Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182701 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #645 : 15.09.07 - klo:11:28 »
^ En minä sitten tuota tahdo, jos ei väriä tule paljoa. :) Joku tuollainen samanvärinen kiilto, joka myös peittää, olisi hakusessa.

Käyn tänään sitten katsomassa tuota Velvet raspberryä, saas nähdä lähteekö mukaan. Putkilossa se ei ainakaan näytä siltä, että kuitenkaan hirveästi eroaisi Mellow pinkistä.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #646 : 15.09.07 - klo:12:01 »
Mun mielestä Velvet Raspberry eroaa Mellow Pinkistä muutamalla tavalla. Ensinäkin Velvet Raspberry on tummempaa ja toiseksi sen kiilto/hohto on enemmän punertavaa, kun taas Mellow Pinkissä se on vaaleaa. Velvet Raspberry ei tee vaalentavaa efektiä niin voimakkaasti kuin Mellow Pink.

Velvet Raspberry ei oikeastaan vaalenna mun huulia, vaan on aika lähellä mun huulien omaa sävyä. Jos omistaa tummemmat huulet saa aikaan vaalentavan efektin. :)

Kivoja kiiltoja molemmat! :-*
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #647 : 15.09.07 - klo:14:46 »
Magia: Luulen ettet tykkää tuosta candystä, meillä on aika samanlainen maku kiilloissa.
Ja Emi-lyn on ihan oikeassa ettei Raspberry tee ihan niin vaaleaa tulosta mutta ei ole kuitenkaan taas punainenkaan. Hankala kuvailla  :)
Hang up the chick habit

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #648 : 19.09.07 - klo:12:06 »
Hei mistä toi Models prefer huulikiilto on ostettu? Aattelin vaan kun oon yrittäny ettiä just ton väristä huulikiiltoa mutten oikeen mistään ole löytänyt.  :-\

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 19.09.07 - klo:16:47 »
^Huuto.netistä, mä en tiedä myydäänkö noita edes suomessa missään, mulle aivan tuntematon merkki.
Mutta kyllä tuon sävysiä löydät ihan kaupoistakin, tutkailepa sokkarilta Gosh-merkin kiillot, muistaakseni siinä oli yksi aika lähellä tuota väriä.
Hang up the chick habit

tigger

• Vieras
« Vastaus #650 : 19.09.07 - klo:16:49 »
^^ Noita Models Prefer -meikkejä on mm. Strawberrynetissä jos nettishoppailu innostaa. En tosin tiedä kuinka suuri valikoima löytyy kun en ole sen enempää tutustunut.

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #651 : 19.09.07 - klo:20:19 »
Juu. Minkä hintasia mahtaa olla noi goshin kiillot?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #652 : 19.09.07 - klo:20:21 »
^^ Noita Models Prefer -meikkejä on mm. Strawberrynetissä jos nettishoppailu innostaa. En tosin tiedä kuinka suuri valikoima löytyy kun en ole sen enempää tutustunut.

Valikoima ei ole ikinä ollut kovin suuri, nytkin siellä on vain joku yksi meikkipaletti.

MissWorld, GOSHin kiillot ovat luultavasti 10e luokkaa, vähän alle tai päälle.

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #653 : 19.09.07 - klo:20:28 »
No eipä sit ainakaan kalliita ole. Täytynee käydä ostamassa.  :)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #654 : 27.09.07 - klo:10:22 »
Onko kellään kokemuksia valkoisista huulikiilloista? Siis ihan valkoisista, ei sellaisista jotka tuubissä näyttää valkoisilta, mutta ovat oikeasti "kirkkaita"?

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #655 : 27.09.07 - klo:11:02 »
^Mulle ei tuo viestissäsi oleva kuva näy, mutta käytössä on ollut yksi Diorin valkoinen huulikiilto (oli sellaisessa viiden kiillon paketissa). Oli aivan ehdoton tuote vaalentamaan liian tummaa huulipunaa, jonka vuoksi se loppuikin noista kiilloista ensimmäisenä. Ilman huulipunapohjustusta en voinut kiiltoa käyttää, sillä ihoni on lämpimän sävyinen ja pelkkä valkoinen sävy huulilla näytti ikävältä.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 04.10.07 - klo:17:41 »
Nuo Lumenen nude touch cream gloss- kiillot, sain käsiini sävyn vanilja, Magia taisit kehua sitä? Ihana se on, tekee baby pink huulet  :D
Onko noita vielä myynnissä vai jotain vanhempia? Ei mitään hajua, onko muita varteenotettavia sävyjä valikoimassa?
Hang up the chick habit

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #657 : 04.10.07 - klo:17:46 »
Uusin herkku huulikiiltoni on Lorealin Glam Shine 6H, forever nude. Tuo huulille ihanaa kultaista hohdetta ja paljon kiiltoa. Väriä se ei varsinaisesti anna, eikä myöskään vaalenna huulia, vaikka putkilossa näyttääkin aika vaalealle. Sopii mielestäni niin päivä- kuin iltakäyttöönkin. Kestosta myös plussaa :)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #658 : 04.10.07 - klo:18:05 »
Mikäs tuo Glam Shine 6H oikein on ??? Onko joku vanha juttu vai uutuus?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 04.10.07 - klo:18:09 »
Mikäs tuo Glam Shine 6H oikein on ??? Onko joku vanha juttu vai uutuus?

Miina taitaa asua Espanjassa. Siellä on varmaan eri tuotteet myynnissä, kun Suomessa. ;)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.