Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182687 kertaa)

Poissa Minsku

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #660 : 04.10.07 - klo:18:13 »
Jep Espanjassahan minä, ainakin vielä tämän vuoden loppuun. Tuo on kyllä uutuus, joten saattaapi ehkä tulla Suomeenkin jossain vaiheessa...? Toivottavasti :)

Edit. Tämä siis on kyseessä, pikaisen googlettelun tuloksena http://bjooti.net/?p=1744
Tämä on siis ilmeisesti pitkäkestoisempi versio perus Glam Shinesta
« Viimeksi muokattu: 04.10.07 - klo:18:22 kirjoittanut Miina »

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #661 : 04.10.07 - klo:18:25 »
^Toivottavasti tulee suomeen jossain vaiheessa, sävyt näyttävät niin herkullisilta.  :D
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #662 : 04.10.07 - klo:18:32 »
Ja myös tuo putkilo näyttää kauniilta ja sävyvalikoimaa riittää, toivotaan parasta siis :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #663 : 04.10.07 - klo:18:34 »
Nuo Lumenen nude touch cream gloss- kiillot, sain käsiini sävyn vanilja, Magia taisit kehua sitä? Ihana se on, tekee baby pink huulet  :D
Onko noita vielä myynnissä vai jotain vanhempia? Ei mitään hajua, onko muita varteenotettavia sävyjä valikoimassa?

On niitä vielä myynnissä, tässä uudessa lookissa niitä on. Minulle mieleisiä muita sävyjä ei ollut, korallinen sävy oli ihan kiva, mutta liian tumma minulle ainakin. Noista tulee tosi hankalasti sitä ainetta, pitkään tulee pelkkää läpinäkyvää, mutta muuten nappi sävy ja koostumus.

Poissa theodora

• HAIRahtanut
« Vastaus #664 : 15.10.07 - klo:13:55 »
Seppälän ostoksia:
-Lizzie Color Rush huulikiilto, pinkki

Testasin tätä tänään ostamaani kiiltoa ja se oli tosi huonoa! :D
Sävyä ei tullut nimeksikään, ainoastaan tahmasi huulia hiukan. Hyvällä tahdolla saattoi hivenen kiiltoa olla havaittavissa. Ei edes tuoksunut hyvälle. Onneksi ei maksanut paljoa ja ihan kokeilumielessä sen nappasinkin mukaani. Ei tarvitse ostaa toiste.

^Mulla on tuota ja tykkään tosi paljon! Haju on sellainen kirsikkaisen makea, ihan kauhea, mutta haihtuu onneksi pian. Ja pigmenttiä on tosiaan vähän, mutta kun tuli ostettua tuollainen vähän tummempi sävy, niin lopputulos on juuri sopivan luonnollinen. Pysyvyys ok ja tuo ei kasaannu huulien keskelle jankiksi niin kuin oikeastaan kaikki muut käyttämäni huulituotteet vaan kuluu vähitellen huomaamattomasti.

Lisäys, mulla on siis sävy Real Red, joka on tosi kaunis ei liian lämmin punainen.
« Viimeksi muokattu: 16.10.07 - klo:09:33 kirjoittanut theodora »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #665 : 15.10.07 - klo:14:12 »
Mie oon sekoitellu mineraaliposkipunaa ja kaakaovoita saadakseni aikaan huulikiillon. Nyt vain etsiskelen jotain sopivan pientä purnukkaa tehdäkseni satsin siihen valmiiksi, sillä nyt oon ensin sipaissut vähän poskipunaa ja sitten kaakaovoita päälle. Olisi nimittäin todella helppoa vain sulattaa kaakao- ja karitevoita ja sitten väriksi mineraaliposkipunaa ja se mömmö purkkiin mukana kuljetettavaksi.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #666 : 15.10.07 - klo:20:27 »
Mä tein joku aika sitten purkillisen huulikiiltoa kaakao- ja karitevoista. Laitoin sekaan hieman myös muita öljyjä, aavistuksen Munkens bisalvaa, kokonaisen Pure Luxen Peach Champagne -samplen ja hyvät ribanat paria EDM:n poskipunaa. Seos ois selvästi kaivannut enemmän jotain vahamaista, sillä tuo sulaa huulille hetkessä ihan litkuksi, pysyvyys on tosi huono ja pigmentit tarttuu lähinnä hampaisiin.  :P  Toivottavasti ellenillä onnistuu kokkailut paremmin.  :)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #667 : 15.10.07 - klo:22:51 »
Oi vitsi Oriflamen Visions Bootylicious huulikiillot ovat ihania.Mulla on sävy First Date, on kaunis hento vaaleanpunainen, joka kiiltelee. Muttei sisällä mitään glittereitä. Pysyy hyvin, on sopivan tahmeaa. Ei haise liikaa eikä maistu liikaa. Näitä lisää mulle :) Tilasin kyllä toisenkin sävyn, mutta oli liian oranssi mulle, joten meni siskolle. Mutta ainakin yhden sävyn näitä vois vielä hankkia. Harmi, että sävyjä vähän. Joskus kokeilin Plump & Glossia Oriflamelta ja se oli kauheaa! Lähti heti, maistui kamalalta ja haisi pahalta.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #668 : 16.10.07 - klo:11:02 »
Seos ois selvästi kaivannut enemmän jotain vahamaista, sillä tuo sulaa huulille hetkessä ihan litkuksi, pysyvyys on tosi huono ja pigmentit tarttuu lähinnä hampaisiin.  :P 

Sama ongelma on mulla tuon pelkän kaakaovoin kans: se tosiaan sulaa huulille ja katoaakin melkein yhtä nopeasti kuin sulaakin. Sen takia ajattelin karitevoin auttavan asiaa, ku se on selvästi tymäkämpää tavaraa. Voi harmi, kun asia ei olekaan niin :-\ Mitä sitä sitte voisi kokeilla, että saisi tehtyä itse omaa luomuhuulikiiltoa?

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #669 : 16.10.07 - klo:11:17 »
Miten olisi mehiläisvahan lisääminen kiillon kovikkeeksi?
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #670 : 16.10.07 - klo:21:43 »
Jos jostain löytyy puhdasta mehiläisvahaa, niin kenties. TKB:ssahan tais olla myynnissä candelilla- ja karnaubavahaa, ne vois korkean sulamislämpötilansa puolesta olla parhaita.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #671 : 17.10.07 - klo:12:39 »
Eikö mistään luontaistuotekaupasta löytyisi puhdasta mehiläisvahaa? Ja vaikka jotain sopivaa huulikiillon kovettajaa löytyisikin, erilaisten ainesosien määrien määritteleminen saattaisi olla hankalaa. Haluatko Shi Shi alkaa koekeittäjäksi? ;)

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #672 : 17.10.07 - klo:12:53 »
En muista ainakaan nähneeni missään mehiläisvahaa muutoin kuin kynttilöiden muodossa, ja ne maksaa maltaita. Mehiläisvahana myytävässä kenkärasvassa ei ole ainesosia kyljessä, eli sitäkään en uskalla lähteä kokeilemaan. Munkens bisalvassa on ainakin vaseliinia seassa ja sitä pitäis laittaa aika reilusti jos meinaa saada sillä jähmeyttä seokseen.

Mulla ei varmaan riitä aika kotikokkailuihin. Jos jossain vaiheessa innostun ja saan aikaa järkättyä, niin toki tulen raportoimaan tuloksista. Karnauba- ja candelillavahaa näyttäis monissa huulipunissa ja -rasvoissa olevan, siitä päättelin, että niillä koostumusta voisi parantaa. Karite ei sula ihan niin litkuksi kuin kaakaovoi, mutta liian litkuksi pitämään koostumuksen huulilla voidemaisena.

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #673 : 17.10.07 - klo:13:05 »
mehiläisvahaa ostin palasen pienestä tuoksukaupasta, aikeena tehdä mineraaleista itse värillistä huulirasvaa/punaa. Aikaa vaan ei ole vielä löytynyt kokkailuihin  :-\

Tässä muutamia reseptejä:

saippuafoorumilta
http://www.getphpbb.com/phpbb/viewtopic.php?t=8&sid=d8bf755038af3bb00f86d911811848cf&mforum=saippua

tuoksukaupan sivuilta http://www.saippua.net/tuoksut/resepteja.html
1b F ii

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #674 : 18.10.07 - klo:16:33 »
Oi vitsi Oriflamen Visions Bootylicious huulikiillot ovat ihania.Mulla on sävy First Date, on kaunis hento vaaleanpunainen, joka kiiltelee. Muttei sisällä mitään glittereitä. Pysyy hyvin, on sopivan tahmeaa. Ei haise liikaa eikä maistu liikaa. Näitä lisää mulle :) Tilasin kyllä toisenkin sävyn, mutta oli liian oranssi mulle, joten meni siskolle. Mutta ainakin yhden sävyn näitä vois vielä hankkia. Harmi, että sävyjä vähän. Joskus kokeilin Plump & Glossia Oriflamelta ja se oli kauheaa! Lähti heti, maistui kamalalta ja haisi pahalta.

Minulla on tuollainen Bootylicious kiilto sävyssä Oh Baby, on ehkä hieman oranssiin menevä punainen mutta ei haittaa koska minulla on niin punaiset huulet luonnostaan ettei sitä oranssisuutta kamalasti näy  :)  Tykkään kyllä kovasti tuosta kiillosta, pysyy kyllä tosi hyvin muttei ole liian tahmeaa kuitenkaan.

Plump & Gloss kiilloista minulla on sävy Pout ja se on kyllä ihan kiva jos huulet ovat kunnolla kosteutetut. Jos huulet ovat vähänkään kuivat niin se lähtee inhottavina laattoina pois. Pysyy kyllä minusta tosi hyvin ja tykkään tuoksustakin. Minulla oli myös sävy Hot & Spicy mutta se oli itselleni aivan liian lämmin ja tumma joten annoin sen eteenpäin.