Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182682 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #615 : 29.07.07 - klo:13:45 »
Juu ei mitään Loota, ymmärrän hyvin "vittuilusi" ;D ;D ;D

Pakko kysyä, että huomasithan, että olit kirjoittanut sävyjen olevan 401 ja 401, eli samaa sävyä (lootakin taisi sitä tarkoittaa..)? Mikä se toinen sävy sitten oli? 403? ;D

eini

• Vieras
« Vastaus #616 : 29.07.07 - klo:18:31 »
 hups en tosiaan huomannut kirjoitusvirhettäni ;D
toinen sävy oli siis 403 :D

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #617 : 05.08.07 - klo:23:35 »
Onko kellään kokemuksia Lumenen uusista Nude Touch Huulikiilloista? Olisi kiva kuulla käyttiskokemuksia ...
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #618 : 06.08.07 - klo:12:22 »
Olisiko kellään tietoa,mistä saisi tilailtua Lorealin Colour Juiceja?Mulla on sävy Vinylite,mutta se alkaa pahasti vetelemään viimeisiään.Laatu näissä on ihan sama,kuin Lancomen Juicy Tubeseissa,hinta vaan halvempi.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #619 : 06.08.07 - klo:13:06 »
Olisiko kellään tietoa,mistä saisi tilailtua Lorealin Colour Juiceja?Mulla on sävy Vinylite,mutta se alkaa pahasti vetelemään viimeisiään.Laatu näissä on ihan sama,kuin Lancomen Juicy Tubeseissa,hinta vaan halvempi.

eBay?  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 06.08.07 - klo:17:53 »
Huuto.netissä niitä yhteen aikaan oli paljon mutta yht`äkkiä hävisivät? Mietinkin yksi päivä että kivoja kiiltoja olivat, mulla oli niitä muutaman nude-sävy. Mutta ei vedä vertoja JT:lle  ;)
Hang up the chick habit

Poissa Enkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 07.08.07 - klo:09:05 »
En taas löydä mitään, paljonko jyicy tubeilla on hintaa keskimäärin?

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #622 : 07.08.07 - klo:09:14 »
^ Noin 18€ ainakin meidän kaupassa (S-ryhmä).
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Enkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #623 : 07.08.07 - klo:09:16 »
Okei, kiitos tiedosta!

Tekee mieli jotain erittäin hedelmäistä ja tahmeaa huulikiiltoa. Kaikki sanovat aina huulikiilloista, että inhoavat sitä tahmeutta, mutta minä rrraaakastan sitä.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #624 : 07.08.07 - klo:10:10 »
^^ Stockalla Juicy Tubesien normaalihinta on 23 e.
1c F ii

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #625 : 10.08.07 - klo:17:33 »
Ostin muutama päivä sitten Lorealin Glam Shine Natural Nude kiillon sävyssä Pearly Nude Glow ja olen ihan rakastunut siihen  :-*. Aivan ihanat huulet tulee, juuri sopivan vaaleat ja ihanan hohtavat. Arkikäyttöön ainakin itselle ehkä turhan näyttävää jälkeä tekee, mutta esimerkiksi bilemeikkiin tuo sopii täydellisesti. Jopa minun melko olemattomisrta huulista tulee ihanat.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #626 : 03.09.07 - klo:17:50 »
Mä oon viime kuukausina tykästynyt Clarinsin huulikiiltoihin. Ostin tänään colour quench lip balmien rinnalle Gloss appeal kiillon sävyssä 07. Putelissa näyttää todella voimakkaalle luumulle, jossa on hileitä seassa, mutta huulilla on ihanan läpikuultava ja antaa hieman luumun sävyä. Jostain syystä mä myös pidän Clarinsin kiiltojen tuoksusta esimerkiksi juicy tubeseja enemmän.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #627 : 04.09.07 - klo:00:30 »
Tekee mieli jotain erittäin hedelmäistä ja tahmeaa huulikiiltoa. Kaikki sanovat aina huulikiilloista, että inhoavat sitä tahmeutta, mutta minä rrraaakastan sitä.

Mä kans diggaan tietynlaista tahmeutta (ns. vesiset huulikiillot häviää huulilta minuutissa), mutta Lancomen juicy tubeissa se tahmeus on kyllä jotain ihan uskomatonta.  >:( Tuntuu siltä, ettei se leviä hyvin (kun vähänkin tuulee niin tukka kiinni huulissa), ja kun sitä on laittanut vähän reilummalla kädellä, huulet jää yhteen sillein koomisen näköisesti, kun aloittaa puhumisen.  ;D Eli ei minun mielestäni mikään hintansa väärti. Värisävyt on kyllä ihan kivoja, mutta aika vähäpigmenttisen oloisia.  ???

Paras huulikiilto tähän mennessä on ollut Seppälästä ostettu. Pitkässä pullossa, hopea korkki, levittyy hyvin ja tuntuu viileältä huulilla. Vasta myöhemmin tajusin, että helsyssä lukeekin "plump up". Eipä ole merkittävää huulien pullistumista tapahtunut, tosin ei kyllä ole tarvettakaan.  ;) Ja maksaa jopa euron!
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #628 : 04.09.07 - klo:13:00 »
Arkikäyttöön ainakin itselle ehkä turhan näyttävää jälkeä tekee

Mitä tarkoitat näyttävällä jäljellä? Onko tuo kauhean kimaltelevaista tai vaalentaako huulet ihan luonnottoman näköisiksi?

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 04.09.07 - klo:13:30 »
^ Vastaan nyt vaikka en olekaan ilona.. Mutta tuossa Pearly nude glowssa ei ole kimalteita ollenkaan, vaan on huulilla semmoinen helmenhohtoinen. Jos ei laita liikaa niin vaalentaa sopivasti ja kiiltää ihanasti, runsaammalla kädellä taas tulee todella muhkeat ja (vähän liiankin) vaalennetut huulet. Näyttävä jälki tarkoittaa varmaankin sitä että nudekiilloksi on aika näkyvää koska siinä on selkeä sävy, ja kiilto on voimakas. Mulla tää on ihan arkikäytössä ja tykkäilen kovasti :)