Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 183872 kertaa)

Poissa Manna

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #60 : 25.03.06 - klo:20:20 »
Tässä omia kokemuksiani huulikiilloista:

Lumene Super Gloss - hyvä arkihuulikiilto, sopivan tahmea
Nivea Gloss Laquer - hyvä pysyvyys, vähän "kuiva" koostumus
L´Oreal Glam Shine - hilettä sisältävät kuivattivat huulia, liian kuiva, en pidä
Lancome Juicy Tubes - paras! Sopivan tahmea ja hyvät värit
Guerlain Meteorites - toiseksi paras JT:n jälkeen. Kostea ja hyvä pysyvyys ja upea kiilto
Revlon Lip Glace - tavanomainen, kuivahko
Lancome Lip Brio - suosikki monen vuoden takaa, ei saatavilla Suomesta

Onko muilla kokemusta näistä huulikiilloista:

Philosophy
Jessica Simpsonin Dessert Treats
Tutti Dolci - Bath & BodyWorks
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 25.03.06 - klo:20:43 »
Mäkin haluaisin kuulla noista Jessica Simpsonin kiilloista.

Uusi tuttavuus Maybellinen Water Shine Liquid Diamonds sävy Precious lilac, jonka äiti ihanana mulle osti alesta. Tosi luonnollinen (eli voi sutaista ilman peiliä) ja pysyvyys parempi kuin monissa muissa. Ei myöskään tahmaa yhtään. Pitää kokeilla jotain muutakin sävyä :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #62 : 25.03.06 - klo:20:49 »
Noita Jessica Simpsonin kiiltoja on huuto.netissä myynnissä jatkuvasti jos jotakuta kiinnostaa :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #63 : 27.03.06 - klo:17:58 »
Hankin keskustelun innoittamana Clarinsin Colour Quench Lip Balmin, otin sävyn 3. Tykkään, ei ole tahmea ja tuoksuu hyvältä, sävy on kaunis vaaleanpunainen jossa vähän helmiäistä. Pysyvyys ei ehkä ole parhainta mutta ihan passeli kiilto silti.
Toinen uusi kokeilu on YSL:n Lisse Gloss, sävy 5. Tämä tuntuu ihan loistotuotteelta, ei tahmea (vaikka ei tahmeuskaan haittaa) ja tosi hyvän tuntuista huulilla, jopa hoitava. Näitä pitää hankkia lisää...

tigger

• Vieras
« Vastaus #64 : 27.03.06 - klo:18:44 »
Noista Jessica Simpsonin huulikiilloista pitikin kirjoitella eli minulla on Dessert Treats-sarjasta kaksi huulikiiltoa, cotton candy ja lollipop. Nuo lupaavat tuoksua ja maistua (!) hyviltä sekä pullistaa huulia. Molempia kokeiltuani olen aika pettynyt. Tuoksut ovat esanssisia, jotenkin liian pistäviä eikä noiden makukaan nyt ihmeellinen ole. Huulia pullistavaa vaikutustakaan en saanut kokea, toki ne hieman kihelmöivät sisältämänsä ainesosan vuoksi mutta niin saman tekee esim. Miramen vihreässä putkilossa oleva huulirasva.   ;)

Mielestäni nuo kiillot ovat siis hieman ylihehkutettuja. Saattaa tosin olla, että sarjan muut kiillot ovat herkumpia mutta nykyisten kokemuksieni perusteella en varmaankaan uusia osta kun nuo joskus loppuvat. Hinta-/laatusuhde ei ole noissa ihan kohdillaan.

Mutta tämä siis vain minun kokemukseni. Kiva olisi kuulla muidenkin kokemuksia jos niitä vaan löytyy.  :)

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #65 : 27.03.06 - klo:19:36 »
Juicy Tubes- ja Lórealin Glam Shine- huulikiillot ovat minulla käytössä.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 29.03.06 - klo:00:59 »
Juicy Tubesit ovat omia suosikkejani. Riittoisia, pysyvät hyvin, antavat juuri sopivasti väriä ja kiiltoa, eivätkä ole liian tahmeita :-*
1b M ii

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #67 : 29.03.06 - klo:01:06 »
Oon miettinyt tuota tahmaisuutta (on ollut ilmeisesti paljon vapaa-aikaa). Mä laitan aina Juicy tubesien alle jotain "vahamaista" huulirasvaa, esim. Labelloa. Se pitää huulet pehmeinä, mutta ei liuota rajauksia tms. pois kuten rasvaisemmat kiillot. Tällä hetkellä mun suosikkiyhdistelmä on Lumene Berry Care Gloss Stick 15 Iloinen nauru &  Juicy tube Lychee. Pelkältään Juicy tubet ei tunnu kauhean hyviltä huulilla, vähän liian vähän kosteutusta, mutta on ihan lyömättömiä kiillon ja keston suhteen. Huulirasva alla korjaa mun mielestä ongelman.

~vail~

• Vieras
« Vastaus #68 : 29.03.06 - klo:12:12 »
Uusi tuttavuus Maybellinen Water Shine Liquid Diamonds sävy Precious lilac, jonka äiti ihanana mulle osti alesta. Tosi luonnollinen (eli voi sutaista ilman peiliä) ja pysyvyys parempi kuin monissa muissa. Ei myöskään tahmaa yhtään. Pitää kokeilla jotain muutakin sävyä :)

Mä ostin tämän Lootan mainitseman alesta ihan vasta ja tykkään samoin sanoin! Ei tahmaa ja on helppo levittää, pienen rohtuman päällekin laitoin eikä haitannut.

Muita kokemuksia mulla on YR makuhuulikiilloista jotka on ihan ok, Lumenesta joka tahmasi mulla ikävästi enkä tykännyt yhtään ja sitten tähän astisesta suosikista Anytimesta joka on tehnyt sopivan vahaisen kerroksen kuitenkaan tahmaamatta. YR kausikiiltotuubi mulla on myös suosikkina (sellainen ruskehtava kesäinen), niitä hamstrasin pari kun tiesin että lopettavat senkin ihanuuden myymisen...

Huulikiiltoon en halua kovasti rahojani sitoa (hukkaankin niitä ihan säännöllisesti), joten ei ole tullut mitään kalliimpia kokeiltua. Tämä Maybelline kyllä vetää ohi kaikista, täytyy käydä hakemassa toinenkin puteli mikäli niitä vielä riittää...

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 29.03.06 - klo:12:47 »
Water Shine Liquid Diamonds kuulostaa siis hyvälle huulikiillolle.. Pitääkin ostaa sellainen seyraavaks. Mun mielestä on aina hirveen vaikee löytää hyvin kiiltoja, kun tuntuu että ne on aina ihan hirveen tahmeita  :-\ Juuri nuo maybellinen kiillot onkin ollut mun suosikkeja, koska ne ei oo sellaisia liisterimäisen tahmeita huulilla  :-* Ja pysyvyyskin on ihan hyvää luokkaa.. Anytimet on kans sellaisia ei-tahmeita, mutta ne ei mun mielestä pysy tarpeeks hyvin.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #70 : 29.03.06 - klo:13:51 »
Mäkään en hirveesti viitti huulikiiltoihin panostaa. Juurikin että ne on aika kovia häviämään ja niitä ei hirveästi tuu loppuun käytettyä kun niin paljon on sävyjä tarjolla ja aina pitää sitten uusia ostaa.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
vaalea huulipuna/huulikiilto
« Vastaus #71 : 29.03.06 - klo:18:25 »
Millä saisin huuliini tällaisen tuloksen ???

http://irc-galleria.net/view.php?nick=XL-Laura&image_id=19582064

http:irc-galleria.net -------> ansku|||

Älkääkä vaan sanoko että ota se vaalein sävy,sillä en minä tajua mikä ;D ::)

Kertokaa joku merkki ja sävy,millä sais vastaavan tuloksen :) Olen jo niin pitkään haaveillu tuon värisistä huulista,mutta en minä tiedä mikä sävy sen tekis? ;)

Siirsin viestisi tänne huulikiilto-ketjuun. T. Kikka
« Viimeksi muokattu: 29.03.06 - klo:18:47 kirjoittanut Kikka »

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 29.03.06 - klo:18:52 »
Cliniquen Whisper on hyvin vaalea huulikiilto:

That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #73 : 29.03.06 - klo:19:16 »
Kirmeli: Tutkailin omia vaaleita huulipuniani, ja uskaltaisin väittää että kuvan kaltainen tulos tulisi aika hyvin näillä:

Lumene Lip chrystals lipstick, sävy 2 Chrystal Ice
http://img77.imageshack.us/img77/74/lumene3cd.jpg

Maybelline Forever lipcolor, sävy 304 lilac star
http://img133.imageshack.us/img133/66/maybelline9bn.jpg

Maybelline Forever metallics, sävy 20 gold n'roses
http://img138.imageshack.us/img138/6893/metallics5nu.jpg (näyttää huulilla tosi vaalealta tämäkin)

« Viimeksi muokattu: 29.03.06 - klo:19:27 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #74 : 29.03.06 - klo:19:53 »
Kirmeli:

Kun itse meikkaan huuleni ihan vaaleiksi, käytän joko Maybellinen Watershine Diamonds huulikiillon sävyä 04 Rose Diamond tai sitten Hennesistä ostamaani erittäin vaaleaa huulikiiltoa (ostin syksyllä, tekstit on kulunut jo pois joten en voi katsoa mikä väri tuo on nimeltään, mutta olen muistaakseni nähnyt niitä Hennesissä vieläkin). Jos haluan hieman peittävämmän ja kestävämmän huulimeikin, lisään alle vaaleaa huulipunaa, esim Anytime-huulipuna sävy 26 - heijastus. Vaaleimmat vaaleanpunaiset/hieman beessiin vivahtavat huulipunat ja -kiillot olen löytänyt Anytimelta ja Hennesistä, myös Lumenella on joskus ollut hyviä vaaleita sävyjä (mm. tuo Kikan ehdottama) mutta ainakaan tuota Lip Chrystalsia ei myydä enää (itsellänikin oli se joskus). Tuo Maybellinen Forever Metallics, jota Kikka ehdotti myös, on tosiaan kans aika vaalea huulilla, itselläni on ollut sitäkin. Onnea etsintään! :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.