Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 183892 kertaa)

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #630 : 07.09.07 - klo:13:33 »
^ Kokeilin tuota testeristä kädelle ja kyllä siinä minun mielestä oli hienojakoista hilettä melkoisesti. Jäivät iholle kimaltelemaan pyyhkäistyäni kiillon pois. Sävy oli todella kaunis, voisin jopa harkita ostavani.. mutta se mietityttää, karkaileeko pikkuhileet huultenympäryksille? Joidenkin kimallepunien kanssa näin tuppaa käydä, mikä ei ole yhtään kiva juttu.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #631 : 07.09.07 - klo:13:41 »
Tekee mieli jotain erittäin hedelmäistä ja tahmeaa huulikiiltoa. Kaikki sanovat aina huulikiilloista, että inhoavat sitä tahmeutta, mutta minä rrraaakastan sitä.

Ootko kokeillu Rimmelin Rimmel Jelly Gloss-huulikiiltoja. Mun mielestä kädelle kokeiltuna ne tuntui tosi tahmaisilta ja muistaakseni ovat myös hedelmäisiä.

Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 07.09.07 - klo:14:37 »
^ Kokeilin tuota testeristä kädelle ja kyllä siinä minun mielestä oli hienojakoista hilettä melkoisesti. Jäivät iholle kimaltelemaan pyyhkäistyäni kiillon pois. Sävy oli todella kaunis, voisin jopa harkita ostavani.. mutta se mietityttää, karkaileeko pikkuhileet huultenympäryksille? Joidenkin kimallepunien kanssa näin tuppaa käydä, mikä ei ole yhtään kiva juttu.

Ei minusta siinä Pearly nude glowssa ole oikeasti yhtään hileitä. Ainakaan huulilla, hohtaa vaan sellaisena vaaleana beigenä. Pitäisikin muistaa taas joku päivä laittaa sitä. Olen kyllä kovin tykästynyt Loreal Glam shineihin, etenkin Magnetic rose glow ja crystal rose glow ovat ihania.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 07.09.07 - klo:18:20 »

En minä kyllä saa näkymään hileen hilettä levitti sitten kädelle tai huulille.. Puhutaankohan nyt ihan samasta sävystä :P
Magnetic Rose Glow multa löytyy myös ja siinä on kyllä hileitä riittämiin, sävy on kaunis mutta nuo hileet jää inhottavasti huulille ja tuntuu karheilta.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #634 : 07.09.07 - klo:19:11 »
Mulle ei nuo L'Orealin glowt iskeneet mutta tavan Glam Juiceista Mambo Juice on tän hetken ehdoton suosikki. Samalla ostin Sweet ja Baby juicen joista ehkä Baby ei ole ihan mun sävyni mutta ihana tumman silmämeikin kanssa.
Vois ottaa kuvat huulimeikki-ketjuun.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #635 : 07.09.07 - klo:19:53 »
En minä kyllä saa näkymään hileen hilettä levitti sitten kädelle tai huulille.. Puhutaankohan nyt ihan samasta sävystä :P

Voi olla joo, että oon sekoittanut sävyn toiseen. Yritin kyllä tuota nimenomaan testailla, mutta olisko nimet sitten niin lähellä toisiaan. Täytyy käydä uudemman kerran tutkimassa.

eini

• Vieras
« Vastaus #636 : 08.09.07 - klo:18:07 »
Osaisiko joku suositella jotain nude vaaleanpunaista /persikkaista huulikiiltoa joka ei sisältäisi isoja hileitä/glitteriä vaan olisi mahdollisimman luonnollinen?
Huulikiillon täytyisi peittää myös huulen omaa väriä, joka on aika tumma.
Esim Max Factorin silk gloss sävyt Peach Glow(Ehdoton lemppari!) ja Mellow Pink eivät peitä tarpeeksi ja joutuu puuteroida huulet aina ennen kiiltoa.

Lorealin Glam Shine sävyt 401 ja 403( Magnetic rose glow)  ovat aivan ihania, mutta ne sisältävät hileitä ;D

Kun nyt olisi tarkoitus hankkia mahdollisimman luonnollinen sävy.
Peittääkö Lorealin mambo juice ja baby juice yhtään huulien omaa väriä vai tuovatko vain kevyen kiillon?

Kun ei noista kiilloista ikinä tiedä peittääkö ne yhtään vai tuovatko vain hieman kiiltoa ::)

Edit: MerGirl olikin laittanut kivoja kuvia noista Lorealin mambo juice ja baby juice sävyistä! :-*

Täytyy vilkaista seuraavalla kerralla Lumenen tarjonta!

« Viimeksi muokattu: 08.09.07 - klo:18:17 kirjoittanut eini »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #637 : 08.09.07 - klo:18:08 »
^ Lumenen uudet Nude touch huulikiillot? Vanilja sävyinen on ainakin vaalea ja aika peittäväkin.

Poissa Filippa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #638 : 09.09.07 - klo:12:46 »

Edit: MerGirl olikin laittanut kivoja kuvia noista Lorealin mambo juice ja baby juice sävyistä! :-*

Mistäö nuo kuvat löytyy?

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #639 : 09.09.07 - klo:13:21 »
Osaisiko joku suositella jotain nude vaaleanpunaista /persikkaista huulikiiltoa joka ei sisältäisi isoja hileitä/glitteriä vaan olisi mahdollisimman luonnollinen?
Huulikiillon täytyisi peittää myös huulen omaa väriä, joka on aika tumma.

Omia tämänhetkisiä suosikkejani ovat L´Orealin Juicy Rose Glow (ei sisällä ollenkaan hileitä tai glitteriä), joka antaa todella kiiltävät ja vaaleat huulet, sekä MACin Lipglassit Florabundance ja Prrr.
Ensimmäisessä on hyvin hienojakoista helmiäishohtoa, väri on vähän enemmän vaaleanpunainen kuin Juicy Rose Glow'ssa, Prrr taittaa sitten enemmän vaaleanpunaiseen.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 09.09.07 - klo:18:51 »
Mun on aivan pakko hehkuttaa uusinta huulikiiltoihastustani: YSL:n Golden Gloss kiiltoa! Mulla on tosta sävy nro 2, joka on hivenen persikkainen, lämpimähkö sävy. Tämä tekee kyllä todella mahtavan näköiset huulet: kaunis kiilto, ei kuivata ja kestääkin ihan hyvin huulilla. Kaiken lisäksi tää tuoksuu (ja maistuu, sillä tunnustan myös maistaneeni tätä) aivan ihanan hedelmäiselle, ehkä vähän mangolle tmv. Vähän tässä on hileitä, mutta ei kuitenkaan häiritsevästi, eikä ne oikeastaan tunnu edes huulilla. Näitähän on pakko saada lisää!
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #641 : 11.09.07 - klo:15:16 »
Olen tykännyt Lorealin huulikiilloista ja viimeisenä ostin Estee Lauderin High Glossin berry-sävyn. Ihana pehmeä huulikiilto, joka ei tunnu lainkaan tahmaiselta huulilla. Pysyykin omasta mielestäni kohtalaisen hyvin. Harmi, ettei tuossa sarjassa ole enempää oikeita sävyjä mulle. Olisin ostanut salamana lisää.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #642 : 15.09.07 - klo:11:07 »
Tässä taas joitain pelinaisen hankintoja:

Too faced Candy
MAC Ol!Ol!Ol!
MAC Florabundance
Max Factor Velvet raspberry ( kuin Mellow pink, mutta hieman kiiltävämpi vaalea )
Gosh 009, nyt kävin tälläisen ostamassa ja on kyllä hyvä kiilto, ei kauheasti tuoksu mutta vaalentaa huulia ja jättää hyvin sävyä. Näyttää aika tummalta kuvassa vaan.
Models prefer, ei tietoa sävystä mutta tekee ihanat nude-huulet  :)

Hang up the chick habit

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 15.09.07 - klo:11:11 »
^ Tuo Too faced näyttää ihanalta! Tuleeko tuosta paljon väriä huulille, tai siis vaalentaako? Ja mistä hankit, paljon maksoi? ;D

Miten paljon muuten tuo Velvet raspberry eroaa Mellow pinkistä? Onko niin erilainen, että kannattaa ostaa? Joku saisi laittaa huulimeikkiketjuun kuvaa. :)

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 15.09.07 - klo:11:19 »
Huutiksesta ostin tuon candyn. Antaa aika paljon kimalletta ja vähän väriä huulille. Ihan ok, ei mikään suuri suosikkini. Hinta noin 7e. Voin EHKÄ harkita myymistä.

Velvet raspberry on ihan vähän tummempi, minun piti ostaa toinen mellow pink varastoon mutt hankin tämän. Ihan yhtä hyvä minusta on, ehkä jotenkin vähän kiiltävämpi vaalea huulilla. Tuoksuu samalta. Mutta mellow pink on vähän baby-pinkimpi  :D Mutta tuokin on tosi kiva ja tykkään.
Hang up the chick habit