Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 188696 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #570 : 05.07.07 - klo:17:26 »
^ Mielestäni nuo Popit olivat jotain kausiversioita, niinkuin ne sellaiset raidallisetkin. Ei kai ne muuten tavallisista eroa kuin sillä coolingilla juuri.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 05.07.07 - klo:17:56 »
Ja tännekin uusimpia herkkuja  ;D
JT Strawberry funk jäi puuttumaan mutta ihana on...

Hang up the chick habit

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #572 : 05.07.07 - klo:18:07 »
Tuosta Urban Decay:n Ultraglidesta voisin lukea kokemuksia, hankintalistallani on sen Heavy-sävy  :). Entä onko tuo TooFaced, Kiss Stic, mitä sävyä se on?

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #573 : 05.07.07 - klo:19:11 »
Voi tytöt, mä en kestä kyllä enää kauaa ilman Juiceja, taas Pelinaisella jotain ihania sävyjä! Viitsitkö (taas) kertoa noiden sävyt ja miten paljon antavat väriä huulille. :) Kohta kyllä lähtee tilaus kunhan ensimmäinen kunnon palkka saapuu..

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 05.07.07 - klo:19:16 »
Ultraglide sävy on Video ja tykkään kyllä kovasti. Mutta en kyllä toista osta, hiukan ylihinnoiteltu koska tuubista saa tosissaan puristaa että kiiltoa tulee. Jotenkin tuntuu niin "vajaalta" vaikka kokoa tuubissa on. Mielestäni lip gunkit ovat paljon parempia. Mutta merkkinä UD on kyllä hyvä.

Too Faced sävy on Sugar kiss. On kyllä hyvä kiilto, en tiedä vielä tykkäänkö sävystä mutta kiva kun on kynämallinen. Aina olen kyllä Too Facedin tuotteista pitänyt.

Täti kukkahattu: Onpas kiva kulla että JT oli mieluinen. Berlingot on kiva sävy. Se Pop tarkoittaa viilennystä huulilla. En osaa veikata montako sävyä olemassa, satoja ehkä?? Tähän mennessä siis. Ei kaikkia taida olla myynnissä. Ne Swirlit oli kausi jutskia ja niin taitaa olla tämä uusi sävy "Electro marshmallow" noissa kuvissani tuo kimaltava pinkki.
Kyllä noihin juicyihin himo tulee, pakko saada kaikkia sävyjä  :P

Loota: Kiitos, sävyt ovat Sans tabou ( kiitos Magia ), Vertigo, Toffee R&B, Mulberry blues ja Marshmallow electro. Kaikista jää sävyä huulille, etenkin Vertigo on ihana. Pidän juuri niistä juicyistä joista jää sävyä, kirkkaat laitan heti kierrätykseen!
« Viimeksi muokattu: 05.07.07 - klo:19:20 kirjoittanut Pelinainen »
Hang up the chick habit

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #575 : 05.07.07 - klo:19:30 »
Pelinainen, kaksi oikeanpuoleista Juicyä ovat ihanan värisiä. Juuri kaupassa katselinkin tuota vaaleanpunaista, jossa on tuo naisen pää. No, mitäs tykkäilet tuosta Sans tabousta? Miltä se mielestäsi tuoksuu? En osaa oikein arvioida, miltä tuo tuoksuu ja kun ranskaakaan en osaa. Mistä muuten noita ostat? Huuto.netistä? Kaupasta ostettuna tulisivat aika kalliiksi. ;D

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #576 : 05.07.07 - klo:19:37 »
Magia, se tuoksuu ehkä karkilta jotenkin tuli heti mieleen Jessican tuoksut, mutta jännä tuoksu on. Mitähän Sans tabou tarkoittaa?

Marshmallow electro on vissiin joku kausisävy? Se on ihan jees, ei anna kyllä niin paljon sävyä kuin muut, se Strawberry funk on ihana ( ei kuvassa ) eniten tykkään Mulberry bluesista.

Ostan näitä Huutiksesta juurikin ja ebaystä. Nuo uudet juicyt  ostin huutiksesta ja pari kaupasta. Olen nyt ostellut hirvestä ja mulla on paha morkkis!!!!!!! Vieroitushoitoon pitäisi mennä.
Hang up the chick habit

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #577 : 05.07.07 - klo:19:41 »
^ Kerrotko tarkempaa tietoa vielä tuosta Marshmallow electrosta? Paljonko noilla on hintaa kaupassa, ja minkä verran ja minkälaista väriä tuosta tulee huulille? Tuoksuuko hyvältä? Ja mistä hankit tuon Mulberry bluesin, miltä se tuoksuu? Onko tuota ihan yleisesti valikoimissa? Ja tuleeko kuinka pinkkiä/tummaa jälkeä?

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 05.07.07 - klo:19:53 »
^Olen ne kaksi ostanut Sokokselta. Hintaa 23e kpl. Apua, mulla on siitä tosi huono omatunto.

Marshmallow electro: Tuoksuu vähän teolliselta ( olen tosi huono kuvailemaan tuoksuja ) ja antaa hieman väriä, tosi vähän, enemmän  kultaista kimalletta ja paljon kiiltoa.

Mulberry blues: Tämä tuoksuu kivan marjaisalta, antaa enemmän kun toinen sävyä huulille, ei kimalletta, parempi kuin tuo toinen. Jos tykkäät että jää väriä huulille, osta mieluummin tämä. Tiedän että tulen käyttämään tätä ja Strawberryä useimmin kuin marshmallowia.

Jospa kokemuksistani oli jotain hyötyä, näitä kyllä sokkarilla on.
Hang up the chick habit

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #579 : 05.07.07 - klo:20:04 »
^ Katson tuota sitten Sokokselta. Huomenna varmaan käynkin kaupungissa, samalla katson sitten. Mutta siis ei tee sellaista tummanpinkkiä sävyä? Ei tummenna huulia? Sellaista en halua, joka tummentaa. Strawberrystä pitää vilkaista myös.

Edit: Tulipa äsken mieleen, että olisi Pelinainen melko ihanaa, kun jaksaisit kuvata kaikki Juicysi, ja sitten kaikista järjestyksessä kertoa, millaista jälkeä tekevät, tuoksut ym..? Onko liikaa pyydetty? ;D Tai sitten ainakin listata lempparisi ja kertoa niistä? Meikkifriikit ketjussa katsoin Juicyjäsi, se beige, jossa on sinisiä palloja näyttää kivalta myös. Ja nyt houkuttaa kaikki muutkin.. Kiitti vaan, kun tartutit. ;D
« Viimeksi muokattu: 05.07.07 - klo:21:12 kirjoittanut Magia »

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #580 : 05.07.07 - klo:20:07 »
Pelinainen, onko se Ultragliden putkilo jotenkin paksua muovia? Heidän sivujensa mukaan siinä tuubissa on kuitenkin 8,6ml tavaraa, mulla on heidän XXX-shine (Quickie) siinä on 12ml ja mä pidän sitä isona.

Tuo kiilto on muuten kans semmonen viilentävä ja sävy on raikas hileetön pinkki toisin kuin mun kamera yrittää väittää.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #581 : 05.07.07 - klo:20:23 »
Tuo Vertigo kyllä pistää heti silmään tuosta lossista, ihana! Oisiko Pelinainen mahdollista, että ottaisit kuvia noista lemppareistasi ihan huulilla ja laittaisit tuonne meikkikuvapuolelle? Ainakin tuo Vertigo ja Pamplemousse kiinnostaisi.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #582 : 06.07.07 - klo:12:23 »
Piu. Onhan se aika paksua muovia mutta jotenkin se vaan tuntuu niin vähältä  ???
Tosiaan 8,6ml tavaraa on, noita XXX shine kiiltoja en ole kokeillut hinnan takia. Olisi olleet 16e kappale.

Loota. Kyllähän laittaisin mutta mulla ei ole mitään paint tai muuta ohjelmaa ja en ole saanut netistä sitä. Irfan viewillä en osaa laittaa. Taitaa jäädä Magian kontolle meikkikuvien laitto  ;D
Voin kyllä kokeilla.

Magia. Ei todellakaan jää tummaa sävyä vaan kuin tuubissa olevaa. Kerro mihin päädyit  ;D

Alan kuvailemaan juicyjä. EDIT:

Chai freeze ja vanished
Kummatkin nude-sävyjä. CF antaa paljon sävyä huulille, tämä eräs suosikkini, jemmasin näitä 2  ;D Jotain Cherie-sarjaa. Tuoksu ihana.
Vanished antaa enempi kiiltoa, vähän sävyä kun paljon törsää.

Marshmallow electro, Mulberry blues, Toffee R&B ja Sans tabou
ME Tunes oli pieni pettymys, antaa vähän sävyä, enempi kimalletta, outo tuoksu.
MB Tunes on ihana, uusi suosikkini. Ihana marjaisa tuoksu. Sävyä kuin tuubissa huulilla.
Toffee Tunes, nimensä mukainen tuoksu, nam. Huulilla vähän sävyä ja paljon kimalletta!
Sans tabou, mitä nimi tarkoittaa? Jännä karkkinen tuoksu. Sävyä huulilla, sämoin kimalletta.

Vertigo, Cupcake pink, Berlingot ja Pamplemousse
Vertigo luonnossa kylmempi, paljon sävyä huulilla, kiva tuoksu. Suosikkini. Smoothie-sarjaa, minusta niissä enemmän sävyä kuin tavallisissa?
CP, vaaleampi kuin edellinen,samanlainen kuin pamplemousse. Kimalletta. Ero Palmlemousseen että smoothie-sarjaa.
Berlingot, ihanista ihanin pinkki huulilla, tosi kylmä sävy.
Pamplemousse, luonnossa viileämpi. Kimalletta paljon ja vaaleaa sävyä. Ihana!!!
Nämä 4 kiiltoa, suosittelen kaikille jotka tykkää pinkistä.

Rose twist, Cacao flip ja Berry twist
RT on kaikista ihanin!!! Niin ihanat pastellisävyt jotka yhdistyy huulilla. Kestosuosikkini.
CF, ensin vierastin tätä mustan takia. mutta kun nämä 3 sävyä yhdistyy huulilla, lopputulos on kiva. Hieman tummahko, ei liian.
BT, lilahko huulilla. Marja tuoksu. Nämä swirlit on tosi kivoja, harmi kun ei enää saa.

Glacier, Je vous aime, Plum freeze, Frozen punch, Lychee ja Pink horizon.
Glacier on niiiin ihana. Tykkään jäänsinisestä, ei ole sitä huulilla kuin hieman. Paljon kimalletta ja tuoksua. Ihana talvella. Pakko saada iso koko tätä. Smoothie-sarjaa.
JVA, ihana pinkki-sininen huulilla. paljon sävyä ja tuoksua. Tykkään paljon.
PF, tämä on myös mahtava, aika tummaa sävyä huulilla ,ei liian tummaa, voi käyttää päivällä. Tuoksu ihana. Ei kimalteita. Smoothie-sarjaa.
FP, paljon sävyä, viilentävä vaikka ei Pop-sarjaa.
Lychee, vähän sävyä, tosi tosi paljon kimalletta. Omituinen tuosku!?
PH, ei pinkki, seassa hieman kultaa, luonnossa vähän tummempi.
Ihan ok, ei mikään erityinen.

Pinkadelic, Rasberry ice, Fruity pop, Magic spell, Marshmallow ja Chamallow
Pinkadelic ensin, aivan ihana, paljon sävyä huulilla, käy vaikka iltarientoihin  ;D
RI, vaikka antaa vähän sävyä, tykkään paljon vadelmaisen tuoksun takia. Paljon kimalletta.
FP, minusta ihan samanlainen kuin Berlingot, kylmä vaalea pinkki huulilla. Hedelmäinen tuoksu.
MS, Jelly-sarjaa. Paljon kimalletta ja antaa sävyäkin. Outo tuoksu?
Marshmallow ja Chamallow. Ostin marshmallowin eka ja tykästyin, koska antaa paljon sävyä ja ihanaa tuoksua. Kestosuosikki. Myöhemmin ostin Chamallowin ja yllätyin koska minusta samat kiillot, niin identtiset! Kummakin numero 34. No eipä haittaa, on niin ihania että käytän kyllä. Ihanat pinkit pusuhuulet, ei räikeät!

Huh huh, olipas kirjoittamista  :o
Onneksi loma. Kysykää jos kiinnostaa enempi, voin kuvata joskus muitakin kiiltoja. Niitähän riittää...
Nuo on minun kuvailuja, eriäviä mielipiteitä saapi esittää. Kamerani näyttää sävyt aika oikein, nuo pinkit ehkä liian lämpimiä.
« Viimeksi muokattu: 06.07.07 - klo:13:52 kirjoittanut Pelinainen »
Hang up the chick habit

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #583 : 06.07.07 - klo:14:12 »
Kauniita kuvia. :) Vertigossa ei siis ole kimalletta? Vai oliko se niin että kaikissa JT:issä on kimalletta? Kun mä mielelläni ottaisin sellaisen ei-kimalleversion tai ainakin sellaisen jossa sitä on hillitysti..

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #584 : 06.07.07 - klo:15:07 »
Loota: Vertigossa ei ole kimalletta..kaikissa juicyissä ei ole.

Magia: Berlingot ei kamalasti vaalenna huulia. Tosiaankin Pamplemousse ei ole noin persikka kuin kuvassa. Se on ihana mutta kimalletta siinä on mutta ne ei minua haittaa.
Tässä magia vielä sulle:
Toffee R&B: Tuoksu on ihanista ihanin, niin toffee....mutta ei sävyä kuin hitunen, kimalletta kylläkin.
Mulberry Blues: Tuoksu jännä marjaisa tms. Sävyä hieman, ei kimalletta, ehkä enemmän lämmin kuin kylmä eli ei kyllä vaalenna huulia.
Berlingot: Antaa sitä vaaleaa pinkkiä, vivahtaa hieman lilaan. Ihana se viilennys.
Berry twist: Tulee sävyä, lilan-punaista, ei hyvä jos haluaa vaaleat huulet.
Fruity pop: Aika samanlainen kuin Berlingot, ehkä enemmän sävyä.
Chai freeze: Tämä on näistä joka eniten vaalentaa.

Tykkäsit Pamplemoussesta ja Sans tabousta...haluat varmaan sen tyylisen. Luulen että pidät Chai freezestä ja vaikkapa Fruity popista.
Hang up the chick habit