Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189525 kertaa)

Poissa Varla

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #600 : 17.07.07 - klo:15:27 »
loota, mistä löysit vertigon? Minua ei kyllä ole tahmeus yhtään haitannut. JT kiiltoja pidän parhaimpina sävyvalikoiman, tuoksun ja värin antamisen takia.  Tuubitkin on kivoja. Oon vaan ihan hulluna näihin  :)
Hang up the chick habit

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #601 : 17.07.07 - klo:21:23 »
^Ebaystä löytyi. Pidin tuota töissä koko päivän ja lisäsin vain kerran ja silloinkin tuntui kiiltoa huulilla vielä olevan vaikka joudun töissä puhumaan paljon. Sävy tuntuu nyt vielä paremmalta mitä se oli aamulla. Kannattaa kyllä todella harkita noiden ostamista, jos ei jaksa/ehdi/halua lisätä kiiltoa alle kolmen tunnin välein niin että se pysyisi huulilla. Tosi hyvä pysyvyys kyllä.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #602 : 26.07.07 - klo:17:05 »
Kumpia Max Factorin Silk glosseja täällä on kehuttu: tuubikiiltoja vai aplikaattorilla varustettuja?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #603 : 26.07.07 - klo:17:40 »
Kumpia Max Factorin Silk glosseja täällä on kehuttu: tuubikiiltoja vai aplikaattorilla varustettuja?

Lähinnä aplikaattori kiiltoja. Itse pidän myös tuubikiilloista. Mielestäni molemmissa on mielyttävä tahmaamaton koostumus.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #604 : 26.07.07 - klo:18:38 »
Itse tykkään aplikaattorilla enemmän.
Hang up the chick habit

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #605 : 26.07.07 - klo:18:44 »
Mä tykkään myös applikaattoriversioista enemmän. Koostumus on aika samanlainen molemmissa ja samoin tuoksu, mutta applikaattoreissa on kivemmat sävyt ja ehkäpä hiukan enemmän pigmenttiäkin.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #606 : 26.07.07 - klo:19:04 »
Minäkin pidän paljon applikaattoriversiosta, ehkäpä jopa lempparini, mutta tuubeista en taas tykkää yhtään. Tuubit tuoksuvat myös kivalta, mutta ovat liian tahmeita ja huulille ei tule sävyä juuri yhtään.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #607 : 26.07.07 - klo:19:18 »
Ok, kiitos vastanneille, ostin sitten tuurilla oikean vaihtoehdon :) Meinas paniikki tulla siinä kosmishyllyllä, kun huomasin, että Silk glosseja on kahta eri versiota ;D

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #608 : 27.07.07 - klo:12:58 »
Onko täällä kellään kokemuksia Helena Rubinsteinin Wanted glossista? Tahmeaa, tuoko väriä? Niissä näyttäisi olevan paljon kivoja  sävyjä. Haulla en kyllä löytänyt yhtään mitään.

Minua kiinnostaisi myös Wanted Gloss, onko kukaan kokeillut sitä ? Strawberrynetissä oli kiinnostava sävykin 10 Golden Globe. Suomessa en ole tätä sävyä nähnyt, Helsingin Sokoksessa kaikki sävyt olivat aika tummia.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #609 : 27.07.07 - klo:13:24 »
^ Mulla löytyy HR:n Wanted gloss sävy 15, hirveästi se ei tuo väriä huulille. Ei tahmaa.

eini

• Vieras
« Vastaus #610 : 27.07.07 - klo:18:39 »
Ostin tänään Lumenen huulikiillon ja yök mitä kuraa :o
Sävy oli nätti purkissa, mutta muuta positiivista en keksi.
Pysyvyydestä en tiedä kun pyyhin melkein heti pois kun tuntui niin tahmaiselta ja maistui liikaa jollekkin makealle ;D
Kyllä Max Factorin silk glossit on ihania kun ei ole tuollaisia tahmaisia ja löytyy paljon kivoja sävyjä :D
Ostin muuten yksi päivä Lorealilta kaksi huulikiiltoa sävynumerot ovat 401 ja 401.
Näyttää hylsyissä melkein samanlaisilta, mutta on niissä pieniä eroja.
Huulikiillot ovat siis niitä uusia natural glow kiiltoja.
Aika tahmaisia mun makuun, mutta pysyy hyvin ja kiiltää niiiin kauniisti.
Mulla on paha huulikiiltoriippuvuus kiitos juurikasvun ;D

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #611 : 27.07.07 - klo:22:13 »
Ostin muuten yksi päivä Lorealilta kaksi huulikiiltoa sävynumerot ovat 401 ja 401.
Näyttää hylsyissä melkein samanlaisilta, mutta on niissä pieniä eroja.

Ei ihme jos näyttävät samanlaisilta. ;D Sori, oli pakko!

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #612 : 27.07.07 - klo:23:44 »
Ostin tänään Lumenen huulikiillon ja yök mitä kuraa :o
Sävy oli nätti purkissa, mutta muuta positiivista en keksi.

Mä taas ihan tykkäsin mun vaaleanpunaisesta nro.25 berryfun-kiillosta. Sävyäkin tuli huulille vähän, toisin kuin siitä onnettomasta niveasta minkä todennäköisesti jo johonkin onnistuin hukkaamaan. Lumenet maistuu kyllä vähän oudolle "makealle" ja saa lisätä aika usein. Edelleen rankkaan markettipuolen kiilloista Revlonin parhaaksi, niitä vaan on kovin harvassa paikassa myynnissä.

eini

• Vieras
« Vastaus #613 : 28.07.07 - klo:19:24 »
Juu ei mitään Loota, ymmärrän hyvin "vittuilusi" ;D ;D ;D
Itse ostin Lumenan sävyn numero 6 "rakkautta vain". Voi olla että se oli sitten joku maanantai kappale, koska onhan täällä porukka tykännyt noista :)

Noista Lorealin huulikiilloista olen kuullut HIEMAN kuittailua kavereilta jotka eivät ole kiinnostuneita kosmettikasta.
Onneksi Äiti ei ole asunut enää pitkään aikaan saman katon alla, olisi muuten varmaan pyörtynyt jo mun ostoksille, mutta itseäni puolustellen kyllähän noissa silti on aika iso ero.
Meinaan toisessa on jotain kylmää vaaleanpunaista/pinkkiä hilettä ja toisessa on selvästi lämmintä kultaa/persikka hilettä ;D

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #614 : 29.07.07 - klo:13:34 »
Hehkutan tännekin Youngbloodin Lip Shine-kiiltoja. Kävin testailemassa Studio Nailfixissa, ja ihastuin väreihin sekä ihanan pehmeään ja kosteuttavaan koostumukseen. Ei mitään kihelmöintiä, kirvelyä, kuivumista tai ärtymistä, kuten niin monen huulituotteen kohdalla...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii