Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182681 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #585 : 06.07.07 - klo:15:18 »
^ Luulen itsekin, että ehkä pitäisin eniten tuosta Chai freezestä. Toffee R&B taitaa jäädä listasta pois, jos siitä ei kerran väriä tule. Fruity popia en ole kyllä missään kaupassa nähnyt, enkä strawberryssäkään muistaakseni. Katsoin juuri strawberrystä, ei siellä ole tuota Chai freezeäkään, vaan samasta sarjasta Precious gold, joka näyttää liian tummalta kuitenkin. Todella kiva kullanvärinen silti.
Jos ei kaupasta löydy mieleistä, niin sitten varmaan tilaan sen Berlingotin joskus. Hitto vieköön, kun tämän JT-himon tartutit.. ;D Onkohan tähän jo lääkettä? (Muuta kuin Juicyt?) Menee jo jankkaamiseksi, kun ei pääse noita livenä ihastelemaan. Jännä, kun tuo Mulberry blues minua kiinnostaa, yleensä kavahdan noin pinkiltä näyttäviä huulikiiltoja, yleensä haeskelen sellaisia vaaleanpunaisia/nudeja, joku on ehkä saattanut huomatakin. ::) Ylipäätäänkin, kun on ollut pitkä tauko huulikiilloissa, olen käyttänyt vain Silk gloss mellow pinkiä, kun ei ole yhtään tahmea. Nyt olen rakastunut kiiltoihin uudelleen, tahmeisiinkin. Ääh. :P

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #586 : 06.07.07 - klo:16:10 »
Pelinainen, mun ranskan kielen taitoni on pienempi kuin olematon, mutta sans tarkoittaa 'ilman' ja tabou varmaankin tabua.

Kyllä tuo sun kokoelmasi johtaa jonkun sortin ostomaniaan useammankin juureksen kohdalla.  ;) Multa ei löydy kuin Rose Twist, (joka on tosiaankin ihanaa yksinäänkin, mutta olen viime aikoina käyttänyt aika usein huulipunan päällä kiiltoa antamassa) Lychee ja Fraise. Fraisesta vain sellainen 7 ml:n minituubi kun tilatessa ajattelin, ettei ehkä olisi ihan oma väri. No oli sitten kuitenkin, joten ei ole paljon Fraisea jäljellä. Nyt olen katsellut noita kolmen tuubin pakkauksia Fragrancedirectistä mutta £ 18,95 hinta ei houkuta. Olisi silti halvempaa kuin Mansikkanetissä.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 06.07.07 - klo:17:51 »
Minäkin pidän eniten vaaleanpunaisista ja nudeista. Siksi tuon Chai freeze on ehdoton suosikkini, samon Pamplemousse. Katselepas huuto.netistä, siellä on tosi paljon noita kiiltoja, pieniäkin kokoja, vaikkapa testailuun  :P
Luulen että tykkäisit myös Rose twististä.

Tämä himo on hirveää  ;D

Aquatar Chai freeze on hileetön  :)
« Viimeksi muokattu: 06.07.07 - klo:18:04 kirjoittanut Pelinainen »
Hang up the chick habit

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 06.07.07 - klo:17:58 »
Voi ei teitä Magia ja Pelinainen, mulla on ihan hirveä huulikiiltobuumi ollut meneillään jo jonkun aikaa ja teidän keskusteluja lukiessa vielä JT:t alkaa himottamaan pahasti ;D
Ihania kuvia Pelinaisen ottamat :-* Varsinkin Mulberry Blues ja Chai Freeze meni heti ostoslistalle ::) Onko tuossa CF:ssä kimalletta? Kuvan perusteella ei näy ainakaan..

Edit. Höh ei Chai freezeä löytynyt mansikkanetistä :( (sinänsä hyvä että muuten olisin heti tilannut :P)
Ja kiitos tiedosta Pelinainen :)
« Viimeksi muokattu: 06.07.07 - klo:18:45 kirjoittanut Aquatar »

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #589 : 06.07.07 - klo:20:44 »
Kyllä nämä sivut pitäisi kieltää kaikilta joilla on pienintään sortumista shoppailuun. Magian ostot on hyvä esimerkki mitä päivän keskusteluilla saa aikaan  :D

Eikös olekin ihan kiva sävy, ei liian lila yhtään.
Hang up the chick habit

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 06.07.07 - klo:23:03 »
Pakkohan se minunkin oli sortua ;)
Kävin hakemassa ekan Juicyni, Juicy Tubes Pop:n sävyssä Candy. En oo ihan varma tykkäänkö ihan näin tahmeasta kiillosta, mutta kun tää tuoksui niin kivalle, ja kun oon täällä lukenu noita teidän juttuja niin pakkohan sitä on omakin mielipide muodostaa :D
Ei ollut hukkaostos, varmasti tulee käytettyä.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #591 : 06.07.07 - klo:23:06 »
^ Kannattaa kokeilla laittaa jotain oikeasti hyvää ja kosteuttavaa huulirasvaa alle, auttaa kummasti. Bepanthen ainakin toimii hyvin. Eivät tunnu oikeastaan yhtään tahmeilta enää tuon jälkeen, ja loppukin helpottaa kun ei ''hiero'' huulia yhteen.

Edit: Tämän Mulberry bluesin pakkauksessa lukee ''Enduringly shiny hydrating lip gloss''. Onkohan tässä sitten kosteuttavampi koostumus? Mielestäni tuntuu huulilla kyllä vähän erilaiselta, vähän eri tavalla tahmealta.
« Viimeksi muokattu: 20.02.08 - klo:13:39 kirjoittanut Magia »

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 06.07.07 - klo:23:15 »
Kiitti vinkistä Magia!
Kokeilin heti ja tuntuu paremmalta :) En kylläkään löytäny tähän hätään huulirasvaa, mutta testasin sitä Bourjoisin Eau de glossin kanssa, joka on tahmaamatonta. Hyvin toimii senkin kanssa ja varmasti myös huulirasvan. Toisaalta pieni tahmeus Juicyissä on hyvä, eipähän tartte koko aikaa lisätä!

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #593 : 06.07.07 - klo:23:35 »
Mielestäni vain ne vanhat tuubit olivat tyylikkäämpiä, en tykkää tuosta pyöreästä päästä enkä liian isosta fontista, tuohon tarvitsisi enemmän tekstiä. ;D

Eräs tuntemani Lancomen myyjä (noo mä tunnen kaikki kosmismyyjät.. ;) ;D)selitti että ihmiset on heille valittaneet siitä että Juicy tubes kiiltojen vanhojen tuubien reunat olivat liian teräviä ja kuulemma turhan pisteleviä. Eh, en taida kyetä olemaan aivan samaa mieltä. Mutjoo, musta nää uudet ja vanhat on molemmat ihan jees! Ehkä tää pyöreämpi muotoilu miellyttää mua hitusen enemmän, enpä tiedä.

Mäkin oon muutaman kertaa pysähtynyt katselemaan Mulberry bluesia, mutta tesmaillut en ole kertaakaan. Tuo on näyttänyt nopeasti tsekkailtuna hieman turhan lilahtavalta omaan makuuni, mutta jos tosiaan on niin ettei se kuitenkaan liian lila ole niin pitänee kokeilla. Varmasti sen mahdollisen lilaefektin ois heti huomannut jos tuotetta ois vaivautunut testaamaan, mutta toistaiseksi se on jäänyt. Huomenna korjaan asian ja testaan handulle! Viileys ja kylmyys kiillossa ei suinkaan haittaa, kunhan ei vaan vedä liilaksi huulia. Meinasinkin eka kommentoida että Pelinaisen kuvissa tuo näyttänee hieman vaaleanpunaisemmalta kuin mitä on irl, mutta Magia tästä jo kirjoittikin. Todella nättejä myös nuo Swirl versiot, en ite tullut koskaan ostaneeksi niitä, mutta monta kertaa oon testaillut. Sävyistä ei tuolloin kuitenkaan löytynyt yhtään sellasta että oisin tahtonut.

Guerlainilla oli Stockalla ihan houkutteleva romanttisen tyylinen kolmen pienikokoisen tuubikiillon setti myynnissä, en ehtinyt tarkemmin katsomaan, mutta ihan lupaavalta vaikutti.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #594 : 06.07.07 - klo:23:49 »
^ Ei minusta ainakaan ole liila ollenkaan. Jo tuubista puristaessa huomaa, miten se muuttuu sellaiseksi kylmäksi pinkiksi, jossa liilaa on vain häivähdys. Huulilla tuo näyttää ainakin reilulla kädellä testattuna sellaiselta vivahteikkaalta kylmältä pinkiltä, joka jotenkin jännällä tavalla sinertää. Mutta luulen, että sinäkin tykkäisit, meillä on kuitenkin aika sama maku. Tiedät varmaan, etten minäkään ole mikään liilojen/tummien kiiltojen (tai punien) ystävä. ;) Todella kaunis sävy, jakaa ykkössijan Pamplemoussen kanssa. Raportoi sitten testailtuasi, mitä tuumit.

Edit: Fankku, kävitkö testaamassa? Miltä vaikutti?
« Viimeksi muokattu: 08.07.07 - klo:18:44 kirjoittanut Magia »

Tigru

• Vieras
« Vastaus #595 : 12.07.07 - klo:14:03 »
Tilasin Fragrancedirectistä Urban Decayn paketin, missä on 10 pientä huulikiiltopurkkia (kahta eri sorttia, 10 eri sävyä). On kyllä tosi kätevä tapa kokeilla uusia sävyjä, tällaisia pitäis olla enemmänkin. Ja hintaa vain 8e :D Ihan kivoilta vaikuttaa nuo UD:n kiillot, laitan ainakin muutaman sävyn eBaystä hakuun..

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #596 : 12.07.07 - klo:18:21 »
Huulilla tuo näyttää ainakin reilulla kädellä testattuna sellaiselta vivahteikkaalta kylmältä pinkiltä, joka jotenkin jännällä tavalla sinertää. Mutta luulen, että sinäkin tykkäisit, meillä on kuitenkin aika sama maku. Tiedät varmaan, etten minäkään ole mikään liilojen/tummien kiiltojen (tai punien) ystävä. ;) Todella kaunis sävy, jakaa ykkössijan Pamplemoussen kanssa. Raportoi sitten testailtuasi, mitä tuumit.
Edit: Fankku, kävitkö testaamassa? Miltä vaikutti?

Mä ostin alkuviikosta Mulberry bluesin, eli nyt se löytyy multakin! Huulille en ole ehtinyt kokeilemaan mutta liikkeessä tuota nyt tosiaan testailin muistaakseni maanantaina ekaa kertaa ja vaikutti oikein toimivalta. Yhdyn ainakin toistaiseksi tuohon sun kuvailuun, eli kädelle testaamisen perusteella uskoisin että tekee munkin huulilla viileän sinertävää pinkkiä jälkeä. Onneksi nyt tuli vihdoinkin testattua tuota liikkeessä. Hip Hop Abricotin ostamisen aloin myöskin harkitsemaan kun sitäkin kokeilin ma ekaa kertaa kädelle, tuskin se mun huulilla tekisi liian persikkaista jälkeä omaan makuuni. Mutta katsotaan, en ole vielä mitenkään suunnattoman innostunut tuosta Abricotista, mutta ei se pahankaan värinen ole.

Lorkun Glam shine kiilloista ostin pari päivää sitten Crystal rose glown, ja tosi samankaltainen on kuin jo omistamani Magnetic rose glow, näistä ekana mainittu hieman vahvempi pinkimmänrosa. Glam shineja taitaapi olla mulla nyt kymmenisen kappaletta, ovat kyllä todella hyviä tuotteita.

YSL:n Golden glossien sävy 10 tekee kyllä kertakaikkisen fantastista jälkeä mun huulilla. Kimaltaa ja sädehtii oikein kunnolla, heijastaa lasimaisen intensiivisesti valoa ja antaa aivan mielettömän kaunista sävyä. Tämä tuntuu ja näyttää ihanan ylelliseltä kuten kaikki Golden glossit, ko. kiillot lienee nyt kirkkaasti mun lemppareita Addict ultra glossien ja Levres Scintillantes kiiltojen ohella.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #597 : 12.07.07 - klo:18:36 »
Minä en ensin tykännyt JT Toffee R&B:stä mutta nyt kun olen käyttänyt niin aika kiva se on. Ihana tuoksu ja jännän kimaltava kulta-ruskea huulilla. Vähiten tykkään siitä Marshmallow electrosta jossa on kumma tuoksu ja ei jätä oikein väriä...Mutta tuo MB on ihana ja Strawberry Funk jättää myös huulille pinkkiä joka vivahtaa punaiseen.

Aika hiljaista ostosrintamalla ollut pariin viikkoon, tässä vähäiset saaliit  :D

Stilan banane ja silver, JT strawberry funk ja Avonin kiilto.

« Viimeksi muokattu: 16.07.07 - klo:15:50 kirjoittanut Pelinainen »
Hang up the chick habit

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 17.07.07 - klo:09:13 »
JT Vertigo tuli tänään.  Eihän nämä ole ollenkaan niin ällötahmeita kuin kuvittelin. Ihan hyvin tällaista voi pitää huulilla, vaikka onhan se toki tahmeampi kuin suurin osa kiilloistani, mutta tahmeissa ja ei-tahmeissa on molemmissa hyvät puolensa. En nyt ole mitenkään myyty, JT:ssä ei ole sellaisia ominaisuuksia jotka tekee kiillosta täydellisen (tää on höpsähtänyt liikaa Dioriin) mutta ihan varmasti tulee käytettyä. Kiva sävykin on, oikein hyvin tulee sävyä huulille.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #599 : 17.07.07 - klo:09:41 »
Ostin eilen ensimmäisen Juicy tubesini. Toivon mukaan tämä tämän aamuinen huulien halkeilu/kuoriutuminen johtuu jostain muusta kuin tuosta. Lumenen huulikiillot ja huulipunat noin yleensä aiheuttaa just saman >:(