään.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #554 : 29.06.07 - klo:07:37 »
Tilasin eilen Stationeryn suositteleman Clarisin Color Quench Lip Balmin sävyn nro 8 Strawberrynetistä. Aikomuksena oli käydä ostamassa se Sokokselta, mutta niitä ei ollut siellä enää myynnissä. Käsitin, että sarja on uudistumassa ja jotkut sävyt lopetetaan kokonaan kuten tuo 8.

Uusista juicy tubeseista löytyi myös todella kiva sävy(disco melon??). Omaan makuuni se saattaisi jäädä liian pliisuksi, vaikka käden iholle levitettynä vaikuttikin suhkot runsas pigmenttiseltä. Voi kuitenkin olla, että sekin on pakko käydä jossakin välissä ostamassa.