Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182684 kertaa)

Poissa Varla

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #675 : 21.10.07 - klo:19:35 »
Mulla on tuosta Plump & Gloss kiilloista se Breathless ja tykkään niin paljon että jemmasin toisenkin  :)
Todellakin lakkamainen lopputulos ja kivat nudehuulet saapi tällä. Tuoksu vähän outo mutta ei estä käyttämistä.
Hang up the chick habit

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #676 : 23.10.07 - klo:07:31 »
Kerran sain apteekista kylkiäisiksi valita huulikiillon Acolta ja nyt oon täysin ihastunut siihen. Värinä Beach joka on tosi kiva, sopii moneen meikkiin.
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #677 : 09.11.07 - klo:18:00 »
Oi vitsi Oriflamen Visions Bootylicious huulikiillot ovat ihania.Mulla on sävy First Date, on kaunis hento vaaleanpunainen, joka kiiltelee. Muttei sisällä mitään glittereitä. Pysyy hyvin, on sopivan tahmeaa. Ei haise liikaa eikä maistu liikaa. Näitä lisää mulle :)

Mulla on tuo sama sävy ja tykkään ko huulikiillosta todella paljon! Toinen lempparihuulikiilto on myös Oriflamelta; Gloss Booster sävyssä sugar glaze. Tuossa on ihana nallekarkki tuoksu ja koostumus on tosi hyvä, ei liian tahmea. Kolmas suosikki on on IsaDoran purkkihuulikiilto joka tuoksii ihanasti vaniljalle. Tuosta mulla on sävy disco pink. Se ei tahmaa melkeen yhtään joten sen takia tykkään siitä. Tuota täytyy varmaan ostaa jemmaan, koska mun käsittääkseni tuo on vain kausituote??  :o

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #678 : 10.11.07 - klo:19:04 »
Parhaimmat huulikiiltoni:

1. Rimmel Jelly Gloss. Jotkut sanomat tahmeaksi, mutta mielestäni enemmänkin hienojakoista ja vesimäistä huulilla. Mahtava kiilto ja aika paksua tavaraa. Haju ja maku ovat juuri sopivia, ei liian äklön makeitä tai turhan neutraaleja

2. Dermosil Primo Shimmering Lipgloss Rose. Ei hajuakaan mistä ostettu, valmistaja Stockholms Analytiska Laboratorium (?). Ihana väri, koostumus ja kesto. Ainoa miinus oudohkosta tuoksusta.

3. Labello Lipcare Caregloss & Shine. Jännä tuoksu, kivan tuntuinen huulilla, ihanan kirkas punainen väri ja todella halpa! Kosteuttaa myös paljon.

4. Anytime Candy Lips. Hieman teinimäisen hajuisia ja oudosti sinertäviä, mutta toimivat mainiosti.
Feel the burn.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #679 : 10.11.07 - klo:19:09 »

2. Dermosil Primo Shimmering Lipgloss Rose. Ei hajuakaan mistä ostettu, valmistaja Stockholms Analytiska Laboratorium (?). Ihana väri, koostumus ja kesto. Ainoa miinus oudohkosta tuoksusta.

Mulla myös toi ja tykkään älyttömästi. Mulla on tota kaikki 4 väriä..  ;)

Ostopaikkana siis dermoshop.fi
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #680 : 13.11.07 - klo:19:34 »
^ Pitääkin seuraavan tilaukseen laittaa tuo Rose, Karmiini (vai mikä olikaan) ja uusi Melon :)

Tulinpa kehumaan Cliniquen Superbalm huulikiiltoa. Ei haise millekään eikä maistu. Pysyy mukavan pitkään huulilla, koska sopivan tahmea koostumus. Ei kuitenkaan liian tahmea. Tämä 5ml on sopiva koko, saa ehkä joskus käytettyäkin :D Pitääkin katsastella näitä sävyjä enemmänkin. Tämä 02 Raspberry Tint on ainakin mukavan pinkki, ei liian näkyvä. Just sopivan pinkki.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #681 : 13.11.07 - klo:20:40 »
Maybellinen makuhuulikiilto Shiny licious on aika nannaa - tulee tosi pehmeä lopputulos.
Älyttömän riittoisaa on ja helposti tulee vähän liikaa laitettua.
Poikaystävän mielestä ainakin maistui hyvälle.  :-*
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #682 : 13.11.07 - klo:20:54 »
Poikaystävän mielestä ainakin maistui hyvälle.  :-*

Meilläkin poikaystävä tykkää erityisesti tuosta Maybellinen kiillosta, minulla on toffeen makuinen ja pyytää aina että "laita sitä hyvän makuista mielummin" jos on jotain muuta.  :D
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #683 : 13.11.07 - klo:21:32 »
Pitääkin ostaa sitä toffeeta.  ;D
Mulla on nyt "berry bella" - se oli niin ihanan väristä!  ;D
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #684 : 14.11.07 - klo:16:41 »
Testasin eilen tuon uuden Juicy Tubes Sparkling Night-sarjan Sky diamond sävyisen kiillon. Antavat vähän enemmän väriä kuin tavalliset. Ihana tuoksu tottakai  :)
Kannattaa testailla jos jossain törmää, ovat vissiin Limited edition?

Juicy Tubes Sparkling Night delivers high-tech, kaleidoscopic color. Shimmering stardust particles illuminate lips to create an out-of-this-world, prismatic pout.

Hang up the chick habit

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #685 : 14.11.07 - klo:19:23 »
^ Kylläpä tuon näköinen tuubi saa ostotuulelle, älyttömän hieno. Oliko testaamasi punaiseen menevää sävyä vai kenties luumuun? Tuosta tuubista nääs aattelin sen olevan tummempaa lajia.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #686 : 15.11.07 - klo:15:49 »
Minun kiilto on sky diamond-sävy. Tuo kuvassa oleva on joku muu tummempi. En tykkää noin tummasta.
Sky diamond on tumma pinkki. Pakkaus on tosi ihana, piristävä, jouluinen.
Hang up the chick habit

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #687 : 15.11.07 - klo:16:00 »
^ Saako noita Lancomen "joulukiiltoja" ihan Suomesta? En oo ainakaan Sokoksella ohikulkiessa nähnyt.. Olis kyllä kiva katsastaa nuo livenä, näyttää ihanalta tuo tuubi :)

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #688 : 27.12.07 - klo:20:36 »
Oletteko ikinä verranneet anttilan ja sokkarin hintoja Anytimen huulipunissa? Sama huulipuna anttilassa 3,90e ja sokoksella 6,90e. Voi arvata kummasta ostan 2 punaa. Ihan normihintoja olivat. 
Hang up the chick habit

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #689 : 29.01.08 - klo:03:43 »
Sanokaas huulikiiltofriikit, miltä merkiltä löytäisin sinertävän pinkin huulikiillon, jossa olisi pigmenttiäkin, mutta joka ei olisi liian tumma. En ajatellut panostaa kuitenkaan tuohon kuvan Chanel Cristalle Gloss sävyyn 13 Tutti Frutti, koska ajattelin käyttää kiiltoa vain kerran erääseen jutskaan mikä pitäisi toteuttaa  :D Saa olla kevyttä helmiäistä mutta ei mitään suurempaa hilettä. Voishan se toki huulipunakin olla... Tämmöinen siis hakusessa, tämä on tismalleen haluamani sävy:

« Viimeksi muokattu: 29.01.08 - klo:03:49 kirjoittanut Miia »